Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ρετρό εξοπλισμός αυτοκινήτων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ρετρό εξοπλισμός αυτοκινήτων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    22
    43
    194
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Παλιά το μοναδικό εξτρά ήταν το μεταλλικό χρώμα , άντε και καμία ζάντα . Τότε τα πληρώναμε αυτά .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        criuser last edited by

        Παλιά το μοναδικό εξτρά ήταν το μεταλλικό χρώμα , άντε και καμία ζάντα . Τότε τα πληρώναμε αυτά .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • H
          harisma23 @criuser last edited by

          Πάντα υπήρχαν έξτρα! Πολύ λιγότερα, αλλά υπήρχαν. Και πάντα θα υπάρχουν. Είναι το παντεσπάνι των αυτοκινητοβιομηχανιών.

          Απλώς παλαιότερα (πριν 3-4 δεκαετίες) οι οικονομικές μας δυνατότητες ήταν μικρότερες και μας αρκούσε και μόνο που αγοράζαμε αυτοκίνητο, οπότε δεν μας απασχολούσαν τα έξτρα ούτε μας έπαιρνε για έξτρα έξοδα. Τώρα έχουμε πάει στο άλλο άκρο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            criuser @harisma23 last edited by

            Αλλά και πέρα από αυτά που λέει ο Χάρης , μιλώντας για 70,80 ακόμα και αρχές του 90 , οι εταιρείες έφερναν μόνο μία έκδοση , η παραγγελία ήταν πρακτικά ανέφικτη , γιατί τότε με τις τιμές να αλλάζουν συνεχώς λόγω του πληθωρισμού , δεν μπορούσες να υπολογίσεις τιμή , άσε που ούτε τέστ ντράιβ μπορούσες να κάνεις και έτσι όλοι διαβάζαμε τα περιοδικά αυτοκινήτου .

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • fanis75
              fanis75 moderator @criuser last edited by

              Δεκαετία '80 υπήρχαν οι Ιάπωνες που είχαν καλό εξοπλισμό και οι Γερμανοί που είχαν πολλά έξτρα αλλά πανάκριβα. Θυμάμαι Α/C σε BMW e30 & Audi 80 κάπου 700.000δρχ και 350.000δρχ τα ηλεκτρικά παράθυρα. Είχε πάρει ο νονός μου τότε MB 190E με πολλά έξτρα (A/C, υδραυλικό, 5αρι σασμάν, ζάντες, καθαριστήρες στα φώτα, και διάφορα άλλα) και είχε πληρώσει πολλά λεφτά στα  έξτρα.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • gatoz
                gatoz @fanis75 last edited by

                τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd @gatoz last edited by

                  τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε

                  Στο δικό μας είχε μόνο τον αριστερό καθρέφτη! Φαίνεται ο πατέρας πήρε budget έκδοση! Χαχαχα. Είπε να μην ανοιχτεί και βάλει και τον δεξιό!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • piliourits
                    piliourits @racefun1971 last edited by

                    700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα.... 🙂

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • R
                      racefun1971 @dimitriscsd last edited by

                      τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε

                      Σωστός... αλλά τα γιαπωνέζικα της εποχής ήθελαν δυο!!!! άτομα για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες, τον οδηγό και έναν ακόμη καθώς τους είχαν στα φτερά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • yem
                        yem @dimitriscsd last edited by

                        gatoz wrote:

                        τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε

                        Στο δικό μας είχε μόνο τον αριστερό καθρέφτη! Φαίνεται ο πατέρας πήρε budget έκδοση! Χαχαχα. Είπε να μην ανοιχτεί και βάλει και τον δεξιό!

                        Χαχαχ πατέρα κάτσε φρόνιμα... Χαχαχχα

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          teo-mak @piliourits last edited by

                          700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα.... 🙂

                          Το corolla ήταν άλλο αυτοκίνητο και έβγαινε σε 4 αμαξώματα.

                          Liftback,sedan,wagon,sport.

                          Ο φαδερ είχε το lift 1.3 και μετέπειτα 1.5 με 5ρι σασμάν

                          Ο θείος μου το wagon 1.3

                          Και ο  άλλος θείος το σπορ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • C
                            criuser @teo-mak last edited by

                            Φάααααανη καθάρισε το θέμα και βάλε τα στο κανονικό θέμα για ρετρό εξοπλισμούς , να γράψουμε και εμείς για τις εποχές που το Γκόλφ Λ διέφερε από το Γκόλφ , στο ότι είχε δεξιό καθρέπτη  . Εξωτερικά ρυθμιζόμενο βέβαια ...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Συνέχεια εδώ από το καθάρισμα του C3 Aircross, μην χαλάμε και το θέμα του Κρούζερ! .

                              Λέμε ότι θέλουμε για εξοπλισμούς 'αρχαίων'αυτοκινήτων.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alex-mix
                                alex-mix last edited by

                                Εμένα ο πατέρας είχε αγοράσει Γερμανία που ήμασταν πρώτα ένα opel ascona δεν θυμάμαι πολλά το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι είχε έξτρα προβολείς μπροστά και αεροτομή, και μετά είχε πάρει το 85 ένα audi 80 με ηλιοροφη και μια μικρή αεροτομή πίσω 1600cc θυμάμαι (δεν ξέρω αν είχε μπει έξτρα) έγραφε gt πίσω, και τώρα σκάει η βόμβα το είχε από το 86 μέχρι 2010 δεν του έβγαλε ποτέ ζημιά μόνο τον τελευταίο χρόνο βέβαια ότι μπορείς να φανταστείς, αντε τώρα εγώ να του αλλάξω τα μυαλά ότι η audi βγάζει προβλήματα... Με τίποτα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Τα αυτοκίνητα του '80 ήταν πολύ πιο αξιόπιστα, λκόγω κατασκευής και τενχολογίας...δεν υπήρχε τίποτα, πολύ απλά. Και ο πατέρας μου έχει ακόμα την Κόρόλα του 1970, δεν έβγαλε ΠΟΤΕ πρόβλημα, κιχ δεν έχει κάνει 50 χρόνια τώρα. Δεν είναι όμως συγκρίσιμη με μια καινούργια Τογιότα.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • alexandros-k
                                    alexandros-k @fanis75 last edited by

                                    Τα αυτοκίνητα του '80 ήταν πολύ πιο αξιόπιστα, λκόγω κατασκευής και τενχολογίας...δεν υπήρχε τίποτα, πολύ απλά. Και ο πατέρας μου έχει ακόμα την Κόρόλα του 1970, δεν έβγαλε ΠΟΤΕ πρόβλημα, κιχ δεν έχει κάνει 50 χρόνια τώρα. Δεν είναι όμως συγκρίσιμη με μια καινούργια Τογιότα.

                                    Μερακλης ο πατερας !! Την κινεί ακομα που και που?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Θυμάμαι το 1975, παιδίον ακόμη, έφερε ο πατέρας μου στο σπίτι ένα καινούργιο Κορόλα 1.200 Deluxe. Βγήκε όλη η γειτονιά να το προυπαντήσει! Και  αργότερα να το δείχνει σε ένα γείτονα εφοριακό που είχε ένα Άουδι 100 ΛΣ, αγορασμένο λίγα χρόνια πιο πριν. Το Κορόλα είχε περισσότερα 'έξτρα', το έβλεπε ο εφοριακός και είχε σκάσει από τη ζήλια!

                                      Τα 'έξτρα' ήτο : χρωμέ τάσια, μια φανταιζί εργαλειοθήκη στο πορτμπαγκάζ, και ζώνες ασφάλειας μπροστά. Ο δε πατέρας μου είχε αγοράσει πατάκια από λάστιχο-καουτσούκ για να μην πατάμε την μοκέτα (βρώμαγαν λαστιχίλα για χρόνια), μια αλοιφή  για το χρώμα που δεν χρησιμοποίησε ποτέ, ένα κάλυμμα από ύφασμα ειδική παραγγελία στα μέτρα του, ένα μαγνητάκι με τον Αγ. Χριστόφορο, και ένα θερμόμετρο καμπίνας, και το μαγαζί, που υπάρχει ακόμη στην Κατεχάκη, του είχε δώσει και ένα φαρμακείο δώρο! Τα δε μπροστινά καθίσματα είχαν αφεθεί με το ναύλον για πολύ καιρό μετά την αγορά.

                                      Αξέχαστο αυτοκίνητο, θυμάμαι ακόμη την πινακίδα του. Αποσύρθηκε το 2003 με 440.000 χλμ. στα πιστόνια του, χωρίς να μας απασχολήσει ποτέ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Ωραιες εποχες.....Τωρα τα εχουμε ολα και δεν ευχαριστιόμαστε με τιποτα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Τα σεμέν στο ταμπλώ, και τα πλεχτά μαξιλαράκια στο πίσω παρμπρίζ τα θυμόσαστε? Μέχρι και κουρελούδες στο πίσω κάθισμα έχω δει. Αυτά ήταν χειροποίητα 'έξτρα' βέβαια, αν και αυτό τελικά ήταν και το μεγαλύτερο προσόν τους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • piliourits
                                            piliourits @teo-mak last edited by

                                            piliourits wrote:

                                            700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα.... 🙂

                                            Το corolla ήταν άλλο αυτοκίνητο και έβγαινε σε 4 αμαξώματα.

                                            Liftback,sedan,wagon,sport.

                                            Ο φαδερ είχε το lift 1.3 και μετέπειτα 1.5 με 5ρι σασμάν

                                            Ο θείος μου το wagon 1.3

                                            Και ο  άλλος θείος το σπορ.

                                            εγώ θυμάμαι αυτό το Starlet:

                                            Κι αυτή τη Corolla 🙂 που μου φαινόταν σχεδόν ίδια.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr