Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Formula 1, Γενικά Νέα!!!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Formula 1, Γενικά Νέα!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 1 / 16
    Formula 1
    28
    317
    84618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • nickthetrib
      nickthetrib last edited by

      μετά από το παρακάτω ανάγνωσμα, ανοίγω το θέμα

      https://www.newsauto.gr/formula1-3/vomva-i-honda-apochori-apo-ti-formula-1/

      Ο κόκκινος ταύρος, θα κάνει και αυτός φτερά???

      Το prancing horse δεν πρόκειται να δώσει ισχύ (που δεν έχει κιόλας, αυτή τη στιγμή) σε κάποιον που θα την αξιοποιήσει καλύτερα

      Η merc το ίδιο.

      Ο max, που θα πάει???

      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • nickthetrib
        nickthetrib last edited by

        μετά από το παρακάτω ανάγνωσμα, ανοίγω το θέμα

        https://www.newsauto.gr/formula1-3/vomva-i-honda-apochori-apo-ti-formula-1/

        Ο κόκκινος ταύρος, θα κάνει και αυτός φτερά???

        Το prancing horse δεν πρόκειται να δώσει ισχύ (που δεν έχει κιόλας, αυτή τη στιγμή) σε κάποιον που θα την αξιοποιήσει καλύτερα

        Η merc το ίδιο.

        Ο max, που θα πάει???

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          ggab last edited by

          Ειμαι ιδιαιτερα περιεργος να δω πως θα τα παει ο Ρασελ με το μονοθεσιο του Χαμιλτον. Αν ο μικρος πρωτευσει για μενα γκρεμιζεται ο μυθος του 'οδηγου' και τα παντα ειναι το μονοθεσιο! Στις πρωτες ελευθερες δοκιμες ο Ρασελ ηταν πρωτος! Κυριολεκτικα απο τελευταιος βρισκεται πρωτος. Μηπως το 'αλανι' ο Μαξ ειχε δικιο που προκαλεσε των Χαμιλτον να ανταλαξουν μονοθεσια σε εναν ατυπο αγωνα;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • P
            panormus772 last edited by

            Δεν ισχύει πάντα ότι αν έχεις καλύτερο αμάξι,θα κερδίζεις με όποιον οδηγό στο τιμόνι.

            Τότε ο Bottas γιατί δεν μπορεί να είναι μπροστά από τον Hamilton?

            Οι οδηγοί χρειάζεται,πέρα από το να έχουν δυνατό αμάξι,να έχουν οδηγικές ικανότητες,αντίληψη των καταστάσεων κατά τη διάρκεια του αγώνα και ν'ασχολούνται με τις ρυθμίσεις του μονοθεσίου τους συνεχώς. Θυμάμαι έλεγαν πως π.χ. ο Σουμάχερ κι ο Σέννα έκαναν δοκιμές στην πίστα,ρυθμίσεις,μικροβελτιώσεις ξοδεύοντας πολλές ώρες καθημερινά μαζί με τους μηχανικούς στα pits και στην πίστα,μεχρι να ετοιμάσουν το ιδανικό μονοθέσιο για τον εκάστοτε αγώνα.

            Εκεί ξεχωριζουν οι πολλοί καλοί οδηγοί,από τους πρωταθλητές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • G
              ggab last edited by

              Θες να μου πεις οτι ο Bottas αντιμετωπιζεται ισοτιμα απο την μερκ και δεν ειναι για ειναι ο Νο2;;;; Επι εποχης Σουμι ποσες φορες ειχαν δωσει εντολη στον Μπαρικελο να κοψει γκαζια για να βγει δευτερος;;;; Ιδιαιτερα στην παρουσα φαση θα ειναι ο τελευταιος με το μονοθεσιο του πρωτου. Για μενα θα φανουν πολλα. Εντελως προσωπικη αποψη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • P
                panormus772 last edited by

                Το ότι μπορούσαν να κερδίσουν κάποιους αγώνες και κάποιες μονομαχίες τα 'δεύτερα' ονόματα,δεν τους κάνει και ισάξιους με τους 1ους. Η ομάδα φτιάχνει το δυνατότερο αμάξι,αλλά περιμένουν και το feedback από σένα για να εντοπίσεις τις λεπτομέρειες στην ανάρτηση,στο τιμόνι,στις αεροτομές κ.ά. που θα το κάνουν να ξεχωρίσει στον αγώνα και στις δοκιμές.Αν δεν ξενυχτάς δίπλα από τους τεχνικούς και μηχανικούς πολλές ώρες και μέρες καθ'όλη την εξέλιξη του μονοθεσίου, δεν θα τελειοποιηθεί η απόδοση του.Αν το μόνο που κάνεις είναι να είσαι μποεμ τύπος και να καβαλάς ένα έτοιμο αμάξι το πρωί για τον αγώνα και τα δοκιμαστικά και με το που τελειώνει να παίρνεις το αεροπλάνο ή τη maserati,porsche σου για να γυρίσεις στη βίλλα σου μέχρι τον επόμενο αγώνα,θα κερδίσεις κάποιες μονομαχίες από τον 1ο,αλλά όχι το πρωτάθλημα.Να φτάσεις στην κορυφή είναι πιο εύκολο από το να παραμείνεις σ'αυτή.

                Φυσικά,προσωπική άποψη κι η δική μου.Κουβέντα κάνουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • G
                  ggab last edited by

                  Εννοειται κουβεντα να γινεται! Οποτε εις αυριον τα σπουδαια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • mastoras78
                    mastoras78 last edited by

                    Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα πάει ο Russell σε ένα κορυφαίο μονοθέσιο. Όχι οτι θα μπορούν να βγούν απόλυτα συμπεράσματα, αλλά να δείξει τη στόφα του.

                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                    #tsekourato_ksevrakoma

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • P
                      panormus772 last edited by

                      Eπίσης θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε και το ανάποδο. Δηλαδή, πως κι ο Hamilton - ή ο όποιος κορυφαίος οδηγός- θα τα πήγαινε αν οδηγούσε ένα χαμηλής δυναμικότητας μονοθέσιο, όπως η φετινή Williams ή η Haas.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • mastoras78
                        mastoras78 last edited by

                        Αν δε τους βάλεις πάντως μια πλήρη χρονιά σε ένα μονοθέσιο δύσκολα βγαίνουν συμπεράσματα.. Είναι πολλές οι παράμετροι. Λίγες που μου έρχονται στο μυαλό :

                        Απόλυτη ταχύτητα σε ένα γύρο, consistency(επαναληψιμότητα και σταθερότητα επίδοσης), τάση για οδηγικά λάθη, προσπεράσματα, αντίληψη να αποφεύγουν 'κακοτοπιές' και συγκρόυσεις κατα τη διάρκεια του αγώνα, efficiency(καλό γυρολόγιο χωρίς να τρώς λάστιχα), feedback στους μηχανικούς κατά την εξέλιξη του μονοθεσίου και ρυθμίσεις πίστας.. χαμός

                        Είναι και οι ομάδες που θα ζητάνε marketing material, εικόνα προς τα έξω, διαχειρίσιμη προσωπικότητα και γένικα θα θέλουν να έχουν το πάνω χέρι και να προβάλλονται όπως ακριβώς επιθυμούν..

                        Όσο κι αν δε τον πηγαίνω τον Χάμιλτον νομίζω ότι είναι ο πιο ολοκληρωμένος οδηγός της γενιάς του και ο καλύτερος overall στο grid σήμερα..

                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                        #tsekourato_ksevrakoma

                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                        • G
                          ggab @panormus772 last edited by

                          Eπίσης θα ήταν ενδιαφέρον να βλέπαμε και το ανάποδο. Δηλαδή, πως κι ο Hamilton - ή ο όποιος κορυφαίος οδηγός- θα τα πήγαινε αν οδηγούσε ένα χαμηλής δυναμικότητας μονοθέσιο, όπως η φετινή Williams ή η Haas.

                          +1 Αυτο θα ηταν ακομη πιο ενδιαφερον απο αυτο που γινεται σημερα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Τι λέει ο Grosjean για το πώς έζησε το ατύχημα

                            https://www.drive.gr/news/kosmos/eimai-iremos-prokeitai-na-pethano-oi-skepseis-toy-grosjean-amesos-meta-atyhima?fbclid=IwAR2Tfy1b0kReV3RLs29Dz5x-0dTTa6VSuT5F-y486z24t6Qb6U1cEOjBGy8

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • G
                              ggab last edited by

                              Τι άλλο να κάνουν τα παιδιά για να μην απομυθοποιηθει ο Χάμιλτον;;;;Αν είχε 10 ακόμη γύρους θα ανέβαινε πόντιουμ ο Ράσελ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • mastoras78
                                mastoras78 last edited by

                                Είχα αναμπουμπούλα σπίτι και δε κατάλαβα τι παίχτηκε με τον Russell στο τέλος και έκανε εκείνο το πιτ στόπ. Θα ήταν έυκολα πρώτος.. Για εκείνο που σιγουρεύτηκα πάντως είναι οτι ο Bottas είναι όντως 'λίγος'

                                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                #tsekourato_ksevrakoma

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • P
                                  panormus772 @mastoras78 last edited by

                                  Είχα αναμπουμπούλα σπίτι και δε κατάλαβα τι παίχτηκε με τον Russell στο τέλος και έκανε εκείνο το πιτ στόπ. Θα ήταν έυκολα πρώτος.. Για εκείνο που σιγουρεύτηκα πάντως είναι οτι ο Bottas είναι όντως 'λίγος'

                                  +1 για Bottas

                                  Έκαναν -άθελά τους (?)- λάθος στο σετ ελαστικών,τον ειδοποίησαν να ξαναμπεί γιατί έχαναν πίεση τα ελαστικά και ξαναμπήκε στα pits. O Russel το άξιζε σήμερα.

                                  Κι εγώ δεν θεωρώ το Hamilton το ίδιο με τα 'ιερά τέρατα' της F1 (Lauda,Gilles Villeneuve,Senna,Schumacher κ.ά.), έχει βρεθεί τα τελευταία χρόνια σε συγκυρία που η Merc έχει τεράστια διαφορά από τα άλλα μονοθέσια,όμως από τον ομόσταβλό του και τους λοιπούς πολύ ελπιδοφόρους μεν,αλλά μελλοντικά δε, νέους πιλότους, είναι τουλάχιστον ένα σκαλί πάνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Εδώ ο Russell κάνει πλατούλα στον Bottas για την pole

                                    https://www.gazzetta.gr/in-motion/formula1/article/1540397/rasel-xegeloyn-oi-hronoi-moy-tahyteros-o-mpotas

                                    Υπερβολικά ταπεινός, εγώ άλλα είδα στον αγώνα πάντως.

                                    Συμφωνούμε και για τους πιλότους που παρέθεσες με επιπλέον προσθήκες τους Fangio και Jimmy Clark  🙂

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 40
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Αν δεν ξέραμε τι έχει προηγηθεί θα λέγαμε ακόμη ένας περίπατος του Χάμιλτον! Αλάνθαστος ο μικρός και φουλ χώσιμο για να ανακτήσει τις θέσεις που η μερκ προσπαθούσε να του στερήσει. Απίστευτα πράγματα.

                                      Τελικά ο Bottas είναι πολύ λίγος ακόμα και με το κορυφαίο μονοθέσιο στην παρούσα φάση! Ο Ράσελ τον πέρναγε σαν σταματημένο ότι ώρα ήθελε.

                                      Οπότε αν Ferrari, Red Bull κτλ δεν φτιάξουν ανταγωνιστικά αυτοκίνητα ο νικητής θα είναι ένας και θα ψάχνουμε για τον δεύτερο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Πρωταθλητής ο Χάμιλτον μια φορά, εντάξει μπορεί να ήταν λόγω του αυτοκινήτου και της ομάδας. Πρωταθλητής 2 φορές το ίδιο. 3 φορές?

                                        7 φορές πρωταθλητής είναι ο άνθρωπος ρε παιδιά δεν είναι μεγάλος οδηγός.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • M
                                          megane98hp last edited by

                                          Ε τότε να τα κάνουμε τηλεκατευθυνόμενα αφού ο οδηγός δεν χρειάζεται!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            ggab @megane98hp last edited by

                                            Ε τότε να τα κάνουμε τηλεκατευθυνόμενα αφού ο οδηγός δεν χρειάζεται!!!

                                            Τα στοιχειώδη προσόντα να διαθέτει ένας οδηγός της F1 στην παρούσα φάση με το μονοθέσιο της μερκ,θα πάρει το πρωτάθλημα και ας μη βγαίνει πάντα πρώτος. Αρκεί να είναι στο πόντιουμ! Διαφωνείς;;;

                                            Ήδη ο Τοτο είπε ότι ένα αστέρι γεννιέται. Τι να πει άραγε,λες και αν στη θέση του Ράσελ ήταν οι Περεζ,Στρολλ,Ρικιαρντο,Ραικονεν,Λεκλερκ κτλ το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό!

                                            Γι'αυτό είπα ότι για μένα πέσαν οι μάσκες. Ο Μποττας δεν κάνει γιατί θα έπρεπε να είναι πάντα τουλάχιστον δεύτερος και οτι ο Χάμιλτον είναι σαν τους υπόλοιπους,πολύ καλούς οδηγούς,με το κορυφαίο μονοθέσιο.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 1 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr