-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.
Το συγκεκριμένο που κοιτάζω είναι EURO4, και αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι τι γίνεται με τα EURO4 βενζίνη? Για τα πετρέλαια EURO4 ξέρω οτι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους εντός Αθήνας, αλλα ισχύει το ίδιο και για τα Βενζίνης EURO4?
Ξερω, ξερω, θα καιει, θα εχει ακριβα σερβις μπλα μπλα μπλα.... πέρα απο το οικονομικό, θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κυκλοφορεί?
Όποιος έχει λιγο φώς, ας ρίξει λίγο στην υπόθεση!
Ευχαριστώ,
Μ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.
Το συγκεκριμένο που κοιτάζω είναι EURO4, και αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι τι γίνεται με τα EURO4 βενζίνη? Για τα πετρέλαια EURO4 ξέρω οτι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους εντός Αθήνας, αλλα ισχύει το ίδιο και για τα Βενζίνης EURO4?
Ξερω, ξερω, θα καιει, θα εχει ακριβα σερβις μπλα μπλα μπλα.... πέρα απο το οικονομικό, θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κυκλοφορεί?
Όποιος έχει λιγο φώς, ας ρίξει λίγο στην υπόθεση!
Ευχαριστώ,
Μ
-
Δεν το ξέρω το θέμα, αλλά ένα Duster-ακι δεν θα σε κάλυπτε; Σαν 'παλιό' αυτοκίνητο είναι μέσα, και μπορείς να βρεις φθηνά κάνα μοντέλο 5ετιας και να είσαι και ήσυχος για τα επόμενα χρόνια και έχει τα πάντα του φθηνά.
Δεν θα έπαιρνα για Αθήνα EURO4.
-
Πάντως σε κάποιον θα κάνεις μεγάλη χάρη να το ξεφορτωθεί... τί ακριβώς θέλεις να ακούσεις, πως κάποιος έχει εσωτερική πληροφόρηση και αυτή είναι 'πάρτο άφοβα';
Τραβάς λαχείο κι ότι κάτσει, θέμα χρόνου είναι είτε η πλήρης απαγόρευση, είτε να επιβληθούν κι άλλοι δασμοί ώστε να γίνει ακόμη πιο ασύμφορη η χρήση του.
-
Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.
Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.
-
Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.
Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.
δηλαδή ορκίζεσαι ότι σε 1-2-3 χρόνια δεν θα έχει κάποιο περιορισμό; και ο υπουργός ο ίδιος δεν θα το έλεγε με τόση σιγουριά.
-
Δεν το ξέρω το θέμα, αλλά ένα Duster-ακι δεν θα σε κάλυπτε; Σαν 'παλιό' αυτοκίνητο είναι μέσα, και μπορείς να βρεις φθηνά κάνα μοντέλο 5ετιας και να είσαι και ήσυχος για τα επόμενα χρόνια και έχει τα πάντα του φθηνά.
Θα με κάλυπτε, χρηστικά.... όχι όμως στο οπτικό.
Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.
Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.
Κατανοητό για το οτι κυκλοφορούν χωρις περιορισμούς. Τωρα για το υγραέριο, είχαν οι δικοί μου ενα 4Χ4 που το έκαναν υγραέριο... το αμάξι δεν ήταν πότε το ίδιο. δεν ξέρω αν έφταιγε ο μάστορας, τα χρόνια, κτλ, αλλα το αμάξι πήγε στράφι.
-
ρε συ δουβλη, σιγουρα παντως ενα σασατο δεν εχει τη παραμικρη σχεση με ενα ντουστερ. ακουτε εκτος και λετε ντουστερ. για τπτ δεν ειναι εκτος δρομου σε σχεση με αξονοσασατα. γιουρο 4 κυκλοφορουν απειρα βενζινες. καποια στιγμη στο πολυ μακρυνο μελλον θα τα απαγορεψουν. οπως και τα γιουρο πεντε. και τα εξι. και τι εγινε?
για το τσεροκι παρε το τετραλιτρο και βαλε αεριο. τα 2 και μετα 2.5 ειναι εντελως ψοφιο. και ειναι μια χαρα για εκτος και κτηνος στα χτυπηματα, δεν καταλαβαινει τπτ. προσοχη μεγαλη σε ηλεκτρικα και τρομπα βενζινης. τιμες για εξαιρετικα κομματια παιζουν στα 7-8 ετοιμα απο τον προηγουμενο με μπλοκε, ψηλωμα και κοντμε των τρανσφερ. ακουμπανε τα 10+ με ντανα 44. αμα θες να κανεις μονος σου βρισκεις στο 1000ρικο.
για καθε μερα ειναι πολυ δυσκολο αμαξι και ακριβο στη κινηση, σκεψου κατι σε 15-20 λιτρα αεριο. δεν ειναι το προβλημα σου το γιουρο τεσσερα, οτι θα πουληθεις ειναι.
ΑρΕς
ειδα αποκατ που γραφεις για αεριο. πολλα εχουν θεμα να παρουν αεριο, ας πουμε τα μιτσομπισι τα τζιντιάι. αλλα αργοστροφα οπως τα τζιπ και τα λαντ κρουζερ δεν μασανε τπτ, δεν παθαινουν τιποτε. οκ, υπαρχει η πιθανοτις να μην βγαλεις 1 εκατομυριο χιλιομετρα μεχρι το ρετιφιε αλλα 800 χιλιαδες. και?
-
Ας τα πάρουμε ένα-ένα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στα εκτός δρόμου. Αν δεν το λυπηθείς, κάνει παπάδες.. Αλλά είναι ψόφιο εντός ασφάλτου, δηλαδή στο ταξίδι. Και το πλέον ασύμφορο ΙΧ για κυκλοφορία σε πόλη. Αέριο ή μη δε λέει κάτι. Βάλε αέριο σε άλλο βενζίνης. Επιπλέον στο συνεργείο που πήγαινα το δικό μου, είχα βαρεθεί να βλέπω καπάκια ανοιγμένα από jeep με αέριο. Τα ανταλλακτικά είναι γενικά ακριβά και σε μπορεί να υπάρχουν και ελλείψεις.
Γνώμη μου να βρεις κανένα forester η vitara. Σαφώς υποδεέστερα στο χώμα, αλλά ειδικά το forester συνδιάζει καλύτερα την κατάσταση που περιγράφεις.
-
Αν δεν κατάλαβα λάθος, δεν ενδιαφέρεται για χώμα ο άνθρωπος, για το Jeepάτο στυλ ενδιαφέρεται όταν πάει τις εκδρομές του...
-
Θυμάμαι ένας γνωστός μου επαρχία το είχε βγάλει 'αγροτικό' ένα τέτοιο, και δεν είχε κανένα πρόβλημα γενικότερα! είναι ωραία φάση, και εγώ τα ζηλεύω αυτά, απλά δεν ξέρω πόσο πρακτικά είναι σε πολλούς τομείς, γι' αυτό πρότεινα το 'ταπεινό' Duster-άκι, με τη φθηνή τιμούλα και συντήρησή του.
Μπορεί και κάνα RAV4 τα παλιά να κοιτάξεις επίσης,πήρε ένας φίλος μου σε εξαιρετική τιμή από έναν γνωστό μας ναυτικό (2008 νομίζω, 2λιτρο αυτόματο), έχει Γιαπωνέζικα αρκετά 20ετίας, και ήταν σκληροτράχηλα, όχι όπως τώρα, πάντως η διαφορά με τα σημερινά είναι πολύ μεγάλη νομίζω, η 20ετία φαίνεται.
-
Αν δεν κατάλαβα λάθος, δεν ενδιαφέρεται για χώμα ο άνθρωπος, για το Jeepάτο στυλ ενδιαφέρεται όταν πάει τις εκδρομές του...
Καλησπέρα σε όλους,
Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.
-
Το 2.4 βενζίνη είναι απελπιστικά αργό. Σε βαθμό που θα πίστευα ότι είναι 1.6. Επίσης είναι λίγο σπαστικό από άποψης εργονομίας για κάποιο λόγο. Από την άλλη είναι παμφθηνό (απ ότι έχω δει σε fb κλπ) ! Και να το πετάξεις που λέει ο λόγος..
Εγώ λιγουρευομαι κάτι wrangler που βλέπω στο δρόμο. Όχι ότι υπάρχει πιθανότητα, αλλά φάτε ματιά ψάρια.
Αγορα Μεταχερισιμένου JEEP EURO 4 (Βενζινη) για Αθήνα + Εκδρομές