Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SSC forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SSC forum
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    2
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Shelby supercars σημαίνουν τα αρχικά, η εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με τον συνονόματο θρυλικό Carroll Shelby, αν και έχουν παραπλήσιο αντικείμενο, τα υπεράμαξα.

      100% αμερικάνικη, έχει βγάλει δύο μοντέλα μέχρι στιγμής, όλα street legal, το Ultimate Aero σε διάφορες εκδόσεις, και τώρα το Tuatara, ενώ προετοιμάζει και τρίτο, κάπως φθηνότερο.

      Τιμολογιακά και όχι μόνο, κινείται σε αντίστοιχο  χώρο και ύφος με την Παγκάνι, ήτοι πανάκριβα υπεράμαξα πολύ μικρής παραγωγής και εξωπραγματικών επιδόσεων.

      Κατέχει δύο φορές μέχρι στιγμής τον επίζηλο από κάποιους τίτλο, του πλέον ταχύτερου ιχ παραγωγής. Στην αρχή με το Ultimate Aero με 412 χαω σε ένα δημόσιο δρόμο στην Ουάσιγκτον και με οδηγό ένα ...70χρονο! κράτησε το ρεκόρ για 3 χρόνια μέχρι που το πήρε η Μπουγκάτι Βευρόν, και τώρα με το Τουατάρα στα 508 χαω, κονιορτοποιώντας το ρεκόρ που κατείχε για λίγο το Σκανδιναυικό Αγκέρα το οποίο έμεινε πίσω κατά ...75 χαω στον ίδιο δημόσιο δρόμο στη Νεβάδα λίγους μήνες πριν.  Ποτέ δεν με ενδιέφερε η τελική ενός αυτοκινήτου, αλλά τα νούμερα αυτά όπως και να το κάνουμε είναι καθηλωτικά. Προυποθέτουν τεράστια ισχύ, και κυρίως σοβαρή αεροδυναμική μελέτη. Υπάρχουν και τα δύο.

      Για το τελευταίο, συνεργάζονται εκτός των άλλων και με τη ...ΝΛΣΛ, το δε Tuatara υποστηρίζεται ότι έχει 0,279 αεροδυναμικό συντελεστή, το χαμηλότερο που έχει ανακοινωθεί ποτέ για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.

      Από μοτέρ, στο μεν πρώτο χρησιμοποίησαν σαν βάση το γνωστό και αειθαλή Bε8 της Κορβέτας με τα πλαινά ωστήρια ανεβασμένο στα 780-1290 περίπου αλόγατα (εξαρτάται την έκδοση, το καύσιμο και τον τύπο υπετροφοδότησης), ενώ στο δεύτερο έφτιαξαν ένα κινητήρα κατά παραγγελία στην Nelson racing engines, κάτι μουρλούς Καλιφορνέζους  που ασχολούνται μόνο με κινητήρες. Υποψιάζομαι ότι ο δεύτερος κινητήρας είναι στοκ μπλοκ, αλλά δεν παίρνω όρκο.  Σημειωτέον ότι και οι δύο κινητήρες καίνε ακόμη και απλή βενζίνα, το δε αμάξι πληρεί τις νόρμες εκπομπών ρύπων, ακόμη και το τουίν τούρμπο Τουατάρα των 1.350-1.750 αλόγατων, παρά του αστείου αριθμού παραγωγής που θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από τις νόρμες σε κάποιες χώρες τουλάχιστον!

      Εννοείται μονοκό από ίνες κάρβουνου, χαμηλό βάρος, μηχανές στο κέντρο, ηλεκτρικές αναρτήσεις ρυθμιζόμενου ύψους , εντυπωσιακή εμφάνιση, δερμάτινα σαλόνια, τεράστια ηχοσυστήματα, θηριώδεις ζάντες με μια φλούδα λάστιχο γύρω γύρω, αεροτομές, κάμερες, βαγγελίστρες κ.ο.κ.

      Σχεδιαστής ο Τζέισον Καστριότα (Πινινφαρίνα, Μπερτόνε, Σάαμπ, Φορντ).

      Πωλήσεις κυρίως Αμερική και σείχηδες φυσικά.

      Λάηκ από μένα.

      https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Aero

      https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Tuatara

      https://www.autoblog.gr/2020/10/19/h-ssc-tuatara-ekane-neo-pagkosmio-rekor-taxythtas-epiase-ta-53282-xlm-wra/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Shelby supercars σημαίνουν τα αρχικά, η εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με τον συνονόματο θρυλικό Carroll Shelby, αν και έχουν παραπλήσιο αντικείμενο, τα υπεράμαξα.

        100% αμερικάνικη, έχει βγάλει δύο μοντέλα μέχρι στιγμής, όλα street legal, το Ultimate Aero σε διάφορες εκδόσεις, και τώρα το Tuatara, ενώ προετοιμάζει και τρίτο, κάπως φθηνότερο.

        Τιμολογιακά και όχι μόνο, κινείται σε αντίστοιχο  χώρο και ύφος με την Παγκάνι, ήτοι πανάκριβα υπεράμαξα πολύ μικρής παραγωγής και εξωπραγματικών επιδόσεων.

        Κατέχει δύο φορές μέχρι στιγμής τον επίζηλο από κάποιους τίτλο, του πλέον ταχύτερου ιχ παραγωγής. Στην αρχή με το Ultimate Aero με 412 χαω σε ένα δημόσιο δρόμο στην Ουάσιγκτον και με οδηγό ένα ...70χρονο! κράτησε το ρεκόρ για 3 χρόνια μέχρι που το πήρε η Μπουγκάτι Βευρόν, και τώρα με το Τουατάρα στα 508 χαω, κονιορτοποιώντας το ρεκόρ που κατείχε για λίγο το Σκανδιναυικό Αγκέρα το οποίο έμεινε πίσω κατά ...75 χαω στον ίδιο δημόσιο δρόμο στη Νεβάδα λίγους μήνες πριν.  Ποτέ δεν με ενδιέφερε η τελική ενός αυτοκινήτου, αλλά τα νούμερα αυτά όπως και να το κάνουμε είναι καθηλωτικά. Προυποθέτουν τεράστια ισχύ, και κυρίως σοβαρή αεροδυναμική μελέτη. Υπάρχουν και τα δύο.

        Για το τελευταίο, συνεργάζονται εκτός των άλλων και με τη ...ΝΛΣΛ, το δε Tuatara υποστηρίζεται ότι έχει 0,279 αεροδυναμικό συντελεστή, το χαμηλότερο που έχει ανακοινωθεί ποτέ για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.

        Από μοτέρ, στο μεν πρώτο χρησιμοποίησαν σαν βάση το γνωστό και αειθαλή Bε8 της Κορβέτας με τα πλαινά ωστήρια ανεβασμένο στα 780-1290 περίπου αλόγατα (εξαρτάται την έκδοση, το καύσιμο και τον τύπο υπετροφοδότησης), ενώ στο δεύτερο έφτιαξαν ένα κινητήρα κατά παραγγελία στην Nelson racing engines, κάτι μουρλούς Καλιφορνέζους  που ασχολούνται μόνο με κινητήρες. Υποψιάζομαι ότι ο δεύτερος κινητήρας είναι στοκ μπλοκ, αλλά δεν παίρνω όρκο.  Σημειωτέον ότι και οι δύο κινητήρες καίνε ακόμη και απλή βενζίνα, το δε αμάξι πληρεί τις νόρμες εκπομπών ρύπων, ακόμη και το τουίν τούρμπο Τουατάρα των 1.350-1.750 αλόγατων, παρά του αστείου αριθμού παραγωγής που θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από τις νόρμες σε κάποιες χώρες τουλάχιστον!

        Εννοείται μονοκό από ίνες κάρβουνου, χαμηλό βάρος, μηχανές στο κέντρο, ηλεκτρικές αναρτήσεις ρυθμιζόμενου ύψους , εντυπωσιακή εμφάνιση, δερμάτινα σαλόνια, τεράστια ηχοσυστήματα, θηριώδεις ζάντες με μια φλούδα λάστιχο γύρω γύρω, αεροτομές, κάμερες, βαγγελίστρες κ.ο.κ.

        Σχεδιαστής ο Τζέισον Καστριότα (Πινινφαρίνα, Μπερτόνε, Σάαμπ, Φορντ).

        Πωλήσεις κυρίως Αμερική και σείχηδες φυσικά.

        Λάηκ από μένα.

        https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Aero

        https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Tuatara

        https://www.autoblog.gr/2020/10/19/h-ssc-tuatara-ekane-neo-pagkosmio-rekor-taxythtas-epiase-ta-53282-xlm-wra/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Είναι απίστευτο το νούμερο που πέτυχαν!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr