-
Μπορει να ειναι και χαζη η απορια μου, αλλα θα ρωτησω...
Θελω να βαψω τα τασια του αυτοκινητου (γνησια) τα οποια ειναι βιδωμενα πανω στον τροχο και πρεπει να βγαλω τα μπουλονια.
Για να βγαλω τα μπουλονια ωστα να βγει το τασι, πρεπει να σηλωσω το αμαξι με το γρυλο;
Αν βγαλω τα μπουλονια και το τασι με τον τροχο να παταει στο εδαφος, υπαρχει προβλημα να ''στραβωσει'' και να φυγει απο τη θεση του ο τροχος;
Επισης, επειδη ειμαι σε κατηφορικο δρομο μηπως εχω επιπελον προβλημα;
-
Μπορει να ειναι και χαζη η απορια μου, αλλα θα ρωτησω...
Θελω να βαψω τα τασια του αυτοκινητου (γνησια) τα οποια ειναι βιδωμενα πανω στον τροχο και πρεπει να βγαλω τα μπουλονια.
Για να βγαλω τα μπουλονια ωστα να βγει το τασι, πρεπει να σηλωσω το αμαξι με το γρυλο;
Αν βγαλω τα μπουλονια και το τασι με τον τροχο να παταει στο εδαφος, υπαρχει προβλημα να ''στραβωσει'' και να φυγει απο τη θεση του ο τροχος;
Επισης, επειδη ειμαι σε κατηφορικο δρομο μηπως εχω επιπελον προβλημα;
-
Σήκωσε με τον γρύλο ένα τροχό, ίσα να μην πατάει στο έδαφος, βγάλε τα μπουλόνια και το τάσι, βνάλε 2 μπουλόνια στον τροχό, δεν χρειάζεται να τα σφίξεις σωστά απλά να πατήσουν και λίγο ακόμα, κατέβασε και κάνει το ίδιο σε κάθε τροχό, βάψετα και όταν στεγνώσουν ακολουθείς αντίστροφη διαδικασία, αυτή τη φορά όμως σφίξε γερά τα μπουλόνια, - περίπου στα 105Νm αν έχεις δυναμόκλειδο, αλλιώς όσο μπορείς στα όρια της λογικής, με το μπουλονόκλειδο.
-
οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.
Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;
-
Αυτές οι δουλειές γίνονται μόνο σε ίσιο έδαφος και μάλιστα με την χρήση γρύλου και τριπόδων και την ελάχιστη εμπειρία που δεν έχεις, πρόσεχε γιατί θα σου πέσει το αυτοκίνητο και έκτος του ότι θα πάθει μεγάλη ζημιά θα κινδυνεύσεις και εσύ.
-
οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.
Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;
Αν δεν έχεις όλα τα απαραίτητα δεν τρέχει τίποτα, ακόμα και με το χειρόφρενο κάνεις δουλειά, αλλά για καλό και για κακό, βάλε μια πέτρα ή ένα τάκο στις μπροστινές ρόδες, τρίποδα δεν χρειάζεσαι αφού θα σηκώνεις κάθε τροχό για 2-3 εκ. από το έδαφος για 5 λεπτά, μετά θα το κατεβάσεις και θα σηκώσεις τον άλλο, καλό το by the book αλλά η ασφάλεια και πρέπει να πέρνουμε τα μέτρα μας, όμως χρειάζεται μαζί με τα εργαλεία και απλή λογική.
-
οποτε λες, να μην βγαλω ολα τα μπουλονια με τον τροχο πατημενο στο εδαφος.
Με τη δικη σου μεθδο, επειδη ειναι κατηφορικο το εδαφος θα εχω θεμα;
Όχι βέβαια, δεν θα τα βγάλεις όλα όταν το αυτοκίνητο πατάει κάτω, σκέψου λίγο και κάνε αυτό που σου προτείνω και δεν θα έχεις πρόβλημα, υποθέτω ότι είναι άσφαλτος και όχι χώμα στην κατηφόρα που είσαι.
-
Επειδή κανείς δε μπορεί να μαντέψει τί δυνάμεις ασκούνται στη κάθε ρόδα σε ένα παρκαρισμένο αμάξι, που θα μπορούσαν να 'σπρώξουν' τη ζάντα όταν λύσεις τα μπουλόνια, γι αυτό σου προτείνει να σηκώσεις ελάχιστα τον κάθε τροχό ώστε να τον αποφορτίσεις πριν ξεβιδώσεις...
Δεν το είχα σκεφτεί ποτέ και σε τελείως επίπεδο οδόστρωμα ίσως έβγαζα ένα ένα τα τάσια (σφιγκοντας ξανά), αλλά τώρα που το σκέφτομαι, αυτό που προτείνει ο Quadra είναι το σωστό και ασφαλές, αρκεί να μην έχει κλίσεις ο δρόμος και πέσει το αμάξι!
Να πω κάτι για ευκολία, αν τύχει να περάσεις από βουλκανιζατερ που δεν έχει δουλειά και του ζητήσεις 'μπορούμε να αφαιρέσουμε τα τάσια' τί θα σου πάρει, 5€ ? Ή εξήγησε του και συνδύασε το με μια εργασία, πχ. μπρος πίσω τα λάστιχα ή ένα έλεγχο ζυγοστάθμισης και φούσκωμα, κατά την τοποθέτηση μετά το βάψιμο, πάλι πιστεύω ελάχιστα ευρώ θα πάρει ένα μαγαζί που έχει κενό χρόνο.
-
Από περιέργεια ρωτάω, που θα πάει το αμάξι όταν πατάνε κάτω οι 3 ρόδες του και η τέταρη είναι σηκωμένη 2 πόντους το λάστιχο στον αέρα και όταν ο χρόνος που θα κάνει για τα 2 τελευταία μπουλόνια να τα βγάλει και να τα βάλει είναι 1 λεπτό ?
Αλήθεια όσοι λένε τη γνώμη τους και καλά κάνουν, πόσες φορές έχουν σηκώσει αμάξι, με τι γρύλο, πόσες φορές έχουνε μπεί από κάτω να δουλέψουν, και πόσες φορές έχουν τακάρει ένα αυτοκίνητο στον ένα ή και στους 4 τροχούς ? Από περιέργεια ρωτάω.
Γιατί όταν προτείνω κάτι στα τεχνικά θέματα είναι πρώτα τσεκαρισμένο πολλές φορές από εμένα γιατί δεν είμαι στο γραφείο να φαντασιώνομαι δυσκολίες και κινδύνους αλλά είμαι στο πεδίο ( λέξη της μόδας τελευταία ) αυτά για την τάξη, γιατί πολλές φορές εδώ για το παραμικρό τρομάζουν τους ερωτώντες με φανταστικές δυσκολίες και κινδύνους και από άγνοια των συνθηκών αντί να ενθαρύνουν και να βοηθήσουν φρενάρουν κάποιον που ήθελε να κάνει κάτι.
-
Εγώ του πρότεινα να ακολουθήσει τη συμβουλή σου, ή εφόσον ρωτάει ο άνθρωπος (άρα δεν είναι κάτι που το χει πανεύκολο), να περάσει από ένα μαγαζί με μικρό αντίτιμο (ή και δωρεάν) να τον εξυπηρετήσουν μέσα σε δευτερόλεπτα. Ποια είναι η ένσταση;
(μια και βλέπω ότι υπάρχει πρόθεση διαμάχης για οποιοδήποτε ξεκάρφωτο θέμα συζητήσουμε).
-
Τι αυτοκίνητο είναι???
Εμένα σε ένα Grande Punto που είχα και έκανα την ίδια εργασία τα τάσια του κατασκευαστή έβγαιναν βγάζοντας τα τρία μπουλόνια από τα τέσσερα...ρίξε μια ματιά στο βιβλίο οδηγιών...
-
κ.Παναγιώτη δεν αμφισβητώ τις τεχνικές σου γνώσεις και συμβουλές, αλλά από αυτά που γράφει ο θεματοθέτης φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει ούτε λάστιχο (αν κάνω λάθος συγνώμη) και μιλάει για κατηφόρα και για τον μανίσιο γρύλο που γλιστράει για πλάκα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια που πρέπει να τοποθετεθεί και προφανώς χωρίς να έχει στην διάθεσή του ούτε τάκους ούτε σφήνες για τους τροχούς, ας πάει τουλάχιστον σε ένα πάρκινγκ να κάνει ότι κάνει, προσωπικά στα 57 μου έχω συρθεί άπειρες φορές κάτω από τα αυτοκίνητα μου αλλά πάντα με ασφάλεια επίπεδο έδαφος τσιμέντο ,σωστό γρύλο, έξτρα τακάρισμα ή τρίποδο και το ζαντολάστιχο από ''κάτω'' μέχρι και πισαρισμα έχω κάνει έτσι.
-
κ.Παναγιώτη δεν αμφισβητώ τις τεχνικές σου γνώσεις και συμβουλές, αλλά από αυτά που γράφει ο θεματοθέτης φαίνεται ότι δεν έχει αλλάξει ούτε λάστιχο (αν κάνω λάθος συγνώμη) και μιλάει για κατηφόρα και για τον μανίσιο γρύλο που γλιστράει για πλάκα και θέλει ιδιαίτερη προσοχή στα σημάδια που πρέπει να τοποθετεθεί και προφανώς χωρίς να έχει στην διάθεσή του ούτε τάκους ούτε σφήνες για τους τροχούς, ας πάει τουλάχιστον σε ένα πάρκινγκ να κάνει ότι κάνει, προσωπικά στα 57 μου έχω συρθεί άπειρες φορές κάτω από τα αυτοκίνητα μου αλλά πάντα με ασφάλεια επίπεδο έδαφος τσιμέντο ,σωστό γρύλο, έξτρα τακάρισμα ή τρίποδο και το ζαντολάστιχο από ''κάτω'' μέχρι και πισαρισμα έχω κάνει έτσι.
Συμφωνω απολυτα μαζι σου. Κατηφορα και γρυλος δεν πανε μαζι! Το γραφουν αλλωστε ολα τα βιβλια των κατασκευαστων για επιπεδο εδαφος.
Μπορει να γινει σε κατηφορα αλλα μια φορα θα γινει η μακακια και ...........!!!!
Ξεβιδωμα τροχου