Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα Μεταχερισιμένου JEEP EURO 4 (Βενζινη) για Αθήνα + Εκδρομές
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αγορα Μεταχερισιμένου JEEP EURO 4 (Βενζινη) για Αθήνα + Εκδρομές
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    12
    205
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barfastic last edited by

      Καλησπέρα σε όλους,

      Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.

      Το συγκεκριμένο που κοιτάζω είναι EURO4, και αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι τι γίνεται με τα EURO4 βενζίνη? Για τα πετρέλαια EURO4 ξέρω οτι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους εντός Αθήνας, αλλα ισχύει το ίδιο και για τα Βενζίνης EURO4?

      Ξερω, ξερω, θα καιει, θα εχει ακριβα σερβις μπλα μπλα μπλα.... πέρα απο το οικονομικό, θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κυκλοφορεί?

      Όποιος έχει λιγο φώς, ας ρίξει λίγο στην υπόθεση!

      Ευχαριστώ,

      Μ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        barfastic last edited by

        Καλησπέρα σε όλους,

        Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.

        Το συγκεκριμένο που κοιτάζω είναι EURO4, και αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι τι γίνεται με τα EURO4 βενζίνη? Για τα πετρέλαια EURO4 ξέρω οτι θα απαγορευτεί η κυκλοφορία τους εντός Αθήνας, αλλα ισχύει το ίδιο και για τα Βενζίνης EURO4?

        Ξερω, ξερω, θα καιει, θα εχει ακριβα σερβις μπλα μπλα μπλα.... πέρα απο το οικονομικό, θα ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κυκλοφορεί?

        Όποιος έχει λιγο φώς, ας ρίξει λίγο στην υπόθεση!

        Ευχαριστώ,

        Μ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Δεν το ξέρω το θέμα, αλλά ένα Duster-ακι δεν θα σε κάλυπτε; Σαν 'παλιό' αυτοκίνητο είναι μέσα, και μπορείς να βρεις φθηνά κάνα μοντέλο 5ετιας και να είσαι και ήσυχος για τα επόμενα χρόνια και έχει τα πάντα του φθηνά.

          Δεν θα έπαιρνα για Αθήνα EURO4.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Πάντως σε κάποιον θα κάνεις μεγάλη χάρη να το ξεφορτωθεί... τί ακριβώς θέλεις να ακούσεις, πως κάποιος έχει εσωτερική πληροφόρηση και αυτή είναι 'πάρτο άφοβα';

            Τραβάς λαχείο κι ότι κάτσει, θέμα χρόνου είναι είτε η πλήρης απαγόρευση, είτε να επιβληθούν κι άλλοι δασμοί ώστε να γίνει ακόμη πιο ασύμφορη η χρήση του.

            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimsabas last edited by

              Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.

              Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                dublin @dimsabas last edited by

                Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.

                Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.

                δηλαδή ορκίζεσαι ότι σε 1-2-3 χρόνια δεν θα έχει κάποιο περιορισμό; και ο υπουργός ο ίδιος δεν θα το έλεγε με τόση σιγουριά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • B
                  barfastic @dimsabas last edited by

                  Δεν το ξέρω το θέμα, αλλά ένα Duster-ακι δεν θα σε κάλυπτε; Σαν 'παλιό' αυτοκίνητο είναι μέσα, και μπορείς να βρεις φθηνά κάνα μοντέλο 5ετιας και να είσαι και ήσυχος για τα επόμενα χρόνια και έχει τα πάντα του φθηνά.

                  Θα με κάλυπτε, χρηστικά.... όχι όμως στο οπτικό.

                  Αυτή τη στιγμή, όλα τα μοντέλα βενζίνης μπορούν να κυκλοφορούν χωρίς κανένα περιορισμό στην Αθήνα, ακόμα και μοντέλα 60 και 70 ετών. Δεν έχει ακουστεί το παραμικρό. Οπότε δεν έχεις λόγο να φοβάσαι μελλοντικούς περιορισμούς.

                  Αναφορικά με το κόστος, ό,τι γλιτώσεις στην αγορά (που θα το πάρεις τσάμπα), θα τα δίνεις μετά σιγά σιγά. Για το κόστος κίνησης, σε συμφέρει πάρα πολύ να το κάνεις υγραέριο.

                  Κατανοητό για το οτι κυκλοφορούν χωρις περιορισμούς. Τωρα για το υγραέριο, είχαν οι δικοί μου ενα 4Χ4 που το έκαναν υγραέριο... το αμάξι δεν ήταν πότε το ίδιο. δεν ξέρω αν έφταιγε ο μάστορας, τα χρόνια, κτλ, αλλα το αμάξι πήγε στράφι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    ρε συ δουβλη, σιγουρα παντως ενα σασατο δεν εχει τη παραμικρη σχεση με ενα ντουστερ. ακουτε εκτος και λετε ντουστερ. για τπτ δεν ειναι εκτος δρομου σε σχεση με αξονοσασατα. γιουρο 4 κυκλοφορουν απειρα βενζινες. καποια στιγμη στο πολυ μακρυνο μελλον θα τα απαγορεψουν. οπως και τα γιουρο πεντε. και τα εξι. και τι εγινε?

                    για το τσεροκι παρε το τετραλιτρο και βαλε αεριο. τα 2 και μετα 2.5 ειναι εντελως ψοφιο. και ειναι μια χαρα για εκτος και κτηνος στα χτυπηματα, δεν καταλαβαινει τπτ. προσοχη μεγαλη σε ηλεκτρικα και τρομπα βενζινης. τιμες για εξαιρετικα κομματια παιζουν στα 7-8 ετοιμα απο τον προηγουμενο με μπλοκε, ψηλωμα και κοντμε των τρανσφερ. ακουμπανε τα 10+ με ντανα 44. αμα θες να κανεις μονος σου βρισκεις στο 1000ρικο.

                    για καθε μερα ειναι πολυ δυσκολο αμαξι και ακριβο στη κινηση, σκεψου κατι σε 15-20 λιτρα αεριο. δεν ειναι το προβλημα σου το γιουρο τεσσερα, οτι θα πουληθεις ειναι.

                    ΑρΕς

                    ειδα αποκατ που γραφεις για αεριο. πολλα εχουν θεμα να παρουν αεριο, ας πουμε τα μιτσομπισι τα τζιντιάι. αλλα αργοστροφα οπως τα τζιπ και τα λαντ κρουζερ δεν μασανε τπτ, δεν παθαινουν τιποτε. οκ, υπαρχει η πιθανοτις να μην βγαλεις 1 εκατομυριο χιλιομετρα μεχρι το ρετιφιε αλλα 800 χιλιαδες. και?

                    #milf-a-man

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      kyr80 last edited by

                      Ας τα πάρουμε ένα-ένα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό στα εκτός δρόμου. Αν δεν το λυπηθείς, κάνει παπάδες.. Αλλά είναι ψόφιο εντός ασφάλτου, δηλαδή στο ταξίδι. Και το πλέον ασύμφορο ΙΧ για κυκλοφορία σε πόλη. Αέριο ή μη δε λέει κάτι. Βάλε αέριο σε άλλο βενζίνης. Επιπλέον στο συνεργείο που πήγαινα το δικό μου, είχα βαρεθεί να βλέπω καπάκια ανοιγμένα από jeep με αέριο. Τα ανταλλακτικά είναι γενικά ακριβά και σε μπορεί να υπάρχουν και ελλείψεις.

                      Γνώμη μου να βρεις κανένα forester η vitara. Σαφώς υποδεέστερα στο χώμα, αλλά ειδικά το forester συνδιάζει καλύτερα την κατάσταση που περιγράφεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Αν δεν κατάλαβα λάθος, δεν ενδιαφέρεται για χώμα ο άνθρωπος, για το Jeepάτο στυλ ενδιαφέρεται όταν πάει τις εκδρομές του...

                        Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin last edited by

                          Θυμάμαι ένας γνωστός μου επαρχία το είχε βγάλει 'αγροτικό' ένα τέτοιο, και δεν είχε κανένα πρόβλημα γενικότερα! είναι ωραία φάση, και εγώ τα ζηλεύω αυτά, απλά δεν ξέρω πόσο πρακτικά είναι σε πολλούς τομείς, γι' αυτό πρότεινα το 'ταπεινό' Duster-άκι, με τη φθηνή τιμούλα και συντήρησή του.

                          Μπορεί και κάνα RAV4 τα παλιά να κοιτάξεις επίσης,πήρε ένας φίλος μου σε εξαιρετική τιμή από έναν γνωστό μας ναυτικό (2008 νομίζω, 2λιτρο αυτόματο), έχει Γιαπωνέζικα αρκετά 20ετίας, και ήταν σκληροτράχηλα, όχι όπως τώρα, πάντως η διαφορά με τα σημερινά είναι πολύ μεγάλη νομίζω, η 20ετία φαίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kyr80 @piliourits last edited by

                            Αν δεν κατάλαβα λάθος, δεν ενδιαφέρεται για χώμα ο άνθρωπος, για το Jeepάτο στυλ ενδιαφέρεται όταν πάει τις εκδρομές του...

                            Καλησπέρα σε όλους,

                            Είμαι λάτρεις τις φύσης και των παλαιών αυτοκινήτων, και γλυκοκοιτάζω ενα Jeep Cherokee του 2000 το οποιο θα χρησιμοποιώ για offroad/camping αλλά και για καθημερινό μέσω μετακίνησης. Μένω στην Αθήνα, δεν έχω εξοχικό η οικόπεδο, κτλ οπότε θα μείνει ΙΧ και θα κινείται και εντός Αττικής.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • xenos
                              xenos last edited by

                              Το 2.4 βενζίνη είναι απελπιστικά αργό. Σε βαθμό που θα πίστευα ότι είναι 1.6. Επίσης είναι λίγο σπαστικό από άποψης εργονομίας για κάποιο λόγο. Από την άλλη είναι παμφθηνό (απ ότι έχω δει σε fb κλπ) ! Και να το πετάξεις που λέει ο λόγος..

                              Εγώ λιγουρευομαι κάτι wrangler που βλέπω στο δρόμο. Όχι ότι υπάρχει πιθανότητα, αλλά φάτε ματιά ψάρια.

                              Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr