Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Eντός πόλης όριο 30χλμ με νέο σχέδιο ΚΟΚ!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    20
    49
    493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kalmik last edited by

      Στα ψιλά πέρασε αυτές τις ημέρες η ανακοίνωση του ΥΠ Συγκοινωνιών ότι γίνεται μελέτη για αναθεώρηση του ΚΟΚ και προτείνεται η γενική μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 30χλμ. Έτσι και χωρίς αιτιολογική έκθεση, μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να μειωθούν λέει τα τροχαίαα ατυχήματα.

      Σκέφτεται λοιπόν ο μέσος άνθρωπος (όχι ο πολιτικός γιατί αυτός αμφιβάλλω αν κατέχει την κοινή λογική) και λέει

      1. Σίγουρα τα τροχαία ατυχήματα θα έπεφταν στο μηδέν αν πηγαίναμε με το ...γαϊδούρι

      2. Μήπως ο αρμόδιος Υπουργός ζήλεψε το κέντρο των Βρυξελλών γιατί εκεί πρόκειται να εφαρμοστεί εξ όσων μαθαίνουμε.

      3. Ποιά μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων συνοδεύει την νομοτεχνική πρόταση;

      4. Πόσο χρόνο παραπάνω θα χρειάζεται μια αστική μετακίνηση με μέγιστη ταχύτητα 30χλμ/ώρα

      5. Πόσο παραπάνω ρύπους θα εκπέμπουν τα οχήματα με 1η-2α στο σαζμάν;

      6. Πότε θα φθάνουν οι άνθρωποι στη δουλειά τους;

      7.Πόσο θα αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμων;

      1. Ποιοί θα την πληρώσουν;

      2. Πόσο θα μειωθούν τα ατυχήματα μέσα στην πόλη και ποιά μελέτη το στηρίζει;

      3. Μήπως τα ατυχήματα εντός πόλης οφείλονται σε άλλους παράγοντες: συστηματική παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, εγκληματική περιφρόνηση των STOP, διαδεδομένη χρήση κινητού όλη την ώρα, μηχανάκια που πάνε ανάποδα σε μονόδρομους, οδήγηση υπό την επήρεια κλπ.

      4. Μήπως η συστηματική αστυνόμευση για τις ήδη προβλεπόμενες παραβάσεις του ΚΟΚ είναι κοντά στο ..μηδέν;

      5. Μήπως η λύση δεν είναι η συνεχής αυστηροποίηση σε βαθμό ανοησίας αλλά η βεβαιότητα της καταγραφής και τιμωρίας όπως συμβαίνει στις σοβαρές χώρες (ας περάσετε ένα κόκκινο ή ένα Stop κάπου στη Γερμανία και θα δείτε τι θα συμβεί).

      Αλλά εδώ έρχεται η κάθε κυβέρνηση και θέλει να αφήσει τη σφραγίδα της με άλλο ΚΟΚ άλλο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, άλλο φορολογικό κλπ. λες και αυτή η χώρα της ανήκει και δεν είναι θέμα πολιτικής και ΚΥΡΙΩΣ κοινωνικής συναίνεσης δηλ. να αποδεχθεί η κοινωνία ορισμένους κανόνες και ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kalmik last edited by

        Στα ψιλά πέρασε αυτές τις ημέρες η ανακοίνωση του ΥΠ Συγκοινωνιών ότι γίνεται μελέτη για αναθεώρηση του ΚΟΚ και προτείνεται η γενική μείωση του ορίου ταχύτητας εντός πόλης στα 30χλμ. Έτσι και χωρίς αιτιολογική έκθεση, μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων για να μειωθούν λέει τα τροχαίαα ατυχήματα.

        Σκέφτεται λοιπόν ο μέσος άνθρωπος (όχι ο πολιτικός γιατί αυτός αμφιβάλλω αν κατέχει την κοινή λογική) και λέει

        1. Σίγουρα τα τροχαία ατυχήματα θα έπεφταν στο μηδέν αν πηγαίναμε με το ...γαϊδούρι

        2. Μήπως ο αρμόδιος Υπουργός ζήλεψε το κέντρο των Βρυξελλών γιατί εκεί πρόκειται να εφαρμοστεί εξ όσων μαθαίνουμε.

        3. Ποιά μελέτη συγκοινωνιακών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων συνοδεύει την νομοτεχνική πρόταση;

        4. Πόσο χρόνο παραπάνω θα χρειάζεται μια αστική μετακίνηση με μέγιστη ταχύτητα 30χλμ/ώρα

        5. Πόσο παραπάνω ρύπους θα εκπέμπουν τα οχήματα με 1η-2α στο σαζμάν;

        6. Πότε θα φθάνουν οι άνθρωποι στη δουλειά τους;

        7.Πόσο θα αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμων;

        1. Ποιοί θα την πληρώσουν;

        2. Πόσο θα μειωθούν τα ατυχήματα μέσα στην πόλη και ποιά μελέτη το στηρίζει;

        3. Μήπως τα ατυχήματα εντός πόλης οφείλονται σε άλλους παράγοντες: συστηματική παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, εγκληματική περιφρόνηση των STOP, διαδεδομένη χρήση κινητού όλη την ώρα, μηχανάκια που πάνε ανάποδα σε μονόδρομους, οδήγηση υπό την επήρεια κλπ.

        4. Μήπως η συστηματική αστυνόμευση για τις ήδη προβλεπόμενες παραβάσεις του ΚΟΚ είναι κοντά στο ..μηδέν;

        5. Μήπως η λύση δεν είναι η συνεχής αυστηροποίηση σε βαθμό ανοησίας αλλά η βεβαιότητα της καταγραφής και τιμωρίας όπως συμβαίνει στις σοβαρές χώρες (ας περάσετε ένα κόκκινο ή ένα Stop κάπου στη Γερμανία και θα δείτε τι θα συμβεί).

        Αλλά εδώ έρχεται η κάθε κυβέρνηση και θέλει να αφήσει τη σφραγίδα της με άλλο ΚΟΚ άλλο σύστημα εισαγωγής στα Πανεπιστήμια, άλλο φορολογικό κλπ. λες και αυτή η χώρα της ανήκει και δεν είναι θέμα πολιτικής και ΚΥΡΙΩΣ κοινωνικής συναίνεσης δηλ. να αποδεχθεί η κοινωνία ορισμένους κανόνες και ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΗΡΕΙ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Εεε καλά και τώρα είναι τα 50χαω και κανείς δεν το τηρεί...δεν είμαστε ΗΠΑ εδώ που έχει όριο 15 μίλια και στα 20 έχεις φάει τρελό πρόστιμο! Τι 30 τι 50, εμείς θα πηγαίνουμε όσο πάμε πάντα, απλά πράγματα.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 17
          • C
            criuser last edited by

            Και στο εξωτερικό στις ζώνες κατοικίας έχει όριο 30 χαω .

            Είναι απόλυτα λογικό για τα στενά να υπάρχει αυτό το όριο .

            Στα άλλα που είναι κύριο οδικό δίκτυο ας μπούν άλλα όρια με τις ανάλογες σημάνσεις .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 17
            • P
              peta last edited by

              ταχύτητας σε κατοικημένη περιοχή (με διασταυρώσεις,κόσμο να περπατάει στα πεζοδρομια,κλπ) να σηκώσει το χέρι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 16
              • D
                dublin last edited by

                Σε τέτοιες συνθήκες βρε παιδιά ποιος πάει παραπάνω;!

                Αν ανοίγει ο δρόμος ανοίγεις και εσύ ταχύτητα, βλέπω σε κάτι στενά και γειτονιές να πηγαίνουν με 40-50χλμ κ με πιάνει η καρδιά μου!

                1 Reply Last reply Reply Quote 18
                • K
                  kalmik last edited by

                  Δε μιλάμε για τα στενά αλλά για ανώτατο όριο ταχύτητας στην πόλη. Τα στενά και 30χλμ/ώρα μπορεί να είναι επικίνδυνα. Μιλάμε για 30 στη Βασιλίσσης Σοφίας, στη Λ.Ηρακλείου, στην Καποδιστρίου Εθν. Αντιστάσεως κλπ. κλπ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 14
                  • D
                    dublin last edited by

                    Έχουν τόσα φανάρια οι περισσότεροι δρόμοι που αναφέρεις, και τις περισσότερες ώρες τόση κίνηση, που δεν προλαβαίνεις καν να περάσεις τα 40χλμ. Συνήθως με 0.5 πας!

                    Ναι, να μην γίνουν και υπερβολές, συμφωνώ, αλλά μία μικρή διόρθωση των ορίων μπορεί να βοηθήσει.

                    Σε εθνικές τέρμα αριστερά νομίζω μπορεί να αυξηθεί, να μειώσουμε και λίγο τις ώρες των ταξιδίων μας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                    • T
                      tgd last edited by

                      Όλοι οι κεντρικοί δρόμοι της Αθήνας έχουν πινακίδες με όρια ταχύτητας. Τώρα πρέπει να γίνουν οι μελέτες και να μπουν και στην επαρχία.

                      Όσο για τα όρια στα στενά, δες με πόσα περνάνε τα τζιπ τα σαμαράκια της Βουλιαγμένης (το 70 δεν είναι ασυνήθιστο).

                      Στον Βόλο πολλοί ντόπιοι πάνε με 50 στη Γαλλίας στον Βόλο επειδή έχει προτεραιότητα, και δεν βλέπεις να βγεις από το στενό χάρη στα παρκαρισμένα. Ή αν είσαι πεζός ή με ποδήλατο, άντε να διασχίσεις την Ιωλκού.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 13
                      • K
                        kalmik last edited by

                        Διαβάστε και θα δείτε πως στήνεται το παιγνίδι

                        Αντιγραφή από ΤΑ ΝΕΑ

                        https://www.tanea.gr/2021/05/17/lifearts/orthopetalies/159-syllogoi-kai-foreis-zitoun-30km-h-orio-taxytitas-stis-katoikimenes-perioxes/

                        159 σύλλογοι και φορείς ζητούν 30km/h όριο ταχύτητας στις κατοικημένες περιοχές

                        **Περισσότεροι από 150 σύλλογοι και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα – ανάμεσά τους και η ΠοδηλΑΤΤΙΚΗ Κοινότητα - ζητούν από τον Πρωθυπουργό, τους Αρχηγούς κομμάτων και την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, να θεσπιστεί όριο ταχύτητας των 30km/h στις κατοικημένες περιοχές. **

                        Περισσότεροι από 150 σύλλογοι και φορείς απ’ όλη την Ελλάδα – ανάμεσά τους και η ΠοδηλΑΤΤΙΚΗ Κοινότητα - ζητούν από τον Πρωθυπουργό, τους Αρχηγούς κομμάτων και την Ειδική Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής, να θεσπιστεί όριο ταχύτητας των 30km/h στις κατοικημένες περιοχές.

                        Για να μην κουράζω, ακολουθούν σύλλογοι ποδηλατών (που θέλουν τους δρόμους μόνον για τα ...ποδήλατα, σχολικοί σύλλογοι (που δε θέλουν να τρέχουν τα αυτοκίνητα έξω από τα σχολεία, δικαίως αλλά ας τα πάρει όλα η μπάλα, σύλλογοι ...ψυχοδράματος (SIC) και δε συμμαζεύεται...

                        Που ειναι η υπεύθυνη γνώμη των συγκοινωνιολόγων;

                        Που τα ειδικά περιοδικά;

                        Ψήνουν τη διάταξη και θα τη δούμε μπροστά μας κατόπιν...κοινωνικής απαίτησης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                        • D
                          dublin last edited by

                          Χαχα! Εδώ με το ποδήλατο έπιανα 40 συχνά πυκνά και λίγο κατηφοριτσα, με τα υπόλοιπα θα πηγαίνουμε με λιγότερο;!! Κάπως αστείο μου φαίνεται..

                          Πάντως θέλει προσοχή σε κάποια σημεία, ειδικά σε σχολεία, στάσεις, κ.λ.π επίσης χρειαζόμαστε περισσότερο δημόσιο χώρο για πεζούς/ποδήλατα, δεν είναι κάνα μυστικό όλο αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 14
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Παίδες οι κάφροι είναι τόσο πολλοί που δικαιολογημένα ζητούνται όρια ταχύτητας.

                            Κι αν γινόταν μια σωστή επιστημονική μελέτη από συγκοινωνιολόγους, δεν νομίζω πως θα επέτρεπε μεγαλύτερη ταχύτητα π.χ. στους δρόμους του Βόλου που ανέφερε ο φίλος παραπάνω.

                            Όμως έτσι κι αλλιώς, με μηδενική αστυνόμευση το μόνο αποτέλεσμα θα είναι μαζί με τα διπλοπαρκαρισμένα, τα φορτηγά που κάνουν διανομές, τις σφήνες δικύκλων, να υπάρχουν στα στενά όλο εμπόδια πεζοδρόμια, και οι πινακίδες ορίων ταχύτητας για να εμποδίζουν παραπάνω.

                            Αλλά μετά το κάθε ατύχημα, θα χρεώνεται ο κάθε κάφρος υπερβολική ταχύτητα.

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 13
                            • C
                              criuser last edited by

                              Μια χαρά είναι τα 30 χαω . Σε όλη την Ευρώπη οι ζώνες κατοικίας τόσο έχουν . Εδώ έχουμε μάθει να πηγαίνουμε με τα αμάξια 60-70 και τα μηχανάκια τέρμα ...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • K
                                kalmik last edited by

                                Αλλο το όριο 30 στον αστικό ιστό (στενά, γειτονιές) και άλλο στις βασικές οδούς πχ. φαντάζεστε 30 κηφισίας σε όλο το μήκος, παραλιακή κλπ.?

                                Νομίζω όριο 40 είναι πιο λογικό και ρεαλιστικό στις γειτονιές κπ. Και αναρωτιέμαι θα 'συλλαμβάνονται' κα τα ...πατίνια που πάνε σφαίρα;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                • T
                                  tgd last edited by

                                  Αφού πάμε για 30km/h πρέπει να ζητήσουμε υποχρεωτικά ασφάλεια αστικής ευθύνης απ' ότιδήποτε κινείται στο δρόμο με τέτοια ταχύτητα. Τι θα γίνει αν ένα ηλεκτρικό πατίνι χτυπήσει πεζό; Και -κυρίως- ψευτο-ποδήλατα (από αυτά επίσης έχει γεμίσει ο Βόλος) που κυκλοφορούν στους πεζοδρόμους με τέτοιες ταχύτητες και χωρίς κράνος και χωρίς δίπλωμα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                  • 9
                                    993cc last edited by

                                    Πανηγύρι με στήσιμο αργά το βράδυ σε άδειες λεωφόρους της πόλης να γράφουν τους πάντες στα 35 χλμ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Είπαμε σε ΖΩΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ . Τι λέτε για λεωφόρους . Εκεί έχουν τα δικά τους όρια .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Προφανώς δεν θα ισχύει στις μεγάλες λεωφόρους, άλλωστε και τώρα το όριο εκεί είναι διαφορετικό, δεν είναι 50. Αυτά τα όρια είναι ηλίθια και είναι φτιαγμένα για τον πιο άχρηστο οδηγό με το χειρότερο αυτοκίνητο που υπάρχει. είναι δηλαδή προσαρμοσμένα στον κατώτατο κοινό παρονομαστή. Ένας σώφρων οδηγός ξέρει ποια είναι η ασφαλής ταχύτητα σε κάθε περίπτωση. Πολλές φορές τα όρια είναι πιο υψηλά από ότι πρέπει και άλλες φορές είναι πολύ χαμηλότερα. Να σέρνεσαι με 30 στην Τσιμισκή ή στην Ακαδημίας (όταν το επιτρέπουν οι συνθήες γιατί συνήθως είνσαι με 1η και 10...) είναι ηλίθιο. Όπως εγκληματικό είναι να πηγαίνεις με 50 σε κάποια στενά που με το ζόρι χωράει ένα αυτοκίνητο. Λογική χρειάζεται απλά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ζώνη κατοικίας δεν είναι και η Βουλιαγμένης όταν στενεύει πριν το 1ο Νεκροταφείο; Πρέπει να πηγαίνουμε εκεί με 30;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Ζώνη κατοικίας είναι όταν οι χρήσεις γης ορίζουν αμιγή κατοικία και οι δρόμοι δεν ανήκουν στο βασικό οδικό κυκλοφοριακό δίκτυο.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr