-
Καλησπέρα στη παρέα,ειμαι νεος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και ειμαι αναμεσα στα 3 μοντελα της επικεφαλιδας και πραγματικα δε μπορω να καταληξω.Εχω διαβασει οτι αρθρο κυκλοφορει,εχω δει οτι βιντεο review υπαρχει και πραγματικα δεν μπορω να ξεχωρισω εστω και λιγο παραπανω κανενα απο τα 3.
Εδω να σημειωσω πως δεν εχω τιποτα ιδαιτερες γνωσεις στα αυτοκινητα,αντιθετως θα ελεγα.Αυτη την στιγμη εχω ενα opel του 2004 το οποιο το ειχα αγορασει σε μικρη ηλικια και χωρις να δωσω τοτε σημασια σε τιποτα.
Θελω ενα αυτοκινητο ποιοτικο , ανετο , ασφαλες και με καλους χωρους (γυναικα και παιδι) Το γκαζι δε με απασχολει ιδιατερα,σιγουρα ομως να μπορω να κανεις ανετα μια προσπεραση χωρις να πρεπε να ειναι το αντιθετο ρευμα αδειο για τα επομενα 2 χιλιομετρα οπως τωρα.
Η βασικη του χρηση θα ειναι μεσα στην πολη (επαρχια) ,αρκετα ταξιδια σε κοντινες αποστασεις και σπανιοτερα μεγαλα ταξιδια.
Το ποσό που μπορω να διαθεσω ειναι μεχρι 25000 ευρω .
Τα συγκεκριμενα αυτοκινητα τα εχω δει απο κοντα στις εκθεσεις ομως δεν εχω οδηγησει κανενα.Εμφανισιακα μου αρεσουν και τα 3 εξισου.
Η οποια βοηθεια δεκτη
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Καλησπέρα στη παρέα,ειμαι νεος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας μιας και ειμαι αναμεσα στα 3 μοντελα της επικεφαλιδας και πραγματικα δε μπορω να καταληξω.Εχω διαβασει οτι αρθρο κυκλοφορει,εχω δει οτι βιντεο review υπαρχει και πραγματικα δεν μπορω να ξεχωρισω εστω και λιγο παραπανω κανενα απο τα 3.
Εδω να σημειωσω πως δεν εχω τιποτα ιδαιτερες γνωσεις στα αυτοκινητα,αντιθετως θα ελεγα.Αυτη την στιγμη εχω ενα opel του 2004 το οποιο το ειχα αγορασει σε μικρη ηλικια και χωρις να δωσω τοτε σημασια σε τιποτα.
Θελω ενα αυτοκινητο ποιοτικο , ανετο , ασφαλες και με καλους χωρους (γυναικα και παιδι) Το γκαζι δε με απασχολει ιδιατερα,σιγουρα ομως να μπορω να κανεις ανετα μια προσπεραση χωρις να πρεπε να ειναι το αντιθετο ρευμα αδειο για τα επομενα 2 χιλιομετρα οπως τωρα.
Η βασικη του χρηση θα ειναι μεσα στην πολη (επαρχια) ,αρκετα ταξιδια σε κοντινες αποστασεις και σπανιοτερα μεγαλα ταξιδια.
Το ποσό που μπορω να διαθεσω ειναι μεχρι 25000 ευρω .
Τα συγκεκριμενα αυτοκινητα τα εχω δει απο κοντα στις εκθεσεις ομως δεν εχω οδηγησει κανενα.Εμφανισιακα μου αρεσουν και τα 3 εξισου.
Η οποια βοηθεια δεκτη
Σας ευχαριστω εκ των προτερων.
-
To βασικότερο είναι να τα οδηγήσεις και τα 3. Ό,τι και να σου πούμε εμείς, δεν έχει καμία σημασία εαν κάποιο απο τα 3 δεν σου κάνει στον δρόμο το αποκλείεις αυτόματα. Επίσης μπορείς να αποκλείσεις και το Captur εκτός εαν κοιτάς το 1.3, γιατί το 1.0 είναι τραγικά αργό με τη νέα μείωση της ιπποδύναμης. Τέλος και τα 3 αυτοκίνητα είναι στην κορυφής της κατηγορίας τους οπότε αποφασίζεις ανάλογα με το ποιο συ αρέσει και σε καλύπτει σε χώρους και οδηγικά (και έχει και την έκγριση της συζύγου!).
-
Καλησπέρα χρόνια πολλά!
Επειδή βρέθηκα και εγώ σε αυτή την θέση και εκτός από αυτά τα 3 είχα βάλει και το skoda kamiq, αλλά επειδή το τελευταίο χρόνο είχα αγοράσει hyundai i10 με εργοστασιακό υγραερίο και καλομαθα (μεγάλο πράγμα να πηγαίνεις στο πρατήριο και αντί να δίνεις 80αρες που έδινα πριν... Να δίνεις 15 ευρώ και να φεύγεις και να μην σκέφτεσαι τα χιλιόμετρα που διανύεις, αποφάσισα να κινηθώ σε εναλλακτικό από βενζίνη, οπότε έμεινα ανάμεσα σε captur LPG - skoda cng, και επειδή τα πρατήρια δεν πρόκειται να εξαπλωθούν αναφέρομαι σε cng αν και είχα πρατήριο cng 500 μέτρα από το σπίτι μου, επειδή ήθελα να ταξιδεύω και απογοητευτικός παράγοντας ήταν τα 9 λίτρα βενζίνας που είχε και το λιγοστό δίκτυο σε όλη την Ελλάδα, μπήκε σε δεύτερη επιλογή, Αμέσως μετά είδα το captur το οποίο μου άρεσε πολύ περισσότερο από το skoda το οποίο και τελικά πήρα LPG πάντα και μέχρι στιγμής δεν με έχει απογοήτευση. Αν σκέφτεσαι καθαρά βενζίνη θεωρώ ότι το 2008 είναι το πιο όμορφο και εξίσου ποιοτικό με το το captur, αλλά πιο σπορτιφ το puma... Πρέπει να δεις τις ανάγκες σου το τι ζητάς, και τα 3 πού αναφέρεις είναι πολύ καλά με μικρό διάφορες ανάμεσα τους. Οδήγησε τα και οποίο σου κάνει το κλικ.!
-
Ευχάριστος πονοκέφαλος.
Με 25.000 έχεις πολλές επιλογές για τις προτεραιότητες που έχεις. Και τα 3 B-SUV που έχεις καταλήξει είναι πολύ καλά και σε αυτήν την κατηγορία εκεί θα κατέληγα κι εγώ (μαζί ενδεχομένως και με το 500Χ. Παλαιότερο αλλά feel-good όχημα).
Θα πρότεινα να τα βάλεις κάτω και να δεις που καταλήγεις από πλευρά κινητήρων και μετά να ζητήσεις test-drive και τα 3 με αυτούς τους κινητήρες που θα σε ενδιαφέρουν (η έκδοση εξοπλισμού δεν παίζει και τόσο ρόλο στο test-drive). Δεν ξέρω πόσο εύκολο θα είναι εκεί που μένεις. Σαφώς και θα βάλεις κάτω κόστος σέρβις, τέλη, εγγυήσεις κτλ, αλλά θα αφού τα οδηγήσεις κάτι θα σου κάνει κλικ και θα αποφασίσεις γρήγορα.
Γενικά σε χώρους το Capture έχει αυτό το συρόμενο πίσω κάθισμα που είναι πολύ πρακτικό, ειδικά με μικρό παιδί. Το 2008 έχει ενδιαφέρον εσωτερικό αλλά αυτή η ιδιαιτερότητα με τον πίνακα οργάνων πάνω από το τιμόνι σε κάποιους κάνει και σε κάποιους όχι, αναλόγως γούστων και ενίοτε σωματοδομής. Το Puma είναι κάπως πιο ενδιαφέρον στο δρόμο αλλά όπως είπες, δε σε απασχολεί αυτό.
Καλό κυνήγι...
-
Πάντως σε αυτά τα λεφτά παίρνεις και μεγαλύτερο αμάξι αν θες.
Παίρνεις το grandland οριακά παίρνεις και το τουσον.
Δες και το νέο τιπο κρος με 22000 παίρνεις 1.6 ντίζελ με 130/320 καλύτερο εξοπλισμό από τα 3 που κοιτάς και μεγαλύτερο παντού.
-
Νομίζω αυτά τα 3 ήταν στην κορυφή της κατηγορίας, ο αναιμικος 1.0 90 άλογα του Captur και η αύξηση τιμών νομίζω το έχει βγάλει από την κορυφή πλέον και ο 1.3 κοστίζει αρκετά παραπάνω.
Σε αυτή τη θέση που είσαι θα έβαζα 2008 άνετα στην κορυφή (εγώ αυτό πήρα) και έπειτα θα κοίταγα C4/Mokka αν σε εξυπηρετούν (το Mokka είναι λίγο μικρότερο αλλά στα ίδια με Puma μάλλον, δεν το έχω δει από κοντά ακόμη).
Puma αν είσαι σπορτίφ τύπος, αλλιώς αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτά τα στοιχεία (από ότι σε έκοψα μάλλον όχι), τότε χάνει το κυριότερο selling point του.
Peugeot/Opel είναι ενδιάμεσες καταστάσεις αν σου φανεί υπερβολικά -και είναι- μαλακό το C4.
Αν σου φαίνεται ακριβό το 2008 το Mokka είναι μια φθηνότερη και μικρότερη παραλλαγή του, αλλά για 3μελη οικογένεια μάλλον θα είσαι εντάξει.
Όπως και να έχει οδήγησέ τα πρώτα.
-
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας καταρχης.
Όσο αναφορα τις επιλογες μου να πω οτι
1)για το 2008 ειδα την εκδοση με allure plus 1.2 100 hp. (23500)
Μου προτειναν ομως και τον κινητηρα με τα 130 hp.(24800)
Θεωρειτε οτι τα 100 ειναι αρκετα η πρεπει να ανεβω στα 130;
2)για το puma ειδα την st line x με τα 125 hp
solar silver χρωμα + μαυρη οροφη (25000)
3)για το captur ηθελα να παω στην εκδοση 1.3 TCe 130hp dynamic (25800)
ομως απ οτι καταλαβα δεν υπαρχει πλεον αυτη η εκδοση
και πρεπει να δω την 1.3 TCe 140hp dynamic (27880) που ομως ξεφευγουμε
η ενναλακτικα την 1,0 TCe 90hp dynamic (22000) που ομως οπως ειπε παραπανω ο φιλος δεν αξιζει.
Οπως ανεφερα και στο αρχικο μου ποστ δεν εχω γνωσεις ( κινητηρες,τεχνολογιες κτλ κτλ.)
Τελος να πως αν με αυτα τα χρηματα μπορω να ανεβω κατηγορια και σε κατι που πραγματικα αξιζει φυσικα θα το εκανα.Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δει καθολου αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας οπως επισης για πετρελαιο μιας και δεν γνωριζω εαν το χρειαζομαι.
ΥΓ.Μιας και προερχομαστε απο οικογενεια οπελ θα ηθελα να πω σε αλλη μαρκα γι αυτο δεν συμπεριελαβα στις επιλογες μου το καινουριο crossland και το καινουριο mokka.
-
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας καταρχης.
Όσο αναφορα τις επιλογες μου να πω οτι
1)για το 2008 ειδα την εκδοση με allure plus 1.2 100 hp. (23500)
Μου προτειναν ομως και τον κινητηρα με τα 130 hp.(24800)
Θεωρειτε οτι τα 100 ειναι αρκετα η πρεπει να ανεβω στα 130;
2)για το puma ειδα την st line x με τα 125 hp
solar silver χρωμα + μαυρη οροφη (25000)
3)για το captur ηθελα να παω στην εκδοση 1.3 TCe 130hp dynamic (25800)
ομως απ οτι καταλαβα δεν υπαρχει πλεον αυτη η εκδοση
και πρεπει να δω την 1.3 TCe 140hp dynamic (27880) που ομως ξεφευγουμε
η ενναλακτικα την 1,0 TCe 90hp dynamic (22000) που ομως οπως ειπε παραπανω ο φιλος δεν αξιζει.
Οπως ανεφερα και στο αρχικο μου ποστ δεν εχω γνωσεις ( κινητηρες,τεχνολογιες κτλ κτλ.)
Τελος να πως αν με αυτα τα χρηματα μπορω να ανεβω κατηγορια και σε κατι που πραγματικα αξιζει φυσικα θα το εκανα.Η αληθεια ειναι πως δεν εχω δει καθολου αυτοκινητα μεγαλυτερης κατηγοριας οπως επισης για πετρελαιο μιας και δεν γνωριζω εαν το χρειαζομαι.
ΥΓ.Μιας και προερχομαστε απο οικογενεια οπελ θα ηθελα να πω σε αλλη μαρκα γι αυτο δεν συμπεριελαβα στις επιλογες μου το καινουριο crossland και το καινουριο mokka.
Το Mokka δεν είναι σαν τα Opel που ήξερες! Είναι ένα μικρότερο 2008, κοίταξέ το, μπορεί να σου αρέσει. Crossland σχετικά ξεπερασμένο, αλλά ικανοποιητικό για μία 4μελης οικογένεια που δεν θέλει να δώσει πολλά (έχει χώρους).
Ο 100 είναι επαρκής, αργότερα, αν δεν σε ικανοποιεί μπορείς με 400-500€ να αυξήσεις άνετα 20 αλογάκια αν θες χωρίς πολλά πολλά (παίρνεις chip που μπαίνει και βγαίνει,ή περιμένεις να τελειώσει η εργοστάσια εγγύηση και βάζεις ένα προγραμματισμό).
Αν τα έχεις, 130 σίγουρα είναι καλύτερα από 100, το θέμα είναι πως τα κοστολογείς.
-
Φίλε erentil21 τώρα έμπλεξες...
Νόμιζα πως είχες κατασταλλάξει σε αυτά τα 3 αλλά τώρα που είσαι ανοιχτός και σε μεγαλύτερη κατηγορία και δεν είσαι και σίγουρος για βενζίνη ή ντίζελ θα ακούσεις πολλές γνώμες σε αυτό το τόπικ.
Μάλλον αρχικά πρέπει να δεις αν κλίνεις προς βενζίνη, ντίζελ, lpg ή cng ή υβρίδιο. Γενικά χρόνο και όρεξη να έχεις και με λίγη κοπτοραπτική σε μοτέρ-εξοπλισμούς μπορείς εύκολα να καταλήξεις σε καμμιά 25αριά πιθανά μοντέλα.
Επιγραμματικά να σου πω πως με 25 χιλιάρικα που διαθέτεις μπορείς να χτυπήσεις οποιοδήποτε B-SUV σε βενζίνη ή πετρέλαιο όπως και οποιοδήποτε C segment hatchback (golf, focus corolla, i30, ceed, leon, megane κτλ) σε ένα χαμηλό προς μέσο επίπεδο κινητήρα-εξοπλισμού. Υπάρχουν κι άλλες επιλογές όπως vitara, duster που ίσως στην επαρχία σε βολέψουν λόγω τετρακίνητων εκδόσεων.
-
Και τα 3 είναι πολύ καλά, οπως σου είπαν και τα παιδιά ποιο βασικο από όλα είναι να τα οδηγήσεις.
Βασικα εγω θα απεκλεια το captur και θα πήγαινα μεταξύ των puma και 2008
το captur θα το απέκλεια γιατί προσφέρει περιπου τα ίδια με 2008 με το τελευταίο να είναι ποιο ομορφο αρκετα στα δικα μου ματια τουλάχιστον.
Το puma είναι ποιο σπορτιφ με καλύτερη συμπεριφορα σε στροφες κτλ αν σε ενδιαφερει βεβαια αυτο. Γενικα καλύτερη αισθηση στο τιμονι κτλ. εχει μεγαλύτερο χώρο σε πορτμπαγκαζ αλλα μικρότερους χώρους για του πίσω.
Το 2008 είναι ποιο ποιοτικο στο εσωτερικό αρκετα με ποιο ανετη συμπεριφορα αλλα όχι σπορτιφ. χωρους μεγαλύτερους πισω. ποιο καλη συναρμογη. Εχει αυτο το 3D cotpit που είναι εντυπωσιακό αλλα δεν αρεσει σε ολους.
Οτι και να διαλέξεις δεν θα το μετανιώσεις γιατι είναι καλά και όμορφα αυτοκίνητα. Οπωσδηπωτε κανε test drive και τα 3 πριν αποφασίσεις. Ο καθένας μας βγάζει διαφορετικα συμπερασματα και εχει διαφορετικές προτιμήσεις
-
Βενζινη και suv/crossover νομιζω οτι ειναι τα 2 χαρακτηριστικα απο τα οποιο ξεκιναω.Ηatchback μαλλον τα απορριπτω εκτος εαν ειναι κατι που καποιος με περισσοτερες γνωσεις απο εμενα το θεωρει εξαιρετικο και πολυ ανωτερο απο τις αρχικες μου επιλογες.Aν υπαρχει καποια αλλη προταση σε αλλη κατηγορια στο μπατζετ μου (το vitara πχ δεν το ειχα καν υποψη μου) πολυ ευχαριστως να το δω ποιο ζεστα.
Σας ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας και τη βοηθεια σας για αλλη μια φορα.
-
Ηatchback μαλλον τα απορριπτω εκτος εαν ειναι κατι που καποιος με περισσοτερες γνωσεις απο εμενα το θεωρει εξαιρετικο και πολυ ανωτερο απο τις αρχικες μου επιλογες.
Πολύ ανώτερο ίσως όχι, αλλά όλα τα Hatchback C Segment είναι ανώτερα από τα SUV B Segment, αφού είναι μια κατηγορία επάνω. Για παράδειγμα το Focus είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Puma, όπως το Golf καλύτερο από το T-Roc (& T cross), το 308 (όταν έρθει) καλύτερο από το 2008, το Leon καλύτερο από το Arona και πάει λέγοντας. Τα βασικότερα ερωτήματα όμως είναι:
- Τι θες?
- Τι σου αρέσει?
- Τι καλύπτει τις ανάγκες σου?
Οπωσδήποτε δες τα όλα από κοντά και οδήγησέ τα. Το Βιτάρα για παράδειγμα είναι εξαιρετικό γιατί στα €22.000 προσφέρει και 4κίνηση και είναι το πιο δυνατό και με το mild hybrid και πολύ οικονομικό. Μπορεί όμως να σου αρέσει, μπορεί και όχι. Επίσης μπορείς να κοιτάξει και full hybrid Toyota, εαν κινείσαι αρκετά μέσα στην πόλη, η οποία όμως δεν ξέρω πόσο κίνηση έχει.
Γενικά, δες, οδήγησε, πάρε προσφορές, δες τις σου αρέσει και τι σου κάνει κλικ. Κακό αυτοκίνητο δεν υπάρχει σήμερα και λάθος επιλογή δύσκολα θα κάνεις αφού δεν έχουν και τεράστιες διαφορές μεταξύ τους.
-
Θα μπορουσες να δεις σε Citroen C4, focus active, kia Xceed και αλλα που ειναι το επομενο segment με αυτα τα χρηματα, ακομη και σε station vagon για πολυ περισσοτερους χωρους αν δεν εχεις θεμα με το μεγεθος. Να δεις και στην οδηγηση ποιο σου κανει κλικ, πολυ σημαντικο.
-
εππππ
λοιπον αν σουβ και ψηλο παιρνεις τετρακουνητο, αλλιως ποιος ο λογος για ψηλο, να βλεπεις τα μπουτια της διπλανης στο γιαρις στο φαναρι? επισης αυτα με τα εσωτερικα και δεν ξερω εγω τι αλλο ειναι κατι που θα γουσταρεις 1-2 βδομαδες και θα ξεχασεις. αυτο που θα θυμασαι παντα ειναι αν εχεις αγορασει ενα οχημα που ειναι ευχαριστο στο δρομο. και αν σου βγαζει ζημιες τι ακριβως θα κανεις με τις παχιες μοκετες?
απο εμενα πηγαινε οδηγησε πραγματι το βιταρα, φαν ευγε παιδι μου - ευγε, το πλεον ευχαριστο στη διαβιωση, το μονο τετρακινητο επιβεβαιωμενα αξιοπιστοτατο και φυσικα το γρηγοροτερο ολων και ενα απο αυτα με τη καλυτερη οδικη συμπεριφορα και χαμηλη καταναλωση στη πραξη. δεν εχει φρου φρου και αρωματα, μπορεις να βαλεις στο ζυγι τετρακινηση και απο την αλλο τα βλακωδη τιμονακια και γκατζετιες που σε 6 μηνες χρονια θα τα εχεις σιχαθει?
αν οχι σουβ, επιλογες πολλες αλλα χανεις χωρις τετρακινητο απιστευτες ομορφιες που εχει η χωρα μας και ακομη και η αττικη
-
Η επιλογή μου από τα τρία θα ήταν το Captur γιατί είναι το μοναδικό που βγαίνει σε εργοστασιακό υγραέριο, οπότε σου προσφέρει πραγματική οικονομία. Θεωρώ έγκλημα το να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο που θες να το κρατήσεις 10-15 χρόνια και να είναι πετρέλαιο. Εκτός αν μιλάς για leasing, οπότε δε σε νοιάζουν οι μελλοντικές απαγορεύσεις.
-
Τιμονακι τύπου καρτ και από την άλλη ελαφρώς φορτηγισια αίσθηση με ξενερωνει εντελως. Puma ναι γιατί ανεβαίνεις κατηγορία οδηγικα. Αλλιώς πάρε ένα Βιτ που λέει και ο γάτος που κάνει τα πάντα όλα χωρίς όμως φρου φρου.
-
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,ενα φιλος μου ειπε για το jeep compass και για το kia sportage. τα οποια δε τα ειχα δει καθολου.τα εχει καποιος υποψην του να αναφερει 2 κουβεντες.
Επισης καποιος ανεφερε το τουσον;ποιο αμαξι ειναι αυτο;
ειναι πολλα τα μοντελα και πολλες οι επιλογες τελικα και εκει που νομιζα οτι εχω καταληξει τωρα σαν εχω μπερδευτει περισσοτερο.
ελπιζω να μη σας κουραζω αλλα θα εκτιμουσα καθε βοηθεια μιας και τα αυτοκινητα δυστηχως δεν ηταν ποτε το φορτε μου
-
σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας,ενα φιλος μου ειπε για το jeep compass και για το kia sportage. τα οποια δε τα ειχα δει καθολου.τα εχει καποιος υποψην του να αναφερει 2 κουβεντες.
Επισης καποιος ανεφερε το τουσον;ποιο αμαξι ειναι αυτο;
ειναι πολλα τα μοντελα και πολλες οι επιλογες τελικα και εκει που νομιζα οτι εχω καταληξει τωρα σαν εχω μπερδευτει περισσοτερο.
ελπιζω να μη σας κουραζω αλλα θα εκτιμουσα καθε βοηθεια μιας και τα αυτοκινητα δυστηχως δεν ηταν ποτε το φορτε μου
Νομίζω πλέον το μπερδεύεις πάρα πολύ, είχες καταλήξει σε B suv νόμιζα, αν πας σε C και C suv πρέπει να δεις όλα τα αυτοκίνητα της Ευρωπαϊκής αγοράς.
Πρέπει να αποφασίσεις που θες να κινηθείς, δεν μπορούν όλα τα αυτοκίνητα να είναι υποψήφια;! Θα τρελαθείς!
-
και γω ετσι νομιζα και γι αυτο εκανα αυτη την συγκεκριμενη ερωτηση σε αυτο το φορουμ ομως γραφτηκαν-προταθηκαν μοντελα και κατηγοριες αυτοκινητων που εχω αγνοια,προς θεου δε κατηγορω κανεναν ο καθενας θελει να πει την προταση του και το σκεπτικο του ομως εχεις δικιο βλεπω οτι ποιο πολυ μπερδευομαι και μπαινω σε δευτερες σκεψεις αντι να καταληγω.οποτε σας ευχαριστω και παλι θα το παρω απο την αρχη και βλεπουμε.
peugeot 2008 vs ford puma vs renault captur