Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά καινούριου μεσαίας κατηγορίας ή μεταχειρισμένου πολυτελείας;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά καινούριου μεσαίας κατηγορίας ή μεταχειρισμένου πολυτελείας;
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    8
    34
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      carlos-g last edited by

      Χαιρετώ όλη την ομάδα,
      Θέτω έναν προβληματισμό, που μου δημιουργείται στην σκέψη αγοράς νέου αυτοκινητού! Διαθέτω μέχρι 30.000€ και αμφιταλαντεύομαι στο να αποκτήσω ένα καινούριο SUV (αυτή είναι η επιθυμία) μεσαίας κατηγορίας (Tiguan ή Q2 ή κατι άλλο) ή να σκεφτώ την λύση ενος μεταχειρισμένου διετίας (9/2018) τύπου X1, Q3 ή GLA(2020 απο Γερμανία) ή μεταχειρισμένου μετά το 2015 αλλά μεγαλύτερο τύπου X3 ή GLC. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς απο Γερμανία, υπολογίζοντας το τελωνείο φυσικά με βάση τα νέα δεδομενα στα ίδια χρήματα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        carlos-g last edited by

        Χαιρετώ όλη την ομάδα,
        Θέτω έναν προβληματισμό, που μου δημιουργείται στην σκέψη αγοράς νέου αυτοκινητού! Διαθέτω μέχρι 30.000€ και αμφιταλαντεύομαι στο να αποκτήσω ένα καινούριο SUV (αυτή είναι η επιθυμία) μεσαίας κατηγορίας (Tiguan ή Q2 ή κατι άλλο) ή να σκεφτώ την λύση ενος μεταχειρισμένου διετίας (9/2018) τύπου X1, Q3 ή GLA(2020 απο Γερμανία) ή μεταχειρισμένου μετά το 2015 αλλά μεγαλύτερο τύπου X3 ή GLC. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς απο Γερμανία, υπολογίζοντας το τελωνείο φυσικά με βάση τα νέα δεδομενα στα ίδια χρήματα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Για μένα καινούργιο και μόνο καινούργιο. Η αίσθηση του ξεζελατινιασματος μοναδική!

          Δεν θα καθόμουν εκεί που πιθανόν ο προηγούμενος έβαζε το σκύλο του.

          Δεν γουστάρω με τίποτα πάνω στο ταμπλό μου,να έχουν βάλει τα βρωμοποδαρα τους.

          Δεν αναφέρομαι καν για τρόπο χρήσης και συντήρησης απο τον προηγούμενο. Είναι δεδομένα κρυφά μυστικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • B
            bolt last edited by

            καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.

            τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.

            αυτά από μενα

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • D
              dimsabas last edited by

              Το Q2 παραείναι μικρό, δεν μπορώ να το σκεφτώ ως ανταγωνιστικό μιας Χ3 πενταετίας. Το Tiguan μού κάθεται πιο καλά στο μάτι, θα το προτιμούσα από την Χ3.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                carlos-g @bolt last edited by

                καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.

                τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.

                αυτά από μενα

                Εχω ενα avantgarde A class δεκαετιας που το ειχα παρει απο Γερμανια με 10.000 χλμ και ηταν σαν καινουριο δεν προβληματιζομαι στο σωνει και ντε καινουριο εαν βρω κατι αντιστοιχο ή απο γνωστο χερι που λες. Ο προβληματισμος μου ειναι στην συγκριση. Πχ το Χ1 του 17-18 στα 25.000 κοντραρει το καινουριο tiguan που φτανει τα 28 .0000 με αξιοπρεπη εξοπλισμο;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Ξεκινώντας διευκρινίζω ότι θα καταγράψω την προσωπική μου άποψη και ότι δεν περιμένω να συμφωνούν όλοι.

                  Η καλύτερη αγορά, για όποιον δεν είναι ούτε ψυχαναγκαστικός (βλ. μην κάτσω εκεί που κάποιος μπορεί να έκλασε πριν 6 μήνες) ούτε αδιάφορος στις χάρες του καινούριου (βλ. μυρωδιά, άψογη λειτουργία, εγγύηση κτλ) είναι τα πολύ φρέσκα μεταχειρισμένα των 6 μηνών ως 1,5 χρόνου με 5-15.000 Km.

                  Αγοράζεις αυτοκίνητο που έχει την αίσθηση του καινούριου και σε τιμή 20-30% χαμηλότερη. Κι έχεις διπλή ικανοποίηση: και τη χαρά του καινούριου αποκτήματος και τη χαρά της καλής αγοράς. Για μένα λοιπόν, αν έχεις μετρητά, ούτε καινούριο (εκτός αν πετύχεις κάποιο ξεστοκάρισμα ή κάποιο πινακιδωμένο με βάρβαρες εκπτώσεις) ούτε μεταχειρισμένο 5ετίας που θα σε ανεβάσει δύο κατηγορίες, με όλα τα ρίσκα όμως του premium μεταχειρισμένου εκτός εγγύησης.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • B
                    bolt @carlos-g last edited by

                    bolt wrote:

                    καινούργιο. δεν θα έχεις έννοιες στο κεφάλι σου τα μήπως και τα αν.

                    τώρα, αν βρεις κάποιο από χέρι, γνωστό γνωστού και με τον έλεγχο το έχει τσιλικι, χτυπα από Γερμανία μόνο να έχεις καλό φίλο επάνω και ψάξει μόνος του και βρει κάτι. επίσης Γερμανία μάλλον τα θέλουν ντουκου. πολλά λεφτά και δεν έχει πολύ νόημα να πας σε τύπου χ3 και άνω. θέλει άλλες τσέπες.

                    αυτά από μενα

                    Εχω ενα avantgarde A class δεκαετιας που το ειχα παρει απο Γερμανια με 10.000 χλμ και ηταν σαν καινουριο δεν προβληματιζομαι στο σωνει και ντε καινουριο εαν βρω κατι αντιστοιχο ή απο γνωστο χερι που λες. Ο προβληματισμος μου ειναι στην συγκριση. Πχ το Χ1 του 17-18 στα 25.000 κοντραρει το καινουριο tiguan που φτανει τα 28 .0000 με αξιοπρεπη εξοπλισμο;;

                    εννοείται κοντραρει το Tiguan, δεν έχουν αλλάξει πολύ τα πράγματα από το 2017 ως σήμερα σε εξοπλισμούς κλπ.

                    επειδή είναι χαοτικό να συγκρίνεις μεταχ με καινούργια παίζοντας με πολλές μάρκες, θα μπορούσες να καταλήξεις σε ένα δύο μοντέλα στο καινούργιο τους και να τα οδηγήσεις. αν πχ σου αρέσει πιο πολύ το χ1 καινούργιο Vs Tiguan , μετά πας και ψάχνεις τι υπάρχει σε μτχ. αλλά οδήγησε να πάρεις αίσθηση.

                    προσωπικά αν σώνει και καλά premium, θα κοιτούσα το xc40 σε μτχ. σουβ πραγματικό, καλοί χώροι, εξαιρετικό κιβώτιο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kyr80 last edited by

                      Αν η ανάγκη σου είναι μεγαλύτερης κατηγορίας, αγοράζεις μτχ. Αν καλύπτεσαι με το μικρότερο αγοράζεις καινούριο.

                      Από την άλλη αν το κρατήσεις για χρόνια τότε πάλι καινούριο, γιατί δεν σε νοιάζει η απαξίωση. Αν το πουλήσεις σύντομα παίρνεις μτχ, που θα χάσεις και τα λιγότερα χρήματα.

                      Συνδυασμός 2 περιπτώσεων που δημιουργεί 4 επιλογές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr