-
Γεια χαρά σε όλους, ελπίζω να είστε καλά και υγιείς!
Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά ενός Sport Coupe με budget κοντά στα 75.000 ευρώ, αγορά με τιμολόγιο.
Κοιτάω καινούρια μοντέλα αλλά είμαι ανοιχτός και σε μεταχειρισμένα.
Για να σας δώσω ένα background, είμαι κοντά στα 30 ετών, και αναζητώ ένα 'νεανικό' αμάξι με καλές επιδώσεις και 'wow' εμφάνιση. Έχω δει τα coupe μοντέλα από Mercedes, Audi και BMW, αλλά δεν βρήκα κάτι ελκυστικό Sport που να είναι κοντά στην παραπάνω τιμή. Μετά από μικρή έρευνα, βρήκα τα ακόλουθα μοντέλα κοντά σε αυτό που ψάχνω:
Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Dodge Charger, Dodge Challenger, Nissan GT-R
Ως προς τα μεταχειρισμένα, εννοείτε ότι έχω κοιτάξει και κάποια exotic μοντέλα όπως Audi R8, BMW i8, κ.ά. καθώς το όνειρο ενός νέου ένα τέτοιο αμάξι πιστεύω δεν χάνεται εύκολα! Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να πάρει κανείς μεταχειρισμένο με τόσα χρήματα και τι ρίσκο παίρνει...Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται με μεταχειρισμένα από το εξωτερικό, την διαδικασία, κόστη και αν αξίζει. Για παράδειγμα, στο www.mobile.de βλέπω ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, αλλά δεν γνωρίζω την αξιοπιστία και διαδικασία για εισαγωγή στην Ελλάδα. Σίγουρα οι πιο έμπειροι χρήστες του φόρουμ θα μπορούσαν να ξεκαθαρίσουν το τοπίο.
Με μεγάλο ενδιαφέρον θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας για το τι θα κάνατε στην θέση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ!
-
Γεια χαρά σε όλους, ελπίζω να είστε καλά και υγιείς!
Σκέφτομαι να κάνω μια αγορά ενός Sport Coupe με budget κοντά στα 75.000 ευρώ, αγορά με τιμολόγιο.
Κοιτάω καινούρια μοντέλα αλλά είμαι ανοιχτός και σε μεταχειρισμένα.
Για να σας δώσω ένα background, είμαι κοντά στα 30 ετών, και αναζητώ ένα 'νεανικό' αμάξι με καλές επιδώσεις και 'wow' εμφάνιση. Έχω δει τα coupe μοντέλα από Mercedes, Audi και BMW, αλλά δεν βρήκα κάτι ελκυστικό Sport που να είναι κοντά στην παραπάνω τιμή. Μετά από μικρή έρευνα, βρήκα τα ακόλουθα μοντέλα κοντά σε αυτό που ψάχνω:
Ford Mustang, Chevrolet Camaro, Dodge Charger, Dodge Challenger, Nissan GT-R
Ως προς τα μεταχειρισμένα, εννοείτε ότι έχω κοιτάξει και κάποια exotic μοντέλα όπως Audi R8, BMW i8, κ.ά. καθώς το όνειρο ενός νέου ένα τέτοιο αμάξι πιστεύω δεν χάνεται εύκολα! Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσον αξίζει να πάρει κανείς μεταχειρισμένο με τόσα χρήματα και τι ρίσκο παίρνει...Δεν γνωρίζω βέβαια τι γίνεται με μεταχειρισμένα από το εξωτερικό, την διαδικασία, κόστη και αν αξίζει. Για παράδειγμα, στο www.mobile.de βλέπω ενδιαφέρουσες περιπτώσεις, αλλά δεν γνωρίζω την αξιοπιστία και διαδικασία για εισαγωγή στην Ελλάδα. Σίγουρα οι πιο έμπειροι χρήστες του φόρουμ θα μπορούσαν να ξεκαθαρίσουν το τοπίο.
Με μεγάλο ενδιαφέρον θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας για το τι θα κάνατε στην θέση μου.
Σας ευχαριστώ πολύ!
-
τζουλια. q.v.
-
Ως Αμερικανόφιλος στα αυτοκίνητα, σε αυτά τα χρήματα θα έπαιρνα Mustang ή Challenger....τα καλά με τον V8, τα πολλά κυβικά, το αυτόματο και τον ήχο εξάτμισης που ξυπνάει 3 τετράγωνα!.
Απέξω, εαν έχεις άνθρωπο να σου κάνει την δουλειά μπορείς να βρείς καλό αυτοκίνητο και να το φέρεις. Εαν δεν θες/μπορείς, υπάρχουν έμποροι (όπως π.χ. Κολιοπουλος) που είναι αρκετά αξιόπιστοι για αυτή τη δουλειά.
-
-
- ή 7)
-
-
Not sure if serious or trolling.
The Original Poster is being serious. The guards are knowledgeable.
[Admin]
-
1ον πρεπει να ξεκαθαρισεις τι ακριβως ζητας απο αυτο το αμαξι, οπως σου ειπε και ο REALZEUS. Θελεις να εχει τρελες επιδοσεις,θες φοβερη εμφανιση ,θελεις ανεση, θελεις να ειναι σχεδον 'αγωνιστικο', το θες για καθε μερα ή θα το κινεις μια φορα το μηνα, το θες για να κανεις ταξιδια,??
2ον Σε απασχολει η καταναλωση και τα κυβικα του ή δεν εχεις προβλημα?
3ον και συμαντικοτερο ισως. Εχεις εμπειρια απο τετοια αμαξια? Γιατι πχ το Nissan GTR δεν εχει καμια σχεση με μια Μercedes Ε class Coupe. Εντελως διαφορετικα αμαξια και στην οδηγηση που 'απαιτουν' και στην αισθηση που σου δινουν
-
Επιυελους ενσς ανθρωπος που δεν θελει κροσοβερ.....επιτελους.
Σ αυτη τη κατηγορια παντως εγω θα διαλεγα το Mazda MX5 RF στα 45000 περιπου ή την Jaguar F-type στα 95000 αν ηθελα κατι πιο πιασαρικο.
Η λογικη ομως λεει Mustang.Μεσα στο μπατζετ ενας θρυλος της αυτοκινησης που γραφει ιστορια στους δρομους....
68-70 χιλιαρικα εχει το πενταλιτρο με 450 αλογα,V8 και κινηση πισω......
-
Σε αυτή την κατηγορία τιμής και με προτεραιότητα το γούστο σε σχέση με την πρακτικότητα ψωνίζεις με το συναίσθημα ότι σου κάνει κλίκ πιο πολύ απο τα υπόλοιπα. Έτσι και αλλιώς μιλάμε για overkill αυτοκίνητα στο 99.9% των περιπτώσεων .
Στα ακριβά μεταχειρισμένα αυτής της κατηγορίας πετυχαίνεις καλές ευκαιρίες ειδικά σε exotic. Μη σε ξενίσει αν έχουν αλλάξει αρκετά χέρια μιας και είναι αμάξια που τα παίρνουν όσοι μπορούνε τα ζούνε λίγο και μετά τα αλλάζουν με κάτι άλλο αντίστοιχο.
Να έχεις υπ όψιν και τα υπέργκα κόστη συντήρησης στα exotic. Πχ αλλαγή δίσκο πλατό πάνω απο 8 χιλιάρικα κτλ κτλ κτλ
-
Κρίμα είναι να πάει μόνο με το κλικ-συναίσθημα, καλυτερα να βάλει κάτω τι ακριβώς θέλει από την αγορά του (επιδόσεις, τέλεια οδική συμπεριφορά, luxury & σπορ κλπ, wow factor) και με βάση αυτά ιεραρχημένα να διαλέξει εκείνο που του ταιριάζει. Σίγουρα κάποιοι παράγοντες θα έχουν υψηλότερη στάθμιση μέσα του και είναι κρίμα να τους αγνοήσει πηγαίνοντας με το marketing εκτός αν ξεκάθαρα είναι αυτός ο μοναδικός παράγοντας (είναι;)
Overkill δεν είναι. Ή για να το θέσω καλύτερα, όσο overkill είναι το vw golf που παίρνει κάποιος σε σχέση με ένα seat mii τόσο overkill είναι τα παραπάνω αυτοκίνητα με το golf. Άπλα είναι άλλη κατηγορία για διαφορετικές ανάγκες και budget.
-
Porsche, γνωστος μου πριν καποια ετη αγορασε την τοτε καινουργια boχter. Απιστευτα ωραιο αυτοκινητο.
Κλασικη αξια. Και ποιοτικό, και πολυ σπορτιφ, οχι supercar, και ευκολο σε καθημερινη συμβιωση.
Και το καλοκαιρι πραγμστικα ως cabrio ....τα σπαει.
Α και μπορεις να λες το ' Εχω και porsche, παμε μια βολτα;'
-
Κρίμα είναι να πάει μόνο με το κλικ-συναίσθημα, καλυτερα να βάλει κάτω τι ακριβώς θέλει από την αγορά του (επιδόσεις, τέλεια οδική συμπεριφορά, luxury & σπορ κλπ, wow factor) και με βάση αυτά ιεραρχημένα να διαλέξει εκείνο που του ταιριάζει. Σίγουρα κάποιοι παράγοντες θα έχουν υψηλότερη στάθμιση μέσα του και είναι κρίμα να τους αγνοήσει πηγαίνοντας με το marketing εκτός αν ξεκάθαρα είναι αυτός ο μοναδικός παράγοντας (είναι;)
Overkill δεν είναι. Ή για να το θέσω καλύτερα, όσο overkill είναι το vw golf που παίρνει κάποιος σε σχέση με ένα seat mii τόσο overkill είναι τα παραπάνω αυτοκίνητα με το golf. Άπλα είναι άλλη κατηγορία για διαφορετικές ανάγκες και budget.
Μα απο αυτά που γράφει και τα αυτοκίνητα που παρέθεσε είναι ξεκάθαρο ότι η επιλογή του θα είναι συναισθηματική και πολύ λιγότερο ιεραρχημένη βάση αναγκών ή marketing. Το οτι αυτός ξέρει μέσα του τι του αρέσει και τι ζητάει είναι το μόνο σίγουρο για αυτό και δεν του πρότεινα κάποιο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Άλλο τα συμβατικά ακόμα και σπορ αυτοκίνητα που σε συνθήκες δρόμου σε ένα βαθμό μπορείς να εξερευνήσεις -με μέτρο- τις δυνατότητες τους, κι άλλο τα πολύ δυνατά αυτοκίνητα που αναφέρει.. Τέτοιες κατασκευές είναι τόσο ικανές/απαιτητικές που για λόγους αυτοσυντήρησης δε τα πας στο όριο σε δημόσιους δρόμους. Εξ ου και το overkill..
Αργά λοιπόν δε τα λές οπότε το feeling το θεωρώ πιο σημαντικό για την επιλογή του.
-
Α και μπορεις να λες το ' Εχω και porsche, παμε μια βολτα;'
Πολύ πετυχημένο... αν παίζεις σε ελληνική ταινία του '70...
-
-
Καλημέρα Realzeus, σε ευχαριστώ πολύ! Όντως το GT-R είναι εκτός και το charger δεν είναι coupe.
Ως προς τις επιλογές που έχεις προσθέσει, όλες είναι ωραίες. Απλά δεν έχουν το wow factor που επιζητώ από το αμάξι. Supra μου φαίνεται μια μέτρια απομίμηση του Z4, και αν εξαιρέσεις το Elise, τα υπόλοιπα είναι για μένα 'συνηθισμένα' αμάξια που βλέπει κανείς συχνά στην Ελλάδα. Το Elise εμφανισιακά μου φαίνεται σαν μια μικρή μέλισσα, και λίγο υπερβολικό design για τα γούστα μου. Για αυτό και έχω σχεδόν καταλήξει στο Mustang GT 5.0, καθώς μπορεί να είναι ταυτόχρονα και elegant, μεγάλο, εντυπωσιακό αλλά και 'αλήτικο' αν χρειαστεί, παρότι υστερεί λίγο στο εσωτερικό.Για τα μεταχειρισμένα τώρα δεν είμαι σίγουρος πως πρέπει να το προσεγγίσω το θέμα. Πχ η Ferrari πολύ όμορφη και σίγουρα πολλοί θα θέλαμε να οδηγήσουμε μια. Βέβαια είναι παλιό μοντέλο και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στο εσωτερικό. Με λίγα λόγια, δεν ξέρω αν αξίζει να βρει κανείς ένα τόσο premium αμάξι μεταχειρισμένο με δεδομένο ότι θα είναι παλιάς χρονολογίας, συνεπώς και τεχνολογίας/design. Σίγουρα κάτι λιγότερο premium αλλά πιο πρόσφατης χρονολογίας θα ήταν καλύτερη επιλογή για τα δικά μου κριτήρια σε μεταχειρισμένο.
Εν κατακλείδι, σκέφτομαι σοβαρά την περίπτωση του Mustang, και έχω αρχίσει την έρευνα Ελλάδα και Εξωτερικό, λαμβάνοντας υπόψιν τέλη ταξινόμησης, κυκλοφορίας, πολυτελούς διαβίωσης, και άλλα συναφή κόστη, προσπαθώντας να δω τι συμφέρει περισσότερο... Θα σας κρατώ ενήμερους!
Ωραία διλημματα!!!
Πρέπει πρώτα από όλα να ξεκαθαρίσουμε αν μιλάμε για καινούριο ή μεταχειρισμένο. Γιατί καινούριο, το GTR κοστίζει 150+ χιλιάρικα, οπότε ξεφεύγει.
Καινούρια σε αυτά τα λεφτά (πάνω-κάτω, ΤΙΜΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΑΝΤΑ) έχουμε τα εξής (αλφαβητικά):
1) Audi TTS / TTRS
2) BMW M240i / M2
3) BMW 440i
4) Ford Mustang GT 5.0
5) Lotus Elise
6) Mercedes-Benz C400 / C43 AMG Coupe
7) Porsche Cayman / Boxster
Toyota Supra
Όπως βλέπεις οι επιλογές είναι πολλές και διαφορετικές. Πρέπει να σταθμίσεις τι θέλεις πάνω από όλα: Γκάζι στην ευθεία; Στρίψιμο; Άνεση (χώροι και ανάρτηση); Σηματάκι στην μάσκα; Εμφάνιση;
Αν μιλήσουμε για μεταχειρισμένα, οι επιλογές είναι άπειρες (από GTR μέχρι R8), αλλά εγώ θα είχα μάτια μόνο για Ferrari (φυσικά όχι για καθημερινό και προφανώς αν δεν είχα πρόβλημα με τα κόστη συντήρησης και την προσοχή που τραβάει):
https://www.car.gr/7985759-ferrari-360
ΥΓ: Camaro, Charger και Challenger καινούρια που βρήκες στην Ελλάδα; Δεν ήξερα καν ότι εισάγοντα. BTW, το Charger δεν είναι coupe.
-
1.Με ενδιαφέρει πιο πολύ η εμφάνιση , η αίσθηση και το θέλω για λίγες εμφανίσεις μέσα στην βδομάδα.
-
Ως προς τα κυβικά, ρύπους, κατανάλωση, κ.ά., κάνω ακόμα τους υπολογισμούς μου για να δω αν έχει νόημα.
-
Δεν έχω εμπειρία όχι, μάλιστα το GT-R το έχω αποκλείσει από τις επιλογές, καταλήγω πιο πολύ στο Mustang GT 5.0.
1ον πρεπει να ξεκαθαρισεις τι ακριβως ζητας απο αυτο το αμαξι, οπως σου ειπε και ο REALZEUS. Θελεις να εχει τρελες επιδοσεις,θες φοβερη εμφανιση ,θελεις ανεση, θελεις να ειναι σχεδον 'αγωνιστικο', το θες για καθε μερα ή θα το κινεις μια φορα το μηνα, το θες για να κανεις ταξιδια,??
2ον Σε απασχολει η καταναλωση και τα κυβικα του ή δεν εχεις προβλημα?
3ον και συμαντικοτερο ισως. Εχεις εμπειρια απο τετοια αμαξια? Γιατι πχ το Nissan GTR δεν εχει καμια σχεση με μια Μercedes Ε class Coupe. Εντελως διαφορετικα αμαξια και στην οδηγηση που 'απαιτουν' και στην αισθηση που σου δινουν
-
-
Το Mazda δεν με εντυπωσιάζει τόσο, και το Jaguar είναι πολύ ακριβό δυστυχώς...οπότε ναι, προς το παρόν κάνω έρευνα για Mustang...
Επιυελους ενσς ανθρωπος που δεν θελει κροσοβερ.....επιτελους.
Σ αυτη τη κατηγορια παντως εγω θα διαλεγα το Mazda MX5 RF στα 45000 περιπου ή την Jaguar F-type στα 95000 αν ηθελα κατι πιο πιασαρικο.
Η λογικη ομως λεει Mustang.Μεσα στο μπατζετ ενας θρυλος της αυτοκινησης που γραφει ιστορια στους δρομους....
68-70 χιλιαρικα εχει το πενταλιτρο με 450 αλογα,V8 και κινηση πισω......
-
Sorry αλλά η Mustang είναι πολυφορεμένη στην Ελλάδα. Το πιο εντυπωσιακό αμάξι σε αυτά τα λεφτά είναι το τούτο δω:
I found this offer on AutoScout24.
Mileage: 4,492 km
First registration: 11/2017
Final price: € 66,600.- -
Συμφωνώ, νομίζω ότι το συναίσθημα σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο, αλλά για εμένα το wow factor καθώς και τα υπόλοιπα που ανέφερα πιο πάνω έχουν προτεραιότητα και σίγουρα καθορίζουν την τελική απόφαση.
Αλλά όπως λέει και ο Μάστορας, αντικειμενικά το συναίσθημα υπερισχύει τα υπόλοιπα και επίσης, σίγουρα οι επιδόσεις στα αντίστοιχα αμάξια μου φαίνονται αντίστοιχες για την χρήση που έχω στο μυαλό μου.
Κρίμα είναι να πάει μόνο με το κλικ-συναίσθημα, καλυτερα να βάλει κάτω τι ακριβώς θέλει από την αγορά του (επιδόσεις, τέλεια οδική συμπεριφορά, luxury & σπορ κλπ, wow factor) και με βάση αυτά ιεραρχημένα να διαλέξει εκείνο που του ταιριάζει. Σίγουρα κάποιοι παράγοντες θα έχουν υψηλότερη στάθμιση μέσα του και είναι κρίμα να τους αγνοήσει πηγαίνοντας με το marketing εκτός αν ξεκάθαρα είναι αυτός ο μοναδικός παράγοντας (είναι;)
Overkill δεν είναι. Ή για να το θέσω καλύτερα, όσο overkill είναι το vw golf που παίρνει κάποιος σε σχέση με ένα seat mii τόσο overkill είναι τα παραπάνω αυτοκίνητα με το golf. Άπλα είναι άλλη κατηγορία για διαφορετικές ανάγκες και budget.
-
Πανέμορφο, αλλά πόσο βγαίνει η τελική τιμή να το φέρεις Ελλάδα με όλα τα κόστη?
Στο Car.gr έχει 2, αλλά είναι 80 χιλ και 90 χιλ αντίστοιχα.
https://www.car.gr/25282836-lexus-lc-500h
https://www.car.gr/25740909-lexus-lc-500h
Sorry αλλά η Mustang είναι πολυφορεμένη στην Ελλάδα. Το πιο εντυπωσιακό αμάξι σε αυτά τα λεφτά είναι το τούτο δω:
I found this offer on AutoScout24.
Mileage: 4,492 km
First registration: 11/2017
Final price: € 66,600.-
Αγορά Sport Coupe κοντά στα 75.000 ευρώ