Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καταναλωση λαδιου σε Ford Focus Ecoblue 1.5 diesel/120hp
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    63
    2996
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japan_power last edited by

      Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά με υγεία!

      Πρίν ενα μηνα εγινα κατοχος ενος καταπληκτικού καινούριου Ford Focus ecoblue (1.500 diesel) με τους 120 ίππους και τα 30 κιλά ροπή (μοντέλο 2020).

      Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.

      Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.

      Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;

      Βέβαια δουλεύει πολύ Αθήνα (δυστυχώς) λόγω της απαγορευσης μετακινησης απο νομο σε νομο.

      Ερώτηση προς πιθανό συμforumίτη κάτοχο ιδιου οχήματος-κινητήρα.

      Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 6,2 λίτρα λάδι οπως γράφει στο καπό; (Γράφει 6,2lt max WSS-M2C952-A1 0W-20).Στο εγχειρίδιο γραφει εν τω μεταξύ πως παίρνει 3.8lt με αλλαγή του φιλτρου.

      Θα σταματήσει η κατανάλωση η εχω αγοράσει λαδιέρα;;;

      Πήρα τηλ. σε γνωστη αντιπροσωπεία της ford και μου ειπαν να μην αγχώνομαι και πως ειναι φυσιολογικό να καίει!!!!!!!!!!!!!!

      Εύχομαι να σταματήσει η καταναλωση μετά απο τις 5.000 χλμ.Έτσι τουλάχιστον αναφέρει το βιβλίο συντήρησης οχήματος της εταιρίας.

      (Ημουν κατοχος τριών ιαπωνικών ατμοσφαιρικών ΤΟΥΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΣΤΑΓΟΝΑ.)

      Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας!

      Να εχετε υγεία,χαρά και ασφάλεια εσείς και οι οικογένειές σας!!!

      Καλό απόγευμα.

      ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        japan_power last edited by

        Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά με υγεία!

        Πρίν ενα μηνα εγινα κατοχος ενος καταπληκτικού καινούριου Ford Focus ecoblue (1.500 diesel) με τους 120 ίππους και τα 30 κιλά ροπή (μοντέλο 2020).

        Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.

        Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.

        Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;

        Βέβαια δουλεύει πολύ Αθήνα (δυστυχώς) λόγω της απαγορευσης μετακινησης απο νομο σε νομο.

        Ερώτηση προς πιθανό συμforumίτη κάτοχο ιδιου οχήματος-κινητήρα.

        Η χωρητικότητα του κινητήρα είναι 6,2 λίτρα λάδι οπως γράφει στο καπό; (Γράφει 6,2lt max WSS-M2C952-A1 0W-20).Στο εγχειρίδιο γραφει εν τω μεταξύ πως παίρνει 3.8lt με αλλαγή του φιλτρου.

        Θα σταματήσει η κατανάλωση η εχω αγοράσει λαδιέρα;;;

        Πήρα τηλ. σε γνωστη αντιπροσωπεία της ford και μου ειπαν να μην αγχώνομαι και πως ειναι φυσιολογικό να καίει!!!!!!!!!!!!!!

        Εύχομαι να σταματήσει η καταναλωση μετά απο τις 5.000 χλμ.Έτσι τουλάχιστον αναφέρει το βιβλίο συντήρησης οχήματος της εταιρίας.

        (Ημουν κατοχος τριών ιαπωνικών ατμοσφαιρικών ΤΟΥΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΙΓΑΝ ΣΤΑΓΟΝΑ.)

        Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σας!

        Να εχετε υγεία,χαρά και ασφάλεια εσείς και οι οικογένειές σας!!!

        Καλό απόγευμα.

        ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Κάνε λίγο υπομονή να δεις πως θα πάει. Λογικά μόλις στρώσει το μοτέρ δεν θα πρέπει να σου καίει λάδια. Η αντιπροσωπεία θα λέει ότι είναι φυσιολογικό μέχρι να βγει απο την εγγύηση.

          Ο κατασκευαστής προτείνει 0/20;;;

          Το 6,2λ μου φαίνεται πιο σωστό απο τα 3,8 του manual, αν κρίνω απο ένα i20 1.1cc που παίρνει 5,2λ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • J
            japan_power last edited by

            **GGAB **σε ευχαριστώ για την απάντησή σου...κι εγώ ευελπιστώ πως θα σταματήσει..

            Έχει πολύ καλό μοτεράκι και εχει γλυκό ήχο και οχι τραχύ. Το δουλεύω ως τις 2.250-2.500 στροφές στις αλλαγές και προσπαθώ να μην το κρεμάω πολύ διοτι η πρώτη με την δευτέρα δεν συμπληρώνουν η μία την άλλη αλλά η 2α σαν να το κρεμάει λίιιιγο στιγμιαία..

            Είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για ταξίδια πάντως!Και δεν σε κουράζει στο δρόμο τόσο η θέση οδήγησης οσο η οδηγική του συμπεριφορά.

            Αν πάντως παίρνει 6,2 λίτρα στο κάρτερ του τοτε αυτή η ποσότητα είναι αμελητέα.Μου είπαν μάλιστα να μην το αναπληρώσω λόγω του οτι δουλεύει με τρόμπα λαδιού με μεταβαλλόμενη-ρυθμιζόμενη πίεση και πως μπορεί απο κεί να είχε την κατανάλωση...επίσης ο ιμάντας χρονισμού δουλεύει μες στο λάδι βουτηγμένος στην βάση του βαθιά μες στο κάρτερ.

            Το κακό είναι πως το στρώνω χειμωνιάτικα και ευτυχώς που δεν έχει πολύ παγωνιά φέτος.

            Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι!

            Καλό απόγευμα!

            ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • J
              japan_power last edited by

              Έχει επίσης φίλτρο λαδιού εσωτερικό χωρίς μεταλλικό περίβλημα...απλά ξεβιδώνεις ένα μαυρο καπάκι βγάζεις το παλιό και βάζεις μέσα καινούριο. (το είδα στο utube)

              ''Ο κατασκευαστής προτείνει 0/20;;;''

              Ναι έχει αυτοκόλλητο στο καπό του που γράφει 6,2 lt max. εναν κωδικό wss... και 0W-20.

              Και μάλιστα μου είπαν να βάλω ακριβώς αυτό το λάδι γιατί έχει λέει πολύ μικρές ανοχές σαν κινητήρας.

              ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • H
                harisma23 last edited by

                Το θεωρώ απίθανο να θέλει 6,2 λίτρα λάδι ο 1.5. Λάδι 0W-20 θέλει 3,8 λίτρα, όπως λέει και το εγχειρίδιο. Δες κι εδώ:

                https://www.automobile-catalog.com/oil_coolant_capacity/2018/2740340/ford_focus_1_5_ecoblue_120.html

                https://www.auto-data.net/en/ford-focus-iv-hatchback-1.5-ecoblue-120hp-32961

                Κατά τ' άλλα χαλάρωσε και ευχαριστήσου το καινούριο σου αυτοκίνητο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες είχα mondeo st-220 με τον τρίλιτρο V6 , 6 λίτρα λάδι έπαιρνε  με το φίλτρο ,αποκλείεται το 1,5 να παίρνει παραπάνω .

                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • L
                    lap last edited by

                    Offtopic

                    Monmαn εσυ δεν εισια με το yaris;.

                    Μονο και μονο για το st220... Τελειωσε.... Εγινες και εσυ ενας θεος του forum... Respect μεγαλο απο εμενα.

                    (Δεν εχει emoticon που προσκυνα)

                    Συνεχίστε....

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Για να μην τα πολυλογώ, είμαι στο στρώσιμο ακόμη (εχω κανει 1.520 χλμ) και εχω δεί μείωση της στάθμης κατα δύο γραμμούλες.

                      Η Ford λέει πως απο το min στο max ο δείκτης εχει διαφορα 1750 ml.Λείπουν περίπου 250ml.

                      Δεν είναι πολλά για ενα αυτοκίνητο καινούριο που στρώνεται πολύ καλά χωρίς πίεση και φορτίο;

                      Φυσιολογικότατο, ειδικά κατά το στρώσιμο, δεν υπάρχει λόγος άγχους. Για αυτό και σου λένε να περάσεις στις 2.000χλμ για έναν έλεγχο (δωρεάν) και επίσης ότι συμπληρώνουν δωρεάν λάδι εαν χρειαστεί. Μετά τις 5-10.000χλμ θα πρέπει να είναι ΟΚ.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • J
                        japan_power last edited by

                        Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας για τον χρόνο που αφιερώσατε να μου απαντήσετε!!!
                        Εύχομαι να εχετε υγεία και πανω απόλα ασφάλεια εσείς και η οικογένειά σας!!!

                        ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                        • P
                          peta last edited by

                          Σας είπαν να βάζετε λάδι 0W20 επειδή έχει (πολύ) μικρές ανοχές ο κινητήρας σας;

                          Γνωρίζει κανείς αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σε κάποιο εσωτερικό του εξάρτημα κάποια τόσο μικρή ανοχή που να τον διαφοροποιεί από  ομοειδείς κινητήρες;Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • G
                            ggab last edited by

                            Μη συγκρίνετε την ποσότητα λιπαντικου ενός diesel με ένα βενζίνης. Οι diesel παίρνουν πολύ παραπάνω ποσότητα απο ότι έχουμε συνηθίσει με τους βενζίνης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • J
                              japan_power @peta last edited by

                              Σας είπαν να βάζετε λάδι 0W20 επειδή έχει (πολύ) μικρές ανοχές ο κινητήρας σας;

                              Γνωρίζει κανείς αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σε κάποιο εσωτερικό του εξάρτημα κάποια τόσο μικρή ανοχή που να τον διαφοροποιεί από  ομοειδείς κινητήρες;Εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.

                              Έτσι μου το μετέφερε ακριβώς ο τύπος που εδινε τα ανταλλακτικα στην αντιπροσωπεία και μαλιστα έχοντας πληκτρολογήσει το vin του οχήματος στον υπολογιστή του.Μου ανέφερε δε πως είναι αρκετα ακριβα τα 0W-20 της Ford περίπου δηλαδή στα 22 ευρώ το μονόλιτρο.

                              ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • O
                                otokomae last edited by

                                Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @otokomae last edited by

                                  Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.

                                  Ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι πανω απο τα φυσιολογικα ? Αν ανεβαζε να το συζηταγαμε

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • J
                                    japan_power @alexandros-k last edited by

                                    otokomae wrote:

                                    Τον Αρκτικό κύκλο βάλτε όλοι ένα 0-20 να τελειωνουμε. Αυτό κατάλαβα εγώ. Έχει καλύτερη λειτουργία στο κρύο μοτερ λιγωτερες εκπομπές και κάποια οικονομία καυσίμου. Ε! Σιγά μη μας νοιάξει η μακροζωία του μοτέρ με τους 40 βαθμούς Κελσίου.

                                    Ανεβαζει θερμοκρασια το λαδι πανω απο τα φυσιολογικα ? Αν ανεβαζε να το συζηταγαμε

                                    Καλημέρες με υγεία!!!

                                    Πιστεύω πως η μαμά ελληνική Ford μαλλον θα βαζει 5w30 για τις ζεστες συνθήκες που εχουμε αρκετούς μήνες το χρονο. Ισως να το ζητήσω κι εγω ο ιδιος να μου βαλουν λίγο πιο χοντρα.

                                    Πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

                                    ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Καλημερα. Αφου η θερμοκρασια του λαδιου δεν επηρεάζεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια και αφου η Ford συνιστά 0-20 , αυτο πρεπει να βαζεις. Δηλαδη ειτε -10 oC  εχει εξω, ειτε 40 oC το λιπαντικο την ιδια θερμοκρασια λειτουργίας εχει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by

                                        Συμφωνώ με όσους λένε πως η **υψηλή εξωτερική θερμοκρασία ΔΕΝ επηρεάζει την λιπαντική ικανότητα  των λαδιών **

                                        Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες καλό κάνουν και το καταλαβαίνεις και απο τον κινητήρα  λειτουργεί πιο ομαλά (ιδίως στους ντήζελ τα πρωινά χειμωνιάτικα ξεκινήματα είναι τραυματικά ) και τις χαμηλότερες καταναλώσεις τότε τις πετυχαίνω ...εντάξει πριν το μεσημέρι που ανάβει το αιρκοντίσιον 

                                        Οι φθορές (πάνω απο το 80%) δημιουργούνται απο τις εκκινήσεις σε  ψυχρό καιρό , τις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία και την σκόνη . Γιαυτό βάλτε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και πάντα φίλτρα αέρος τα γνήσια , μακρυά απο ελευθέρας κλπ

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • J
                                          japan_power @monman2 last edited by

                                          Συμφωνώ με όσους λένε πως η **υψηλή εξωτερική θερμοκρασία ΔΕΝ επηρεάζει την λιπαντική ικανότητα  των λαδιών **

                                          Το καλοκαίρι και οι υψηλές θερμοκρασίες καλό κάνουν και το καταλαβαίνεις και απο τον κινητήρα  λειτουργεί πιο ομαλά (ιδίως στους ντήζελ τα πρωινά χειμωνιάτικα ξεκινήματα είναι τραυματικά ) και τις χαμηλότερες καταναλώσεις τότε τις πετυχαίνω ...εντάξει πριν το μεσημέρι που ανάβει το αιρκοντίσιον 

                                          Οι φθορές (πάνω απο το 80%) δημιουργούνται απο τις εκκινήσεις σε  ψυχρό καιρό , τις μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει ο κινητήρας να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία και την σκόνη . Γιαυτό βάλτε τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής και πάντα φίλτρα αέρος τα γνήσια , μακρυά απο ελευθέρας κλπ

                                          Ακριβώς έτσι..Και παρατήρησα οτι παρόλο που έχει αυτόματες γρύλιες στην μάσκα εμπρός,(οταν ξεκινας και είναι κρύο είναι κλειστές) αργεί να ερθει σε θερμοκρασία λειτουργίας.

                                          Το οδηγώ  προσεκτικά σαν να εχω αυγό στο γκαζι..

                                          Απλά μου την σπάει που ακούγονται διάφοροι ήχοι απο το μοτέρ μετά την εκκίνησή του μεχρι να ζεσταθεί λίγο.Το καλοκαίρι θα χτυπάει έτσι;

                                          ''Κακό χωριό τα λίγα σπίτια...''

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            harisma23 @japan_power last edited by

                                            Πιστεύω πως η μαμά ελληνική Ford μαλλον θα βαζει 5w30 για τις ζεστες συνθήκες που εχουμε αρκετούς μήνες το χρονο. Ισως να το ζητήσω κι εγω ο ιδιος να μου βαλουν λίγο πιο χοντρα.

                                            Πιστεύω πως δεν θα υπάρχει πρόβλημα.

                                            Αν μου επιτρέπεις, θα σου πω ότι έχεις ξεκινήσει πολύ άσχημα τη σχέση σου με το καινούριο σου αυτοκίνητο...

                                            Ξεκίνησες με το άγχος ότι καίει λάδια, επειδή είδες 100 ml λιγότερα στο δείκτη λαδιού του άστρωτου αυτοκινήτου σου. Και συνεχίζεις προτιμώντας να ακούς τον κάθε άγνωστο (γιατί άγνωστοι είμαστε στην ουσία σχεδόν όλοι εδώ μέσα) για τον τύπο του λαδιού που θα έπρεπε να βάζεις στο αυτοκίνητο σου. Και ως εκ τούτου σκεφτεσαι να αλλάξεις σε τύπο λαδιού που εκτός αυτού που συνιστά η Ford!

                                            Προβλέπω δύσκολη συνέχεια. Blood, sweat and tears...

                                            Με όλη μου τη συμπάθεια και χωρίς καμία επιθετική διάθεση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr