-
Shelby supercars σημαίνουν τα αρχικά, η εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με τον συνονόματο θρυλικό Carroll Shelby, αν και έχουν παραπλήσιο αντικείμενο, τα υπεράμαξα.
100% αμερικάνικη, έχει βγάλει δύο μοντέλα μέχρι στιγμής, όλα street legal, το Ultimate Aero σε διάφορες εκδόσεις, και τώρα το Tuatara, ενώ προετοιμάζει και τρίτο, κάπως φθηνότερο.
Τιμολογιακά και όχι μόνο, κινείται σε αντίστοιχο χώρο και ύφος με την Παγκάνι, ήτοι πανάκριβα υπεράμαξα πολύ μικρής παραγωγής και εξωπραγματικών επιδόσεων.
Κατέχει δύο φορές μέχρι στιγμής τον επίζηλο από κάποιους τίτλο, του πλέον ταχύτερου ιχ παραγωγής. Στην αρχή με το Ultimate Aero με 412 χαω σε ένα δημόσιο δρόμο στην Ουάσιγκτον και με οδηγό ένα ...70χρονο! κράτησε το ρεκόρ για 3 χρόνια μέχρι που το πήρε η Μπουγκάτι Βευρόν, και τώρα με το Τουατάρα στα 508 χαω, κονιορτοποιώντας το ρεκόρ που κατείχε για λίγο το Σκανδιναυικό Αγκέρα το οποίο έμεινε πίσω κατά ...75 χαω στον ίδιο δημόσιο δρόμο στη Νεβάδα λίγους μήνες πριν. Ποτέ δεν με ενδιέφερε η τελική ενός αυτοκινήτου, αλλά τα νούμερα αυτά όπως και να το κάνουμε είναι καθηλωτικά. Προυποθέτουν τεράστια ισχύ, και κυρίως σοβαρή αεροδυναμική μελέτη. Υπάρχουν και τα δύο.
Για το τελευταίο, συνεργάζονται εκτός των άλλων και με τη ...ΝΛΣΛ, το δε Tuatara υποστηρίζεται ότι έχει 0,279 αεροδυναμικό συντελεστή, το χαμηλότερο που έχει ανακοινωθεί ποτέ για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.
Από μοτέρ, στο μεν πρώτο χρησιμοποίησαν σαν βάση το γνωστό και αειθαλή Bε8 της Κορβέτας με τα πλαινά ωστήρια ανεβασμένο στα 780-1290 περίπου αλόγατα (εξαρτάται την έκδοση, το καύσιμο και τον τύπο υπετροφοδότησης), ενώ στο δεύτερο έφτιαξαν ένα κινητήρα κατά παραγγελία στην Nelson racing engines, κάτι μουρλούς Καλιφορνέζους που ασχολούνται μόνο με κινητήρες. Υποψιάζομαι ότι ο δεύτερος κινητήρας είναι στοκ μπλοκ, αλλά δεν παίρνω όρκο. Σημειωτέον ότι και οι δύο κινητήρες καίνε ακόμη και απλή βενζίνα, το δε αμάξι πληρεί τις νόρμες εκπομπών ρύπων, ακόμη και το τουίν τούρμπο Τουατάρα των 1.350-1.750 αλόγατων, παρά του αστείου αριθμού παραγωγής που θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από τις νόρμες σε κάποιες χώρες τουλάχιστον!
Εννοείται μονοκό από ίνες κάρβουνου, χαμηλό βάρος, μηχανές στο κέντρο, ηλεκτρικές αναρτήσεις ρυθμιζόμενου ύψους , εντυπωσιακή εμφάνιση, δερμάτινα σαλόνια, τεράστια ηχοσυστήματα, θηριώδεις ζάντες με μια φλούδα λάστιχο γύρω γύρω, αεροτομές, κάμερες, βαγγελίστρες κ.ο.κ.
Σχεδιαστής ο Τζέισον Καστριότα (Πινινφαρίνα, Μπερτόνε, Σάαμπ, Φορντ).
Πωλήσεις κυρίως Αμερική και σείχηδες φυσικά.
Λάηκ από μένα.
https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Aero
-
Shelby supercars σημαίνουν τα αρχικά, η εταιρεία δεν έχει καμία σχέση με τον συνονόματο θρυλικό Carroll Shelby, αν και έχουν παραπλήσιο αντικείμενο, τα υπεράμαξα.
100% αμερικάνικη, έχει βγάλει δύο μοντέλα μέχρι στιγμής, όλα street legal, το Ultimate Aero σε διάφορες εκδόσεις, και τώρα το Tuatara, ενώ προετοιμάζει και τρίτο, κάπως φθηνότερο.
Τιμολογιακά και όχι μόνο, κινείται σε αντίστοιχο χώρο και ύφος με την Παγκάνι, ήτοι πανάκριβα υπεράμαξα πολύ μικρής παραγωγής και εξωπραγματικών επιδόσεων.
Κατέχει δύο φορές μέχρι στιγμής τον επίζηλο από κάποιους τίτλο, του πλέον ταχύτερου ιχ παραγωγής. Στην αρχή με το Ultimate Aero με 412 χαω σε ένα δημόσιο δρόμο στην Ουάσιγκτον και με οδηγό ένα ...70χρονο! κράτησε το ρεκόρ για 3 χρόνια μέχρι που το πήρε η Μπουγκάτι Βευρόν, και τώρα με το Τουατάρα στα 508 χαω, κονιορτοποιώντας το ρεκόρ που κατείχε για λίγο το Σκανδιναυικό Αγκέρα το οποίο έμεινε πίσω κατά ...75 χαω στον ίδιο δημόσιο δρόμο στη Νεβάδα λίγους μήνες πριν. Ποτέ δεν με ενδιέφερε η τελική ενός αυτοκινήτου, αλλά τα νούμερα αυτά όπως και να το κάνουμε είναι καθηλωτικά. Προυποθέτουν τεράστια ισχύ, και κυρίως σοβαρή αεροδυναμική μελέτη. Υπάρχουν και τα δύο.
Για το τελευταίο, συνεργάζονται εκτός των άλλων και με τη ...ΝΛΣΛ, το δε Tuatara υποστηρίζεται ότι έχει 0,279 αεροδυναμικό συντελεστή, το χαμηλότερο που έχει ανακοινωθεί ποτέ για τέτοιου είδους αυτοκίνητο.
Από μοτέρ, στο μεν πρώτο χρησιμοποίησαν σαν βάση το γνωστό και αειθαλή Bε8 της Κορβέτας με τα πλαινά ωστήρια ανεβασμένο στα 780-1290 περίπου αλόγατα (εξαρτάται την έκδοση, το καύσιμο και τον τύπο υπετροφοδότησης), ενώ στο δεύτερο έφτιαξαν ένα κινητήρα κατά παραγγελία στην Nelson racing engines, κάτι μουρλούς Καλιφορνέζους που ασχολούνται μόνο με κινητήρες. Υποψιάζομαι ότι ο δεύτερος κινητήρας είναι στοκ μπλοκ, αλλά δεν παίρνω όρκο. Σημειωτέον ότι και οι δύο κινητήρες καίνε ακόμη και απλή βενζίνα, το δε αμάξι πληρεί τις νόρμες εκπομπών ρύπων, ακόμη και το τουίν τούρμπο Τουατάρα των 1.350-1.750 αλόγατων, παρά του αστείου αριθμού παραγωγής που θα μπορούσαν να εξαιρεθούν από τις νόρμες σε κάποιες χώρες τουλάχιστον!
Εννοείται μονοκό από ίνες κάρβουνου, χαμηλό βάρος, μηχανές στο κέντρο, ηλεκτρικές αναρτήσεις ρυθμιζόμενου ύψους , εντυπωσιακή εμφάνιση, δερμάτινα σαλόνια, τεράστια ηχοσυστήματα, θηριώδεις ζάντες με μια φλούδα λάστιχο γύρω γύρω, αεροτομές, κάμερες, βαγγελίστρες κ.ο.κ.
Σχεδιαστής ο Τζέισον Καστριότα (Πινινφαρίνα, Μπερτόνε, Σάαμπ, Φορντ).
Πωλήσεις κυρίως Αμερική και σείχηδες φυσικά.
Λάηκ από μένα.
https://en.wikipedia.org/wiki/SSC_Aero
-
Είναι απίστευτο το νούμερο που πέτυχαν!!!
SSC forum