-
-
Λοιπόν τριήμερο του Αγ. Πνεύματος , σκέφτομαι για Πρέσπες
Το ερώτημα προς γνώστες είναι αν έχει νόημα να πάρω το βενζινοκίνητο τετρακίνητό μου καθώς η τιμή της βενζίνης έχει πάει στα ύψη.
Από την περιοχή γνωρίζω , έχω πάει και αρκετά. Αλλά π.χ. βλέπω ένα δρόμο στους χάρτες που κυκλώνει το χιονοδρομικό από το Πισοδέρι , ανεβαίνει Βαρνούντα και πέφτει Αγ. Γερμανό , τον έχει περπατήσει κάποιος; Βγαίνει; Θέλει 4*4 ή θα βρώ κανένα κόρσα εκεί πάνω και θα κλαίω τις βενζίνες που πλήρωσα;
Αν κανείς ενδιαφέρεται από περιοχή γνωρίζω και από εγκαταλελειμμένα χωριά και λοιπά όμορφα.
Μια και είπαμε για διαδρομή . Να γράψω μία κοντινή.
Την έκανα φθινόπωρο (στεγνή εποχή) , υποθέτω από τα πρώτα χιόνια και μετά δεν περνάει και στις πολλές βροχές θέλει πολύ δυνατό όχημα.
Παίρνεις το δρόμο για το παλιό ( νομίζω) χιονοδρομικό στο Βίτσι. Ανεβαίνεις άσφαλτο με στροφές και θέα στη λίμνη , βρίσκεις ταμπέλα "Περικοπή" στρίβεις δεξιά και μπαίνεις σε χωματόδρομο, βατό. Το χωριό είναι εγκαταλελειμμένο εκτός από μία στάνη. Κάνε βόλτα μέσα στο χωριό , θα νιώσεις σα να παίζεις σε ταινία Αγγελόπουλου. Μετά ανεβαίνεις και άλλο σε αλπικά τοπία και εισέρχεσαι κατεβαίνοντας ίσως στο πιο ωραίο δάσος οξιάς στη χώρα και έχω πάει σε πολλά. Μετά από χλμ δασικού θα βγείς σε ξέφωτο με λιμνούλα ανάμεσα από οξιές και μετά από λίγο στο γνωστό σε όλους Νυμφαίο.
Αν στη διαδρομή κάνεις στο μέσο της αριστερα, τότε από παρόμοιο δάσος θα βγείς στην κορυφή και σε στρατόπεδο της Αεροπορίας ( έχει ραντάρ ) .Θέα μαγευτική όπου και να κινηθείς.
Το δάσος έχει πολλούς δασικούς παραδρόμους οι οποίοι δε χρησιμοποιούνται, για όποιον έχει όρεξη για δοκιμή του οχήματός του στα άκρα.
Υ.Γ. ακόμα δεν έχω βρει πως το κάνει ο γάτος αυτό με τους χάρτες, όταν τους ανεβάζει.....
-
στο mymaps πηγαινε στο share και βαλε το public
μετα βαλε τη default view
και μετα πηγαινε στο preview
κανε αυτον τον link copy/paste -
-
παλιανθρωπε
-
@piliourits said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
Βάλε τη μάσκα σου κι έλα!
Προτείνω cressi χαμηλού όγκου-
Να δοξάζεις τον μεγαλοδύναμο κάθε μέρα που έχουμε Κυριάκο και μπορείς να τα απολαμβάνεις αυτά!
-
Cressi κορυφαίες!!
-
-
@fanis75 said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
@piliourits said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
Βάλε τη μάσκα σου κι έλα!
Προτείνω cressi χαμηλού όγκου-
Να δοξάζεις τον μεγαλοδύναμο κάθε μέρα που έχουμε Κυριάκο και μπορείς να τα απολαμβάνεις αυτά!
-
Cressi κορυφαίες!!
Φαντάζεσαι να ήταν απάνω οι άλλοι και να πίναμε μόνο cervezas βενεζουελάνες!?
Δοξαζω τον μεγαλοδυναμο που μας φυλαξε, αλλά ένα ποποβρυσάκι το βαλα προχθές, να χω το κεφάλι μου ήσυχο μη σπάσει κάνας διαολος το ποδαρι του στις εκλογές... -
-
Λοιπόν απαντώ επί των Πρεσπών :
-
Δρόμος Άγιος Γερμανός - Βίγλα , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ , όσο πήγα (θα επανέλθω)
-
Δρόμος Άνω Υδρούσα - Νυμφαίο , μου προτάθηκε ως ασφαλτοστρωμένος-δασικός , ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ , όσο πήγα. Είχε ταμπέλα στην αρχή δρόμος κλειστός λόγω κακών συνθηκών, είπα και εγώ ο Βαλκάνιος να το τολμήσω. Τελικά είχαν δίκιο! , ο δρόμος είχε κλείσει , δεν υπήρχε, είχε εξαφανιστεί από κατολίσθηση τελείως.
Λόγω λοιπόν τιμής βενζίνης , δεν πήρα το τετρακίνητο απολίθωμά μου και πήγαμε με σύγχρονο , λιτοδίαιτο (ΝΟΤ!!) τούρμπο βενζίνης ,μπροσθιοκίνητο C5 aircross. Οδηγούσα κυρίως εγώ ακόμα και άσφαλτο , καλά στο χώμα ο ιδιοκτήτης δε το συζητούσε ούτε το αναζητούσε να το οδηγήσει !
Μου λύθηκαν και οι απορίες για το traction της PSA. Λάστιχα τα πρώτης τοποθέτησης. Η πρώτη ψυχρολουσία ήρθε κυριολεκτικά μόλις εγκατέλειψε την άσφαλτο και σπίνιαρε με τη μία σε ανηφορίτσα με επιφανειακή λάσπη. Ψάρωσε λίγο τη μούρη , κούνησα το στρογγυλό μαραφέτι, ανέβηκε σχετικά άκοπα μετά. Αν είχα πάρει φόρα εξ αρχής (δε με άφηνε ο ιδιοκτήτης!) δε θα σπίνιαρε. Δεύτερη ψυχρολουσία , η μάσκα είναι χαμηλή! , έγινε πολύ σύντομα θεριζοαλωνιστική για τα γνωστά χορταράκια που επιβιώνουν στη μέση της οδού. Τρίτη ψυχρολουσία, βάραγε συνέχεια μπιπ μπιμπ σε οτιδήποτε διάβαζε το σύστημα! Το μπροστινό μόνο χτυπούσε , πλαϊνά είχε (μάλλον) αλλά δεν συμμετείχαν , "ένιωθαν" καλύτερα μάλλον, το μπροστά όμως έσπαγε καρύδια!
Το κορυφαίο ήταν ότι με κοκκάλωσε απότομα σε κλασσικό κοίλωμα χωματόδρομου. Ήταν εμπειρία! Τα παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός ότι σε οποιαδήποτε λάσπη , ψάρωνε δεξιά - αριστερά , άσχημα , έβαλαν τέλος στην εξόρμηση. Το traction (πως το λένε) , μπορεί και να δουλεύει σε χιόνι. Το ένιωθες το κακόμοιρο να δουλεύει υπερωρία , ειλικρινά, αλλά το δευτερόλεπτο που θα πιθανόν να χάσει μπορεί να σημάνει και κόλλημα στο τέλος. Ίσως επειδή κουβαλούσε και 4 ενήλικες , δε ξέρω. Οι 18 αρες δε βοηθούσαν. Ο πίσω ημιάκαμπτος, επίσης όσο και να τον μασκαρέψεις , στο χώμα κοπανάει. Κιβωτιάρα, απορώ τι χάνω τόσο καιρό , τέλειο και στο εκτός δρόμου! Το κατάβασης , το έβαλα για το χάζι , εντάξει το έχει αλλά για να είναι χρήσιμο πρέπει να έχεις ανέβει κιόλας πριν , πράγμα σχετικά δύσκολο!
Γενικά , όπως το φανταζόμουν , οποιοδήποτε τετρακίνητο , με τη χειρότερη τετρακίνηση που υπάρχει είναι καλύτερο εκτός. Αλλά υπάρχει και ένα αλλά , για τον ιδιοκτήτη του που όλο αυτό, του φάνηκε camel trophy ,αυτά που έκανε είναι επαρκέστατα.
Στην άσφαλτο , όπως τα έχουν πεί και άλλοι, για το εκδρομικό του θέματος ήταν πάρα πολύ καλό. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι στις κλασσικές Ελληνικές κατηφοριές , δεν βοηθούσε πολύ το κιβώτιο. Είτε το γύριζα στο sport , είτε το δούλευα manual.
Υ.Γ. εκτός αυτών των δύσκολων διαδρομών (για το όχημα , όχι γενικά δύσκολες) , κινήθηκα και σε πολλούς χωματόδρομους , κυρίως στο Γράμμο που τον ξέρω με κλειστά μάτια, στους οποίους η citroenara , περνούσε αέρα, πιθανότατα θα επανέλθω με οδηγίες διαδρομών!
-
-
Παραείναι μαούνα αυτό για τέτοια πράγματα.
Και εδώ φτάνουμε σε μια κατάσταση που παγιωθηκε στην Ευρώπη: ένας συνδυασμός κινητήρα κιβωτίου που μπορεί να κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς τα C3 & Aircross κι όλη αυτη την κατηγορία, να πρέπει να φανεί το ίδιο σε ένα όχημα μισή φορά μεγαλύτερο όπως το C5... σε όλες τις μάρκες το ίδιο... βολεύει από οικονομία κι εφορία, αλλά δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Ό,τι 4κινηση και να υπήρχε, που δεν έχει καν, οι μαούνες αυτές "δεν πάνε πουθενά" αλλού από αυτοκινητόδρομο με 1 κι 1.2λτ όσο κι αν τουρμπίσουν.
Κι ότι τα κατάφερες, επίτευγμα είναι.
Κατά τη γνώμη που έπρεπε να "απαγορευονται" κάτω από 1.5Τ αυτά τα οχήματα...Κι όπως είπες, το grip control και τα παρόμοια (αν και το Σιτροέν μάλλον λίγο πιο ικανό) είναι για βοήθημα.
Οι εξοχές της Πίνδου και Βόρειας Ελλάδας είναι απλά μοναδικές εμπειρίες.-
-
@piliourits said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
Παραείναι μαούνα αυτό για τέτοια πράγματα.
Και εδώ φτάνουμε σε μια κατάσταση που παγιωθηκε στην Ευρώπη: ένας συνδυασμός κινητήρα κιβωτίου που μπορεί να κινεί παραπάνω από αξιοπρεπώς τα C3 & Aircross κι όλη αυτη την κατηγορία, να πρέπει να φανεί το ίδιο σε ένα όχημα μισή φορά μεγαλύτερο όπως το C5... σε όλες τις μάρκες το ίδιο... βολεύει από οικονομία κι εφορία, αλλά δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Ό,τι 4κινηση και να υπήρχε, που δεν έχει καν, οι μαούνες αυτές "δεν πάνε πουθενά" αλλού από αυτοκινητόδρομο με 1 κι 1.2λτ όσο κι αν τουρμπίσουν.
Κι ότι τα κατάφερες, επίτευγμα είναι.
Κατά τη γνώμη που έπρεπε να "απαγορευονται" κάτω από 1.5Τ αυτά τα οχήματα...Κι όπως είπες, το grip control και τα παρόμοια (αν και το Σιτροέν μάλλον λίγο πιο ικανό) είναι για βοήθημα.
Οι εξοχές της Πίνδου και Βόρειας Ελλάδας είναι απλά μοναδικές εμπειρίες.-
Λάθος φίλε πίλιου , φταίω και εγώ που δεν το διευκρίνησα , είναι το 1.6 βενζίνη, κοινώς άλογα δε μας έλειψαν , το αντίθετο......Δεν άκουσε ο κουμπάρος που του έλεγα για πετρέλαιο , ήθελε 180 ατίθασα άτια.....
-
Το κοκκάλωμα που έγραψες ήταν απ το αυτόματο φρενάρισμα ή σπινιάρισμα;
-
@piliourits said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
Το κοκκάλωμα που έγραψες ήταν απ το αυτόματο φρενάρισμα ή σπινιάρισμα;
Το "είδε" σαν εμπόδιο ,το κοίλωμα, όπως βούτηξε η μούρη του; δεν ξέρω και πλάκωσε τα φρένα....Αφού κατέβηκα να δώ μήπως βρώ , γιατί με τρόμαξε (είναι και ξένο) , αλλά κανονικά, έπρεπε να είχε περάσει αέρα...
-
περιμενω τας διαδρομας....
περι τετρακινησεως.
ακομη και σημερα, #mono_vitara
οι ομορφιες του βουνου ειναι πολλες.
τα γκεικα ανεπαρκη -
@gatoz said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
περιμενω τας διαδρομας....
περι τετρακινησεως.
ακομη και σημερα, #mono_vitara
οι ομορφιες του βουνου ειναι πολλες.
τα γκεικα ανεπαρκηένα outback, αφού είσαι και με λιζινκ, θα σε έψηνε;
-
@gtsartsal said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
@gatoz said in εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα:
περιμενω τας διαδρομας....
περι τετρακινησεως.
ακομη και σημερα, #mono_vitara
οι ομορφιες του βουνου ειναι πολλες.
τα γκεικα ανεπαρκηένα outback, αφού είσαι και με λιζινκ, θα σε έψηνε;
η τετρα των σουμπι ποτες δεν στοχευε χωμα, για ασφαλτος ηταν και ειναι.
σαφεστατα ενα allgrip παταει καλυτερα εκτος.
γενικα πλην του παλιου-παλιου φορεστερ κανενα αλλο δεν μπορει.... -
Εγώ θα έλεγα πως οτιδήποτε θεόβαρο χωρίς "αργά" και όλα τα διαφορικά και το κατάλληλο ύψος/γωνιες είναι "ακατάλληλο" , αλλά Πενία τέχνας κατεργάζεται.
εκδρομουλα, βαλε τη μασκα σου και ελα