Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απατεώνιες στα συνεργεια
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απατεώνιες στα συνεργεια
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    20
    436
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amanda last edited by

      Καλησπερα! Θέλω να αναφέρω ένα γεγονός για να μην την πατήσει κάποιος ανιποψιαστος. Στο αυτοκίνητο μου Ford Fiesta του 2016 diesel άναβε μια προειδοποιητική λυχνία ''πορτοκαλί γαλλικό κλειδι''  όταν περνούσα τις 3000 στροφές και αμέσως έκοβε ο κινητήρας μπαίνοντας σε safe mode. Δεν είχα μπει στην διαδικασία να ψάξω γιατί συμβαίνει αυτό διότι όταν έσβηνα τον κινητήρα έσβηνε και η λυχνία. Όταν αποφάσισα λοιπόν να το ψάξω το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα Ford στον Πειραιά ΛΙσυκατος κατόπιν ραντεβού για έλεγχο. Μου ειπαν ότι ο εγκεφαλος εντοπίζει βλάβη στον μετρητή μάζας αέρα και θα πρέπει να λυθούν κάποια μηχανικά μέρη για να εντοπιστεί ακριβώς απο που προέρχεται η βλάβη. Θα έπρεπε λοιπόν να το αφήσω μια μέρα εκεί με κόστος ελέγχου 62 ευρώ εάν τελικά αποφασίζα πως δεν θέλω να επιδιορθωθεί η ζημια.Το αφήνω λοιπόν και μετά από μερικές ώρες με ενημερώνουν τηλεφωνικως ότι θέλουν καθάρισμα οι αγωγοί της εισαγωγής διότι είχαν πιάσει καρβουνιλα με κόστος επισκευής 1000 ευρώ. Τους λέω ότι η ζημιά είναι πολύ ακριβή και θα το πάω και άλλου να εξακριβώσω ότι είναι αυτό. Προφανωσ δεν θα έδινα 1000 ευρώ έτσι χωρισ να το ψάξω περαιτέρω. Πληρώνω τον έλεγχο 62 ευρώ και παίρνω το αμάξι μου την επόμενη μέρα πηγαίνοντας σε άλλο συνεργείο που διέγνωσαν εν τελεί οτι η βλάβη ήταν στον αισθητήρα maf και ήθελε αντικατάσταση με κόστος επισκευής 130 ευρώ. Να σημειώσω εδώ ότι στο μεταξύ ρώτησα και σε επίσημο αντιπρόσωπο της Ford για το κοστοσ καθαρισμου των αγωγών εισαγωγησ και μου ειπαν ότι είναι 400 ευρώ. Το συνεργείο αυτό πήγε να μου χρεώσει βλάβη η οποία δεν υπήρχε και σαν να μην φτάνει αυτό αν υποθέσουμε ότι αυτη ήταν η βλάβη θα τσέπωνε 1000 ευρώ για επισκευή που κοστίζει  400 ευρώ. Το συνεργείο αυτό ψαχνει για κορόιδα και ελπίζω κανείς να μην υποπεσει στις λαμογιες τους. Το χειρότερο ήταν όμως ότι χρεώθηκα για έναν έλεγχο κατά τον όποιον πήγαν να με εξαπατήσουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amanda last edited by

        Καλησπερα! Θέλω να αναφέρω ένα γεγονός για να μην την πατήσει κάποιος ανιποψιαστος. Στο αυτοκίνητο μου Ford Fiesta του 2016 diesel άναβε μια προειδοποιητική λυχνία ''πορτοκαλί γαλλικό κλειδι''  όταν περνούσα τις 3000 στροφές και αμέσως έκοβε ο κινητήρας μπαίνοντας σε safe mode. Δεν είχα μπει στην διαδικασία να ψάξω γιατί συμβαίνει αυτό διότι όταν έσβηνα τον κινητήρα έσβηνε και η λυχνία. Όταν αποφάσισα λοιπόν να το ψάξω το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα Ford στον Πειραιά ΛΙσυκατος κατόπιν ραντεβού για έλεγχο. Μου ειπαν ότι ο εγκεφαλος εντοπίζει βλάβη στον μετρητή μάζας αέρα και θα πρέπει να λυθούν κάποια μηχανικά μέρη για να εντοπιστεί ακριβώς απο που προέρχεται η βλάβη. Θα έπρεπε λοιπόν να το αφήσω μια μέρα εκεί με κόστος ελέγχου 62 ευρώ εάν τελικά αποφασίζα πως δεν θέλω να επιδιορθωθεί η ζημια.Το αφήνω λοιπόν και μετά από μερικές ώρες με ενημερώνουν τηλεφωνικως ότι θέλουν καθάρισμα οι αγωγοί της εισαγωγής διότι είχαν πιάσει καρβουνιλα με κόστος επισκευής 1000 ευρώ. Τους λέω ότι η ζημιά είναι πολύ ακριβή και θα το πάω και άλλου να εξακριβώσω ότι είναι αυτό. Προφανωσ δεν θα έδινα 1000 ευρώ έτσι χωρισ να το ψάξω περαιτέρω. Πληρώνω τον έλεγχο 62 ευρώ και παίρνω το αμάξι μου την επόμενη μέρα πηγαίνοντας σε άλλο συνεργείο που διέγνωσαν εν τελεί οτι η βλάβη ήταν στον αισθητήρα maf και ήθελε αντικατάσταση με κόστος επισκευής 130 ευρώ. Να σημειώσω εδώ ότι στο μεταξύ ρώτησα και σε επίσημο αντιπρόσωπο της Ford για το κοστοσ καθαρισμου των αγωγών εισαγωγησ και μου ειπαν ότι είναι 400 ευρώ. Το συνεργείο αυτό πήγε να μου χρεώσει βλάβη η οποία δεν υπήρχε και σαν να μην φτάνει αυτό αν υποθέσουμε ότι αυτη ήταν η βλάβη θα τσέπωνε 1000 ευρώ για επισκευή που κοστίζει  400 ευρώ. Το συνεργείο αυτό ψαχνει για κορόιδα και ελπίζω κανείς να μην υποπεσει στις λαμογιες τους. Το χειρότερο ήταν όμως ότι χρεώθηκα για έναν έλεγχο κατά τον όποιον πήγαν να με εξαπατήσουν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Μάλλον εισαι νέα χρήστης οχήματος και σου έκανε εντύπωση.. Αυτά γίνονται ανέκαθεν και μάλιστα παλαιότερα αρκετά περισσότερο. Την γλίτωσες αυτή τη φορά. Προσοχή στις επόμενες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • O
            otokomae @cson last edited by

            Μάλλον εισαι νέα χρήστης οχήματος και σου έκανε εντύπωση.. Αυτά γίνονται ανέκαθεν και μάλιστα παλαιότερα αρκετά περισσότερο. Την γλίτωσες αυτή τη φορά. Προσοχή στις επόμενες.

            Δηλαδή αν ήταν παλαιά χρήστης δεν θα έπρεπε να της κάνει εντύπωση. Αυτά που έγραψε η amanda είναι η νορμάλ αντίδραση ενός ανθρώπου που δεν αποδέχεται αυτό που συμβαίνει. Σπάνια διαβάζω τέτοιες αντιδράσεις για ένα τόσο συχνό φαινόμενο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • monman2
              monman2 last edited by

              Έχω γράψει σε άλλο τοπικό για corsa ντίζελ που έχει περάσει τα 370.000 χλμ καίγοντας τα πρώτα 7 χρόνια  τα πετρέλαια  με το πολύ θειάφι  καθαρισμό δεν έχει χρειαστεί να κάνει από καρβουνίλες , να το έχετε υπόψη σας για αυτούς που προσπαθούν να σας πουλήσουν από καθαρισμούς των 50€ έως τους απατεώνες των 1000€

              Εντωμεταξύ πες ότι ήθελε καθαρισμό , 1000€ πάλι είναι πααρα πολλά (άλλωστε η ίδια η ford είπε για 400) με αυτή την τιμή κάνεις   ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  EGR και DPF και τον καθαρισμό θα σου τον κάνουν δώρο με τόσο λύσιμο που θα χρειαστεί έτοιμα θα είναι τα κομμάτια  ,ξέρω τις τιμές τουλάχιστον για corsa yaris .

              Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • I
                ilias-a last edited by

                Αμαντα τον αλλαξες τον maf?

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • G
                  giorgos_i20 last edited by

                  Όταν αποφάσισα λοιπόν να το ψάξω το πήγα σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα Ford στον Πειραιά Λισύκατος κατόπιν ραντεβού για έλεγχο.

                  Οπότε οι fordοfiatάκηδες ας έχουν το νού τους...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • I
                    ilias-a @monman2 last edited by

                    Έχω γράψει σε άλλο τοπικό για corsa ντίζελ που έχει περάσει τα 370.000 χλμ καίγοντας τα πρώτα 7 χρόνια  τα πετρέλαια  με το πολύ θειάφι  καθαρισμό δεν έχει χρειαστεί να κάνει από καρβουνίλες , να το έχετε υπόψη σας για αυτούς που προσπαθούν να σας πουλήσουν από καθαρισμούς των 50€ έως τους απατεώνες των 1000€

                    Εντωμεταξύ πες ότι ήθελε καθαρισμό , 1000€ πάλι είναι πααρα πολλά (άλλωστε η ίδια η ford είπε για 400) με αυτή την τιμή κάνεις   ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  EGR και DPF και τον καθαρισμό θα σου τον κάνουν δώρο με τόσο λύσιμο που θα χρειαστεί έτοιμα θα είναι τα κομμάτια  ,ξέρω τις τιμές τουλάχιστον για corsa yaris .

                    Στο συγκεκριμενο κινητηρα οι αυλοι της εισαγωγης ειναι μερος της κυλινδοκεφαλης και για να γινει ο σωστος καθαρισμος σε ολο το μηκος τους χρειαζεται εξαγωγη της κυλινδροκεφαλης, οποτε ας περιμενουμε πρωτα να δουμε οταν η Αμαντα αλλαξει τον maf αν σταματησει η δυλειτουργια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      amanda last edited by

                      Αλλάχτηκε ο maf. Έσβησε η βλάβη και πλέον με αφήνει να ανεβάζω στροφές κανονικά. Επίσης μου έκαναν και ένα ξεκαρβουνιασμα και πλέον καταλαβαίνω διαφορά προς το καλύτερο στην οδήγηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • xenos
                        xenos last edited by

                        Το ξεκαρβουνιασμα τι είναι;

                        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • I
                          ilias-a last edited by

                          Ειλικρινα χαιρομαι που ξεμπερδεψες, καλα και ασφαλη χιλιομετρα να εχεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • R
                            r200 last edited by

                            Είναι λαθος οι χαρακτηρισμοι σου στιγματιζεις λανθασμενα ενα κλαδο, που ο καθενας εχει την τεχνογνωσια του, με ακριβο εξοπλισμο-εργαλεια,, εργατοωρες που καλειται να αφιερωσει για τον εντοπισμο και την αποκατασταση μιας βλαβης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              amanda last edited by

                              Δεν χαρακτήρισα κανέναν κλάδο είναι απλά ένας τίτλος που προϊδεάζει για το τι θα αναφερθεί στο συγκεκριμένο ποστ. Συγκεκριμένα ο σκοπός ήταν να αναφερθώ σε αυτό ούτως ώστε κάποιοι να είναι λίγο πιο υποψιασμένοι όταν πηγαίνουν σε ένα συνεργείο και να παίρνουν και μια δεύτερη γνώμη. Επίσης στο ποστ αναφέρω ότι σε άλλο συνεργείο που πήγα μετά εμέινα ευχαριστημένη όποτε δεν στοχοποιώ κανέναν κλάδο, στοχοποιώ το συγκεκριμένο συνεργείο για να μην την πατήσει κάποιος άλλος. Στο οποίο δεν χωράει αμφιβολία ότι πήγαν να με εξαπατήσουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • monman2
                                monman2 @ilias-a last edited by

                                Στο συγκεκριμενο κινητηρα οι αυλοι της εισαγωγης ειναι μερος της κυλινδοκεφαλης και για να γινει ο σωστος καθαρισμος σε ολο το μηκος τους χρειαζεται εξαγωγη της κυλινδροκεφαλης, οποτε ας περιμενουμε πρωτα να δουμε οταν η Αμαντα αλλαξει τον maf αν σταματησει η δυλειτουργια.

                                Δεν το ήξερα πως τα έχουν κάνει τόσο περίπλοκα ... να προειδοποιήσουμε και κανέναν αν ενδιαφέρεται για να το πάρει μεταχειρισμένο.

                                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  cson @otokomae last edited by

                                  cson wrote:

                                  Μάλλον εισαι νέα χρήστης οχήματος και σου έκανε εντύπωση.. Αυτά γίνονται ανέκαθεν και μάλιστα παλαιότερα αρκετά περισσότερο. Την γλίτωσες αυτή τη φορά. Προσοχή στις επόμενες.

                                  Δηλαδή αν ήταν παλαιά χρήστης δεν θα έπρεπε να της κάνει εντύπωση. Αυτά που έγραψε η amanda είναι η νορμάλ αντίδραση ενός ανθρώπου που δεν αποδέχεται αυτό που συμβαίνει. Σπάνια διαβάζω τέτοιες αντιδράσεις για ένα τόσο συχνό φαινόμενο.

                                  Φυσικα και σε ενα παλιο χρηστη δεν του κανει εντυπωση η προσπαθεια εξαπατησης στο χωρο της εμποριας , επισκευων και ανταλλακτικων αυτοκινητου. Παει παντα υποψιασμενος και διασταυρωνει το καθε τι που του λενε. Ειναι λιγοστοι οι σωστοι επαγγελματιες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    cson @r200 last edited by

                                    Είναι λαθος οι χαρακτηρισμοι σου στιγματιζεις λανθασμενα ενα κλαδο, που ο καθενας εχει την τεχνογνωσια του, με ακριβο εξοπλισμο-εργαλεια,, εργατοωρες που καλειται να αφιερωσει για τον εντοπισμο και την αποκατασταση μιας βλαβης.

                                    Δεν γνωριζουμε αν ειναι λανθασμενα ή σωστα. Αν ειναι σωστα , τοτε δεν στιγματιζει ολο το κλαδο η παραπανω αναρτηση αλλα το συγκεκριμενο συνεργειο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • piliourits
                                      piliourits @cson last edited by

                                      Φυσικα και σε ενα παλιο χρηστη δεν του κανει εντυπωση η προσπαθεια εξαπατησης στο χωρο της εμποριας , επισκευων και ανταλλακτικων αυτοκινητου. Παει παντα υποψιασμενος και διασταυρωνει το καθε τι που του λενε. Ειναι λιγοστοι οι σωστοι επαγγελματιες.

                                      Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι δεν υπάρχει ένας σοβαρός φορέας προστασίας του καταναλωτή να κόβει κ@λους και στο ότι εμείς οι ίδιοι αφήνουμε ατιμώριτη αυτή τη συμπεριφορά απατεώνων και δεν το ψάχνουμε παραπάνω...

                                      "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • monman2
                                        monman2 last edited by

                                        Εγώ έχω να πω ΜΠΡΑΒΟ στην Amanda που είπε το πρόβλημα της και ανέφερε και το συνεργείο μακάρι όλοι να κάνουμε έτσι όταν μας τύχουν  απατεώνες δεν είναι κακό να προστατεύουμε τους άλλους.

                                        @Amanda γράψτα και στις κριτικές στο google -facebook που θα έχει το συνεργείο να ενημερωθούν και όσοι δεν μπαίνουν στο δικό μας forum .

                                        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο στάδιο τον TOYOTισμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • C
                                          cson @piliourits last edited by

                                          cson wrote:

                                          Φυσικα και σε ενα παλιο χρηστη δεν του κανει εντυπωση η προσπαθεια εξαπατησης στο χωρο της εμποριας , επισκευων και ανταλλακτικων αυτοκινητου. Παει παντα υποψιασμενος και διασταυρωνει το καθε τι που του λενε. Ειναι λιγοστοι οι σωστοι επαγγελματιες.

                                          Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι δεν υπάρχει ένας σοβαρός φορέας προστασίας του καταναλωτή να κόβει κ@λους και στο ότι εμείς οι ίδιοι αφήνουμε ατιμώριτη αυτή τη συμπεριφορά απατεώνων και δεν το ψάχνουμε παραπάνω...

                                          Έτσι ακριβως. Οι καταναλωτές ορίζουν την αγορά. Το φταίξιμο είναι κυρίως των καταναλωτών.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • P
                                            ptsiaggas last edited by

                                            Σιγά που θίξαμε τις αθώες περιστέρες!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • C
                                              chrisb last edited by

                                              να πω κι εγω τις κακες εμπειριες μου απο τα συνεργεια...θα ξεκινησω απο το πιο απλο τα λαδια...παλια αν εβλεπες να σου βαζει λαδι απο παλια βρωμικη συσκευασια σιγουρα δεν θα ηταν το ακριβο λαδι που νομιζες οτι εχει αλλα καποιο λαδι που ουτε οι ιδιοι δεν ξερουν τι ειναι...ναι ακριβως αυτο, γεμιζαν τα μπουκαλια απο λαδι elf παραδειγμα με καποιο πολυ φτηνο λαδι...μη μου πειτε δεν γινονται αυτα , αυτο μου λεγανε να κανω!!! αλλο προσφατο που μου ετυχε σε εξουσιοδοτημενο vw , να μου λεει οτι δεν υπαρχει aftermarket ανταλλακτικο και το κοστος για το γνησιο ειναι 350€  και οτι δεν ταιριαζει τπτ αλλο παρα μονο το γνησιο, εννοειται πηγα  κι αλλου και ρωτησα και εβαλα aftermarket με τα μισα λεφτα...δεν θελω να θυμηθω αλλα γιατι θα συγχυστω...

                                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                              • First post
                                                Last post
                                              • 1 / 1
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • TEST
                                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                              • VIDEO
                                                • 4TTV
                                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CANDID CAMERA
                                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΛΕΞΙΚΟ
                                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • FORMULA 1
                                                • WRC
                                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4T CLASSIC
                                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                              • ΑΓΟΡΑ
                                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                                • CLASSIC
                                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                              • MENU
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                              • ΚΟΚ

                                              logo footer

                                              coty











                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • CLASSIC
                                              • ΤΙΜΕΣ
                                              • VIDEO
                                              • FORUM
                                              4T FORUM
                                              4T LIBRARY
                                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                              Powered by nxcode.gr