Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Kia ceed 2010
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Kia ceed 2010
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    33
    1942
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 @otokomae last edited by

      Αυτό το μοτέρ έχει δισανεξια με το lpg. Πάει 50000 max 70000 με ρύθμιση βαλβίδων με καπελοτα. Επισκευή και πάλι από την αρχή. (Βαλβίδες έδρες). Άλλαξες αισθητήρα L;;;;

      Δεν ισχύει η ευαισθησία του μοτέρ στο υγραέριο. Είχα ίδιο μοτέρ και μετά από 100.000 κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και παιδιά στο kia club με περισσότερα. Αν η ρύθμιση είναι οκ και κάνεις σωστή προσθήκη βενζίνης βγάζει πολύ περισσότερα από 50 με 70.000.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        giorgos703 last edited by

        Καλημέρα,

        Αν είχε κάψει βαλβίδα δεν θα μου πετούσε misfires; Την προηγούμενη φορά έτσι έκανε. Να έχει μεγάλα διάκενα και να θέλει ρύθμισμα βαλβιδων το θεωρώ πιθανό και γι αυτό να μην τραβάει αέρα σε κάποιο θαλαμο και να βγάζει πλούσιο μείγμα αλλά αν είχε κάψει δεν θα μου έβγαζε κάποιο θέμα με την καύση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • D
          dimau last edited by

          αφου σου αρέσει να μαθαίνεις, πρέπει να μετρησεις υποπίεση πως μεταβάλλεται με τις στροφες  γυρω από το  ρελαντί όταν ρολάρεις με 5η χωρίς γκάζι, αν κατεβαίνουν κι άλλο  οι  αρνητικές τιμές αντι για psi σε ίντσες. το car skanner μετραει σε kpa  πρέπει να κάνεις μετατροπές στις μονάδες, μύλος, - κατεβασε το torque pro που το κάνει αυτό, διάβασε εδω για in/Hg 

          δες στο ίδιο site τι γράφει για τα fuel trim, να καταλάβεις τι ισχύει

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            cson last edited by

            Προχωρα σε έλεγχο διακενων των βαλβίδων. Είναι διαδικασία ρουτίνας ο έλεγχος. Δεν κοιτάμε τις βαλβίδες μονο όταν καούν. Τοτε είναι πολύ αργά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • O
              otokomae @nascar1 last edited by

              otokomae wrote:

              Αυτό το μοτέρ έχει δισανεξια με το lpg. Πάει 50000 max 70000 με ρύθμιση βαλβίδων με καπελοτα. Επισκευή και πάλι από την αρχή. (Βαλβίδες έδρες). Άλλαξες αισθητήρα L;;;;

              Δεν ισχύει η ευαισθησία του μοτέρ στο υγραέριο. Είχα ίδιο μοτέρ και μετά από 100.000 κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και παιδιά στο kia club με περισσότερα. Αν η ρύθμιση είναι οκ και κάνεις σωστή προσθήκη βενζίνης βγάζει πολύ περισσότερα από 50 με 70.000.

              Αυτά που λες είναι copy paste των εγκαταστατων υγραέριο κίνησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • O
                otokomae @giorgos703 last edited by

                Καλημέρα,

                Αν είχε κάψει βαλβίδα δεν θα μου πετούσε misfires; Την προηγούμενη φορά έτσι έκανε. Να έχει μεγάλα διάκενα και να θέλει ρύθμισμα βαλβιδων το θεωρώ πιθανό και γι αυτό να μην τραβάει αέρα σε κάποιο θαλαμο και να βγάζει πλούσιο μείγμα αλλά αν είχε κάψει δεν θα μου έβγαζε κάποιο θέμα με την καύση;

                Σε αυτό το μοτέρ αυστηρά με υγραέριο χρειάζεται έλεγχο βαλβίδων. Κάνε βαλβίδες και άσε τα λαμπάκια. Και βλέπεις το ρελαντί, αν έπεσε κοντά στις 600-650 έχεις κλειστές εξαγωγής σιγουρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nascar1 @otokomae last edited by

                  nascar1 wrote:

                  otokomae wrote:

                  Αυτό το μοτέρ έχει δισανεξια με το lpg. Πάει 50000 max 70000 με ρύθμιση βαλβίδων με καπελοτα. Επισκευή και πάλι από την αρχή. (Βαλβίδες έδρες). Άλλαξες αισθητήρα L;;;;

                  Δεν ισχύει η ευαισθησία του μοτέρ στο υγραέριο. Είχα ίδιο μοτέρ και μετά από 100.000 κανένα πρόβλημα. Το ίδιο και παιδιά στο kia club με περισσότερα. Αν η ρύθμιση είναι οκ και κάνεις σωστή προσθήκη βενζίνης βγάζει πολύ περισσότερα από 50 με 70.000.

                  Αυτά που λες είναι copy paste των εγκαταστατων υγραέριο κίνησης.

                  Αυτό που λέω το λέω τεκμηριωμένα και με στοιχεία και θα ήθελα έτσι να μου απαντάνε και όχι με εξυπνάδες. Μήπως έχω κανένα συνεργείο και δεν το ξέρω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Και ο υπάλληλος του εγκαταστατη το πήρε στο χέρι και το πούλησε. Απο αυτόν γνωρίζω ότι και άλλα 10 ίδια μοτέρ που έγιναν εκεί είχαν την ίδια τύχη. Και να σημειωθεί ότι πρόκειται για συνεργείο που ασχολείται με το υγραέριο- εμπορία 50χρονια. Βλέπεις ότι έχω στοιχεία αλλά και προσωπική εμπειρία καθότι είμαι και παθών και το πληρωσα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nascar1 @otokomae last edited by

                      Και ο υπάλληλος του εγκαταστατη το πήρε στο χέρι και το πούλησε. Απο αυτόν γνωρίζω ότι και άλλα 10 ίδια μοτέρ που έγιναν εκεί είχαν την ίδια τύχη. Και να σημειωθεί ότι πρόκειται για συνεργείο που ασχολείται με το υγραέριο- εμπορία 50χρονια. Βλέπεις ότι έχω στοιχεία αλλά και προσωπική εμπειρία καθότι είμαι και παθών και το πληρωσα.

                      Προφανώς και εσύ και ο κατά τα άλλα έμπειρος εγκαταστατης κάνατε κάτι λάθος. Εκτός αν εγώ με ελάχιστη γνώση κατάφερα να κάνω 100.000 χωρίς κανένα πρόβλημα, χωρίς να κλείσουν οι βαλβίδες και χωρίς άλλα παρατραγουδα. Δεν είπα ότι είναι ο πιο δεκτικός κινητήρας αλλά όχι και ακατάλληλος.

                      Η συνταγή είναι απλή. Γενναία προσθήκη βενζίνης από πολύ χαμηλές στροφές και φορτία, όχι πολύ ζόρισμα, όχι πάνω από 4500 στροφές. Ειδικά με τα σύγχρονα κιτ τα παραπάνω είναι πολύ εύκολο να επιτευχθούν.

                      Συνεπώς ας είμαστε περισσότερο προσεκτικοί στο τι λέμε...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • O
                        otokomae last edited by

                        100 και συ δεν το έπαθες δεν λέει τίποτα. Έπειτα λες μισές ιστορίες. Τι έγινε μετά τις 100χιλ πάει ακομα; Και έπειτα τι να προσέχω. Εγώ είπα κάτι από προσωπική πείρα εσύ λες κάτι άλλο και όλοι οι υπόλοιποι κάτοχοι με lpg σε kia ceed κλαίνε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • B
                          barimagas last edited by

                          Εγώ πάντως δεν κλαιω καθολου, κοντεύει δεκαετία με σκέτο αέριο σχεδόν 100.000χμ ούτε βαλβίδες έχω δει και ο κινητήρας δουλεύει περίφημα. ceed 1,4 2007 150.000. Το μυστικό είναι να βρεις άνθρωπο να ξέρει να ρυθμίσει. Εγώ στον καλογριτσα έβγαλα άκρη, στις αρχές δεν κρύβω ότι είχα ταλαιπωρηθεί πάρα πολύ με άχρηστους αερητζηδες.

                          Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            hammerhead last edited by

                            Κι εγώ πάντως, με Hyundai i30 1.4, εβγαλα 115000 χλμ (175000 συνολικά) πριν κάνω αντικατάσταση εδρών βαλβιδών χωρίς ενδιάμεσες ρυθμίσεις με καπελώτα.
                            Τον Nascar1 τον παρακολουθώ στα σχετικά forum από τις ημέρες που έκανε τη δική του εγκατάσταση.

                            F N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas @hammerhead last edited by

                              @hammerhead said in Kia ceed 2010:

                              Κι εγώ πάντως, με Hyundai i30 1.4, εβγαλα 115000 χλμ (175000 συνολικά) πριν κάνω αντικατάσταση εδρών βαλβιδών χωρίς ενδιάμεσες ρυθμίσεις με καπελώτα.
                              Τον Nascar1 τον παρακολουθώ στα σχετικά forum από τις ημέρες που έκανε τη δική του εγκατάσταση.

                              Τις έδρες τις άλλαξες σε μηχανουργείο;

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nascar1 @hammerhead last edited by

                                @hammerhead said in Kia ceed 2010:

                                Κι εγώ πάντως, με Hyundai i30 1.4, εβγαλα 115000 χλμ (175000 συνολικά) πριν κάνω αντικατάσταση εδρών βαλβιδών χωρίς ενδιάμεσες ρυθμίσεις με καπελώτα.
                                Τον Nascar1 τον παρακολουθώ στα σχετικά forum από τις ημέρες που έκανε τη δική του εγκατάσταση.

                                Δυστυχώς το hyundai το πούλησα και δεν ξέρω πως πηγαίνει αλλά πάντως 2,3 φορές που το έχω πετύχει μια χαρά το βλέπω. Αν έβαλες έδρες για υγραέριο τότε δεν έχεις να φοβάσαι τπτ. Βάλε και αρκετη βενζίνη από χαμηλά.

                                Γιατί όμως δεν ρυθμισες πριν πας σε αντικατάσταση των εδρών;; Φυσικά η ρύθμιση με καπελωτα είναι επίπονη και κοστοβορα διαδικασία... Μήπως απλά προτίμησες να τελειώσουν και να πας μία και έξω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr