-
Καλημέρα σε όλους.
Θα ήθελα την εκτίμηση σας γιατί δεν βγάζω πολύ άκρη. Έχω ένα daewoo matiz μοντέλο 2000 ,800 κυβικά.. Έκανα ρεκτιφιε πριν λίγους μήνες γιατί έκαιγε λάδι και κάπνιζε η εξάτμιση. Το ρεκτιφιε το έκανε δικός μου άνθρωπος τον οποίον εμπιστεύομαι. Το πρόβλημα είναι ,ότι μετά από περίπου 4000 χλμ συμπληρώνω λαδακι. Συμπληρώνω γύρω στα 300-400 ml στα 1000 χλμ. Υπήρχε μια διαρροή από την βαλβίδα λαδιού η οποία πρόσφατα διαπιστώθηκε αλλά νομίζω ότι δεν έχανε τόσο πολύ λάδι από κει . Ωστόσο επειδή το αμάξι είχε και διαρροή βαλβολινης ,ήταν δύσκολο να εντοπιστεί ακριβώς από που χάνει λάδι. Ο μηχανικός υποστηρίζει οτι τσιμπάει λάδι η μηχανή ,ωστόσο δεν έχω κάποια ένδειξη στην εξάτμιση όπως πριν. Ο μάστορας που έκανε το ρεκτιφιε υποστηρίζει ότι η δουλειά έγινε σωστά και ότι είναι λογικό να καίει κάποιο λάδι (αν και μου φαίνεται μεγάλη ποσότητα). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ? Επίσης ,πόση μπορεί να είναι μια λογική κατανάλωση λαδιού για έναν κινητήρα σαν αυτόν με τα χρόνια του?
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει πατήσει κάτι καλά και να πρέπει να ξαναπάει για ρεκτιφιε ή για κάποια συμπληρωματική εργασία?
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
-
Καλημέρα σε όλους.
Θα ήθελα την εκτίμηση σας γιατί δεν βγάζω πολύ άκρη. Έχω ένα daewoo matiz μοντέλο 2000 ,800 κυβικά.. Έκανα ρεκτιφιε πριν λίγους μήνες γιατί έκαιγε λάδι και κάπνιζε η εξάτμιση. Το ρεκτιφιε το έκανε δικός μου άνθρωπος τον οποίον εμπιστεύομαι. Το πρόβλημα είναι ,ότι μετά από περίπου 4000 χλμ συμπληρώνω λαδακι. Συμπληρώνω γύρω στα 300-400 ml στα 1000 χλμ. Υπήρχε μια διαρροή από την βαλβίδα λαδιού η οποία πρόσφατα διαπιστώθηκε αλλά νομίζω ότι δεν έχανε τόσο πολύ λάδι από κει . Ωστόσο επειδή το αμάξι είχε και διαρροή βαλβολινης ,ήταν δύσκολο να εντοπιστεί ακριβώς από που χάνει λάδι. Ο μηχανικός υποστηρίζει οτι τσιμπάει λάδι η μηχανή ,ωστόσο δεν έχω κάποια ένδειξη στην εξάτμιση όπως πριν. Ο μάστορας που έκανε το ρεκτιφιε υποστηρίζει ότι η δουλειά έγινε σωστά και ότι είναι λογικό να καίει κάποιο λάδι (αν και μου φαίνεται μεγάλη ποσότητα). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ? Επίσης ,πόση μπορεί να είναι μια λογική κατανάλωση λαδιού για έναν κινητήρα σαν αυτόν με τα χρόνια του?
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει πατήσει κάτι καλά και να πρέπει να ξαναπάει για ρεκτιφιε ή για κάποια συμπληρωματική εργασία?
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
-
Καλημέρα σε όλους.
Θα ήθελα την εκτίμηση σας γιατί δεν βγάζω πολύ άκρη. Έχω ένα daewoo matiz μοντέλο 2000 ,800 κυβικά.. Έκανα ρεκτιφιε πριν λίγους μήνες γιατί έκαιγε λάδι και κάπνιζε η εξάτμιση. Το ρεκτιφιε το έκανε δικός μου άνθρωπος τον οποίον εμπιστεύομαι. Το πρόβλημα είναι ,ότι μετά από περίπου 4000 χλμ συμπληρώνω λαδακι. Συμπληρώνω γύρω στα 300-400 ml στα 1000 χλμ. Υπήρχε μια διαρροή από την βαλβίδα λαδιού η οποία πρόσφατα διαπιστώθηκε αλλά νομίζω ότι δεν έχανε τόσο πολύ λάδι από κει . Ωστόσο επειδή το αμάξι είχε και διαρροή βαλβολινης ,ήταν δύσκολο να εντοπιστεί ακριβώς από που χάνει λάδι. Ο μηχανικός υποστηρίζει οτι τσιμπάει λάδι η μηχανή ,ωστόσο δεν έχω κάποια ένδειξη στην εξάτμιση όπως πριν. Ο μάστορας που έκανε το ρεκτιφιε υποστηρίζει ότι η δουλειά έγινε σωστά και ότι είναι λογικό να καίει κάποιο λάδι (αν και μου φαίνεται μεγάλη ποσότητα). Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία ? Επίσης ,πόση μπορεί να είναι μια λογική κατανάλωση λαδιού για έναν κινητήρα σαν αυτόν με τα χρόνια του?
Υπάρχει περίπτωση να μην έχει πατήσει κάτι καλά και να πρέπει να ξαναπάει για ρεκτιφιε ή για κάποια συμπληρωματική εργασία?
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Τι εργασίες σου έκανε ; Από τσιμουχάκια βαλβιδών έκαιγε ;
Τι λάδι χρησιμοποιείς ; Θα έκανα 2-3 αλλαγες με το ιδιο λάδι και έαν συνέχιζε θα το κοίταζα .
-
Aν έχει γίνει σωστά η δουλειά, αν έγινε πράγματι ρεκτιφιέ και άλλαξαν μόνο ελατήρια στα έμβολα δεν θα έπρεπε να καίει λάδια, αυτά τα κάνουν οι δικοί μας άνθρωποι που εμπιστευόμαστε, όπως και να μην μπορεί να βρεί από που χάνει λάδια το σαζμάν, δηλαδή τι να πω ? Τρείς τσιμούχες έχει όλες. δύο στα ημιαξόνια και μια στην συμπλέκτη.
Υπάρχει και η περίπτωση να - έσφαξε - το μπλόκ το ρεκτιφιέ. είτε γιατί δεν Πρόσεξε, είτε γιατί το όργανο μέτρηση ( κυλινδρόμετρο ) είναι προπολεμικό, είτε γιατί μετά το - έσφαξε - στο honning αν έκανε, μπορεί και να μην άλλαξαν τα έμβολα, πολλά μπορεί. Αυτό που λένε να πατήσουν τα ελατήρια ισχύει εν μέρει και όχι σε αυτή την ποσότητα, που είναι μεγάλη ποσότητα για τα χλμ να τσιμπάει τόσα λάδια.
-
Μετά από επισκευή για κατανάλωση λαδιού , και να καίει πάλι λάδι ειναι αποτυχημενη επισκευή.
Οι εργασίες σε γνωστούς μας δεν είναι πάντα η λύση. Μπορεί να έχει ολη τη καλή διάθεση να μας βοηθήσει ο δικός μας άνθρωπος αλλά να μην είναι καλός στη δουλειά του ,να μην μπορεί πως το λένε.
Πολλές επισκευές είναι αποτυχημένες γιατί ο μάστορας δεν ανοίγει το service manual, κάνει του κεφαλιού του, έχει ακαλιμπραριστα όργανα μέτρησης , και ένα σωρό άλλοι παράγοντες.
Daewoo matiz καίει λαδι