Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατηγοριοποίηση βασικών κινητήρων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κατηγοριοποίηση βασικών κινητήρων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Έψαξα τις 5 πρώτες σελίδες, δεν βρήκα κάτι σχετικό και είπα να ανοίξω καινούργιο θέμα. Αν υπάρχει πιο πίσω συγνώμη.

      Για βασικούς κινητήρες που φοράνε πολλά οχήματα στην εποχή των ομίλων/συνεργασιών καλό θα ήταν να ξέρουμε δύο βασικά τους χαρακτηριστικά:

      1. Μηχανικά ή υδραυλικά ωστήρια,

      2. Ιμάντας ή καδένα.

      Παραθέτω κινητήρες ευρείας κατανάλωσης και φυσικά όποιος επιθυμεί να δώσει επιπλέον πληροφορίες (τύπος ψεκασμού κλπ) ευπρόσδεκτες. Παράκληση μόνο βέβαιες απαντήσεις για αποφυγή παραπληροφόρησης:

      • PSA 1.2/1.6 petrol,

      • PSA 1.5 BlueHDI diesel,

      • VAG 1.5 Tsi petrol,

      • Ford 1.0/1.5T petrol,

      • Ford 1.5T Ecoblue diesel,

      • Daimler/Renault 1.33 Tce petrol,

      • Honda 1.0/1.5T petrol,

      • BMW 1.5T petrol,

      • Hyundai/KIA 1.5T mh (νέος) petrol,

      • Hyundai/KIA 1.6T 48v mh diesel,

      • Mazda 2.0 Skyactive G/X petrol,

      • Mazda 2.0 Skyactive D diesel,

      • Toyota 1.8/2.0 hybrid petrol.

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sabas_thess last edited by

        Έψαξα τις 5 πρώτες σελίδες, δεν βρήκα κάτι σχετικό και είπα να ανοίξω καινούργιο θέμα. Αν υπάρχει πιο πίσω συγνώμη.

        Για βασικούς κινητήρες που φοράνε πολλά οχήματα στην εποχή των ομίλων/συνεργασιών καλό θα ήταν να ξέρουμε δύο βασικά τους χαρακτηριστικά:

        1. Μηχανικά ή υδραυλικά ωστήρια,

        2. Ιμάντας ή καδένα.

        Παραθέτω κινητήρες ευρείας κατανάλωσης και φυσικά όποιος επιθυμεί να δώσει επιπλέον πληροφορίες (τύπος ψεκασμού κλπ) ευπρόσδεκτες. Παράκληση μόνο βέβαιες απαντήσεις για αποφυγή παραπληροφόρησης:

        • PSA 1.2/1.6 petrol,

        • PSA 1.5 BlueHDI diesel,

        • VAG 1.5 Tsi petrol,

        • Ford 1.0/1.5T petrol,

        • Ford 1.5T Ecoblue diesel,

        • Daimler/Renault 1.33 Tce petrol,

        • Honda 1.0/1.5T petrol,

        • BMW 1.5T petrol,

        • Hyundai/KIA 1.5T mh (νέος) petrol,

        • Hyundai/KIA 1.6T 48v mh diesel,

        • Mazda 2.0 Skyactive G/X petrol,

        • Mazda 2.0 Skyactive D diesel,

        • Toyota 1.8/2.0 hybrid petrol.

        "I am what you made me", D.V.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Θα μου έκανε εντύπωση εαν υπάρχει ακόμα κινητήρας ευρείας παραγωγής με μηχανικά ωστήρια.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • P
            peta last edited by

            θα πρόσθετα στα 1 και 2,

            3.Πλαστικη , ή,αλουμινένια εισαγωγή ,

            και,

            4.δοχειο διαστολής ψυκτικου υπό πίεση, ή,απλή παροχέτευση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • W
              w202-amg last edited by

              Βγαίνει ακόμα αυτοκίνητο χωρίς δοχείο διαστολής?!

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • S
                sabas_thess last edited by

                Χαίρομαι που βλέπω έξτρα παραμέτρους να μπαίνουν στην εξίσωση. Άντε να δούμε ποιός θα κάνει την αρχή. Ίσως οι ιδιοκτήτες/γνωστές;

                Παρεπιπτόντως ποιες είναι οι απόψεις σας για τα βασικά διλήμματα που έθεσας;

                Για το θέμα ιμάντα/καδένα από προσωπική εμπειρία (σε FSI με την καδένα ποδηλάτου που φοράει ο VAG ταλαιπωρήθηκα σε συνδυασμό με το γρανάζι μεταβλητού) προτιμώ ιμάντα όπου η συστηματική αλλαγή σε εξασφαλίζει σε μεγαλύτερο βαθμό ενώ δεν θα έχεις ποτέ θέματα με θορύβους όπως στην καδένα αν και το τελευταίο θα μπορούσε κανείς να πει ότι είναι και ένας ασφαλής μηχανισμός προειδοποίησης.

                Για τα ωστήρια δεν έχω προσωπική εμπειρία καθώς δεν έχω κρατήσει όχημα με πάνω από 118.000 χλμ που έχω τώρα στο Octavia. Αρχικά το θέμα που είχα με την καδένα/γρανάζι στον FSI στα 105.000χλμ είχε αναγνωριστεί ως ωστήρια στην θεωρία με φίλους 'γνωστες' αλλά ο μηχανικός βρήκε το πραγματικό πρόβλημα. Από ότι άκουσα πρόσφατα στο Ytb σε έναν κινητήρα που δεν δουλεύει σε πραγματικά υψηλές στροφές η λογική επιλογή είναι υδραυλικά ωστήρια τα οποία απαιτούν μόνο το προφανές. Σωστή λίπανση κινητήρα βάση οδηγιών κατασκευαστή (λάδια φίλτρο λαδιών άριστης ποιότητας με αλλαγές σε σωστό χρόνο) και αντικατάσταση όλων των ωστηριων βάση επίσης οδηγιών κατασκευαστή. Έτσι αποφεύγεις το 'άγχος' να εξαρτάσαι από την ικανότητα του μηχανικού σου και της δικής σου να αναγνωρίσεις οσο πρόωρα μπορείς το όποιο θέμα.

                "I am what you made me", D.V.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • P
                  peta last edited by

                  με κόκκινο στις 10.000σαλ υδραυλικά ωστηρια είχε(Φ12*35χιλ).

                  Όμως στο αγωνιστικό Κιτ που έδινε για τον ίδιο κινητήρα (αγώνες αντοχής,F1)ανάμεσα στα άλλα εξαρτήματα, αντικαθιστουσε τα υδραυλικά ωστηρια με συμβατικά και μίνι καπελοτα.Οποτε σε αγωνιστική χρήση υπάρχει μάλλον θέμα αξιοπιστίας αλλά φαντάζομαι και απώλειας ισχύος από την 'μικρό -υστέρηση' του καπέλοτου  να σπρώξει τη βαλβίδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr