Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου, το σασί ένα από αυτά.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    15
    100
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nzx-r last edited by

      Γειά χαρά σε όλους, θα ήθελα κάποιες γνώμες για αγορά αυτοκινήτου (μεταχειρισμένου το πιθανότερο), μα πρώτα να ξεκινήσω ρωτώντας τί κάνει ένα αυτοκίνητο στιβαρό, και εάν είναι θέμα σασί ή όχι, ειδικά το τελευταίο με παιδεύει καιρό τώρα.

      Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

      Τί είναι λοιπόν αυτό που τα κάνει έτσι? Είναι θέμα αναρτήσεων? Είναι θέμα σασί και γενικά πλατφόρμας? Άν ναι, τότε ποιό είδος είναι το ιδανικό? Ένα από τα κριτήριά μου για επιλογή αυτοκινήτου είναι καθαρά αυτό. Το να είναι δηλαδή μια στιβαρή πλατφόρμα που να αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω της. Όταν πχ κλείνω την πόρτα του Accent 2ης γενιάς, είναι σαν πατζουρόφυλλο, ενώ ενός Golf mk4 αισθάνεται-και ακούγεται 'γεμάτο'. Δεν ψάχνω δηλαδή ούτε econobox ψευδοσεντάν αλουμινόχαρτο, ούτε καταστάσεις Maybach. Επειδή εφορία, από θέμα κυβισμού, η αίσχατη λύση λίγο πάνω από δίλιτρο.

      Τα κριτήριά μου -με σειρά προτεραιότητας- είναι τα εξής:

      • Στιβαρότητα ησυχία και άνεση

      • Αυτόματο κιβώτιο και αξιοπιστία του (Aisin πχ και μακριά από Jetco), στην ανάγκη χειροκίνητο

      • Μετάδοση, κατά προτίμηση τετρακίνηση

      • Καύσιμο, πρώτη επιλογή diesel, στην ανάγκη βενζίνη

      • Καλη βάση με δυνατότητες για βελτίωση και ευκολία DIY

      Απ'ό,τι έχω ψάξει μέχρι τώρα, με βλέπω για κάνα early 2000's A4/A6, σε παραχώρηση φάση καμιά Lexus. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγγνώμη για τυχόν αστοχίες! 

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nzx-r last edited by

        Γειά χαρά σε όλους, θα ήθελα κάποιες γνώμες για αγορά αυτοκινήτου (μεταχειρισμένου το πιθανότερο), μα πρώτα να ξεκινήσω ρωτώντας τί κάνει ένα αυτοκίνητο στιβαρό, και εάν είναι θέμα σασί ή όχι, ειδικά το τελευταίο με παιδεύει καιρό τώρα.

        Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

        Τί είναι λοιπόν αυτό που τα κάνει έτσι? Είναι θέμα αναρτήσεων? Είναι θέμα σασί και γενικά πλατφόρμας? Άν ναι, τότε ποιό είδος είναι το ιδανικό? Ένα από τα κριτήριά μου για επιλογή αυτοκινήτου είναι καθαρά αυτό. Το να είναι δηλαδή μια στιβαρή πλατφόρμα που να αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω της. Όταν πχ κλείνω την πόρτα του Accent 2ης γενιάς, είναι σαν πατζουρόφυλλο, ενώ ενός Golf mk4 αισθάνεται-και ακούγεται 'γεμάτο'. Δεν ψάχνω δηλαδή ούτε econobox ψευδοσεντάν αλουμινόχαρτο, ούτε καταστάσεις Maybach. Επειδή εφορία, από θέμα κυβισμού, η αίσχατη λύση λίγο πάνω από δίλιτρο.

        Τα κριτήριά μου -με σειρά προτεραιότητας- είναι τα εξής:

        • Στιβαρότητα ησυχία και άνεση

        • Αυτόματο κιβώτιο και αξιοπιστία του (Aisin πχ και μακριά από Jetco), στην ανάγκη χειροκίνητο

        • Μετάδοση, κατά προτίμηση τετρακίνηση

        • Καύσιμο, πρώτη επιλογή diesel, στην ανάγκη βενζίνη

        • Καλη βάση με δυνατότητες για βελτίωση και ευκολία DIY

        Απ'ό,τι έχω ψάξει μέχρι τώρα, με βλέπω για κάνα early 2000's A4/A6, σε παραχώρηση φάση καμιά Lexus. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας και συγγνώμη για τυχόν αστοχίες! 

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Είναι απίστευτα πολυπαραγοντικό το θέμα θόρυβος, το σασί είναι απλώς ένα τμήμα αυτού.

          Τα κριτήρια επιλογής που έχεις θέσει είναι πολύ ευρεία και χαλαρά, πάρε ότι σου αρέσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • L
            lap last edited by

            1. Η συνολικη στρεπτικη και δυναμικη στατικη ακαμψια πλατφορμας, ειναι ενα δεικτης αξιολογησς μιας πλατφορμας.

            2. Οι Γερμανοι και οι Γαλλοι (αλλα καινη ford) προκειμένου να προσδοσουν υψηλη ακαμψία στις πλατφορμες χρησιμοποιουν συγκολλησεις με λέιζερ χωρις κενά σε καποια σημεια κλειδιά οπως θολους, περιγραμματα κενου πορτσς και οροφη. Οταν το εκαναν στις αρχες του 2000 τοτε ηταν αρκετα πρωτοποριακο για αυτοκινητα της σειρας. Για παραδειγμα παρατηρησε τα vag, δεν εχουν στην οροφη τους μια μαυρη πλαστικη ταινια σε καθε ακρη. Αυτο διοτι δεν εχουν πονταρει την οροφη ωστε να φαινονται τα πονταρισματα και να καλυπτονται με πλαστικο. Ειναι συγκολλημενα με λέιζερ χωρις κενα.

            3. Πλεον η τεχνογνωσια για το ιδιο αποτελεσμα ερχεται μεσα απο την χρηση κολλας μεταξυ των μερων των αυτοκινητων μαζι με πονταρισματα. Αυτο επεφερε και φθηνοτερα αυτοκινητα αλλα κυριως αρκετα ακαμπτα. Ιδιο αποτελεσμα με μικροτερο κοστος κατασκευής. Τα λέιζερ χρησιμοποιουν πολυ ενεργεια οποτε το κοστος ανεβαινει. Πολλες φορες οι κολλες υπο προυποθεσεις ειναι καλυτερες και απο λέιζερ

            4 Το ακαμπτο τις περισσοτερες φορες, αλλα οχι παντα, σημαινει υψηλο δεικτη nvh. Δηλαδη ηρεμια και αισθηση στιβαροτητας.

            1. Οι πορτες δεν εχουν να κανουν σε τιποτα με ολα αυτα. Μα σε τιποτα ομως. Απλα ο ηχος που ακους ειναι διοτι εχουν δυο λαστιχα γυρω απο την πορτα και μονωτικης ταινιες ηχομονωσης πανω στην λαμαρινα οπου απορροφουν αυτο το τσιγκινο που ακους σε αλλα πιο παλια. Δηλαδη καμια σχεση με στιβαροτητα.

            Τωρα για τους μη  γαλλογερμανους, και σημερα τα hyundai-kia χρησιμοποιουν νεα μεθοδο ενισχυσης της δομης του αυτοκινητου με συγκολλητικη κολλα κατα πολλα μετρα σε ολο το αυτοκινητο. Ως αποτελεσμα ειναι πολυ στιβαρα σε αισθηση και σχεδον ισαξια μ τα γαλλογερμανικα.

            :-(

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • W
              wantone last edited by

              Περα απο την κατασκευη οπως τα περιγραφει ο Λαπ, η ησυχια ερχεται γιατι εχουν καλη ηχομονωση σε μερη που ερχεται θορυβος οπως οι θολοι τροχων και επισης συνολικα πολλα κιλα ηχομονωτικου και αποσβεστηρες κραδασμων στην αναρτηση κατι που παλαιοτερα αυτοκινητα ουτε τα φανταζονταν.

              Σιγουρα υπαρχει καποια τεχνολογια πισω απο ολα αυτα που πολλοι πχ οπως οι Κορεατες καταφεραν και την αντιγραψαν απο τους Γερμανους. Θυμαμαι οταν πηρα το Jetta IV το 1999/2000 ποσο καλυτερη ποιοτητα βαφης ειχε τοτε σε σχεση με αλλα αυτοκινητα και δεν ειχε την πλαστικη λωριδα στο πανω μερος του παπριζ που σε αλλα αυτοκινητα γινονταν κομματια απο τον ηλιο (BMW της ιδιας εποχης). Αργοτερα και οι αλλες εταιρειες ακολουθησαν στην βαφη και στο παπριζ.

              Επισης το 2004 που ειχα οδηγησει ενα Σιβικ 1.8 απο πλευρας ηχομονωσης δεν ειχε τιποτα σε σχεση με το αμαξι που ειχα. Ακουγες τα παντα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • storm
                storm last edited by

                ...Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

                Αν και φίλος των Γαλλικών της PSA έχω ενστάσεις. Η δική μου εμπειρία από την PSA (που δεν είναι και μικρή) μου έχει δείξει ότι έχουν θεματάκια στα θέματα στιβαρότητας και ησυχίας. Ότι Γαλλικό έχω αγοράσει, γρήγορα (πολύ γρήγορα) έχει δείξει περίεργα συμπτώματα σε θέματα στιβαρότητας και ησυχίας. Και μάλιστα μου έχει κάνει εντύπωση το πόσο γρήγορα αρχίζουν και βγάζουν ενοχλητικούς ήχους.

                Η άνεση είναι κάτι υποκειμενικό, αφού ο καθένας μπορεί να την εννοεί διαφορετικά. Φυσικά τα Γαλλικά της PSA έχουν άλλες χάρες. Για την Renault δεν εκφέρω άποψη. Δεν έχω καμιά προσωπική εμπειρία.

                Μετά είναι και το άλλο. Η ησυχία σε πολλά αυτοκίνητα καινούρια πάει περίπατο με τους τρικύλινδρους μικρούς κινητήρες. Οπότε αν έχει γίνει οικονομία στις μονώσεις ή αν έχουν χρησιμοποιηθεί φτηνά υλικά τότε ο θόρυβος του κινητήρα περνά μέσα στο αυτοκίνητο.

                Προσωπικά όταν αγοράζω καινούριο αυτοκίνητο, από τα πρώτα 1500χιλιόμετρα καταλαβαίνω προς τα που θα πάει σε θέματα στιβαρότητας και ησυχίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • N
                  nzx-r @storm last edited by

                  NZX-R wrote:

                  ...Για παράδειγμα -μιλώντας βάσει στερεοτύπων- τα γαλλογερμανικά μπορεί να είναι ακριβά σε θέματα συντήρησης και ανταλλακτικών αλλά είναι στιβαρά, ήσυχα και άνετα.

                  Μετά είναι και το άλλο. Η ησυχία σε πολλά αυτοκίνητα καινούρια πάει περίπατο με τους τρικύλινδρους μικρούς κινητήρες. Οπότε αν έχει γίνει οικονομία στις μονώσεις ή αν έχουν χρησιμοποιηθεί φτηνά υλικά τότε ο θόρυβος του κινητήρα περνά μέσα στο αυτοκίνητο.

                  Ήθελα να αναφέρω και στα κριτήρια το θέμα των 3κιλυνδρων, ειδικά turbo και GDI πως με την καμία, όπως και δυνατότητα απενεργοποίησης τυχόν συστήματος start/stop και τέλος όχι κιβώτιο DSG.

                  Με γάλλους δεν έχω πολλή εμπειρία αλλά ανέκαθεν μού άρεσαν, ειδικά η Laguna και το τελευταίο(?) C5 απόπνέουν μια αίσθηση εμπιστοσύνης. Όπως και να'χει, για 2000's και early 2010's το κόβω. Τώρα για κυκλοφορία downtown και κλάση ρύπων κλάιν, δεν πατάω κέντρο με αμάξι ούτως ή άλλως. Καλύτερα και από θέμα DIY επισκευών, να μπορείς να αλλάξεις ένα απλό ανταλλακτικό, πριν γίνουν PC σε ροδες και φουλ αντιεργονομικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Έχουν βελτιωθεί τα αυτοκίνητα σήμερα αλλά και στο παρελθόν.

                    Πάντως το golf MK4 σου φάνηκε στιβαρό? Εμένα μου φάνηκε μη οδηγησιμο χωρίς μπάρες θόλων.Φανταζομαι βέβαια πως θα ήταν το accent,σαν το honda eg4...... επικίνδυνο.

                    Μετά το 2000 αν κοιτάς μια κατηγορία πάνω δεν νομίζω να απογοητευτεις. Ακόμα και έτσι με λίγα χρήματα  μπορεις να δεις ακραία βελτίωση στο θέμα αυτό.

                    Υ.Γ.Μην μπερδεύουμε όμως την πλεύση του σασί λόγω σινεμπλόκ με την παραμόρφωση του σασί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • W
                      wantone last edited by

                      Οχι τοσο στιβαρο οσο το Α4 πχ που βγηκε γυρω στο 2000 αλλα για την εποχη του τελος 90ς καλο ηταν και μην ξεχνας οτι ειναι ιδιο πατωμα με το Γκολφ 3. Επηδη ειχα το αμαξι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        trader last edited by

                        Μια χαρά τα έγραψαν οι προλαλήσαντες. Θα ήθελα να προσθέσω ότι το χαρακτηριστικό παράδειγμα που αναφέρουν όλοι με το κλείσιμο της πόρτας οφείλεται σε ένα μεντεσέ κόστους 20 ευρώ, ίσως και λιγότερα (μη βλέπεις που στους πελάτες τον χρεώνουν όσο τα μαλλιοκέφαλά μας). Ειλικρινά απορώ γιατί δεν επιλέγουν την κορυφαία ποιότητα όλοι οι κατασκευαστές (ξέρω, οικονομία).

                        Εάν πας σε μοντέλο κοντά στο 2000, θα ήθελα να σε προειδοποιήσω ότι τα αυτόματα κιβώτια και η τετρακίνηση αυξάνουν πολύ την κατανάλωση και δεν λειτουργούν εξίσου ομαλά με τα σημερινά συστήματα. Αυτό ίσχυε όσο ήταν καινούρια, φαντάσου τώρα που θα έχουν και 15+ χρονάκια στην πλάτη τους. Εάν βέβαια θες την τετρακίνηση για σκληρή χρήση, τότε η επιλογή αυτή είναι μονόδρομος γιατί οι σημερινές τετρακινήσεις είναι πιο light κι από μαγιονέζα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Η πραγματική τετρακίνηση είναι με 3 διαφορικά και είναι μόνιμης εμπλοκής, όλα τα υπόλοιπα συστήματα είναι ψευδοτερακινήσεις που κάνεις μεν δουλειά αλλά, αλλά...

                          Όλα εξαρτώνται από τη χρήση και τις απαιτήσεις, όσο πιο πολύπλοκη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τόσο πιο επιρρεπής είναι σε βλάβες, όλα όμως είναι σχετικά και ανάλογα με τη χρήση κανονική ή σκληρή, με συντήρηση ή το αφήνουμε και όσο πάει.

                          Πχ στο δικό μου Renault με μόνιμη τετρακίνηση με δισκάκια με σιλικόνη ? στο μεσαίο διαφορικό δεν έχω αντιμετωπίσει ποτέ πρόβλημα κοντά 400.000 χλμ και 28 χρόνια στην πλάτη του, μόνο μια μεσαία τριβή έχω αλλάξει πριν 12 χρόνια και αυτή μεταχειρισμένη.

                          Έχει στατική κατανομή 65 / 35 και αντιδρά με μισή στροφή του τροχού, επίσης ηλεκτικά με μπουτόν και με υποπίεση κλειδώνει τα διαφορικά μέχρι 7 χλμ την ώρα για να βγεί από μια πολύ δύσκολη κατάσταση ( αυτό στην πιάτσα οι παλιοί οδηγοί το έλεγαν κάρο, γιατί δεν ξέρω ) πάντως κλείδωμα των διαφορικών το συναντάς μόνο σε στρατιωτικά οχήματα και οχήματα ειδικών χρήσεων.

                          Από καρότσες στιβαρές έχουν τα Audi και τα περισσότερα αυτοκίνητα της κλάσης των 2000 cc της τελευταίας δεκαετίας, έχουν και καλές μονώσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • N
                            nzx-r last edited by

                            Όκέικ, θα ενημερώσω για τυχόν εξελίξεις.

                            Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας παιδιά!  

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • N
                              nzx-r last edited by

                              Να' μαι και πάλι. Κατευθείαν στο ψητό:

                              Απ' ότι κατάλαβα υπάρχουν διαβαθμίσεις όσον αφορά τη ποιότητα κύλισης και γενικά στιβαρότητας. Δηλαδή το δεύτερης γενιάς Accent μου είναι econobox car, δίνει την αίσθηση πως είναι Getz/Atos σε μορφή σεντάν, ταυτόχρονα όμως είναι(?) καλύτερο από κάτι Thalia, Tiida και Fabia sedan. Όταν βλέπω κάτι Octavia, Mondeo, Insignia, Passat, κλπ. φαίνονται όντως πιο στιβαρά απ'το Hyundai.

                              Θα ήθελα προτάσεις -μοντέλα και χρονολογίες- με γνώμονα την στιβαρότητα (έχω αρχίσει και κουράζω, το ξέρω, συγγνώμη) καθώς και (μηχανολογική) αξιοπιστία. Καιρό τώρα λιμπίζομαι μια πεντάθυρη Carina, δεν ξέρω όμως εάν έχει την ίδια 'ψεύτικη' αίσθηση με το Accent. Αξίζει? Είναι πλατφόρμα που αξίζει να ρίξεις χρήμα πάνω της σε αντίθεση με το Accent? Μοντέλα που έχω υπόψιν είναι Mondeo mk3 και μεταγενέστερα, Renault Laguna mk2, Octavia, Leon mk1.

                              Ακούω προτάσεις! Ευχαριστώ εκ των προτέρων και σόρι για τη μανία με την στιβαρότητα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by

                                Τα ιαπωνικα εκείνης της εποχής, carina, φημίζονται για την ψεύτικη αισθηση της πλατφόρμας τους.

                                Οι Γάλλο Γερμανοί είναι σαφέστατα ανώτεροι.

                                Μονο τα τελευταία χρόνια ανέβηκαν αισθητά οι ιαπωνες και σε ακριβά αυτοκίνητα όπως honda, mazda, Subaru κτλ.

                                :-(

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Υπήρχαν και τότε πολύ στιβαρα ιαπωνικά, τα οποία ήταν premium, με αντίστοιχες τιμές. Βέβαια δεν έχει κανένα νόημα να ασχολείσαι σήμερα με τόσο παλιά αυτοκίνητα, εκτός αν τα βλέπεις ως youngtimers (εν δυνάμει αντίκες δηλαδή).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    nzx-r last edited by

                                    Οπότε άκυρο για Carina.

                                    Άλλες προτάσεις για πεντάθυρο? Έχω στα υπόψιν Mondeo, Laguna, Insignia, Mazda 6, Octavia και Leon.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr