-
Παλιά το μοναδικό εξτρά ήταν το μεταλλικό χρώμα , άντε και καμία ζάντα . Τότε τα πληρώναμε αυτά .
-
Παλιά το μοναδικό εξτρά ήταν το μεταλλικό χρώμα , άντε και καμία ζάντα . Τότε τα πληρώναμε αυτά .
-
Πάντα υπήρχαν έξτρα! Πολύ λιγότερα, αλλά υπήρχαν. Και πάντα θα υπάρχουν. Είναι το παντεσπάνι των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Απλώς παλαιότερα (πριν 3-4 δεκαετίες) οι οικονομικές μας δυνατότητες ήταν μικρότερες και μας αρκούσε και μόνο που αγοράζαμε αυτοκίνητο, οπότε δεν μας απασχολούσαν τα έξτρα ούτε μας έπαιρνε για έξτρα έξοδα. Τώρα έχουμε πάει στο άλλο άκρο...
-
Αλλά και πέρα από αυτά που λέει ο Χάρης , μιλώντας για 70,80 ακόμα και αρχές του 90 , οι εταιρείες έφερναν μόνο μία έκδοση , η παραγγελία ήταν πρακτικά ανέφικτη , γιατί τότε με τις τιμές να αλλάζουν συνεχώς λόγω του πληθωρισμού , δεν μπορούσες να υπολογίσεις τιμή , άσε που ούτε τέστ ντράιβ μπορούσες να κάνεις και έτσι όλοι διαβάζαμε τα περιοδικά αυτοκινήτου .
-
Δεκαετία '80 υπήρχαν οι Ιάπωνες που είχαν καλό εξοπλισμό και οι Γερμανοί που είχαν πολλά έξτρα αλλά πανάκριβα. Θυμάμαι Α/C σε BMW e30 & Audi 80 κάπου 700.000δρχ και 350.000δρχ τα ηλεκτρικά παράθυρα. Είχε πάρει ο νονός μου τότε MB 190E με πολλά έξτρα (A/C, υδραυλικό, 5αρι σασμάν, ζάντες, καθαριστήρες στα φώτα, και διάφορα άλλα) και είχε πληρώσει πολλά λεφτά στα έξτρα.
-
τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε
-
τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε
Στο δικό μας είχε μόνο τον αριστερό καθρέφτη! Φαίνεται ο πατέρας πήρε budget έκδοση! Χαχαχα. Είπε να μην ανοιχτεί και βάλει και τον δεξιό!
-
700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα....
-
τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε
Σωστός... αλλά τα γιαπωνέζικα της εποχής ήθελαν δυο!!!! άτομα για να ρυθμίσεις τους καθρέφτες, τον οδηγό και έναν ακόμη καθώς τους είχαν στα φτερά.
-
gatoz wrote:
τζοβενα, το εκατον εικοσι υπσιλο του 76 εδινε μοναδικα εξτρα δεξι και αριστερο εξωτερικο καθρεφτη και τασια χρωμε
Στο δικό μας είχε μόνο τον αριστερό καθρέφτη! Φαίνεται ο πατέρας πήρε budget έκδοση! Χαχαχα. Είπε να μην ανοιχτεί και βάλει και τον δεξιό!
Χαχαχ πατέρα κάτσε φρόνιμα... Χαχαχχα
-
700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα....
Το corolla ήταν άλλο αυτοκίνητο και έβγαινε σε 4 αμαξώματα.
Liftback,sedan,wagon,sport.
Ο φαδερ είχε το lift 1.3 και μετέπειτα 1.5 με 5ρι σασμάν
Ο θείος μου το wagon 1.3
Και ο άλλος θείος το σπορ.
-
Φάααααανη καθάρισε το θέμα και βάλε τα στο κανονικό θέμα για ρετρό εξοπλισμούς , να γράψουμε και εμείς για τις εποχές που το Γκόλφ Λ διέφερε από το Γκόλφ , στο ότι είχε δεξιό καθρέπτη . Εξωτερικά ρυθμιζόμενο βέβαια ...
-
Συνέχεια εδώ από το καθάρισμα του C3 Aircross, μην χαλάμε και το θέμα του Κρούζερ!
.
Λέμε ότι θέλουμε για εξοπλισμούς 'αρχαίων'αυτοκινήτων.
-
Εμένα ο πατέρας είχε αγοράσει Γερμανία που ήμασταν πρώτα ένα opel ascona δεν θυμάμαι πολλά το μόνο που θυμάμαι ήταν ότι είχε έξτρα προβολείς μπροστά και αεροτομή, και μετά είχε πάρει το 85 ένα audi 80 με ηλιοροφη και μια μικρή αεροτομή πίσω 1600cc θυμάμαι (δεν ξέρω αν είχε μπει έξτρα) έγραφε gt πίσω, και τώρα σκάει η βόμβα το είχε από το 86 μέχρι 2010 δεν του έβγαλε ποτέ ζημιά μόνο τον τελευταίο χρόνο βέβαια ότι μπορείς να φανταστείς, αντε τώρα εγώ να του αλλάξω τα μυαλά ότι η audi βγάζει προβλήματα... Με τίποτα....
-
Τα αυτοκίνητα του '80 ήταν πολύ πιο αξιόπιστα, λκόγω κατασκευής και τενχολογίας...δεν υπήρχε τίποτα, πολύ απλά. Και ο πατέρας μου έχει ακόμα την Κόρόλα του 1970, δεν έβγαλε ΠΟΤΕ πρόβλημα, κιχ δεν έχει κάνει 50 χρόνια τώρα. Δεν είναι όμως συγκρίσιμη με μια καινούργια Τογιότα.
-
Τα αυτοκίνητα του '80 ήταν πολύ πιο αξιόπιστα, λκόγω κατασκευής και τενχολογίας...δεν υπήρχε τίποτα, πολύ απλά. Και ο πατέρας μου έχει ακόμα την Κόρόλα του 1970, δεν έβγαλε ΠΟΤΕ πρόβλημα, κιχ δεν έχει κάνει 50 χρόνια τώρα. Δεν είναι όμως συγκρίσιμη με μια καινούργια Τογιότα.
Μερακλης ο πατερας !! Την κινεί ακομα που και που?
-
Θυμάμαι το 1975, παιδίον ακόμη, έφερε ο πατέρας μου στο σπίτι ένα καινούργιο Κορόλα 1.200 Deluxe. Βγήκε όλη η γειτονιά να το προυπαντήσει! Και αργότερα να το δείχνει σε ένα γείτονα εφοριακό που είχε ένα Άουδι 100 ΛΣ, αγορασμένο λίγα χρόνια πιο πριν. Το Κορόλα είχε περισσότερα 'έξτρα', το έβλεπε ο εφοριακός και είχε σκάσει από τη ζήλια!
Τα 'έξτρα' ήτο : χρωμέ τάσια, μια φανταιζί εργαλειοθήκη στο πορτμπαγκάζ, και ζώνες ασφάλειας μπροστά. Ο δε πατέρας μου είχε αγοράσει πατάκια από λάστιχο-καουτσούκ για να μην πατάμε την μοκέτα (βρώμαγαν λαστιχίλα για χρόνια), μια αλοιφή για το χρώμα που δεν χρησιμοποίησε ποτέ, ένα κάλυμμα από ύφασμα ειδική παραγγελία στα μέτρα του, ένα μαγνητάκι με τον Αγ. Χριστόφορο, και ένα θερμόμετρο καμπίνας, και το μαγαζί, που υπάρχει ακόμη στην Κατεχάκη, του είχε δώσει και ένα φαρμακείο δώρο! Τα δε μπροστινά καθίσματα είχαν αφεθεί με το ναύλον για πολύ καιρό μετά την αγορά.
Αξέχαστο αυτοκίνητο, θυμάμαι ακόμη την πινακίδα του. Αποσύρθηκε το 2003 με 440.000 χλμ. στα πιστόνια του, χωρίς να μας απασχολήσει ποτέ.
-
Ωραιες εποχες.....Τωρα τα εχουμε ολα και δεν ευχαριστιόμαστε με τιποτα....
-
Τα σεμέν στο ταμπλώ, και τα πλεχτά μαξιλαράκια στο πίσω παρμπρίζ τα θυμόσαστε? Μέχρι και κουρελούδες στο πίσω κάθισμα έχω δει. Αυτά ήταν χειροποίητα 'έξτρα' βέβαια, αν και αυτό τελικά ήταν και το μεγαλύτερο προσόν τους.
-
piliourits wrote:
700 χιλιάρικα πρέπει να κόστισε το Toyota Corolla ( 'Starlet' λεγόταν με χιλιάρι μοτέρ) βάγκον το '80, όχι θα παράθυρα....
Το corolla ήταν άλλο αυτοκίνητο και έβγαινε σε 4 αμαξώματα.
Liftback,sedan,wagon,sport.
Ο φαδερ είχε το lift 1.3 και μετέπειτα 1.5 με 5ρι σασμάν
Ο θείος μου το wagon 1.3
Και ο άλλος θείος το σπορ.
εγώ θυμάμαι αυτό το Starlet:
Κι αυτή τη Corolla
που μου φαινόταν σχεδόν ίδια.
Ρετρό εξοπλισμός αυτοκινήτων