Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δεν παίρνει μπρος Suzuki
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δεν παίρνει μπρος Suzuki
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    184
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      r200 last edited by

      Τα δεδομένα Swift 2007  1.3 πετρέλαιο, μιζάρει κανονικά παίρνει μπρος για 3 δευτερόλεπτα ρελαντί 800 στροφές και σβήνει ακαριαία, έχει δοκιμαστεί με πατημα το γκαζι τερμα παλι το ιδιο. Δοκιμάστηκε το αντικλείδι, το ίδιο, αλλάχτηκε μπαταρία στο κλειδί το ίδιο. Στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη P1483.

      Το μυαλο μου παει σε κεραία immobilizer, αισθητήρα στρόφαλου....

      Οι γνώμες σας

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        Τα δεδομένα Swift 2007  1.3 πετρέλαιο, μιζάρει κανονικά παίρνει μπρος για 3 δευτερόλεπτα ρελαντί 800 στροφές και σβήνει ακαριαία, έχει δοκιμαστεί με πατημα το γκαζι τερμα παλι το ιδιο. Δοκιμάστηκε το αντικλείδι, το ίδιο, αλλάχτηκε μπαταρία στο κλειδί το ίδιο. Στο διαγνωστικό βγάζει βλάβη P1483.

        Το μυαλο μου παει σε κεραία immobilizer, αισθητήρα στρόφαλου....

        Οι γνώμες σας

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          https://www.carobdcodes.com/suzuki-p1483-catalyst-temperature-sensor-circuit-shorted-high.shtml

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            Να ελέγξω την καλωδίωση στον αισθητήρα θερμοκρασίας και τον αισθητήρα λ;

            Οταν συνδέθηκα την πρώτη φορά που πήγα το διαγνωστικο διάβασε θερμοκρασία ψυκτικου 27 βαθμούς, θερμοκρασια εισαγωγης 17, μου είπε οτι το είχε κινήσει πριν 2 ωρες και μετά δεν έπαιρνε μπρος.

            Σύμφωνα με τα δεδομένα που έχω, παίρνει μπρος 800 στροφές και σε 3 δευτερόλεπτα σβήνει, δεν αποκρίνεται στο πάτημα γκαζιού για να ανεβάσει στροφές, συμπεραίνω οτι έχει συμπίεση ο κινητήρας, υπάρχει αέρας, καύσιμο, πίεση, προθερμάνσεις λειτουργούν αλλιώς δεν θα επαιρνε μπρος. Το γεγονός οτι παίρνει μπρος και σβήνει ακαρίαια μπορώ να υποθέσω ότι ο εγκέφαλος παίρνει σήμα από καποιο αισθητήρα και τον σβήνει εχω καταλήξει σε 2 υποθέσεις:

            1. Δοκίμασα και τα 2 κλειδιά, έχει τάση η μπαταρία των κλειδιών, αλλά αν έχει χαλάσει η κεραία του immobilizer που βρίσκεται εκεί στην κλειδαριά που βάζουμε μπρος, δεν θα δίνει σήμα και έτσι ο εγκεφαλος θα σβηνει ακαρίαια τον κινητήρα. Εχω παρατηρησει τη λειτουργια του immobilizer οταν δεν γνωριζει το κλειδι-τσιπακι ή δεν λειτουργει η κεραια immobilizer σε αλλα αυτοκινητα δεν αφηνει να γυρισει η μιζα, σε αλλα γυρναει η μιζα αλλα δεν στελνει σημα στα μπεκ, σε αλλα γυρναει μιζα παιρνει μπρος και σβηνει τον κινητηρα αμέσως κατι που ταιριαζει ακριβως με την περιγραφη μου

            2.Επειτα σκέφτηκα τον αισθητήρα πίεσης καυσίμου στον συλλέκτη που είναι πολυ συχνη αιτια βλαβης σε πετρελαια, δεν ξερω πως θα μπορουσα να τον ελεγξω ειναι με 3pin, καποια στιγμη θα περασω να ξεκουμπωσω τη φυσα του και να δοκιμασω να παρει μπρος

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr