-
Θα εμπιστευόσασταν αυτοκίνητα από την Κίνα με καλά ονομαστικά χαρακτηριστικά και φθηνή τιμή?
Σιγά σιγά λογικά θα κυκλοφορήσουν και στις αγορές της Ευρώπης.
Παραδείγματα όπως φαίνονται στο παρακάτω άρθρο το Changan Uni-K που προσομοιάζει την Porsche Cayenne.
Αλλά και αυτοκίνητα από γνωστές εταιρείες σε άλλους τομείς τεχνολογίας που συνεργάζονται με κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες για την παραγωγή αυτοκινήτων. Παράδειγμα η Huawei με την συνεργασία της με την κινέζικη Cyrus για τα επερχόμενα μοντέλα Seres
https://www.caradvice.com.au/946470/huawei-unveils-its-first-car-the-2021-seres-sf5/
-
Θα εμπιστευόσασταν αυτοκίνητα από την Κίνα με καλά ονομαστικά χαρακτηριστικά και φθηνή τιμή?
Σιγά σιγά λογικά θα κυκλοφορήσουν και στις αγορές της Ευρώπης.
Παραδείγματα όπως φαίνονται στο παρακάτω άρθρο το Changan Uni-K που προσομοιάζει την Porsche Cayenne.
Αλλά και αυτοκίνητα από γνωστές εταιρείες σε άλλους τομείς τεχνολογίας που συνεργάζονται με κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες για την παραγωγή αυτοκινήτων. Παράδειγμα η Huawei με την συνεργασία της με την κινέζικη Cyrus για τα επερχόμενα μοντέλα Seres
https://www.caradvice.com.au/946470/huawei-unveils-its-first-car-the-2021-seres-sf5/
-
Δεν εμπιστεύομαι (σήμερα) να αγοράσω αυτοκίνητο απο εταιρεία παντελώς άσχετη με τον χώρο. Καθαρά προσωπική άποψη.
-
Έχοντας ασχοληθεί πολύ με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, έχω παρακολουθήσει πολλές κριτικές για τα κινέζικα ηλεκτρικά. Xpeng G3, Nio, Aiways U5. Μερικά έχουν αρχίσει δειλά-δειλά να έρχονται στην Ευρώπη, κυρίως σε Νορβηγία και Γερμανία. Εφόσον περνούσαν τις ευρωπαϊκές δοκιμές πρόσκρουσης κι είχαν αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, θα τις εμπιστευόμουν κάργα. Έχουν τόση παράδοση στα ηλεκτρκά κι έχουν κατασκευάσει τόσα πολλά κομμάτια, που τους εμπιστεύομαι περισσότερο από παραδοσιακούς κατασκευαστές που τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ηλεκτροκίνηση. Βλέπε VW.
-
Η κινεζική κυβέρνηση ελέγχει απόλυτα τις εξαγωγές της αυτοκινητοβιομηχανίας της με αποτέλεσμα αν δεν δώσεις αυτοκίνητα για δοκιμή crash test και δεν λάβεις καλό σκορ να μην μπορείς να πάρεις άδεια εξαγωγής. Μεμονωμένα φαινόμενα του παρελθόντος τύπου Landwind, δεν θα επαναληφθούν, οι άνθρωποι δεν είναι χαζοί.
Από εκεί και πέρα δε σημαίνει ότι θα πάρω ότι κινέζικο κυκλοφορεί με το καλημέρα επειδή αυτό τα πήγε καλά στο euroncap. Άλλωστε υπάρχουν ήδη τέτοια αυτοκίνητα στην ευρωπαική αγορά. Αντίθετα, θα άφηνα να περάσει κάμποσος καιρός για να δω την συμπεριφορά τους συν το χρόνω. Μετά θα αποφάσιζα με την άνεσή μου, αν θα αγόραζα κάποιο και ποιό.
Προφανώς και δεν τα απορρίπτω συλλήβδην, αν και θα ήμουν δύο φορές προσεκτικότερος και επιφυλακτικός ιδιαίτερα για ιχ που προέρχονται από νεοφυείς ή μη παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
-
Δεν είναι καθόλου με το καλημέρα, στην Κίνα κυκλοφορούν εδώ και χρόνια και πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες. Αν κάτι χρειάζεται να δούμε πώς τα πάει είναι η αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα, όχι το προϊόν καθεαυτό. Γνώμη μου.
Για πάρτε λίγο μάτι, για να μη νομίζετε ότι μιλάμε για αυτοκινητάκια του golf:
-
Δεν είναι καθόλου με το καλημέρα, στην Κίνα κυκλοφορούν εδώ και χρόνια και πουλάνε εκατοντάδες χιλιάδες. Αν κάτι χρειάζεται να δούμε πώς τα πάει είναι η αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα, όχι το προϊόν καθεαυτό. Γνώμη μου.
Για πάρτε λίγο μάτι, για να μη νομίζετε ότι μιλάμε για αυτοκινητάκια του golf:
καλό φαίνεται. στις μηχανές πάντως οι Κινέζοι είναι ήδη εδώ, προσφέρουν πολύ ποιοτικά και αξιόλογα μοντέλα με πάντα μία δόση τεχνολογίας και καινοτομίας σαν αλατοπίπερο. Φυσικά πρέπει να σταθούν και λίγο στο χρόνο για να αξιολογήσουμε κατάλληλα, αλλά για πολύ κόσμο δεν είναι τρομερά μεγάλο ζητούμενο αυτό, αν κάνεις μόνο λίγα χιλιάδες χιλιόμετρα κάθε χρόνο, ή το έχεις για διασκέδαση ή το Σαββατοκύριακο, ή κάνεις μικρά και λίγα ταξιδάκια το χρόνο, μπορείς να πάρεις τα πάντα σε πολύ ανταγωνιστική τιμή.
Επίσης, κάποιες εταιρείες συνεργάζονται εδώ και χρόνια με παραδοσιακούς κατασκευαστές (π.χ Ινδία η ΚΤΜ, Κίνα η BMW και νοτιο-ανατολική Ασία οι Ιάπωνες) οπότε ξέρεις περίπου τι περιμένεις, δηλαδή αν κατασκευάζει για 10-15 χρόνια τα φθηνά μοντέλα της BMW, γιατί να περιμένεις χειρότερη κατασκευή από τις συγκεκριμένες; και πληρώνεις και την προπέλα κάνα 2χίλιαρο επάνω (π.χ στα 6.250 για BMW 310GS και παίρνεις ένα παρόμοιο Κινέζικο με 4-4.500).
Φυσικά το original θα είναι πάντα καλύτερο, αλλά πόσο, και για πόσο ,και πόσο το κοστολογείς αυτό; π.χ το CB500X είναι το απολύτο Best seller στην Ελλάδα (suv και αυτό!), κάνει περίπου 7.500, υπάρχουν αυτή τη στιγμή με περισσότερο εξοπλισμό, τεχνολογία, και τον ίδιο κινητήρα (αντιγραφή) στα 6.000. Αν βάλεις και τον συνολικό εξοπλισμό που προσφέρουν, η διαφορά στην τιμή (δηλαδή με χούφτες, κάγκελα προστασίας, και 2-3 άλλα πραγματάκια) αγγίζει και τα 2.500euro. Επίσης τα περιφερειακά είναι συνήθως επώνυμα, όχι Κινεζιές (π.χ φρένα Nissin, Keihin/Bosch για καύσιμο, Bosch/Continental ABS, ΚΑΥΑΒΑ/SHOWA αναρτήσεις, λάστιχα Metzeler/Pirelli κ.λ.π), φυσικά όσο πέφτεις και στην τιμή, και την κατηγορία, μπορείς να δεις και Κινέζικα λάστιχα (κυρίως εκεί ρίχνουν κάποιες φορές).
Είναι απίστευτη η δυναμική της Κίνας, είμαι σίγουρος ότι θα το δούμε ΚΑΙ στα αυτοκίνητα, και σύντομα.
-
Δοκιμές πρόσκρουσης του G3 από τον κινέζικο οργανισμό NCAP. Μου κάνει εντύπωση ότι έχει και small overlap. Προφανώς και δεν τον εμπιστεύομαι όπως τον Euro NCAP, αλλά φαίνεται ότι έχουν ξεφύγει από τη φάση βγάζω μόνο τέτοια: https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34039517-beev
-
πούλησε περισσότερα αυτοκίνητα απ' ότι η πιούζο και η σουτζούκι μαζί.
(για να να είμαστε δίκαιοι,η δεύτερη δε διαθετει το γνωστό θεϊκό μοντέλο στην εκεί αγορά,άγνωστο γιατί)
Κινέζικα αυτοκίνητα