Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μετατροπή από ατμόσφαιρα σε Τούρμπο. Yaris t sport 1.5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μετατροπή από ατμόσφαιρα σε Τούρμπο. Yaris t sport 1.5
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    14
    612
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      agolp last edited by

      Καλησπέρα, έχω ένα Yaris t sport του 2003. Το αυτοκίνητο έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα , αλλά βλέπω στο εξωτερικό κυρίως παίζει πολύ το ίδιο αυτοκίνητο τουρμπατο( σε κάποιες χώρες πχ Ιαπωνία αν δεν κάνω λάθος έβγαινε απ το εργοστάσιο τουρμπατο, σε άλλες χώρες ατμόσφαιρα αλλά προσφερόταν ένα turbo kit από tte με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως το μαμά τουρμπατο). Το αυτοκίνητο μαμά είναι , περίπου 110 άλογα και με το turbo kit γύρω στα 150 με 0.5 bar. Θεωρείτε αξίζει μια τέτοια μετατροπή; Τι κόστος θα έχει; Υπάρχει κάποια καλύτερη( και πιο οικονομική) λύση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        agolp last edited by

        Καλησπέρα, έχω ένα Yaris t sport του 2003. Το αυτοκίνητο έχει ατμοσφαιρικό κινητήρα , αλλά βλέπω στο εξωτερικό κυρίως παίζει πολύ το ίδιο αυτοκίνητο τουρμπατο( σε κάποιες χώρες πχ Ιαπωνία αν δεν κάνω λάθος έβγαινε απ το εργοστάσιο τουρμπατο, σε άλλες χώρες ατμόσφαιρα αλλά προσφερόταν ένα turbo kit από tte με τα ίδια χαρακτηριστικά όπως το μαμά τουρμπατο). Το αυτοκίνητο μαμά είναι , περίπου 110 άλογα και με το turbo kit γύρω στα 150 με 0.5 bar. Θεωρείτε αξίζει μια τέτοια μετατροπή; Τι κόστος θα έχει; Υπάρχει κάποια καλύτερη( και πιο οικονομική) λύση; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Το πουλάς και αγοράζεις ένα τουρμπατο εργοστασιακό στα 150 άλογα. Υπάρχουν πολλά θέματα με ερωτήσεις για μετατροπές σε τούρμπο και έχουν απαντηθεί τα μειονεκτήματα ... Που είναι πάρα πολλά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • A
            agolp last edited by

            Ιδανικά δε θα ήθελα να το αλλαξω, μου αρέσει πολύ σαν αυτοκίνητο. Η γνώμη σου για το κιτ που αναφέρω ποια είναι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • A
              accentwizard last edited by

              Το ειχανε κανει καποιοι φιλοι μου,στο παλαι ποτε Yaris Club,και το αμαξι παει αρκετα παραπανω,γυρω στα 175-180 αλογα,και φυσικα πεταει,δεδομενου και του μικρου βαρους...

              Τοτε υπηρχαν αρκετα κιτακια,της HKS ηταν πολυ αξιοπιστο(το φοραγα και εγω στο χιλιαρι μου),αλλα και supercharger kits απο GReddy,TRD κλπ...

              Απο αξιοπιστια δεν θα εχεις καποιο προβλημα,απλα θα ξερεις οτι επιασες ταβανι,δεδομενου οτι υπαρχουν αλλα αυτοκινητα με πολυ μεγαλυτερο potential,για τετοιες δουλειες.

              Αν αξιζει overall;Μαλλον οχι,αφου και το γκαζι θα το συνηθισεις,ενω τα λεφτα που θα ριξεις θα ξεπερνανε την αξια του αυτοκινητου,υπολογιζοντας και το κοστος μιας φουλ εξατμισης,ενος intercooler με τις σωληνωσεις του,σκαστρα,οργανα κλπ...

              Αν εχεις και 300000χλμ πχ,μην ασχοληθεις καν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Τέτοιες μετατροπές είχαν αξία 15 χρόνια και βάλε πρίν που δεν υπήρχαν πολλές επιλογές σε turbo αυτοκίνητα έτοιμα από το εργοστάσιο. Βάση κόστους χρόνου και πιθανότητας να πάει κάτι στραβά, είναι πολύ καλύτερα να πουλήσεις αυτό που έχεις και να πάρεις κάτι έτοιμο όπως σου γράψανε παραπάνω. Όσο κι αν σου αρέσει το αμάξι απλά δεν αξίζει τον κόπο..

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • monman2
                  monman2 @accentwizard last edited by

                  Τοτε υπηρχαν αρκετα κιτακια,της HKS ηταν πολυ αξιοπιστο(το φοραγα και εγω στο χιλιαρι μου)...

                  για πες για πες έχουμε και χιλιάρι iQ , τρικύλινδρο 

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    accentwizard @monman2 last edited by

                    Το δικο μου ηταν τετρακυλινδρο,1SZ-FE.Τα τρικυλινδρα βγηκαν πολυ αργοτερα...

                    Το ειχα φτασει 110 αλογα και 15 κιλα ροπης στο 0.5.

                    Πλακα ειχε,το κρατησα αρκετα χρονια ετσι,και στο τελος τα ξηλωσα ολα,τα εδωσα,και το πουλησα σε στοκ μορφη,για να παρω ενα Clio 1.2 TCE,που το σκυλομετανιωσα,και το εδωσα νυχτα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Ωραίος  ...   την γλύτωσε το iQ....

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • I
                        infidel last edited by

                        για χιλιάρι iq https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/183279-iq-supercharger/?do=findComment&comment=1492654

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • A
                          accentwizard @infidel last edited by

                          για χιλιάρι iq https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/183279-iq-supercharger/?do=findComment&comment=1492654

                          Δεν αξιζει τον κοπο,να δωσεις τοσα λεφτα,κοντα 3500,για να πας στα 85 αλογα απο τα 68...

                          http://shop.power-llc.jp/shopdetail/000000000105/ct3/page1/order/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • A
                            agolp last edited by

                            ACCENTWIZARD ευχαριστώ για την απάντηση σου πολύ χρήσιμη.

                            μιλησα με γνωστό μηχανικό σήμερα, μου πρότεινε μια σκέψη που είχα παλαιότερα, μετατροπή από 1nz fe σε 2zz από celica tsport . Γνώμες ;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • A
                              agolp last edited by

                              Mastoras78 η μονη πιθανότητα να άλλαζα θα ήταν για ένα colt czt, αλλά προς το παρόν δεν έχω χορτάσει το γιαρις ακόμα και στα (περίπου) 110 άλογα που είναι μαμά . Πάντως για τον επόμενο χρόνο(το λιγότερο) , δεν έχω σαν σενάριο την αλλαγή αυτοκινήτου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • A
                                accentwizard @agolp last edited by

                                ACCENTWIZARD ευχαριστώ για την απάντηση σου πολύ χρήσιμη.

                                μιλησα με γνωστό μηχανικό σήμερα, μου πρότεινε μια σκέψη που είχα παλαιότερα, μετατροπή από 1nz fe σε 2zz από celica tsport . Γνώμες ;;

                                Δεν χωραει.Αν χωρεσει θα γινει τοσο μπροστοβαρο που θα ειναι βαρκα-γυαλο.

                                Αυτα τα εχουν-με σκεφτει αλλοι πριν απο σενα,πριν απο 20 χρονια.Το μεγαλυτερο μοτερ που εχω δει να χωραει οριακα,ειναι 1600αρι vvti,με μια μικρη τροποποιηση στην μια βαση,και με πατεντες στον εγκεφαλο.

                                Αν θες ντε και σωνει να μπλεξεις,βαλε 4e-fte,μπαινει μια χαρα,και καποιοι τοτε το ειχαν φτασει κοντα 300 αλογα.Το σημαντικοτερο ομως ηταν οτι ειχαν καταφερει να το δηλωσουν στο υπουργειο,οποτε θα εισαι και απολυτα νομιμος,υπαρχει 'δεδικασμενο'...

                                Για μενα ομως,παρε ενα CZT,η εστω ενα Corolla-Celica Tsport...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • xenos
                                  xenos last edited by

                                  Tα tsport έχουν ένα άρπαγμα τρελό, το οποίο είναι πολύ ψηλά και πιστεύω δεν αξίζει. Αν βρεις ένα μετάχειρο από τα επώνυμα κιτάκια, γιατί όχι. Αλλά καινούρια όλα, μάλλον όχι.

                                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr