-
Καλησπέρα σας αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Είμαι 26 ετών πρόκειται για το πρώτο μου αυτοκίνητο και το budget έχει διαμορφωθεί στα 20.000€.
Αρχικά είχα προσανατολιστεί στην κατηγορία των supermini όμως μετά απο πολύ καιρό αναζήτησης και προτροπές τόσο του κύκλου μου όσο και άλλων μελών διαφόρων fora κατέληξα στο ότι ίσως η επιλογή κάποιου ανώτερης κατηγορίας hatchback να με εξυπηρετούσε καλύτερα. Προς το παρόν μένω επαρχία, ουσιαστική ανάγκη για αγορά αυτοκίνητου δεν υπάρχει την προκειμένη χρονική στιγμή αφού κυριολεκτικά όλες μου οι αποστάσεις (δουλειά - έξοδοι κτλ) βρίσκονται σε ακτίνα max 1 χιλιομέτρου. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει τους ερχόμενους μήνες με πολύ πιθανή την μετακόμιση μου σε μεγάλη πόλη. Σε κάθε περίπτωση αφού 'πάω' για αγορά καινούριου αυτοκινήτου θέλω να πάρω κάτι το οποίο θα με εξυπηρετεί για minimum μια 10ετία. Όσο ψάχνω, αντί να καταλήγω κάπου συνεχώς νιώθω ότι αυξάνονται οι επιλογές που θεωρώ ότι έχω. Στην ουσία το μόνο που έχω απορρίψει μέχρι στιγμής είναι τα SUV.
Tα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει ως τώρα είναι τα εξής:
-
Το νέο Leon (αν είχε και κανένα knob αντί να φόρτωνε όλες τις λειτουργίες στο infotainment θα ταν όλα πιο έυκολα)
-
Το facelift του i30
-
Το Ceed
-
Το Focus
Όλα τα ανωτέρω σε εκδόσεις βενζίνης, και μάλλον στις 'αρχικές' τους αφού το budget ξεφεύγει αρκετά. Ακόμα συνεχίζω να σκέφτομαι και κάποια από τα 'ευρύχωρα' για την κατηγορίας τους supermini (εκεί δηλαδή που κατευθυνόμουν στην αρχή).
Νομίζω ότι έχω εξετάσει πραγματικά σχεδόν όλες τις επιλογές μου, ωστόσο θα ήθελα τις γνώμες σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Καλησπέρα σας αυτή την περίοδο βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Είμαι 26 ετών πρόκειται για το πρώτο μου αυτοκίνητο και το budget έχει διαμορφωθεί στα 20.000€.
Αρχικά είχα προσανατολιστεί στην κατηγορία των supermini όμως μετά απο πολύ καιρό αναζήτησης και προτροπές τόσο του κύκλου μου όσο και άλλων μελών διαφόρων fora κατέληξα στο ότι ίσως η επιλογή κάποιου ανώτερης κατηγορίας hatchback να με εξυπηρετούσε καλύτερα. Προς το παρόν μένω επαρχία, ουσιαστική ανάγκη για αγορά αυτοκίνητου δεν υπάρχει την προκειμένη χρονική στιγμή αφού κυριολεκτικά όλες μου οι αποστάσεις (δουλειά - έξοδοι κτλ) βρίσκονται σε ακτίνα max 1 χιλιομέτρου. Αυτό ωστόσο αναμένεται να αλλάξει τους ερχόμενους μήνες με πολύ πιθανή την μετακόμιση μου σε μεγάλη πόλη. Σε κάθε περίπτωση αφού 'πάω' για αγορά καινούριου αυτοκινήτου θέλω να πάρω κάτι το οποίο θα με εξυπηρετεί για minimum μια 10ετία. Όσο ψάχνω, αντί να καταλήγω κάπου συνεχώς νιώθω ότι αυξάνονται οι επιλογές που θεωρώ ότι έχω. Στην ουσία το μόνο που έχω απορρίψει μέχρι στιγμής είναι τα SUV.
Tα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει ως τώρα είναι τα εξής:
-
Το νέο Leon (αν είχε και κανένα knob αντί να φόρτωνε όλες τις λειτουργίες στο infotainment θα ταν όλα πιο έυκολα)
-
Το facelift του i30
-
Το Ceed
-
Το Focus
Όλα τα ανωτέρω σε εκδόσεις βενζίνης, και μάλλον στις 'αρχικές' τους αφού το budget ξεφεύγει αρκετά. Ακόμα συνεχίζω να σκέφτομαι και κάποια από τα 'ευρύχωρα' για την κατηγορίας τους supermini (εκεί δηλαδή που κατευθυνόμουν στην αρχή).
Νομίζω ότι έχω εξετάσει πραγματικά σχεδόν όλες τις επιλογές μου, ωστόσο θα ήθελα τις γνώμες σας, ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Δεν δίνεις κάποια κριτήρια για να προτιμηθούν κάποια αυτοκίνητα και να αποκλειστούν κάποια άλλα, να ξέρουμε το σκεπτικό σου. Όπως πχ **γιατί **θέλεις μόνο βενζίνη, τι **επιδόσεις **χρειάζεσαι κλπ. Αυτά τα 4 τα ξεχώρισες λόγω εμφάνισης ή κάτι άλλο;
Από τα 4 θα σου πρότεινα να επιλέξεις από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή πρώτη επιλογή το Focus αν βγαίνει στα χρήματα.
Το σωστό θα ήταν να ορίσεις κάποια βασικά κριτήρια, να δεις ποια αυτοκίνητα τα ικανοποιούν, και μετά ανάλογα την τιμή να διαλέξεις.
-
Νομίζω πως με όριο τα 20 χιλ δύσκολα θα βρεις κάτι συμφέρον στην μεσαία κατηγορία.
Σου προτεινω να κοιτάξεις το Fiesta σε:
ST Line 155 mhybrid στα 19180
Active X 155 mhybrid στα 20406
Εντάξει δεν έχει τους χώρους του Focus όμως στην ηλικία σου ή και αργότερα με ένα μικρό παιδί (όσο είναι μικρό!) νομίζω θα την παλέψεις μέχρι να βρεις κάτι πιο ευρύχωρο.
Τώρα αν θέλεις και μια πιο οικονομική επιλογή, δες και το Swift Sport
-
Δεν δίνεις κάποια κριτήρια για να προτιμηθούν κάποια αυτοκίνητα και να αποκλειστούν κάποια άλλα, να ξέρουμε το σκεπτικό σου. Όπως πχ **γιατί **θέλεις μόνο βενζίνη, τι **επιδόσεις **χρειάζεσαι κλπ. Αυτά τα 4 τα ξεχώρισες λόγω εμφάνισης ή κάτι άλλο;
Από τα 4 θα σου πρότεινα να επιλέξεις από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή πρώτη επιλογή το Focus αν βγαίνει στα χρήματα.
Το σωστό θα ήταν να ορίσεις κάποια βασικά κριτήρια, να δεις ποια αυτοκίνητα τα ικανοποιούν, και μετά ανάλογα την τιμή να διαλέξεις.
Έχεις δίκιο φίλε μου, θα προσπαθήσω να γίνω πιο κατατοπιστικός.
Αρχικά κοιτούσα supermini γιατί παιδιά/σκυλια/γατιά δεν έχω και δεν έχω σκοπό να αποκτήσω στο προσεχές μέλλον, σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτου. Θέλω όμως να μπορεί να κάθεται πίσω άνετα ο ποιοσδήποτε, δε λέμε σταυροπόδια, απλά έχω μπει σε αρκετά μικρά που μπαίνεις και είσαι τόσο στενά που ανυπομονείς να τελειώσει το ταξίδι να κατέβεις. Κοινώς να μπορώ να πω σε 4 φίλους 'Θα πάμε με εμένα', δε μιλάω να κάνουμε eurotrip, αλλά να μη βασανίζονται κιόλας.
Στη συνέχεια πολλοί άρχισαν να μου λένε ότι το budget είναι αρκετά μεγάλο για να 'χαραμιστεί' σε supermini και πως μπορώ να ανέβω κατηγορία. Έτσι άρχισα να ψάχνομαι για hatchbacks. Αρκετά μεγαλύτερα και παίρνεις 'περισσότερο αμάξι' - προκύπτει βέβαια μελλοντικά ίσως πρόβλημα σε parking αφού είναι σαφώς δυσκολότερο ένα τέτοιο αμάξι σε αστικό κέντρο σε σχέση με ενα supermini. Τα συγκεκριμένα μοντέλα που ανέβασα μου άρεσουν εμφανισιακά, απαιτήσεις για 'γκάζια' δεν έχω, τουλάχιστον όχι σε επίπεδο χομπίστα/car enthusiast, έτσι αρκούμαι και στις αρχικές εκδόσεις με τους χιλιάρηδες βενζινοκινητήρες. Δεν πρόκειται δηλαδή για υποχώρηση, απλά πραγματικά θεωρώ πως ένας 1.0 κινητήρας στα 120 άλογα μου αρκεί. Επίσης θεωρώ απίθανο να κάνω ποτέ αρκετά χιλιόμετρα για να δικαιολογήσω και να αποσβέσω την επιλογη π.χ. diesel.
-
Αφού θεωρείς ότι τα 120 άλογα σε καλύπτουν, οι 2 επιλογές που έβαλα πιο πάνω, σε 125 αντί για 155 είναι φθηνότερες ακόμα.
-
Οκ, σωστό για τους χώρους εγώ θα προσθέσω και τον χώρο μπροστά. πχ εγώ στο fiesta ένοιωθα στενά μπροστά , για πίσω δεν θα το συζητήσω καν για τα πόδια. Επομένως κατέληξα στο focus παρά τα επιπρόσθετα 25 εκατοστά.
Πάντως σε Focus mHEV Stline με τα 125 άλογα μπορείς να πας και στα 20800 με λίγο κυνήγι. Επομένως αν θες σε αυτή την κατηγορία θα πρέπει να ανέβεις κατάτι. Αλλιώς πας σε fiesta,208 σε καλές εκδόσεις...
-
Ξέρω θα φάω κράξιμο αλλά η λύση στο πρόβλημα σου είναι η εξής μια και μοναδική: Suzuki Vitara 1.4 hybrid 48V GL+ στα 19.770 με υπερπλήρη εξοπλισμό , οδηγική συμπεριφορά hatchback, πολύ καλές επιδόσεις , πολύ όμορφο , και SUV που επιτάσσουν οι καιροί και η αγορά.
-
Αφού θεωρείς ότι τα 120 άλογα σε καλύπτουν, οι 2 επιλογές που έβαλα πιο πάνω, σε 125 αντί για 155 είναι φθηνότερες ακόμα.
Σαφώς με καλύπτουν από άποψη επιδόσεων, επί της ουσίας εντός budget είναι σχεδόν όλα τα supermini και με πολύ καλά επίπεδα εξοπλισμού. Το fiesta βέβαια πρέπει να ναι αρκετά μικρό σε χώρους ακόμα και για την κατηγορία των supermini.
Το polo και το ibiza είναι αρκετά ευρύχωρα για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ αν το polo ήταν ΄ πιο ενδιαφέρον αισθητικά θα πήγαινα με τη μία εκεί χωρίς να ανακατεύω άλλες κατηγορίες, αλλά το θεωρώ ένα φοβερά βαρετό εμφανισιακά αυτοκίνητο, το οποίο δε καταλαβαίνεις εάν είναι μοντέλο του '10? του '15? του '20? (την ίδια άποψη έχω για το fiesta, φίλος έχει ένα αρκετά παλιότερο και μοιάζουν πάρα πολύ). To clio μου αρέσει πολύ αισθητικά, αρνητικό οι χώροι και το 5ρι κιβώτιο.
Εδώ να αναφέρω ότι επειδή είμαι σε 'πρώιμο' στάδιο αναζήτησης οι σχολιασμοί μου για τους χώρους αντλούνται από τις άπειρες κριτικές που έχω δει, δεν έχω δει κάποιο αμάξι από κοντά, θα γίνει και αυτό απλά ήλπιζα να δημιουργήσω πρώτα μια shortlist.
-
ΟΧΙ, μην πάρεις SUV και ειδικά το Vitara αν δεν σκοπεύεις να πατήσεις χώμα.
κάτι με τους μεγαλύτερους χώρους σε seg-b είναι το i20 ή το Rio (αλήθεια βγαίνει αυτό??? δεν το έχει αναφέρει κανείς τελευταία) αλλιώς αν επιμένεις σε seg-c αυτά που έχεις ξεχωρίσει είναι μια χαρά (αρκεί οι εκδόσεις που θες να είναι εντός budget)
Αν παλί ναι, τότε το vitara είναι η καλύτερη λύση
-
Σε κάθε περίπτωση αφού 'πάω' για αγορά καινούριου αυτοκινήτου θέλω να πάρω κάτι το οποίο θα με εξυπηρετεί για minimum μια 10ετία.
Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, θα σταθώ όμως σε αυτό το σημείο. Εφόσον θες αυτοκίνητο για τουλάχιστον 10 χρόνια, σημαντικό είναι η αξιοπιστία, το κόστος συντήρησης και η εγγύηση. Άρα, π.χ. ένα Polo δεν είναι και η πιο σοφή επιλογή.
Προσωπικά θα κοίταζα: Ford, Kia, Hyndai & Toyota που έχουν μεγάλη εγγύηση. Δες για παράδειγμα, σε όσα έχουν ήδη συζητηθεί / προταθεί και τη νεα Corolla, η οποία είναι όμορφη (ειδικά για Τογιότα), σε καλύπτει από κινητήρα και έχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά και αυτή τη στιγμή με την προωθητική που τρέχει παίρνεις την Active+ με €20.000.
-
Μακρυά από VAG αν πας για 10ετία. Πήγαινε να δεις το Fiesta από κοντά. Ναι δεν είναι υπερ ευρύχωρο, δεν είναι όμως και τρύπα σαν το Clio. Για σύντομες αποστάσεις άνετα κάθονται 2 άτομα πίσω. Στο Clio προσωπικά δεν χωρούσα, είχα τα πόδια μου διαγώνια για να χωρέσω σε ενός φίλου μια φορά που χρειάστηκε. Και είμαι 1.87 δε με λες και ντερέκι.
Θα σου μιλούσα για το Puma αλλα στα χρήματα που διαθέτεις δεν υπάρχει κάτι.
Η Corolla ενδιαφέρουσα πρόταση αν και έχει αρκετά στενό εσωτερικό για το μέγεθός της.
-
Αν θες να βάζεις 4 ενήλικες καλύτερα να κοιτάξεις τη κατηγορία C. Κατά τα άλλα συμφωνώ με Fanis
-
Αφού μένεις στην επαρχία και πιθανώς δεν μπορείς να πάρεις αμπάριζα τις αντιπροσωπείες, παίξε στο διαμορφωτή τα περισσότερα supermini, ακόμα κι αυτά που εκ πρώτης όψεως δε σου πολυγεμίζουν το μάτι. Με το budget που διαθέτεις μπορείς να έχεις ένα καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο, το οποίο και στην εμφάνιση θα διαφέρει αρκετά από τις βασικές εκδόσεις. Κάποια μοντέλα κερδίζουν εμφανώς στην εικόνα μέσα κι έξω, όσο ανεβαίνεις σε επίπεδο εξοπλισμού, ώστε να μη φαίνονται τόσο αδιάφορα όσο στη βασική έκδοση. Εννοείται πως θα οδηγήσεις όσα περισσότερα μπορείς. Σου εύχομαι καλή απόλαυση στη διαδικασία και με την καρδιά σου να διαλέξεις αυτό που γουστάρεις περισσότερο!
-
Από ευρύχωρα και αξιόπιστα μικρά, εγώ θα πρότεινα Kia Rio, καθώς και το καινούργιο i20 το οποίο λένε ότι μεγάλωσε και σε χώρους και σε πορτμπαγκάζ και είναι και τα 2 μοντέλα που μπορείς να τα πάρεις σε φουλ εκδόσεις. Εν συνεχεία θα μπορούσες ίσως να δεις και το C3, το Fiesta, καθώς και το Kia Stonic facelift. Θα μπορούσες ακόμα να δεις και το Puma για μένα στην έκδοση St Line η οποία είναι στα 21000 στον διαμορφωτή, ωστόσο με παζάρι πιστεύω θα μπορούσε ίσως να πέσει στα 20000 και έχει αξιόλογο εξοπλισμό. Ξέρω ότι είπες όχι SUV, αλλά προσωπικά τόσο το Puma όσο και το Stonic δεν τα κατατάσσω στα SUV. Τέλος, θα συμφωνήσω και γω ότι αφού το θες για καμιά 10ετία, θα κοίταζα Ford, Hyundai-KIA και Toyota. Το facelift του i30 πχ στην έκδοση Distinctive με πολύ καλό εξοπλισμό θα σου βγει στα 19,500 περίπου. Πήγαινε να τα δεις, να τα οδηγήσεις, ίσως να σε βοηθήσει να αποκλείσεις τουλάχιστον μερικά. Πάρε και από τηλέφωνο προσφορές γιατί πολλές φορές οι τιμές είναι αρκετά πιο κάτω από τους διαμορφωτές...
-
Συμφωνω με την επιλογη σου να πας σε μικρομεσαιο και οχι μικρο γιατι οντως επαυξανω 100% σε αυτο που λες 'αγοραζεις πολυ περισσοτερο αυτοκινητο για τα λεφτα σου'.
Προσωπικη μου παρατηρηση ειναι οτι τελευταια 15 χρονια τα αυτοκινητα εχουν ακριβηνει ενα 5χιλιαρο (δεν ειναι της παρουσης το να σχολιασουμε το γιατι, πληθωρισμος/εξομπλισμος/ηλεκτρονικα/whatever). Και οταν αγοραζες μικρο με 13.000 και μεσαιο με 17.000 σου φαινοταν η διαφορα το 4χιλιαρο ή 31% αισθητο. Σημερα θες για αντιστοιχο μικρο 18.000 και για μικρομεσαιο 22.000 και αυτο το 22% δεν σου φαινεται τοσο μεγαλο, ισως επειδη 'πονας' και για τα 2 δινοντας κοντα στο 20ρικο.
-
Με ικανοποιητικούς χώρους,αξιοπιστία,εγγύηση,διαστάσεις πόλης και μέχρι 20.000, από σουπερμίνι βλέπω ουσιαστικά το νέο i20 turbo και καλοεξοπλισμένο. Θα μπορούσε και Kia rio (αλλά μάλλον είναι πολλά χρόνια στην αγορά,οπότε αναμένεται σχετικά σύντομα πιθανή αλλαγή),Ibiza (καλοί χώροι,αλλά εγγύηση VAG).
Στην παραπάνω κατηγορία Focus (και με τα 125hp,αφού δεν έχεις ιδιαίτερες απαιτήσεις σε επιδόσεις) ή νέο Leon (style 1.0 110hp ξεκινά κάτω από 20.000).Παίζει και i30 με τον 1.0 120hp. Όμως, όλα αυτά έχουν 30+ εκ. μήκος μεγαλύτερο -και πλάτος τα περισσότερα- από τα σουπερμίνι. Οπότε καταργείται εν μέρει το ένα κριτήριο σου,της εύκολης κίνησης σε πόλη (σε τι βαθμό εσύ θα το κρίνεις,ανάλογα τον χρόνο και το χώρο των μετακινήσεών σου στην πόλη)
Το καλύτερο πάντως -όπως λένε κι οι προλαλήσαντες- είναι να δοκιμάσεις τα μοντέλα που θα κατασταλάξεις.
-
piliourits wrote:
Δεν δίνεις κάποια κριτήρια για να προτιμηθούν κάποια αυτοκίνητα και να αποκλειστούν κάποια άλλα, να ξέρουμε το σκεπτικό σου. Όπως πχ **γιατί **θέλεις μόνο βενζίνη, τι **επιδόσεις **χρειάζεσαι κλπ. Αυτά τα 4 τα ξεχώρισες λόγω εμφάνισης ή κάτι άλλο;
Από τα 4 θα σου πρότεινα να επιλέξεις από κάτω προς τα πάνω, δηλαδή πρώτη επιλογή το Focus αν βγαίνει στα χρήματα.
Το σωστό θα ήταν να ορίσεις κάποια βασικά κριτήρια, να δεις ποια αυτοκίνητα τα ικανοποιούν, και μετά ανάλογα την τιμή να διαλέξεις.
Έχεις δίκιο φίλε μου, θα προσπαθήσω να γίνω πιο κατατοπιστικός.
Αρχικά κοιτούσα supermini γιατί παιδιά/σκυλια/γατιά δεν έχω και δεν έχω σκοπό να αποκτήσω στο προσεχές μέλλον, σε κάθε περίπτωση δεν αποτελεί κριτήριο για την επιλογή αυτοκινήτου. Θέλω όμως να μπορεί να κάθεται πίσω άνετα ο ποιοσδήποτε, δε λέμε σταυροπόδια, απλά έχω μπει σε αρκετά μικρά που μπαίνεις και είσαι τόσο στενά που ανυπομονείς να τελειώσει το ταξίδι να κατέβεις. Κοινώς να μπορώ να πω σε 4 φίλους 'Θα πάμε με εμένα', δε μιλάω να κάνουμε eurotrip, αλλά να μη βασανίζονται κιόλας.
Στη συνέχεια πολλοί άρχισαν να μου λένε ότι το budget είναι αρκετά μεγάλο για να 'χαραμιστεί' σε supermini και πως μπορώ να ανέβω κατηγορία. Έτσι άρχισα να ψάχνομαι για hatchbacks. Αρκετά μεγαλύτερα και παίρνεις 'περισσότερο αμάξι' - προκύπτει βέβαια μελλοντικά ίσως πρόβλημα σε parking αφού είναι σαφώς δυσκολότερο ένα τέτοιο αμάξι σε αστικό κέντρο σε σχέση με ενα supermini. Τα συγκεκριμένα μοντέλα που ανέβασα μου άρεσουν εμφανισιακά, απαιτήσεις για 'γκάζια' δεν έχω, τουλάχιστον όχι σε επίπεδο χομπίστα/car enthusiast, έτσι αρκούμαι και στις αρχικές εκδόσεις με τους χιλιάρηδες βενζινοκινητήρες. Δεν πρόκειται δηλαδή για υποχώρηση, απλά πραγματικά θεωρώ πως ένας 1.0 κινητήρας στα 120 άλογα μου αρκεί. Επίσης θεωρώ απίθανο να κάνω ποτέ αρκετά χιλιόμετρα για να δικαιολογήσω και να αποσβέσω την επιλογη π.χ. diesel.
Δυστυχώς έφτασε η μέρα που θα πω (γράψω) για πρώτη φορά στη ζωή μου 'μου θυμίζεις τα νιάτα μου'... και διαβάζοντας όσα λες συμφωνώ πως είναι καλύτερη επιλογή ένα πιο 'οικονομικό' κατηγορίας C από ένα φουλ εξοπλισμένο μικρότερο πόλης. Βασικό κριτήριο για μένα, οι δραστηριότητες που μπορεί να αναπτύξει ένας 26χρονος άνδρας σε ένα πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο και το οτι σε αυτή την ηλικία, δεν 'χρειάζεται' να έχεις ιδιαίτερα καλό αυτοκίνητο
Καθώς ήμουν αντίστοιχη περίπτωση, μόνο μια συμβουλή θα σου δώσω, ΜΗΝ εξαντλήσεις τον προϋπολογισμό σου, προτίμησε τις φθηνότερες λύσεις, για πολλούς λόγους που θα μου πάρει πολλές παραγράφους να αναπτύξω και δεν έχω το χρόνο. Θα σου πρότεινα δηλαδή, κάτι σαν το Fiat Tipo ή αν την έχουν ακόμη σε προσφορά κι υπάρχουν κομμάτια, την Gulietta της Alfa Romeo. Δηλαδή να πάρεις όσο 'περισσότερο' αυτοκίνητο μπορείς για όσο γίνεται λιγότερα χρήματα, καθώς σε αυτή την ηλικία η 10ετία είναι πολύ μακρινός ορίζοντας για να είσαι σίγουρος πως θα κρατήσεις τόσο το αυτοκίνητο, απ' την άλλη αν χρειαστεί να μπορεί να σε καλύψει. Γι αυτό σου προτείνω αρκετά 'μεγάλα' αυτοκίνητα που όμως μπορείς να πάρεις και με 16-17 χιλιάρικα, χωρίς να χρειαστεί να ανέβεις σε τιμή. Υπάρχουν κάποια και σε άλλες μάρκες, αλλά αυτά νομίζω έχουν καλό value for money και αξιοπρεπή εμφάνιση & αξιοπιστία με χαμηλή τιμή.
-
Με βάση τα παραπάνω και εγώ θεωρώ ως πιο συμφέρουσα επιλογή το i30 1.0 48V 120 distinctive με το νέο κιβώτιο imt στα 19.300 ή σε supermini το i20 1.0 100 distinctive που έχει υπερπλήρη εξοπλισμό και με βάση τις προδιαγραφές του είναι ευρύχωρο και με μεγάλο πορτμπαγκαζ.
Θα έριχνα επίσης και μια ματιά στο Corsa Gs line 1.2 130 με το καταπληκτικό eat 8 στα 17.500.
-
το imt, VAGKIRK, δεν θα ερθει Ευρώπη, κατά τα άλλα το i30 ειναι πολυ καλή πρότσαη
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου