-
Κοιτάω μέσω εταιρικού leasing. Θα δω τι θα έχω μέσα στο όριο μου.
Ex30 όπως είπα ειναι αρνητικό σκορ από τα αποδυτήρια. Καλύτερα αγροτικό να ξέρεις τι έχεις τουλάχιστον
Θα δω και τα υπόλοιπα. Ευχαριστώ για τις προτάσεις.
-
@dettol said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@k-m said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@wantone said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
τι μηκος εχει; υπαρχουν αγοραστες που θα πληρωσουν περισσοτερο κατι που ειναι μικροτερο less is more
4.17
Και εγώ ένα.μικρο πόλης ψαχνω
Το puma με 4.18 έχει πολύ καλύτερους χώρους αλλά θέλει 36+ εβδομάδες για να ερθει
Inster, ec3, leapmotor, άντε και το ex30, που δεν με ξετρελαίνει
Σωστός και αυτά φυσικά απλά δεν ξέρω για ετοιμοπαραδοτα που ψάχνει ο φίλος
-
Σήμερα είδα για πρώτη φορά ζωντανό το αμάξι. Και μάλιστα ένα δίπλα μου και μετά ένα άλλο παρκαρισμένο. Σε σκούρα χρώματα ήταν αποχρώσεις του γκρι.
Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.
Το είχα δει στην έκθεση μου είχε φανεί πολύ μικρό.
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.
Βγάλε τα γυαλιά της Στελλάντις και θα το δεις κανονικά....
το είδα πριν 10 μέρες στην Κυψέλη....στην Άννα ψιλοάρεσε. Εμένα μου φάνηκε ωραίο μπροστά (όπως και στην έκθεση), αλλά πίσω εξακολουθεί να είναι ένα άθλιο έκτρωμα, δεν βλέπεται, πονάνε τα μάτια του όταν το κοιτάς.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μεγάλο φαίνεται από κοντά και όμορφο θα έλεγα.
Βγάλε τα γυαλιά της Στελλάντις και θα το δεις κανονικά....
το είδα πριν 10 μέρες στην Κυψέλη....στην Άννα ψιλοάρεσε. Εμένα μου φάνηκε ωραίο μπροστά (όπως και στην έκθεση), αλλά πίσω εξακολουθεί να είναι ένα άθλιο έκτρωμα, δεν βλέπεται, πονάνε τα μάτια του όταν το κοιτάς.
Από Μπροστά είναι πολύ ωραίο, από πίσω πάλι.... εξαρτάται από την γωνία...... πολύ χαμηλοκωλα.... μου θυμίζει και κάποια παλιά Alfa Romeo, αλλά δεν ξέρω ποια να σας πω, ίσως Alfasud
-
Η νέα τετρακίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου μικρού SUV της Alfa Romeo, η Junior Ibrida Q4 έρχεται να ολοκληρώσει την γκάμα της Alfa Romeo, έχοντας ήδη κάνει πολύ δυναμικό εμπορικό ξεκίνημα με πάνω από 27.000 παραγγελίες σε 38 χώρες. Η νέα έκδοση της Alfa Romeo Junior θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα για παραγγελίες στην Ελλάδα, συνοδευόμενη από τέσσερα χρόνια εγγύησης και πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Η νέα γενιά της τετρακίνησης Q4 δίνει απόλυτη ελευθερία κινήσεων σε όλους τους οδηγούς. Τόσο σε εκείνους που θέλουν να απολαμβάνουν το μέγιστο κράτημα όσο και σε εκείνους που θέλουν ένα αυτοκίνητο με διευρυμένες δυνατότητες σε εδάφη με χαμηλή πρόσφυση. Το ολοκαίνουργιο σύστημα Ibrida Q4 σχεδιάστηκε με σκοπό τον κορυφαίο συνδυασμό αποδοτικότητας και αποτελεσματικότητας. Λειτουργεί χωρίς μηχανική σύνδεση των εμπρός τροχών με τους πίσω, αυξάνει πολύ λίγο το συνολικό βάρος και διατηρεί χαμηλά την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Το σύστημα αποτελείται από ένα 3κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. με ισχύ 136 hp, δύο ηλεκτρικούς ισχύος 28,5 hp έκαστος και μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 0,89 kWh (0,42 kWh ωφέλιμη). Ο ένας ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων με τους δύο συμπλέκτες και τις έξι σχέσεις (eDCT6), ενώ ο δεύτερος έχει τοποθετηθεί στο πίσω σύστημα, ανάμεσα στους τροχούς. Με αυτόν τον τρόπο η κατανομή της ροπής είναι πάντα τέλεια προσαρμοσμένη στις εκάστοτε συνθήκες, οπότε η πρόσφυση η μέγιστη δυνατή. Με τη συνδυαστική ισχύ των 145 ίππων και 230 Nm στις 1.500 σ.α.λ., η Junior Ibrida Q4 των 1.305 κιλών επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δλ., φτάνει τα 200 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας, καταναλώνει σε μεικτή χρήση 4,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 119 γρ./χλμ. CO2.
Βασικό χαρακτηριστικό της Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 είναι επίσης το νέο πίσω σύστημα που ενσωματώνει ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Τα αμορτισέρ, τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές ράβδοι έχουν νέες ρυθμίσεις ειδικές για τη συγκεκριμένη έκδοση της Junior, προκειμένου να υποστηρίζονται ακόμα καλύτερα τα οφέλη της τετρακίνησης. Οι ολισθηροί δρόμοι, το χιόνι και η λάσπη δεν αποτελούν εμπόδιο για την τετρακίνητη Junior, ενώ η τεχνολογία «Power Looping» εξασφαλίζει την τροφοδοσία του πίσω ηλεκτροκινητήρα με ενέργεια ανεξάρτητα από επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας του υβριδικού συστήματος. Με απλά λόγια, η Junior Ibrida Q4 μπορεί να είναι τετρακίνητη όποτε και για όσο χρειάζεται.
Το «παρών» δίνει επίσης ο επιλογέας οδηγικού προφίλ Alfa DNA, που εξασφαλίζει τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να προσαρμόζεται στις ανάγκες του οδηγού και τις απαιτήσεις του περιβάλλοντος. Η επιλογή «Dynamic» εξασφαλίζει τη μέγιστη παροχή ισχύος και σπορ συμπεριφορά, ενώ η «Natural» είναι η ιδανική για την καθημερινή οδήγηση. Υπάρχει επίσης η «Q4» για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης που μεγιστοποιεί τον έλεγχο και την ευστάθεια του αυτοκινήτου, ενώ αντίστοιχα η «Advanced Efficiency» μεγιστοποιεί την αποδοτικότητα και την οικονομία καυσίμου.
-
-
-
-
-
-
-
36.500 η Q4 !!!!
Δεν υπάρχει σωτηρία, στην ίδια τιμή απέναντί του βρίσκει πλήθος καταξιωμένων C Suv μεταξύ των οποίων και το ντιζαϊνάτο (πες τώρα ....) mini countryman ( εμφανισιακά κανένα δε μου αρέσει πάντως), με 170 άλογα και πλατφόρμα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Πρέπει να έχουν κάνει θαύματα οι μηχανικοί για να δικαιολογηθεί κάπως η επιλογή της αγοράς της ( σχεδόν απίθανο ).
Πρέπει κάπως να "ξεκαβαλήσουν" στις τιμές . -
Έχουν να πληρώσουν τις ανακλήσεις για διάφορα μηχανικά θέματα. Κλέφτες να γίνουν;
-
Μπορεί και για μένα να είναι υπερβολικά τα 36400, αλλά το αυτοκίνητο μπαίνει απέναντι στο LBX στο μίνι, στο DS3 και στα άλλα πρίμιουμ της κατηγορίας και με αυτή την λογική για 4κίνητο με πολλαπλούς πίσω, υβριδικό με 150+ άλογα μια χαρά είναι η τιμή.
Οπως θα γράψω και αλλού η ιπποδύναμη των υβριδικών μέχρι τώρα έγραφε μόνο αυτήν του θερμικού κινητήρα που είναι 136 άλογα. Από 6 Μαρτίου λόγω προσαρμογής στους κανονισμού θα αναφέρεται η συνδυασμένη των 136 θερμικών και των 29 ηλεκτρικών και έτσι έχουμε πλέον 145 άλογα ισχύ.
Στην περίπτωση της 4κίνητης τζούνιορ έχουμε προφανώς πάνω από 150 άλογα, ενώ στην περίπτωση των μικρότερων μοντέλων των 100 θερμικών έχουμε πλέον 110 άλογα.
-
@criuser said in Alfa Romeo Junior (B-SUV):
Μπορεί και για μένα να είναι υπερβολικά τα 36400, αλλά το αυτοκίνητο μπαίνει απέναντι στο LBX στο μίνι, στο DS3 και στα άλλα πρίμιουμ της κατηγορίας
Έχω γράψει σχεδόν ύμνους για το πόσο μου αρέσει το αυτοκίνητο, αλλά δυστυχώς με την ποιότητα της πλαστικούρας που έχει μέσα καθώς και τη συναρμογή αυτών, ούτε καν δίπλα από τα πρίμιουμ δεν περνάει.
Κατά τα άλλα πολύ όμορφο σχεδιαστικά μέσα έξω, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και fun to drive απ' ότι διαβάζουμε από τότε που βγήκε.
Υ.Γ. Η απόφαση να μην έχει στις πίσω πόρτες αποθηκευτικό χώρο αλλά και γενικά τίποτα για τους πίσω επιβάτες, ήθελα να ήξερα με τι κριτήριο πάρθηκε.
-
Το ds3 μάλλον το έχει ξεχάσει και η ίδια η ds , μόνο οι leasing το ξεστοκάρουν στη χώρα. Tο Lbx , είναι άλλης αυτοκινητιστικής σχολής μετακίνησης.
Στα μοντέλα που προτάσσουν και μία σπορτίφ ( όσο μπορείς να το πείς) αίσθηση , γιατί αλφα είσαι :
Το μινι , είναι μία πλατφόρμα πάνω σε ίδια τιμή ,
Παρόμοια το cupra, τώρα αν κρίνεις εσύ ότι σώζεται το μοντέλο από ένα ηλεκτρομοτέρ πίσω , διαφωνούμε.
Η πριμιοσύνη δεν έρχεται κολλώντας απλά σηματάκια αλφα στην πλατφόρμα του 2008. Ούτε κανένα ιδιαίτερα εμπνευσμένο σχεδιασμό εσωτερικά - εξωτερικά έχει για να δικαιολογηθεί (γνώμη μου).
Στην πράξη , για όποιον σκέφτεται με τα κριτήρια αγοράς μιας αλφα ( οδηγική συμπεριφορά) , ο άμεσος ανταγωνιστής στην κατηγορία του , είναι το πιο σπορτίφ B suv , το puma και ας μην πουλάει πριμιοσύνη ( δυστυχώς το κατέστρεψαν εσωτερικά). -
Ρε παιδιά δεν ειναι πρίμιο η Άλφα....πότε έγινε και ξέχασαν να της το πουν? Σπορτίφ αυτοκίνητα ήταν (κάποτε), πλέον προσπαθούν να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους με Γαλλικό τρόπο, δηλαδή να βάλουν 27 σηματάκια όπου μπορούν για να θυμάται ο οδηγός ότι ειναι σε Άλφα (γιατί αλλιώς δεν το καταλαβαίνει). Ότι έκαναν και με το Αβεντζερ, σηματάκι jeep όπου βρουν και εκεί σταματάει η όποια σχέση με jeep. Εεε το ίδιο και η τζούνιορ.
-
Δεν είπα ότι εγώ θα έδινα αυτά τα λεφτά ποτέ. Ούτε ότι μου αρέσει. Δεν έχω μπει μέσα άλλωστε γιατί μου φάνηκε μικρό και το πίσω μέρος δεν μου αρέσει.
Και το ds3 έχει τα θέματα του σχεδιαστικά αν και σαν χώρος μπροστά είναι καλό.
Από την άλλη αν ρωτήσεις 10 ανθρώπους στην τύχη ποια είναι η άλφα ρομέο θα την ξέρουν οι 11.
Αν ρωτήσεις ποια είναι η Κούπρα. Θα την ξέρει το πολύ ένας.
Και αν μάλιστα σε ρωτήσουν πως λεγόταν παλιά και τους πεις Σέατ, θα γελάσουν και θα σε αφήσουν στον πόνο σου.
Οπως και να το κάνουμε η ιστορία μετράει.
Σαν μτχ ένα Α3 θα πιάσει ας πούμε το 60 % της αξίας του, ένα γκόλφ θα πιάσει το 50, ένα σκόντα θα πιάσει το 35 % και ένα κούπρα δεν θα πιάσει τίποτα γιατί κανείς δεν θα το ξέρει.
Οπως βλέπουμε επίσης στον δρόμο αρκετά αβέντζερ.
Είναι μικρά στενάχωρα, ακριβούτσικα αλλά η μάσκα αυτή πουλάει.
Επίσης στον τάρανδο το Πούμα πέρασε με 78, ενώ το νέο ηλεκτρικό C3 με 81.
Ξέρω, ξέρω όταν δεν μας βολεύει η πραγματικότητα τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.
-
Δεν καταλαβαίνω εμείς ως καταναλωτές γιατί να "υποστηρίξουμε" και να φάμε την πριμιοσύνη , γιατί για να πληρώνουμε περισσότερο;
Εγώ θυμάμαι ότι στα λεφτά μιας 156 2.0 (σίγουρα 1.8) αγόραζες 316 , και ότι η τζουλιέτα με τα 170 άλογα ήταν πιο φθηνή από 118 και λίγο πιο ακριβή από το αντίστοιχης ιπποδύναμης φόκους ( χονδρικές οι συγκρίσεις, δε θυμάμαι ακριβώς ).
Πως φθάσαμε να αντιστραφούν οι όροι και ξαφνικά στα λεφτά μιας μικρής αλφα να βρίσκονται αξιόλογα σπορτίφ μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας , δε ξέρω.
Καταλαβαίνω την περίπτωση του διδύμου, αλλά εδώ δε μιλάμε για αυτή την περίπτωση.
Επίσης κάτι που έχει αντιστραφεί είναι ότι η τζούνιορ λαμβάνει τεχνολογία -πάτωμα μισής γενιάς πίσω από τους Γάλλους. Η λογική λέει ότι πρέπει να αναμένεται νέο 2008 το οποίο θα είναι μισή γενιά μπροστά ( χονδρικά και τα παραπάνω). Επί φιατ γινόνταν το αντίστροφο , συνήθως.
Alfa Romeo Junior (B-SUV)