-
Νεόκοπος κινέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων ,θεωρείται ο πλέον ποιοτικός της Κίνας.
Έχει από σουβ μέχρι και ...υπεράμαξο.Με αυτό μάλιστα κατέχει και ένα ρεκόρ, αυτό του ταχύτερου ηλεκτρικού ιχ παραγωγής με 350χαω τελική, ενώ παίρνει μέρος και στην Φόρμουλα Ε. Πλασάρει δύο 'τεχνολογίες-ευκολίες' προς τους πελάτες: την δυνατότητα να αγοράσουν το ηλεκτρικό τους ιχ χωρίς μπαταρία και μετά να πληρώνουν ένα μηνιαίο μίσθωμα γι' αυτή, Battery as a service το λέει , και τη δυνατότητα να αλλάζουν μπαταρίες σε ειδικούς σταθμούς αλλαγής και ελέγχουν μέσα σε 6 λεπτά, όσο περίπου ένας ανεφοδιασμός στο βενζινάδικο. Αυτή τη στιγμή έχουν ένα δίκτυο από 150 σταθμούς αλλαγής στην Κίνα, το οποίο διαρκώς επεκτείνεται. Φυσικά, μπορείς να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου ΝΙΟ όπου θέλεις, αν δεν θες να αλλάξεις την μπαταρία του.
Έφοδος σε Αμερική και Ευρώπη σε κανα χρονάκο, κόβιντ επιτρέποντος.
https://europe.autonews.com/automakers/why-nios-road-profitability-runs-through-europe
-
Νεόκοπος κινέζος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων ,θεωρείται ο πλέον ποιοτικός της Κίνας.
Έχει από σουβ μέχρι και ...υπεράμαξο.Με αυτό μάλιστα κατέχει και ένα ρεκόρ, αυτό του ταχύτερου ηλεκτρικού ιχ παραγωγής με 350χαω τελική, ενώ παίρνει μέρος και στην Φόρμουλα Ε. Πλασάρει δύο 'τεχνολογίες-ευκολίες' προς τους πελάτες: την δυνατότητα να αγοράσουν το ηλεκτρικό τους ιχ χωρίς μπαταρία και μετά να πληρώνουν ένα μηνιαίο μίσθωμα γι' αυτή, Battery as a service το λέει , και τη δυνατότητα να αλλάζουν μπαταρίες σε ειδικούς σταθμούς αλλαγής και ελέγχουν μέσα σε 6 λεπτά, όσο περίπου ένας ανεφοδιασμός στο βενζινάδικο. Αυτή τη στιγμή έχουν ένα δίκτυο από 150 σταθμούς αλλαγής στην Κίνα, το οποίο διαρκώς επεκτείνεται. Φυσικά, μπορείς να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου ΝΙΟ όπου θέλεις, αν δεν θες να αλλάξεις την μπαταρία του.
Έφοδος σε Αμερική και Ευρώπη σε κανα χρονάκο, κόβιντ επιτρέποντος.
https://europe.autonews.com/automakers/why-nios-road-profitability-runs-through-europe
-
Ενδιαφέρουσα εταιρεία, την θεωρούν ως την tesla της Κίνας αν και είναι πολύ νωρίς και έχει πολύ μικρή παραγωγή για τέτοιους χαρακτηρισμούς. Εντυπωσιακή άνοδο έχει επιδείξει η μετοχή της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης από τη στιγμή της εισαγωγής της αν λέει κάτι αυτό.
-
Νταξ' στα 65 δις δολ. η χρηματηστηριακή αξία της ΝΙΟ, όταν 63 δις μετράει η GM. Kι' ας έχει πουλήσει μόνο 51.000 ιχ από το ξεκίνημά της! Μετά μιλάμε για φούσκα ΤΕΖΛΑ, εδώ μήπως είναι χειρότερα?
-
Παρουσιάζει και νέο μεντέλο στις 09/01/21.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neo-ilektriko-sentan-tis-nio-me-mpataria-150-kwh
-
Έφτασε το πρώτο ΝΙΟ στην Ευρώπη. Είναι σούβλα μεγάλων διαστάσεων και θα αρχίσει να διατίθεται αρχικά στη Νορβηγία.
-
4 σταθμούς ταχείας αντικατάστασης μπαταριών έχει ήδη εγκαταστήσει η ΝΙΟ στη Νορβηγία από τον Ιανουάριο! Σημειωτέον ότι οι πωλήσεις ξεκίνησαν τον Μάιο, και έδωσαν 500 τεμάχια μέσα στις πρώτες 15 μέρες!
Άλλους 16 θα έχει βάλει μέχρι το τέλος του χρόνου. Τους βλέπω πολύ δυνατούς. -
τι κόστος έχει η αλλαξομπαταριά?
-
Γλιτώνεις 9.000 δολλάρια/ευρώ? από την τιμή αγοράς, και τα δίνεις λίγα λίγα στις αλλαξομπαταριές.
-
Κινέζινη επιχειρηματικότητα.
Για παράδειγμα, το δεύτερο τρίμηνο του 2023 (Απρίλιος – Ιούνιος 2023) η κινεζική Nio παρουσίασε ζημιές 808 εκατομμυρίων ευρώ. Δεδομένου ότι η Nio πουλάει 8.000 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο το μήνα, αυτό σημαίνει πως η εταιρία χάνει τουλάχιστον 33.000 ευρώ από κάθε αυτοκίνητο που πουλά.
...
Ο μόνος τρόπος που μπορεί να συνεχίσει να υπάρχει μια μάρκα όπως η Nio είναι με τη βοήθεια της κινεζικής κυβέρνησης. Το 2020, η μάρκα ήταν ήδη στα πρόθυρα της κατάρρευσης. Η κρατική τράπεζα επένδυσε τότε στην Nio 1,5 δισ. ευρώ και η κινεζική κυβέρνηση της έδωσε επιπλέον 950 εκατομμύρια ευρώ, επιτρέποντάς της να αντέξει τέτοιες απώλειες και να συνεχίσει να αναπτύσσεται.Κοίτα να δεις, κάνουν τέτοια πράματα οι Κινέζοι;
NIO forum