Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 72
    • 73
    • 1 / 73
    Περί αυτοκίνησης
    89
    1459
    70298
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @fanis75 last edited by

      Ωπ ωραίο θέμα σε αλλο νημα. Πως κατέστρεψε το group την αυτοκίνηση ;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • L
        lap @fanis75 last edited by

        Ωπ ωραίο θέμα σε αλλο νημα. Πως κατέστρεψε το group την αυτοκίνηση ;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Ωπ ωραίο θέμα σε αλλο νημα. Πως κατέστρεψε το group την αυτοκίνηση ;

          Ανάλυση αλλού, επιγραμματικά: ημι-άκαμπτος (άγνωστη λέξη στου Γάλλους μετρ μέχρι το 2000 περίπου) & dsg.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • L
            lap @lap last edited by

            Εμ δεν ήταν το θέμα το γκρουπ για τον ημιάκαμπτο. Ήταν η συντήρηση των υστερούντων βραχιωνων.

            Αλλο ήταν το θέμα κατ εμέ. Αν δεις παλιά psa θα καταλάβεις. Όλα έχουν στραβές ρόδες. Με το 206 κάτι έγινε με δίπλα σετ ρουλεμάν αλλά και παλι....

            Παντως βραιο θέμα.

            Off topic off.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • fanis75
              fanis75 moderator @fanis75 last edited by

              Εμ δεν ήταν το θέμα το γκρουπ για τον ημιάκαμπτο. Ήταν η συντήρηση των υστερούντων βραχιωνων.

              Δεν συμφωνώ (γιατί δεν το έκαναν τόσα χρόνια??). Ήταν η 'βλακεία' του κόσμου για το Γκόλφ και για να το αναταγωνιστεί η PSA (σε ποιότητα και καλά εσωτερικού) έπρεπε να μειώσει από αλλού το κόστος. Και μόλις το έκανε, η VAG έκανε κίνση ματ και άλλαξε τον ημι-άκαμπτο άξονα με πολλαπλούς και η PSA έκατσε στον άλλο άξονα, αφού έχασε τον μοναδικό συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς-άνεσης και δεν έπεισε και για το εσωτερικό Γκόλφου.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Μεταφέρω από αλλού:

                Με την ίδια λογική γιατί δεν αγοράζεις dsg;

                Δεν αγοράζω dsg (αλλά dct το σκέφτομαι σοβαρά!!) για πολλούς λόγους:

                1. Κυριότερος: ανήκει στο κατάπτυσο γκρουπ που κατέστρεψε την αυτοκίνηση και δη τους Γάλλους.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @lap last edited by

                  Μα και παλιότερα τα εσωτερικά των psa ήταν ανώτερα των vw. Μόνο το μαλακό πλαστικό έβγαλεβτο γκρουπ.

                  Δες το 306 με το golf 3... Καμία επαφή. Καλύτερο το peugoet.

                  Στο golf 4 ήρθε η χρονική στιγμή για τα μαλακα πλαστικα.

                  Το θεμα με τους υστερουντες ήταν το εξής. Αν δεν γινόταν συντήρηση σωστή, κανείς δεν την έκανε, καθως και κατέβασμα άξονα για αλλαγή ρουλεμάν, τα ρουλεμάν μέσα στον άξονα αρχιζαν να τον φθηρουν και έφταναν σε σημείο να χρήζει αντικατάσταση όλου το άξονα, με μεγάλο κόστος. Έτσι κάνεις δεν το έκανε και έβλεπες στραβές τις πίσω ρόδες.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @lap last edited by

                    Μα και παλιότερα τα εσωτερικά των psa ήταν ανώτερα των vw. Μόνο το μαλακό πλαστικό έβγαλεβτο γκρουπ.

                    Δες το 306 με το golf 3... Καμία επαφή. Καλύτερο το peugoet.

                    Διαφωνώ (και συμφωνεί και η PSA μαζί μου...αχαχα)...χάλια είναι το 306 μέσα, αλλά στον δρόμο κέρναγε τσάι. Το Golf III πιο ωράιο και ποιοτικό εσωτερικό και -όπως μας είχνα πρήξει τα περιοδικά της εποχής - 'πόρτα χρηματοκιβωτίου'. Εεεε στο 307 προσπάθησε η Peugeot και για να βγούν τα κουκιά έκοψε την καλή ανάρτηση, αφού κανείς δεν ενδιαφερόταν για οδήγημα, αλλά μόνο για ζουλιχτούλια πλαστικά και 'γδουπ' στην πόρτα.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • L
                      lap last edited by

                      Το golf 3 δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο κατ εμέ. Ούτε αυτήν την απτη ποιοτητα που είχαν τα υπόλοιπα golf. Για παράδειγμα στο 306 οι πόρτες ήταν από μαλακο αφρώδες υλικό. Τέτοιο υλικό δνε βρίσεις σήμερα στις πόρτες. Ήταν από σφουγγαράκι και κολλημένο από πάνω βυνιλιο πλαστικό.

                      Πραγματικά είχε εξαιρετική αισθηση στο αγκώνα. Το οποίο θα πάθεις πλάκα αλλά δεν χαλούσε με τίποτα. Ενώ λες σίγουρα θα φουσκώνε... Τίποτα..... Εξαιρειτκκ κα μετά από δεκαετίες. Είχε ακόμα και μαλακά πλαστικα σε κάποια σημεία!!!! Τα οποία δεν ητνα από σφουγγαράκι. Αλλα απο υλικό ίδιο με τα μαλακά πλαστικα στο τιμονι. Το ίδιο και στο τιμονι είχε μαλακά πλαστικα και ζουλιχτα. Μιλάμε για το 306.

                      Το golf δνε τα ειχε αυτά. Σε ήχο πόρτας ήταν το ίδιο.

                      Όλη η πόρτα είναι από μαλακο αφρώδες πλαστικό. Δες ακόμα και σήμερα ως ερηπειο διατηρείται άψογα. Μαλακο και ωραίο.

                      Και εδω το facelift.

                      Δειτε ρε παιδια μετα από σχεδόν 30 ετη. Το εσωτερικο του με κάποιες μικρές πινελιές παραμένει πανέμορφο. Εδώ στο fl.

                      Πραγματικα τότε η psa κεντουσε. Και τώρα άρχισε ξανά να ανεβαίνει πολύ γρήγορα. Μετά νέα υβριδικα της ίσως ξαναβρεί το σπορτιφ εαυτό της.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Πανέμορφο το εσωτερικό του 306; Έλα Γιαχβέ και Αλλάχ... Οι Ιταλοί έδιναν αυτό τότε:

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • L
                          lap last edited by

                          Σιγα το εσωτερικο. Πολύ καλύτερο το 306 στο fl. Μη ξεχνάς είναι παλαιότερο το 306

                          Και έχω εμπειρία και από τα δύο. Αρκετά πιο ψεύτικο της αλφα.

                          Στην 147 και ιδιαιτερα στην 156 έγιναν άλματα στο εσωτερικό των αλφα.

                          Δες το 306 πάνω και μετά την αλφα. Το 306 αν και παλιότερο παραμένει σύγχρονο.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lap last edited by

                            Χαχα, αυτο που λες σκεφτόμουν αν έπρεπε να το γράψω.

                            Οντως σε αυτό είναι εξαιρετικη η έμπνευση των Ιταλών και το σκεφτόμουν κατά καιρούς πως έτσι θα έπρεπε να είναι όλα τα αυτοκινητα ακόμα και σήμερα.

                            Αλλα στην μονομαχία δεν αναγνωρίζεις τα καλά του αντιπάλου. 

                            Φυσικά κερδίζει το 306.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              Εσωτερικό σαν το Γκολφ που να βρουν οι άλλοι, να ξεφλουδίζουν τα πλαστικά βυνίλια κλπ., να πέφτουν οι κετσέδες απ' το ταβάνι, να γδέρνονται και γυαλίζουν οι δερμάτινες επιφάνειες, μόνο κάτι Φίατ μπορούσαν να τους συναγωνιστούν...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Οπως τα βλεπω, πολυ θα ηθελα  και τωρα μια βολτα με ενα 306 ή μια 145-146 . Το golf ουτε να το κλ@σω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • yem
                                  yem last edited by

                                  Ποτηροθήκες πουθενά ... παράπονο το είχα από το 306 του πατέρα! Αίσχος . Το ίδιο και το 407 είχε μόνο μία για τον οδηγό. Αίσχος . Πολλαπλοί και λ@λ@κίες ... βάλτε ρε ποτηροθήκες να έχουμε !

                                  Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Kάτσε να σε περιλάβει ο Κρούζερ τώρα να σου εξηγήσει γιατί δεν πίνουμε καφέ στο αυτοκίνητο....αχαχαχαχα!!!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Ξεχάσατε τα παράθυρα στο γκόλφ που ήταν αυτοκινούμενα , δηλαδή έπεφταν μόνα τους...

                                      Για τις ποτηροθήκες ότι ο Γιεμ τις θέλει...

                                      Ξέρει ότι δεν είναι σικ...

                                      Κάλτσα άσπρη και πέδιλα θυμίζουν ...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Μαύρο βινύλιο στις πόρτες με εσωτερικό αφρώδες υλικό είχε το κορόλλα κε30 του πατέρα μου το 1975. Μέχρι το 2003 που έφαγε το σουτ βολέ δεν είχε πάθει τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Ορίστε, γιατί δεν τα κάνουν έτσι;

                                          Πολυ ωριαα αισθηση αφήνει. Με την πλαστικούρα είναι όλα σκληρά.

                                          Επισης και σήμερα το μαλακό πλαστικό στο ταμπλο των ακριβών μοντέλων, είναι αφρολέξ με λίγο πιο ελαστικό πλαστικό από πανω.

                                          Και πάμε και θαυμάζουμε το ακριβο πλαστικό..... Χαχαχα.... σφουγγαράκι αγόραζουμε.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Δεν εχω πιει καφε ποτέ μεσα στο αυτοκινητο. Ετσι κι αλλιως σε 5-10 λεπτα, τον εχω πιει όλον. Μονο νερο πίνω καμια φορα . Ουτε τα αφρωδη ή μαλακα πλαστικα με ενδιαφέρουν. Να ανησυχώ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 1 / 73
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr