Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετάβαση σε diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετάβαση σε diesel
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    22
    416
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostasathenian last edited by

      Καλησπέρα σε όλους

      Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την μετάβαση από βενζίνη σε πετρέλαιο , συγκεκριμένα :

      Είμαι κάτοχος ford fiesta 06' ( βενζινοκίνητο )  εδώ και 4 χρόνια , κατά κανόνα δεν καλύπτω μεγάλες διαδρομές , το αντίθετο θα έλεγα  , κάνω 80-90kmh/μήνα εντός πόλης  από το σπίτι προς τη δουλεία και το αντίθετο - μένω αρκετά κοντά στη δουλειά μου- απόσταση 3 χλμ. μόλις.

      Προφανώς τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα και γνωρίζω τι δεν θα βλέπω άμεσα  μεγάλη διαφορά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με κάποιον που διαθέτει πετρελαιοκίνητο  και σε ιδανική περίπτωση κάνει κάθε μέρα 20 χλμ το λιγότερο . Από συζητήσεις με φίλους αλλά και με λίγο ψάξιμο στο νετ καταλαβαίνω  , ότι σε αυτήν την περίπτωση για τόσα λίγα χιλιόμετρα και εντός πόλης , σε πολύ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ αξίζει  η μετάβαση με την ένοια του οτι  θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση των χρημάτων από την αγορά του νέου οχήματος(6,5Κ-7Κ-7,5Κ) σε σχέση με το πόσο συχνά θα επισκέφτομαι πρατήριο .

      Και φθάνω σε μια συγκεκριμένη ερώτηση ...........

      Αν 1 στις 10 μέρες κάνω μια σχετικά μεγάλη απόσταση/βόλτα/ταξίδι  40 χλμ ( πχ περιστέρι -γλυφάδα) ή 80 χιλιόμετρα(περιστέρι- λαγονήσι)    εκεί θα δω οικονομία στο καύσιμο πετρελάιου?  
      Με τόσα λίγα χιλιόμετρα ειδικά μέσα στην πολη  την οικονομία στα καύσιμα δεν θα την διαπιστώσω με πετρελαιοκίνητο , θα την διαπιστώσω όμως στις 3-4 φορές τον μήνα που θα κάνω 40-60-80 χιλιόμετρα? .
      Αν έστω σε αυτές τις 3-4 φορές που θα χρειαστεί να κάνω τόσα χλμ,  πέσει ανεπαίσθητα ή σχεδόν καθόλου ή πολύ λίγο η βελόνα στο δείκτη τότε είναι λόγος να εμένα προσωπικά να μεταβώ σε diesel.

      ΥΓ_1: Δεν με ενδιαφέρει  να κάνω άμεσα την απόσβεση χρημάτων που θα δώσω, ( budget max 7.500eu)
      ΥΓ_2 :Βλέπω και μου αρέσει  πολύ το opel corsa eco flex  1300cc 2015/2016 .

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostasathenian last edited by

        Καλησπέρα σε όλους

        Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με την μετάβαση από βενζίνη σε πετρέλαιο , συγκεκριμένα :

        Είμαι κάτοχος ford fiesta 06' ( βενζινοκίνητο )  εδώ και 4 χρόνια , κατά κανόνα δεν καλύπτω μεγάλες διαδρομές , το αντίθετο θα έλεγα  , κάνω 80-90kmh/μήνα εντός πόλης  από το σπίτι προς τη δουλεία και το αντίθετο - μένω αρκετά κοντά στη δουλειά μου- απόσταση 3 χλμ. μόλις.

        Προφανώς τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ λίγα και γνωρίζω τι δεν θα βλέπω άμεσα  μεγάλη διαφορά στην οικονομία καυσίμου σε σχέση με κάποιον που διαθέτει πετρελαιοκίνητο  και σε ιδανική περίπτωση κάνει κάθε μέρα 20 χλμ το λιγότερο . Από συζητήσεις με φίλους αλλά και με λίγο ψάξιμο στο νετ καταλαβαίνω  , ότι σε αυτήν την περίπτωση για τόσα λίγα χιλιόμετρα και εντός πόλης , σε πολύ μεγάλο ποσοστό ΔΕΝ αξίζει  η μετάβαση με την ένοια του οτι  θα αργήσω πολύ να κάνω απόσβεση των χρημάτων από την αγορά του νέου οχήματος(6,5Κ-7Κ-7,5Κ) σε σχέση με το πόσο συχνά θα επισκέφτομαι πρατήριο .

        Και φθάνω σε μια συγκεκριμένη ερώτηση ...........

        Αν 1 στις 10 μέρες κάνω μια σχετικά μεγάλη απόσταση/βόλτα/ταξίδι  40 χλμ ( πχ περιστέρι -γλυφάδα) ή 80 χιλιόμετρα(περιστέρι- λαγονήσι)    εκεί θα δω οικονομία στο καύσιμο πετρελάιου?  
        Με τόσα λίγα χιλιόμετρα ειδικά μέσα στην πολη  την οικονομία στα καύσιμα δεν θα την διαπιστώσω με πετρελαιοκίνητο , θα την διαπιστώσω όμως στις 3-4 φορές τον μήνα που θα κάνω 40-60-80 χιλιόμετρα? .
        Αν έστω σε αυτές τις 3-4 φορές που θα χρειαστεί να κάνω τόσα χλμ,  πέσει ανεπαίσθητα ή σχεδόν καθόλου ή πολύ λίγο η βελόνα στο δείκτη τότε είναι λόγος να εμένα προσωπικά να μεταβώ σε diesel.

        ΥΓ_1: Δεν με ενδιαφέρει  να κάνω άμεσα την απόσβεση χρημάτων που θα δώσω, ( budget max 7.500eu)
        ΥΓ_2 :Βλέπω και μου αρέσει  πολύ το opel corsa eco flex  1300cc 2015/2016 .

        Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας .

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Η λογική λέει μείνε με αυτό που έχεις. Άμα τώρα είσαι τρελαμένος, σου περισσεύουν και μερικά ευρώ να τσοντάρεις μετά την πώληση, για καινούργιο μιλάω, τότε πήγαινε πάρε το αφού σου αρέσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • K
            kostasathenian last edited by

            Καλημέρα Megane98hp , για  το ερώτημα που έθεσα? Γνωρίζεις αν ισχύει ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              manast last edited by

              Κύριε Κώστα καλημέρα. Στο ερώτημα που βάζεις ορθά κοφτά η απάντηση είναι ναι. Η οικονομία υπάρχει από το πρώτο χιλιόμετρο. Οφείλεις να ξέρεις όμως ότι το σύνολο των προδιαγραφών που βάζεις δεν οδηγούν σε diesel. Αξίζει μόνο στο επίπεδο ότι θα πάρεις ένα καλύτερο, πιο δυνατό και πιο καινούριο αυτοκίνητο, αυτό μπορείς να το κάνεις και με ένα πιο νέο βενζίνης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • K
                kostasathenian last edited by

                Σίγουρα σαν σχέση ποιότητας , δεν είναι ότι απλά κάνω την μετάβαση για ντίζελ , προφανώς μιλάμε για αμάξι με διαφορά 10 χρόνων....  συγκεκριμένα το ερώτημα που έθεσα σε τι βαθμό να ισχύει άραγε??

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lap last edited by

                  Τα diesel αυτοκινητα για μέσα στην πόλη δεν είναι καλή επιλογή και αυτό διότι τα φίλτρα που διαθέτουν για τους ρυπους βουλώνουν συχνά διοτι απαιτούν υψηλή θερμοκρασία (για να μην βουλώσουν) και μέσα στην πόλη δεν ανεβάζουν θερμοκρασία.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • K
                    kostasathenian last edited by

                    Πολύ σωστό προφανώς ισχύει αυτό, όπως επίσης ισχύει το οτι αν βουλώσει το φίλτρο μικροσωματιδιων πετρελαιου θελω 9-10 καρφίτσες για να μου το αλλάξουν . Στην δική μου  περίπτωση  όπως περιγράφω , θα ήταν απαιτητό να βγαίνω στην εθνική πόσο συχνά για να ανεβάζει θερμοκρασία ο κινητήρας ώστε να καθαρίζονται τα καταλοιπα? Αν πρέπει να το κάνω αυτό κάθε 3 μέρες , δεν θα ήταν ιδανικό...... Αν θα το έκανα 1 φορά την εβδομάδα είναι  Ο .Κ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                    • L
                      lap last edited by

                      Για εμενα αν το χρησιμοποιείς κάθε μέρα το αυτοκινητο ναι καθε 3 με 4 ημέρες πρέπει να βγαίνεις σε μια σταθερή διαδρομή με υψηλό φορτίο στον κινητήρα για να αυτοκαθαριζονται τα φίλτρα του.

                      Πολυ καλα ειναι τα psa με σύστημα ψεκασμού eolys. Έναν καταλυτη δηλαδή που μειώνει την απαιτούμενη θερμοκρασία αυτόκαθαρισμου. Στα euro6 diesel τοννκατηργησαν διοτι ψεξαζουν adblue αλλά στα euro 5 υπήρχε. 
                      Σκέψου πως ένα φίλτρο dpf αυτό καθαρίζεται γύρω στους 550 με 590 βαθμούς. Και μέσα στην πόλη δύσκολα πιάνουν τους 400 βαθμούς Κελσίου. Το eolys ρίχνει την απαιτούμενη θερμοκρασία αυτόκαθαρισμου στους 460 βαθμούς (αν θυμάμαι σωστά)

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • K
                        kkostask last edited by

                        Τα PSA euro 6 έχουν και eolys και adblue...τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα αυτό ξέρω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • L
                          lap last edited by

                          Σίγουρα; διοτι τα scr συστηματα της psa δεν εχουν eolys.

                          Μαλιστα υπάρχει μελέτη από πολυτεχνεία που είχα ποσταρει παλαιότερα, πως σε μια τεχνοτροπία των catalyst dpf το adblue βοηθά ως ένα σημείο στην αναγέννηση.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Στο 208 bluehdi 100 που έχω άλλαξα δοχείο eolys πριν 20 μέρες γιατί βραχυκύκλωσε η αντλία του. Λες να μην άλλαξαν κάτι που δεν έχω? 

                            Δεν ξέρω όμως σίγουρα τι γίνεται με τα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου για να είμαι ειλικρινής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Ε τοτε έχει.

                              Πόσο βγήκε η βλάβη;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                kkostask last edited by

                                320 με γέμισμα του δοχείου, σε αντιπροσωπεία φυσικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • K
                                  kostasathenian last edited by

                                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας , η γνώμη κάποιου κατόχου diesel στην πόλη (.... αν υπάρχει ) ευπρόσδεκτη επίσης .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Εγώ ως κάτοχος diesel τα τελευταία  σχεδόν 7 χρόνια με 99.000 Km ως τώρα, θα σου πω ότι η αλήθεια είναι κάπου στη μέση σε σχέση με αρκετά από αυτά που διάβασες.

                                    Από τη μια όντως τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι λίγα για να κάνεις απόσβεση σύντομα στην κατά τεκμήριο ακριβότερη τιμή αγοράς ενός ντίζελ έναντι ενός βενζινοκίνητου. Από την άλλη είναι τεράστια υπερβολή (ως και χαζομάρα) το ότι το αυτοκίνητο θα έχει πρόβλημα αν δεν το βγάζεις κάθε 3-4 μέρες στην Εθνική να το τρέξεις. Δεν είναι από ζάχαρη φτιαγμένο για να λιώσει. Αν μια φορά στις 10 μέρες (όπως γράφεις) ή στις 2 βδομάδες, κάνεις μια μεγάλη βόλτα σε σχετικά ανοιχτό δρόμο (π.χ. Κηφισό, Αττική Οδό, παραλιακή εκτός ωρών αιχμής) δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ κάνω καθημερινά μια από τις 'χειρότερες' χρήσεις που υπάρχουν για diesel με 4-5 πολύ μικρές διαδρομές των δύο χιλιομέτρων, χωρίς να έχω θέμα, γιατί έχω που και που και πιο μεγάλες και 'σβέλτες' διαδρομές. Μπορεί όμως και να περάσω κάποιες βδομάδες μόνο εντός πόλης.

                                    Ως συμπέρασμα, εγώ στη θέση σου θα προτιμούσα ένα βενζινοκίνητο, καθώς θα δυσκολευόμουν να δικαιολογήσω το μεγαλύτερο κόστος αγοράς ενός ντίζελ. Αν τώρα έβρισκα κάποιο ντίζελ, σε τιμή παραπλήσια της βενζίνης, ελληνικό (για να μπορέσω να ελέγξω τα χιλιόμετρα) και από γνωστό (ακόμη καλύτερα), τότε σίγουρα δεν θα το απέκλεια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • P
                                      ptsiaggas last edited by

                                      Μετά από χρήση πολλών αυτοκινήτων  βενζίνης - υγραερίου   και diesel  και  καθημερινά 200 χλμ μόνο  για την Δουλεια πιγενε έλα    (100 +100)  πιστεύω να σου φανεί χρήσιμη η άποψη μου .

                                      Το diesel αυτοκίνητο  πρωτα απλά αργεί να ζεσταθεί (κανονική  θερμοκρασία λειτουργίας)  σε σχέση με έναν βενζινοκινητηρα   μετά από 3-4 χλμ  ή 8-10 λεπτά  οπωτε  όταν καθημερινά κάνεις 3 χλμ να πας Δουλια  και 3 να γυρίσεις  κρύο θα πάει κρύο θα γυρνάει πίσω που συμενει  αυξημένη κατανάλωση και φθορά.

                                      Επισεις το diesel αυτοκίνητο  για την καλητερη λειτουργία του και υγεία του  θέλει συνεχή  δρομολόγιο  και αν είναι νέας γενιάς με dpf θέλει   εθνική να κάνει αναγέννηση και γενικός ταξίδι .

                                      Σε σχέση με το κόστος των καυσίμων  η υγραέριο κίνηση είναι το ίδιο σε κόστος με το diesel . Αν δεν κάνεις και ταξιδάκια  γενικά εκτός από την δουλειά  δεν νομίζω να σου χριαζετε το diesel .   Νομίζω πως ένα μεσαίαςς κατηγορίας βενζίνη - υγραέριο θα σου είναι χρησιμότερο   και θα έχεις πολύ λιγότερα έξοδα συντηριση  μοκροπροθεσμα.

                                      Το diesel δεν βγάζει αβαριες όταν του προσέχεις την ποιότητα καυσίμου και όταν δουλεύει για μεγάλες διαδρομές..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • T
                                        tutuyo last edited by

                                        εγω θα σου προτεινα να το προσεγγισεις περισσοτερα απο οικονομικη σκοπια γιατι κακα τα ψεματα ο λογος αλλαγης που σκεφτεσαι ειναι η οικονομια

                                        κανε την ασκηση, βαλε κατω το μηνιαιο κοστος βενζινης σου και το μηνιαιο κοστος πετρελαιου (αλλα την τιμη του καλυτερου/ακριβοτερου πετρελαιου δεδομενου οτι θα πρεπει να προσεχεις την ποιοτητα του καυσιμου). Τ

                                        ο δελτα που θα προκυψει θα σου δωσει την απαντηση

                                        Εαν πχ θα σου βγαινει το ντιζελ πιο οικονομικο κατα 20-30 ευρω μονο αξιζει να βαλεις στο κεφαλι σου ολες τις 'σκοτουρες' του ντιζελ που σου ανεφεραν ηδη οι υπολοιποι?

                                        Πχ να το κινεις συχνα, να κανεις μια στο τοσο μια μεγαλη διαδρομη, να βαζεις παντα καλο καυσιμο, κτλ κτλ

                                        Φυσικα το 20-30 ευρω που αναφερω ειναι εντελως τυχαιο, δεν ξερω τι επιπτωση εχουν στο πορτοφολι σου

                                        Σε πρωτη αναγνωση βεβαια και εγω για βενζινη θα πηγαινα, δεδομενου κιολας οτι απο τα 100 σαπακια εκει εξω, τα 90 πρεπει να ειναι σαπακια ντιζελ εισαγωγης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Αν δε κάνεις ετησίως πάνω από 25.000χλμ δεν υπάρχει λόγος να πας σε diesel πόσο μάλλον μεταχειρισμένο. Αν βγάλει ζημιά θα βγάλει στα μπεκ όπου το ένα κάνει 300-400€ και θα σαι τυχερός αν χαλάσει μόνο ένα. Ένα άλλο πρόβλημα είναι το dpf και ακόμα ένα είναι οι μύκητες στο πετρέλαιο.

                                          Στην εταιρία έχουμε μόνο diesel και κανένα δεν έκανε κιχ, γράφουν όμως το λιγότερο 30.000χλμ/ετος, σε Ε.Ο και τουλάχιστον μία φορά τη βδομάδα ανεφοδιάζονται, ποτέ δεν έχουμε βάλει ενισχυτικά ενώ σχεδόν πάντα μπαίνει βιοντίζελ και όχι το καλό. Με τόσα λίγα χιλιόμετρα που θα κάνεις θα ξεχνάς ότι θέλει γέμισμα οπότε θα πρέπει να του ρίχνεις ενισχυτικά για να μην πιάσει μήκυτες. Γενικά το diesel αν δε γράφεις χιλιόμετρα πιο ακριβό θα σου βγεί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • K
                                            kostasathenian last edited by

                                            Ευχαριστώ καταρχήν πολύ για τις εμπειρικές απαντήσεις σας, σίγουρα θα παίξουν ρόλο στην αναζήτησή μου.

                                            Μέχρι ώρας έτσι όπως μπορώ να αξιολογήσω τις απαντήσεις σας , μάλλον  η σχέση του κόστους συντήρησης κάποιου πετρελαιοκίνητου , για την περίπτωση μου μπορεί να οδηγήσει σε εκπλήξεις και επισκέψεις στο μάστορα , ενώ μάλλον με τα βενζινοκίνητα είναι αρκετάπιο safe τα πράγματα , αυτή την εικόνα παίρνω τουλάχιστον....

                                            Εάν απλά μεταβώ από βενζινοκίνητο του 2006 σε βενζινοκίνητο του 2014-15 και εξής , εκεί άραγε μόνο και μόνο επειδή μιλάμε για βενζινοκίνητο άλλης δεκαετίας , και άλλης τεχνολογίας  επιτυγχάνεται by default μεγαλύτερη οικονομία στο καύσιμο βενζίνης ( έστω μικρού ποσοστού)  ή δεν είναι απαραίτητο?

                                            Επίσης θα βοηθούσαν απαντήσεις από φίλους στο forum που έχουν diesel για βασική χρήση μέσα στην πόλη .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr