Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30 τριξιμο
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Hyundai i30 τριξιμο
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    691
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos703 last edited by

      Καλημέρα,

      Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos703 last edited by

        Καλημέρα,

        Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodoris91 last edited by

          Το τρίξιμο συνήθως είναι από ελαστικούς συνδέσμους (silent blocks) , μπαράκια όπως σωστά ανέφερες κλπ...από την άλλη οι μετρήσεις των ΚΤΕΟ είναι να έχουμε να λέμε μου έχει τύχει με καινούργια αμορτισέρ να δώσει χαμηλότερη απόσβεση σε σχέση με τελειωμένα

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giorgos703 @thodoris91 last edited by

            Το τρίξιμο συνήθως είναι από ελαστικούς συνδέσμους (silent blocks) , μπαράκια όπως σωστά ανέφερες κλπ...από την άλλη οι μετρήσεις των ΚΤΕΟ είναι να έχουμε να λέμε μου έχει τύχει με καινούργια αμορτισέρ να δώσει χαμηλότερη απόσβεση σε σχέση με τελειωμένα

            Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Κι εγώ γι αυτό ρωτάω για το ΚΤΕΟ για το πόσο αξιόπιστες είναι οι μετρήσεις τους. Απλά μιας και το κόστος είναι μικρο απ όσο ξέρω για τα μπαράκια και δεν τα έχω αλλάξει πρόσφατα λέω να αλλάξω αυτά πρώτα. Και αλλάζω αμορτισέρ αργότερα. Ποια μάρκα προτείνεται για αμορτισερ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              otokomae last edited by

              Καλημέρα,

              Έχω ένα θέμα με το αυτοκίνητο μου i30 2010 όταν κινούμε και περνάω από λακκούβες η ανώμαλο δρόμο ακούγετε ένα τρίξιμο στην καμπίνα. Πήγα στον μηχανικό και μου είπε οτι είναι αμορτισέρ αλλά στο ΚΤΕΟ είχα μετρήσεις με 87 89 μπροστά και 86 88 πίσω. Υπάρχει περίπτωση από αυτό και μόνο να αποκλίσω τα αμορτισέρ η υπάρχει περίπτωση να έχουν θέμα. Στο internet που έψαξα βρήκα ένα θέμα που έχουν στο τιμόνι αλλά εμένα δεν μου κάνει αυτο το κλικ κλικ δεν έχει κενά. Επίσης ο ήχος που είδα σε άλλα βίντεο είναι σαν αυτόν που κάνουν τα μπαράκια της αντριστεπτικής δοκού. Υπάρχει περίπτωση να ακούγετε από αυτά?

              Ευχαριστώ

              Τα αμορτισερομετρα στα ΚΤΕΟ μετράνε τη τυφλα τους. Κοινώς με αυτά  τα νούμερα που λες ότι σου έδωσαν σε δική μου περίπτωση τα αμορτισέρ ήταν εντελώς τελειωμενα. Επίσης τέτοιο τρίξιμο είχα από ένα στραβό ψαλίδι πίσω δεξιά που φαινόταν γιατί μου άλλαζε και το καμπερ οπότε κουρδιζε το ελατήριο και είχα έναν τριγμο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                giorgos703 last edited by

                Καλησπερα και χρονια πολλα,

                Τελικά το τρίξιμο ήταν από την κολόνα τιμονιού είχε κενά η βίδα που είναι για να αλλάζεις την θέση του πάνω κάτω και μεσα έξω. Την έσφιξα με ένα κλειδί και σταμάτησε. Αλλά θέλουν και τα αμορτισέρ αλλαγή γιατι του οδηγου μπροστα είναι πολυ μαλακο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • H
                  hammerhead last edited by

                  Στο συγκεκριμένο αμάξι τα ΟΕΜ είναι τα Mando και μπορείς να τα προμηθευτείς από γνωστή κάθετη μονάδα της Νέας Χαλκιδόνας για 200 περίπου ευρώ. Δυστυχώς δεν είναι πολύ καλής ποιότητας και θα 'πέσουν' στα 2 χρόνια με οδήγηση εντός πόλης.

                  Η αμορτισερομέτρηση θα στα βγάζει ΟΚ αλλά το αμάξι θα πλέει. 
                  Αν βάλεις aftermarket να ξέρεις ότι τα KYB Excel G για το συγκεκριμένο μοντέλο είναι θεόσκληρα.
                  Τα είχα και τα έβγαλα μετά από 1 μόλις χρόνο επειδή η σύζυγος ήταν έγκυος (αν ενδιαφέρεσαι τα πουλάω κιόλας και τα 4 ένα πενηντάρικο). 
                  Τώρα φοράω τα Sachs που τα φόραγα πριν από το '13  μέχρι το '15. Δεν είναι τόσο άνετα όσο τα OEM, αλλά έχουν αρκετά καλό κράτημα. 
                  Αν αλλάξεις αμορτισέρ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να αλλάξεις προκρουστήρες μπρος-πίσω, καθώς ο εργοστασιακός, από την καταπόνηση συρρικνώνεται κατά 1 εκατοστό και δεν αποδίδει όπως πρέπει.
                  Παίζει να σου βγάλει και θόρυβο ο σύνδεσμος του τιμονιού. Είναι γνωστό πρόβλημα στο μοντέλο αυτό. Έχω αλλάξει ήδη 2 συνδέσμους και τώρα θα βάλω τον 3ο επειδή πάλι χάλασε. Δεν είναι ζήτημα ασφαλείας αλλά είναι σπαστικό κατά την οδήγηση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    giorgos703 last edited by

                    Οταν λές ο σύνδεσμος εννοείς το λαστιχάκι που συνδέει την υποβοήθηση. Γιατί έχω πάρει το ανταλλακτικό αλλά δεν το έχω αλλάξει ακόμα. Αμορτισερ άλλαξα και έβαλα τα εργοστασιακά sachs. Αυτά φορούσε και από το εργοστάσιο. Είναι κατασκευασμένο στην τσεχία

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr