-
Πιο πολυ ρωταω για αυτες τις χρονολογιες γιατι το μπατζετ φτανει μεχρι 4000 και αν περιμενω και λιγο μπορει 5000
Η χρηση που θελω ειναι για την πολη πιο πολυ,οποτε ψαχνω μεχρι 1300 κκ μεχρι 75 αλογα για να μην καιει και πολυ.
Απο οτι εχω διαβασει και μου αρεσουν αρκετα απο τα καλυτερα αμαξια ειναι αυτα
skoda fabia
mazda 2
WV Polo
Ford fiesta
Το polo δεν θεωρειται οτι ειναι πιο αξιοπιστο σε σχεση με τα αλλα ?Αν τα βαζαμε με μια σειρα πως θα τα βαζατε?
-
Πιο πολυ ρωταω για αυτες τις χρονολογιες γιατι το μπατζετ φτανει μεχρι 4000 και αν περιμενω και λιγο μπορει 5000
Η χρηση που θελω ειναι για την πολη πιο πολυ,οποτε ψαχνω μεχρι 1300 κκ μεχρι 75 αλογα για να μην καιει και πολυ.
Απο οτι εχω διαβασει και μου αρεσουν αρκετα απο τα καλυτερα αμαξια ειναι αυτα
skoda fabia
mazda 2
WV Polo
Ford fiesta
Το polo δεν θεωρειται οτι ειναι πιο αξιοπιστο σε σχεση με τα αλλα ?Αν τα βαζαμε με μια σειρα πως θα τα βαζατε?
-
Fiesta 1o & μετά κανένα! Στο budget σου μπορείς mk5 (2002-2008) 1,6 καλύτερα, τα άλλα σέρνονται. Η επόμενη γενιά έχει 1,4 96hp το οποίο πάει καλά αλλά είναι πιο ακριβά.
-
mazda 2 1.3 ή 1.5 αν βρεις ειναι ευχαριστο, εργαλειο, ασπαστο. δες και για swift ειδικα αν βρεις του 2005-2007 με 1.5. εξαιρετικα ευχαριστο αμαξι, ευκολοσυντηρητο και γενικα μπουλετ προυφ. εκτος ισως απο καποια λιγα μαγκιαρ 1.3 του 2008 με θεμα στο σασμαν αλλα και αυτα τα αλλαζε στην εγγυηση.
-
Το mazda 2 είναι το καλύτερο. Αν και συγγενικό με το fiesta, είναι με διαφορά πολυ πιο ποιοτικό. Σε συναρμολόγηση και ποιοτητα περιφερειακών. Σαν εταιρεία ηταν λιγο ατυχη με την απουσια της στην Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια. Επισης, το polo είναι ποιοτικό αλλά και λαχείο. Αν ενα αμαξι του vw group αρχισει να χαλάει την πάτησες.
-
Fiesta mk7 1.4 96ps και το κάνεις αέριο.
Το έχω πλέον σαν 2ο αυτοκίνητο, έχω μαζέψει 220.000 χλμ και η μονη βλάβη είναι ένα ρουλεμάν δυναμό και μια αντλία βενζίνης. Στα αξιοσημείωτα μέσα έξω είναι σαν καινούριο και δεν τρίζει τίποτα.
Υγ Swift 1.5 καλό αλλά νομίζω στην Ελλάδα δε κυκλοφορεί ούτε ένα. Το έφερνε με παραγγελία αλλά μετά την έλευση του 1.6 σταμάτησε.
-
Η δική μου σειρά θα ήταν Mazda 2 - Fiesta - Fabia και Polo μαζί.
Επειδή όμως κοιτάς για μεταχειρισμένο ηλικίας πάνω από 10 ετών, εγώ δεν θα κολλούσα σε ένα μοντέλο, αλλά θα έπαιρνα ότι έβρισκα πιο καλοσυντηρημένο, 'φρέσκο' και με λιγότερα χιλιόμετρα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις γενικά δεν με ενδιαφέρει πολύ η ταχύτητα και γενικά δεν θέλω να καεί πολύ οπότε πάνω από 75 άλογα λιγο δύσκολα θα κοίταζα, έχουμε κάποια γνώμη για lancia ypsilon σε σχέση με παραπάνω αμάξια? Μιας και είναι το αμάξι εμφανισιακά που μου αρέσει αρκετά αλλά φοβάμαι την αξιοπιστία του και να μην τρέχω σε συνεργεία
-
Πριν από κάνα τρίμηνο περίπου πούλησα το 2 του κολλητού. Του λέω 'φερτο σε μένα γιατί στη Ρόδο σιγά μη φύγει'. Μιλάμε έγινε μάχη. Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε μια ώρα μετά το ανέβασμα της αγγελίας. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει.
Εντυπωσιάστηκα ευχάριστα. Έχει ψυχούλα για τα άλογα του λόγω του κοντου κιβωτίου, δεν κοπαναγε παρόλα τα 16αρια με 45 προφίλ, (touring alloy έκδοση) και γενικά ήταν σαν καινούργιο (2008/93000km).
Βέβαια με 4000 δυσκολο να βρεθεί καλό με λίγα km. 5000 το έδωσε ο φίλος, και για να 'εκνευρίσω' το Θοδωρή θαρρω οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα και ευκολα επειδή ειχε μπει μεσα η Εφη τον Ιουλιο. Ναι, αυτη που φανταζεσαι.
Έχει μια ιδιοτροπία. Χτυπάει η κρεμαργιερα. Δε τη γλιτώνεις, το κάνει συνήθως όταν παρκάρεις. Όλα έτσι κάνουν.
Το θέμα στο σασμάν του swift είναι ότι είναι με ντιζακια τα οποία χαιρετανε κάποια στιγμή και αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως οδηγού. 3 13αρια στο σόι της συζύγου, όλα μια χαρά απροβληματιστα.
Αφού λοιπόν υπάρχει το 2 στην εξίσωση, δε χρειάζεται το fiesta. Και Fabia γιατί όχι. 2 περιπτώσεις ξέρω πρώτης γενιάς, τελείως διαφορετικών οδηγών που τους υπηρετούν αγογγυστα. Ομοίως περιττεύει το polo αφού η Τσέχα είναι πιο φτηνιαρα δίχως τρομερές παραχωρήσεις.
-
Πριν από κάνα τρίμηνο περίπου πούλησα το 2 του κολλητού. Του λέω 'φερτο σε μένα γιατί στη Ρόδο σιγά μη φύγει'. Μιλάμε έγινε μάχη. Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε μια ώρα μετά το ανέβασμα της αγγελίας. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει.
Εντυπωσιάστηκα ευχάριστα. Έχει ψυχούλα για τα άλογα του λόγω του κοντου κιβωτίου, δεν κοπαναγε παρόλα τα 16αρια με 45 προφίλ, (touring alloy έκδοση) και γενικά ήταν σαν καινούργιο (2008/93000km).
Βέβαια με 4000 δυσκολο να βρεθεί καλό με λίγα km. 5000 το έδωσε ο φίλος, και για να 'εκνευρίσω' το Θοδωρή θαρρω οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα και ευκολα επειδή ειχε μπει μεσα η Εφη τον Ιουλιο. Ναι, αυτη που φανταζεσαι.
Έχει μια ιδιοτροπία. Χτυπάει η κρεμαργιερα. Δε τη γλιτώνεις, το κάνει συνήθως όταν παρκάρεις. Όλα έτσι κάνουν.
Το θέμα στο σασμάν του swift είναι ότι είναι με ντιζακια τα οποία χαιρετανε κάποια στιγμή και αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως οδηγού. 3 13αρια στο σόι της συζύγου, όλα μια χαρά απροβληματιστα.
Αφού λοιπόν υπάρχει το 2 στην εξίσωση, δε χρειάζεται το fiesta. Και Fabia γιατί όχι. 2 περιπτώσεις ξέρω πρώτης γενιάς, τελείως διαφορετικών οδηγών που τους υπηρετούν αγογγυστα. Ομοίως περιττεύει το polo αφού η Τσέχα είναι πιο φτηνιαρα δίχως τρομερές παραχωρήσεις.
Έχω καταλήξει και εγώ στο mazda να πω την αλήθεια γιατί μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τα άλλα ,φιέστα εμφανισιακά δεν ίσως τα πιο καινούργια μοντέλα, δυστυχώς δεν βλέπω πολλά στην Αττική mazda 2 07 και μετά παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω ποια τιμή θεωρείται λογική για ένα τέτοιο αμαξι που θα χει 100.000 χιλιόμετρα πάνω κάτω?
-
johanndelta wrote:
Πριν από κάνα τρίμηνο περίπου πούλησα το 2 του κολλητού. Του λέω 'φερτο σε μένα γιατί στη Ρόδο σιγά μη φύγει'. Μιλάμε έγινε μάχη. Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε μια ώρα μετά το ανέβασμα της αγγελίας. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει.
Εντυπωσιάστηκα ευχάριστα. Έχει ψυχούλα για τα άλογα του λόγω του κοντου κιβωτίου, δεν κοπαναγε παρόλα τα 16αρια με 45 προφίλ, (touring alloy έκδοση) και γενικά ήταν σαν καινούργιο (2008/93000km).
Βέβαια με 4000 δυσκολο να βρεθεί καλό με λίγα km. 5000 το έδωσε ο φίλος, και για να 'εκνευρίσω' το Θοδωρή θαρρω οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα και ευκολα επειδή ειχε μπει μεσα η Εφη τον Ιουλιο. Ναι, αυτη που φανταζεσαι.
Έχει μια ιδιοτροπία. Χτυπάει η κρεμαργιερα. Δε τη γλιτώνεις, το κάνει συνήθως όταν παρκάρεις. Όλα έτσι κάνουν.
Το θέμα στο σασμάν του swift είναι ότι είναι με ντιζακια τα οποία χαιρετανε κάποια στιγμή και αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως οδηγού. 3 13αρια στο σόι της συζύγου, όλα μια χαρά απροβληματιστα.
Αφού λοιπόν υπάρχει το 2 στην εξίσωση, δε χρειάζεται το fiesta. Και Fabia γιατί όχι. 2 περιπτώσεις ξέρω πρώτης γενιάς, τελείως διαφορετικών οδηγών που τους υπηρετούν αγογγυστα. Ομοίως περιττεύει το polo αφού η Τσέχα είναι πιο φτηνιαρα δίχως τρομερές παραχωρήσεις.
Έχω καταλήξει και εγώ στο mazda να πω την αλήθεια γιατί μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τα άλλα ,φιέστα εμφανισιακά δεν ίσως τα πιο καινούργια μοντέλα, δυστυχώς δεν βλέπω πολλά στην Αττική mazda 2 07 και μετά παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω ποια τιμή θεωρείται λογική για ένα τέτοιο αμαξι που θα χει 100.000 χιλιόμετρα πάνω κάτω?
Πιστεύω στα 4000-4500€ ανάλογα την κατάσταση βέβαια...
Έχω ένα κόκκινο του 2008 με 190000χλμ... πρόβλημα μόνο το μπούτον του πορτμπαγκάζ...
-
Κοιτα και seat ibiza. Του 2007 με 206.000 χλμ το δικο μου ειχα αλλαξει ενα θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και αισθητηρα λ. Λαδι δεν εκαιγε σταγονα,μονο κατι τριξιματακια (λιγα πραγματα) ειχε αλλα με 17αρες 205/40 λαστιχο και koni αμορτισερ για μια 10ετια μια χαρα ηταν. Δυστυχως το δικο μου πηγε ολικη πριν 1 μηνα.... Οδικη δεν ειχε ανεβει ποτε ουτε με αφησε στον δρομο...
-
Nik007 wrote:
johanndelta wrote:
Πριν από κάνα τρίμηνο περίπου πούλησα το 2 του κολλητού. Του λέω 'φερτο σε μένα γιατί στη Ρόδο σιγά μη φύγει'. Μιλάμε έγινε μάχη. Το πρώτο τηλεφώνημα έγινε μια ώρα μετά το ανέβασμα της αγγελίας. Σε μια βδομάδα είχαμε τελειώσει.
Εντυπωσιάστηκα ευχάριστα. Έχει ψυχούλα για τα άλογα του λόγω του κοντου κιβωτίου, δεν κοπαναγε παρόλα τα 16αρια με 45 προφίλ, (touring alloy έκδοση) και γενικά ήταν σαν καινούργιο (2008/93000km).
Βέβαια με 4000 δυσκολο να βρεθεί καλό με λίγα km. 5000 το έδωσε ο φίλος, και για να 'εκνευρίσω' το Θοδωρή θαρρω οτι ολα εγιναν τοσο γρηγορα και ευκολα επειδή ειχε μπει μεσα η Εφη τον Ιουλιο. Ναι, αυτη που φανταζεσαι.
Έχει μια ιδιοτροπία. Χτυπάει η κρεμαργιερα. Δε τη γλιτώνεις, το κάνει συνήθως όταν παρκάρεις. Όλα έτσι κάνουν.
Το θέμα στο σασμάν του swift είναι ότι είναι με ντιζακια τα οποία χαιρετανε κάποια στιγμή και αυτό συμβαίνει ανεξαρτήτως οδηγού. 3 13αρια στο σόι της συζύγου, όλα μια χαρά απροβληματιστα.
Αφού λοιπόν υπάρχει το 2 στην εξίσωση, δε χρειάζεται το fiesta. Και Fabia γιατί όχι. 2 περιπτώσεις ξέρω πρώτης γενιάς, τελείως διαφορετικών οδηγών που τους υπηρετούν αγογγυστα. Ομοίως περιττεύει το polo αφού η Τσέχα είναι πιο φτηνιαρα δίχως τρομερές παραχωρήσεις.
Έχω καταλήξει και εγώ στο mazda να πω την αλήθεια γιατί μου αρέσει εμφανισιακά περισσότερο από τα άλλα ,φιέστα εμφανισιακά δεν ίσως τα πιο καινούργια μοντέλα, δυστυχώς δεν βλέπω πολλά στην Αττική mazda 2 07 και μετά παρόλα αυτά θα ήθελα να ρωτήσω ποια τιμή θεωρείται λογική για ένα τέτοιο αμαξι που θα χει 100.000 χιλιόμετρα πάνω κάτω?
Πιστεύω στα 4000-4500€ ανάλογα την κατάσταση βέβαια...
Έχω ένα κόκκινο του 2008 με 190000χλμ... πρόβλημα μόνο το μπούτον του πορτμπαγκάζ...
Αρα λογικο να ζητησω να κατεβουν ενα 1000αρικο γιατι βλεπω ταπουλανε 5000-5500
-
Κοιτα και seat ibiza. Του 2007 με 206.000 χλμ το δικο μου ειχα αλλαξει ενα θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και αισθητηρα λ. Λαδι δεν εκαιγε σταγονα,μονο κατι τριξιματακια (λιγα πραγματα) ειχε αλλα με 17αρες 205/40 λαστιχο και koni αμορτισερ για μια 10ετια μια χαρα ηταν. Δυστυχως το δικο μου πηγε ολικη πριν 1 μηνα.... Οδικη δεν ειχε ανεβει ποτε ουτε με αφησε στον δρομο...
Ωραιο και το ibiza αν και βλεπω τρικυλινδρο στα 1200 κυβικα
-
Κρατάνε τιμή τα Mazda 2 μη σου πω ότι έχουν ανέβει κιόλας πάντως εγώ πριν 5 χρόνια είχα κάνει απόπειρα να πουλήσω το δικό μου με 160000 χλμ ατρακαριστο...πάνω στα 4500€ δεν είχε πάρει κανείς τηλέφωνο στα 4000€ -4200€ κάτι άρχιζε να κινείται...
Τώρα 5000€ μετά από 5 χρόνια για αμάξι 12-13 ετών μου φαίνονται πολλά...
-
andreasg wrote:
Κοιτα και seat ibiza. Του 2007 με 206.000 χλμ το δικο μου ειχα αλλαξει ενα θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και αισθητηρα λ. Λαδι δεν εκαιγε σταγονα,μονο κατι τριξιματακια (λιγα πραγματα) ειχε αλλα με 17αρες 205/40 λαστιχο και koni αμορτισερ για μια 10ετια μια χαρα ηταν. Δυστυχως το δικο μου πηγε ολικη πριν 1 μηνα.... Οδικη δεν ειχε ανεβει ποτε ουτε με αφησε στον δρομο...
Ωραιο και το ibiza αν και βλεπω τρικυλινδρο στα 1200 κυβικα
Βγαινει και 1400 κυβικα με 75 η 100 αλογα. Τιμιο αυτοκινητο αν βρεις καποιο προσεγμενο....
-
Κρατάνε τιμή τα Mazda 2 μη σου πω ότι έχουν ανέβει κιόλας πάντως εγώ πριν 5 χρόνια είχα κάνει απόπειρα να πουλήσω το δικό μου με 160000 χλμ ατρακαριστο...πάνω στα 4500€ δεν είχε πάρει κανείς τηλέφωνο στα 4000€ -4200€ κάτι άρχιζε να κινείται...
Τώρα 5000€ μετά από 5 χρόνια για αμάξι 12-13 ετών μου φαίνονται πολλά...
Καλά κοιτάω μέχρι 100.000 χιλιόμετρα ή αλήθεια είναι τα φοβάμαι τα πιο πολλά μην αρχίσουν προβληματα
-
Nik007 wrote:
andreasg wrote:
Κοιτα και seat ibiza. Του 2007 με 206.000 χλμ το δικο μου ειχα αλλαξει ενα θερμοστατη,ενα ρουλεμαν τροχου και αισθητηρα λ. Λαδι δεν εκαιγε σταγονα,μονο κατι τριξιματακια (λιγα πραγματα) ειχε αλλα με 17αρες 205/40 λαστιχο και koni αμορτισερ για μια 10ετια μια χαρα ηταν. Δυστυχως το δικο μου πηγε ολικη πριν 1 μηνα.... Οδικη δεν ειχε ανεβει ποτε ουτε με αφησε στον δρομο...
Ωραιο και το ibiza αν και βλεπω τρικυλινδρο στα 1200 κυβικα
Βγαινει και 1400 κυβικα με 75 η 100 αλογα. Τιμιο αυτοκινητο αν βρεις καποιο προσεγμενο....
Μωρέ το θέμα είναι και τα τέλη κάτω 1400 κυβικα γλυτώνεις 120 ευρώ
Ποιο ειναι τα καλυτερο hatchback χρονολογιας 2004-2010 ?(fabia,mazda 2,polo,fiesta)