Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρομεσαιο έως 8000ε
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρομεσαιο έως 8000ε
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    5
    17
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      apolonios last edited by

      Ψάχνει η αδερφή μου ένα μικρομεσαίο.Εχει 2 μικρά παιδιά, οπότε να έχει χώρους αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τεράστιο. Το θέμα είναι η αξιοπιστία. Κοιτάω για seat leon από το 2013 και μετά 1.6tdi η 1,2turbo και focus 2013 και μετά 1,0 ecoboost και 1,5tdci.

      Δυστυχώς διαβάζω και για τα 2 ότι έχουν τα θέματα τους από πλευράς αξιοπιστίας. Σκέφτομαι να στείλω την sportmechanic να τα δει.

      Γενικά τι να προσέξω;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        apolonios last edited by

        Ψάχνει η αδερφή μου ένα μικρομεσαίο.Εχει 2 μικρά παιδιά, οπότε να έχει χώρους αλλά δεν χρειάζεται να είναι και τεράστιο. Το θέμα είναι η αξιοπιστία. Κοιτάω για seat leon από το 2013 και μετά 1.6tdi η 1,2turbo και focus 2013 και μετά 1,0 ecoboost και 1,5tdci.

        Δυστυχώς διαβάζω και για τα 2 ότι έχουν τα θέματα τους από πλευράς αξιοπιστίας. Σκέφτομαι να στείλω την sportmechanic να τα δει.

        Γενικά τι να προσέξω;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Aφού το θέμα είναι οι χώροι και η αξιοπιστία, ας περάσει και από Φίατ. Είτε να δει κάποιο Μπράβο π.χ. 2015 ή αν μπορεί να πληρώσει λίγα παραπάνω, ένα Τίπο 2017. Τα έχει για πρωινό αυτά που ανέφερες σε αυτούς τους δύο τομείς, ιδαίτερα σε αξιοπιστία. Εναλλακτικά ένα Πεζώ 301 ή το ετεροθαλές αδελφάκι του το Σιτροέν Ελυζέ. Λίγο παραπάνω από 8Κ αμφότερα, αλλά με μπόλικους χώροι και τα δύο και με πετρέλαιο 1.6 σχετικά αξιόπιστο, αν και όχι σαν το Φίατ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Q
            que2 last edited by

            Καλό και άγιο το bravo, αλλά σε χώρο στο πίσω κάθισμα είναι πολύ στενόχωρο ιδίως κατά μήκος, όσο για την αξιοπιστία του και για αυτή έχω ενστάσεις. Πέρα από τα γνωστά προβλήματα με τα κλαπέτα του κλιματισμού και τα ημιαξόνια έχει και θέματα στο σαλόνι με επενδύσεις που ξηλώνονται και άλλες χαζομαρίτσες. Θεωρώ ότι με ένα focus mk2 1.6 θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              apolonios @que2 last edited by

              Καλό και άγιο το bravo, αλλά σε χώρο στο πίσω κάθισμα είναι πολύ στενόχωρο ιδίως κατά μήκος, όσο για την αξιοπιστία του και για αυτή έχω ενστάσεις. Πέρα από τα γνωστά προβλήματα με τα κλαπέτα του κλιματισμού και τα ημιαξόνια έχει και θέματα στο σαλόνι με επενδύσεις που ξηλώνονται και άλλες χαζομαρίτσες. Θεωρώ ότι με ένα focus mk2 1.6 θα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της.

              Για το mk3 έλεγα. Το mk2 το βρίσκω με 4500ε μοντέλο 2009 με λίγα χμ αλλά είναι 1600 βενζίνη και λογικά θα έχει διπλάσια κατανάλωση σε σχέση με το diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimsabas last edited by

                Κούμπωσε ένα υγραέριο και θα έχεις το κόστος κίνησης του πετρελαίου, μη σου πω κι ένα κλικ πιο κάτω.

                https://cartalk.gr/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr