Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυσκολος γριφος: οικονομικο σε καταναλώση μαλλον μεταχειρο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Δυσκολος γριφος: οικονομικο σε καταναλώση μαλλον μεταχειρο
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    30
    125
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      osfp last edited by

      Χρειαζομαι ενα αυτοκινητο που για ~2 χρονια θα ειναι το βασικο αμαξι οικογενειας με 1 μωρο, και στη συνεχεια θα υποβαθμιστει σε 2ο αυτοκινητο πολης που θα οδηγει κυριως η γυναικα.

      Λογικα σαν μεγεθος χρειαζομαι κατι σε στυλ yaris-ibiza-clio κλπ ωστε να αντεξω 2 χρονια με το μωρο αλλα και να μην ειναι μεγαλο σε μηκος μετα που θα γινει 2ο

      Θετω σαν βασικο αξονα την οικονομια καυσιμου. Κανω 1000km το μηνα περιπου και ολα μεσα στην πολη. Εκτος πολης μονο 1/2 ταξιδια το χρονο. Με αυτο το δεδομενο και με το οτι κινουμε μονο στην Αθηνα θα με ενδιεφερε το φυσικο αεριο, αλλα δυστυχως σε μεταχειρησμενα δεν υπαρχουν επιλογες εκτος απο το κουβαδακι UP. Μακαρι να ευρισκα το Ibiza CNG μεταχειρησμενο, αλλα 16k που κοστιζει καινουριο ειναι πολλα για το αμαξι που θα υποβαθμιστει σε δευτερο.

      Πετρελαιο το φοβαμαι λιγο, λογω οσων επονται σε νομοθεσια, και επισης δε ξερω ποσο πιο οικονομικο θα ειναι οταν κινεισαι 100% πολη, ενω ακουω και διαφορα για τη συντηρηση του σε τετοιο σεναριο.

      Υβριδικο (πραγματικο, οχι fake-mild) θα ηταν ιδανικο για πολη αλλα δε παιζει οικονομικα.

      Σε μεταχειρο εχω στο μυαλο μου κατι στα ~8-9.000 το πολυ 5ετιας με εως 80.000 γιατι αν παμε στα 10.000+ μετα αρχιζω και σκεφτομαι καινουρια (αλλα και τρωω budget απο το αμαξι που θελω να αγορασω σε 2 χρονια).

      Κανονικα η γυναικα ηθελε και αυτοματο κιβωτιο, αλλα το εχω αφαιρεσει απο την εξισωση μπας και κανω πιο ευκολο το γριφο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        osfp last edited by

        Χρειαζομαι ενα αυτοκινητο που για ~2 χρονια θα ειναι το βασικο αμαξι οικογενειας με 1 μωρο, και στη συνεχεια θα υποβαθμιστει σε 2ο αυτοκινητο πολης που θα οδηγει κυριως η γυναικα.

        Λογικα σαν μεγεθος χρειαζομαι κατι σε στυλ yaris-ibiza-clio κλπ ωστε να αντεξω 2 χρονια με το μωρο αλλα και να μην ειναι μεγαλο σε μηκος μετα που θα γινει 2ο

        Θετω σαν βασικο αξονα την οικονομια καυσιμου. Κανω 1000km το μηνα περιπου και ολα μεσα στην πολη. Εκτος πολης μονο 1/2 ταξιδια το χρονο. Με αυτο το δεδομενο και με το οτι κινουμε μονο στην Αθηνα θα με ενδιεφερε το φυσικο αεριο, αλλα δυστυχως σε μεταχειρησμενα δεν υπαρχουν επιλογες εκτος απο το κουβαδακι UP. Μακαρι να ευρισκα το Ibiza CNG μεταχειρησμενο, αλλα 16k που κοστιζει καινουριο ειναι πολλα για το αμαξι που θα υποβαθμιστει σε δευτερο.

        Πετρελαιο το φοβαμαι λιγο, λογω οσων επονται σε νομοθεσια, και επισης δε ξερω ποσο πιο οικονομικο θα ειναι οταν κινεισαι 100% πολη, ενω ακουω και διαφορα για τη συντηρηση του σε τετοιο σεναριο.

        Υβριδικο (πραγματικο, οχι fake-mild) θα ηταν ιδανικο για πολη αλλα δε παιζει οικονομικα.

        Σε μεταχειρο εχω στο μυαλο μου κατι στα ~8-9.000 το πολυ 5ετιας με εως 80.000 γιατι αν παμε στα 10.000+ μετα αρχιζω και σκεφτομαι καινουρια (αλλα και τρωω budget απο το αμαξι που θελω να αγορασω σε 2 χρονια).

        Κανονικα η γυναικα ηθελε και αυτοματο κιβωτιο, αλλα το εχω αφαιρεσει απο την εξισωση μπας και κανω πιο ευκολο το γριφο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alex-mix
          alex-mix last edited by

          Χρειαζομαι ενα αυτοκινητο που για ~2 χρονια θα ειναι το βασικο αμαξι οικογενειας με 1 μωρο, και στη συνεχεια θα υποβαθμιστει σε 2ο αυτοκινητο πολης που θα οδηγει κυριως η γυναικα.

          Λογικα σαν μεγεθος χρειαζομαι κατι σε στυλ yaris-ibiza-clio κλπ ωστε να αντεξω 2 χρονια με το μωρο αλλα και να μην ειναι μεγαλο σε μηκος μετα που θα γινει 2ο

          Θετω σαν βασικο αξονα την οικονομια καυσιμου. Κανω 1000km το μηνα περιπου και ολα μεσα στην πολη. Εκτος πολης μονο 1/2 ταξιδια το χρονο. Με αυτο το δεδομενο και με το οτι κινουμε μονο στην Αθηνα θα με ενδιεφερε το φυσικο αεριο, αλλα δυστυχως σε μεταχειρησμενα δεν υπαρχουν επιλογες εκτος απο το κουβαδακι UP. Μακαρι να ευρισκα το Ibiza CNG μεταχειρησμενο, αλλα 16k που κοστιζει καινουριο ειναι πολλα για το αμαξι που θα υποβαθμιστει σε δευτερο.

          Πετρελαιο το φοβαμαι λιγο, λογω οσων επονται σε νομοθεσια, και επισης δε ξερω ποσο πιο οικονομικο θα ειναι οταν κινεισαι 100% πολη, ενω ακουω και διαφορα για τη συντηρηση του σε τετοιο σεναριο.

          Υβριδικο (πραγματικο, οχι fake-mild) θα ηταν ιδανικο για πολη αλλα δε παιζει οικονομικα.

          Σε μεταχειρο εχω στο μυαλο μου κατι στα ~8-9.000 το πολυ 5ετιας με εως 80.000 γιατι αν παμε στα 10.000+ μετα αρχιζω και σκεφτομαι καινουρια (αλλα και τρωω budget απο το αμαξι που θελω να αγορασω σε 2 χρονια).

          Κανονικα η γυναικα ηθελε και αυτοματο κιβωτιο, αλλα το εχω αφαιρεσει απο την εξισωση μπας και κανω πιο ευκολο το γριφο.

          Φίλε μου άποψη μου πάντα αλλά αφού και η συζηγος θέλει αυτόματο θεωρώ το yaris hybrid μεταχειρισμένο είναι μονοδρομος

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • D
            dimsabas last edited by

            Αν δεν είχες το θέμα των 1/2 ταξιδιών για αυτή τη διετία, θα πρότεινα φουλ ηλεκτρικό. Ειδάλλως, συμφωνώ για το Yaris. Το αυτόματο είναι άλλη φάση μες στην πόλη, έχει δίκιο η σύζυγος. Βλέπω ότι τα μοντέλα του 13 ξεκινούν κάτω από τα 9 χιλιάρικα.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Θετω σαν βασικο αξονα την οικονομια καυσιμου. Κανω 1000km το μηνα περιπου και ολα μεσα στην πολη.

              Υβριδικο (πραγματικο, οχι fake-mild) θα ηταν ιδανικο για πολη αλλα δε παιζει οικονομικα.

              Κανονικα η γυναικα ηθελε και αυτοματο κιβωτιο, αλλα το εχω αφαιρεσει απο την εξισωση μπας και κανω πιο ευκολο το γριφο.

              Μονόδρομος το υβριδικό Γιάρις. Ακόμα και από επίσημο (Η Τογιοτα Πόλις έχει 4-5 αυτή τη στιγμή) το βρίσκεις με 10-11χιλ και εγγύηση. Από ιδιώτη και πιο κάτω και τώρα που ήρθε το νέο, θα βγούν αρκετά προς πώληση. Δεν υπάρχει κανένας γρίφος, πανεύκολη απόφαση!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • mastoras78
                mastoras78 last edited by

                Φίλε Θρύλε πάρε της ένα yaris και σε 2 χρονάκια καλά να είσαστε της λές απο τώρα οτι θα τσοντάρει για το αμάξι που θα πάρεις εσύ..

                "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                #tsekourato_ksevrakoma

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • H
                  harisma23 last edited by

                  Χρειαζομαι ενα αυτοκινητο που για ~2 χρονια θα ειναι το βασικο αμαξι οικογενειας με 1 μωρο, και στη συνεχεια θα υποβαθμιστει σε 2ο αυτοκινητο πολης που θα οδηγει κυριως η γυναικα.

                  Λογικα σαν μεγεθος χρειαζομαι κατι σε στυλ yaris-ibiza-clio κλπ ωστε να αντεξω 2 χρονια με το μωρο αλλα και να μην ειναι μεγαλο σε μηκος μετα που θα γινει 2ο

                  Φίλε μου, επειδή οι περισσότεροι από εμάς έχουμε περάσει από το στάδιο της ζωής που είσαι (νέο ζευγάρι με μωρό) θα σου πω να προσέξεις πάρα πολύ την επιλογή που θα κάνεις, λόγω των απαιτήσεων σε χώρους που θα έχεις. Τα παιδιά έχουν τεράστιες απαιτήσεις σε χώρους (ειδικά σε πορτ μπαγκάζ) τα πρώτα 2-3 χρόνια της ζωής τους, όπου θα κουβαλάς πάντα καροτσάκι και λοιπά συμπράγκαλα μαζί, ενώ αν πας εκδρομή, πιθανώς και ένα σκασμό άλλα πράγματα (π.χ. πτυσσόμενο παρκοκρέβατο).

                  Από την άλλη, έχεις κάνει το σχεδιασμό σου και θεωρείς ότι το αυτοκίνητο που θα πάρεις θα υποβιβαστεί σε δεύτερο σε 2 χρόνια. Σου το εύχομαι, αλλά πολλές φορές τα πλάνα ανατρέπονται στην πορεία της ζωής μας. Σκέψου λοιπόν να βρεθείς εγκλωβισμένος με ένα μικρό αυτοκίνητο για μια 5ετία, μέσα στην οποία μπορεί να έρθει κι ένα δεύτερο παιδί...

                  Αν λοιπόν είσαι πιο ευέλικτος στο μέγεθος, θα σου πρότεινα να ανέβεις μια κατηγορία σε μικρομεσαίο ή B-SUV. Αν δεν μπορείς/θες τότε κατ' ελάχιστον διάλεξε ένα από τα πιο ευρύχωρα σουπερμίνι, όπως τα νέα Polo, Ibiza ή και το τιμημένο (γύρε για σένα αυτό) Baleno.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                  • D
                    dstou last edited by

                    Είναι εύκολος αυτός ο γρίφος. Εναλλακτικά στο υβριδικό Γιάρις :

                    Πρίους ΜΚ3.

                    Αυτόματο, ιδανικό για πόλη, εξαιρετικό για γυναίκα, 5η πόρτα και 400 λίτρα πορτπαγκαζούμπα, χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, αστεία τιμή (8-11 χιλ), πλήθος επιλογών, πολλά με 100% αλλαγμένη πλέον μπαταρία.

                    Δεύτερη εναλλακτική : Πρίους ΜΚ2

                    Αυτόματο, ιδανικό για πόλη, εξαιρετικό για γυναίκα, 5η πόρτα και 400 λίτρα πορτπαγκαζούμπα, 0 (ολογράφως μηδέν) τέλη κυκλοφορίας, αστεία τιμή (5-8 χιλ), πλήθος επιλογών, πολλά με 100% αλλαγμένη πλέον μπαταρία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • P
                      poliviosfp last edited by

                      Ακριβώς το ίδιο σκεπτικό-προβληματισμό με εσένα είχα και εγώ και κατέληξα σε, καινούριο μεν, baleno πριν 4 χρόνια.

                      4μ για να μπορεί να το οδηγάει η γυναίκα

                      χωράει όλη η οικογένεια και με όλα τα παρελκόμενά της ΑΝΕΤΑ για ταξίδια

                      φτηνό κόστος χρήσης

                      αστείες τιμές για φανοποιεία

                      μια χαρά άνετο, ασφαλές στο δρόμο και σούπερ οικονομικό.

                      Δες στο car έχει πολλά 1.2 με λίγα χιλιόμετρα στο δεκάρικο και ακόμα πιο φτηνά.

                      Όταν αλλάξω το δικό μου (κλασσικός σεντανάκιας) σκέφτομαι να πάω σε μικρό γρήγορο μιας και η balenara καλύπτει την οικογένεια.. Θα γίνει δηλαδή το μουλάρι και θα αφήσει χώρο για κάτι γρήγορο χωρίς χώρους χαχα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • O
                        osfp last edited by

                        Ακουω τις προτασεις σας, και η αληθεια ειναι οτι το Yaris hybrid το ειχα σκεφτει και εγω. Απλα σε μεταχειρησμενο δεν θελω να παω σε πανω απο 5ετιας και 80.000km , και οι τιμες ξεφευγουν καπως (για μεταχειρο).

                        Ας δωσω λιγο παραπανω πληροφοριες και για το πως καταληξαμε εδω. Καιρο τωρα με προβληματιζει το θεμα της καταναλωσης καυσιμου αφου ειμαι με αυτοκινητο 15ετιας και για ~1000 χιλιομετρα το μηνα πληρωνω ενα 150αρι. Ειναι ενα μηνιαιο 'παγιο' εξοδο που θα ηθελα να μειωσω. Επισης εχω αναβαλει την αγορα αυτοκινητου πολλα χρονια (στη λογικη 'κανω τη δουλεια μου') και με το νεο του ερχομου του γιου μου τον Ιανουαριο αποφασισα πως ειναι καλη αφορμη να παρω κατι καινουριο, μεγαλυτερο και οικονομικοτερο.

                        Στην ερευνα μου επικεντρωθηκα στο θεμα της μειωσης εξοδων βενζινης, παραγοντας ο οποιος αποκλειοντας τα diesel (για τους λογους που λεω και στο 1ο post, 95% κινηση σε πολη, αβεβαιοτητα) με περιορισε σε 3 μονο καλες ωστοσο επιλογες :

                        Seat Leon TGI 130HP

                        Toyota Corolla Hybrid 1.8

                        Toyota C-HR Hybrid 1.8

                        Το Leon το ειδα απο κοντα, μου αρεσε πολυ, τεραστιοι χωροι, υπαρχει μια φοβια λιγο για VAG-αξιοπιστια (παντα ειχα japan) αλλα απο Ιανουαριο που θα ερθει το TGI θα ειναι πολυ καλο πακετο θεωρω στα 22-23.000 που περιπου θα κατσει η μπιλια.

                        Τα Toyota μου δινουν ασφαλεια, λιγο παραπανω κοστος κινησης αλλα αρκετα καλα μεσα στην πολη που θα ειναι και το 95% των διαδρομων, το corolla πιο συμβατικο look και λιγο χειροτεροι χωροι πισω, το C-HR απαιχτο εμφανησιακα με οποιο μειων στα παραθυρα πισω (αλλα καλυτερους χωρους επιβατων απο το corolla). Επισης εχουν και πολλαπλους συνδεσμους, ενω το corolla active-plus που τα εχει ολα βγαινει 22.300 και το C-HR C-Lub με τις πανεμορφες ζαντες και το καλο εσωτερικο εχει 24.500.

                        Για κανενα μηνα κινιομουνα αναμεσα στα 3 κλινοντας προς το C-HR (για να ικανοποιησω και λιγο το παιδι μεσα μου) απλα κατι με κραταγε λιγο στο θεμα του οτι θα δωσω 24.000 στην αυγη των ηλεκτρικων και δε θα παρω καν ενα PHEV (που θεωρω πως θα ηταν το ιδανικο για σημερα αν δεν ηταν αδικαιολογητα ακριβα και λιγα). Δυστυχως εψαξα και το θεμα των ηλεκτρικων με επιδοτησεις κλπ....αλλα δε βγαινει με τιποτα το TCO 10ετιας να συμφερει ακομα.

                        Αυτο με οδηγησε σε σκεψεις μηπως αφου τον Ιουνιο υπαρχει και στο πλανο η αγορα δευτερου μικρου αυτοκινητου για τη γυναικα, προχωρησουμε τωρα στην αγορα αυτου και αναβληθει το 'μεγαλο' μια διετια ωστε να γινει καλυτερη αγορα τοτε με πιο πολλες επιλογες σε ηλεκτρικα/PHEV/whatever. Και ετσι φτασαμε στο παρον thread.

                        Στο πισω μερος του μυαλου μου βεβαια παραμενει η πιθανοτητα της αγορας του μεγαλου απο τωρα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @osfp last edited by

                          Ακουω τις προτασεις σας, και η αληθεια ειναι οτι το Yaris hybrid το ειχα σκεφτει και εγω. Απλα σε μεταχειρησμενο δεν θελω να παω σε πανω απο 5ετιας και 80.000km , και οι τιμες ξεφευγουν καπως (για μεταχειρο).

                          1. Γιατί περιορίζεσαι στα χλμ και στα έτη. Και εαν είναι 6 ετών και 100.000χλμ ποια η διαφορά, εαν είναι να γλυτώσεις €1.000? Πάντως έχει και όπως το περιγράφεις, με €12.000 περίπου, από αντιπροσωπεία και ίσως να πέφτει και με παζάρι.

                          2. Ωραίο το Leon, αλλά να βεβαιωθείς ότι σε εξυπηρετούν τα πρατήρια Φ.Α. Επίσης, ώς χειροκίνητο δεν θα είναι τόσο άνετο/ξεκούραστο στην πόλη οσο το αυτόματο.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by

                            Κατά την ταπεινή και ξερολίστικη αποψη μου εδω εισαι.

                            Νεα πλατφορμα της renault παρομοια με του clio 5 ( του νεου).

                            Συγχρονος εξοπλισμος

                            1.0 τουρμπο με 17 κιλα ροπης στις 2000 σ.α.λ, εμμεσο ψεκασμο (σημαντικο για κινηση 95% στην πολη) και εργοστασιακο συστημα υγραεριου.

                            Δηλαδη ....70 λεπτα/litro ή Kg καυσιμο....τζαμπα.

                            υ.γ : Πες το και Κουλαρα, γυριζει αυτο!

                            υ.γ.1 Στον έλυσα τον γρίφο, στα αλλα....πρωταθλημα θα παρετε φετος;;;...

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • O
                              osfp last edited by

                              Ευχαριστω, αλλα υγραεριο δεν αγγιζω (ουτε εργοστασιακο). Φυσικο αεριο ναι. Εχω δει και το Captur που παιρνει επισης υγραεριο, αλλα δεν. Το captur που σε 1 μηνα μου ειπαν θα φερουν το PHEV αν επαιρνε επιδοτηση θα ηταν ενδιαφερουσα επιλογη (γιατι θα εχει προσιτη τιμη για PHEV) αλλα αποσο ειδα τα πεταξαν εξω τα PHEV απο την επιδοτηση.

                              @fanis δεν κοιταζω πανω απο 80.000 km και 5 χρονια γιατι ηδη σε αυτα τα νουμερα εχω εξαντλησει την οποια ανοχη μου. Ιδανικα θα μου αρεσε να παρω μεταχειρησμενο με 50.000 km πχ

                              Στο θεμα πετρελαιου, πιστευετε οτι καλως δεν τα κοιταζω ? Η θα επρεπε να τα βαλω στην εξισωση?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                lap last edited by

                                Αληθεια, το υγραεριο γιατι δεν το αγγιζεις ενω το φυσικο αριο το αγγιζεις;;

                                0.70 ευρω το λιτρο σε καυσιμο, δηλαδη αποθηκευμενη ενεργεια σε υγρη μορφη.

                                0,50 ευρω το 1/2 λιτρο νερακι του θεου.!!!!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • O
                                  osfp last edited by

                                  Δεν ειναι θεμα κοστους. Δεν αμφιβαλω οτι και το υγραεριο ειναι μια χαρα οικονομικο. Ειναι θεμα αξιοπιστιας οπου δεν τα εμπιστευομαι. Εδω μπορει να ξεκινησει ολοκληρη κουβεντα για κακους εγκαταστατες, λαθος ρυθμισεις μιγματος κλπ κλπ ενω το συγκεκριμενο θα ειναι εργοστασιακο (σχετικο και αυτο βεβαια, πολλες φορες το 'εργοστασιακο' γινεται isntalled σε δευτερο χρονο στην Ελλαδα πχ, δε ξερω τι παιζει με αυτα). Μετα μπαινει και το θεμα της νοθειας στη μεση οπου στο υγραεριο δεν εχεις την ασφαλεια του φυσικου αεριου.

                                  Τεσπα δεν θελω να ανοιξουμε τετοια συζητηση, ας πουμε απλα οτι και το υγραεριο και το φυσικο τα θεωρω χειροτερα απο πλευρας αξιοπιστιας, ωστοσο το φυσικο 2 κλικ καλυτερο και ειναι στα ορια που μπορω να ανεκτω.

                                  ΥΓ: σε αυτους που βαζουν υγραεριο σε ενα αυτοκινητο αξιας 7.000 ευρω και σε 1 χρονο εχουν κανει αποσβεση της μετατροπης, ενω σε αλλα 2 εχουν κανει αποσβεση ακομα και της (νεας) αξιας του αυτοκινητου τους ειναι μια εντελως διαφορετικη οικονομοτεχνικη κουβεντα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • P
                                    panormus772 last edited by

                                    Συνοπαδέ, απ'ότι υπολογίζω έχεις κατανάλωση 10-11lt/100km (με τιμή βενζίνης 1,4 ευρώ/lt).Σχεδόν όλα τα μεταχειρισμένα σουπερμίνι και μικρομεσαία 5ετίας έχουν μικρότερη κατανάλωση.Το θέμα είναι πόσο χαμηλότερη θες; 2-3 λτ/100 ή στο μισό 5-6λτ./100; Εγώ σε fiesta 5ετίας 1.000κ.εκ.ecoboost 100hp,με λίγο λιγότερο από 15.000χλμ. συνολικά, έχω με τις συνθήκες που λες (85-90% πόλη,όχι αττική οδό) 7,5-7,6.

                                    Αν θες κάτι χαμηλότερο σε κατανάλωση μπορείς να δεις μεταχειρ. swift (κι ας μην είναι υβριδικό) ή ακόμη και μεταχ. ibiza 1.0 (νομίζω έβγαινε κάποια στιγμή κι ατμοσφαιρικό 80hp).Πιστεύω οι χώροι θα σε καλύπτουν με ένα παιδί για οποιοδήποτε σουπερμίνι,αλλά για να είσαι καλυμμένος για παν μελλοντικό ενδεχόμενο (οικονομικό ή οικογενειακό π.χ. 2ο παιδί) καλύτερα να δεις ibiza ή και κανένα αντίστοιχο skoda fabia.Κι ίσως να το ψάξεις και με μικρό τούρμπο (95hp νομίζω έβγαιναν τα Vag),για αν τυχόν παραμείνει το κύριο αμάξι και μετά τη διετία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Όταν λέμε είναι εργοστασιακο στο dacia σημαίνει πως έτσι κατασκευάζεται στο εργοστάσιο. Τα μεταλλα των εξαρτημάτων είναι διαφορετικά από αυτά της βενζίνης έχει άλλη χαρτογράφηση από το εργοστάσιο, έχει περασει δοκιμές που πραγματοποιει μιας τεραστιων , τι τεραστίων;...κολοσσιαιων διαστάσεων αυτοκινητοβιομηχανία, έχει εμπειρία δεκαετίας και άνω των 100 δες χιλιάδες οχήματα με τέτοιο συστημα. Δεν είναι κάποια μετατροπή της γειτονιάς ή αντιπροσωπείας.

                                      Συνεπώς βρίσκω ακραίες τις ένστασεις σου που σε οδηγουν να αποκλείσεις από τον εαυτό σου μια ώριμη επιλογή. Στο μυαλό είναι όλα.

                                      Ποιος σου λέει ότι η βενζίνη ή το πετρελαιο δεν είναι νοθευμένα; επίσης μια νέα πληροφορια για να ξέρεις όταν βλέπεις μπαταρια ιόντων σε υβριδικά σημαίνει πως αν έρθουν σε επαφή ανιόντα και κακτιοντα στοιχεία τότε δεν θες να δεις τι θα γίνει....

                                      Ακραίοτατο σενάριο, αλλά είναι όντως ένα σενάριο.

                                      Δες ηρεμα ξανά την πρόταση τγςω dacia renault. Αυτή είναι η συμβουλη μου.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • N
                                        nikos-golf last edited by

                                        Αποκλειεις κάνα i10 η kia picanto καινούριο με 9000 ευρώ και απο 5 έως 7 χρόνια εγγύηση όπου ξεκινάς με τα πάντα καινούρια και αλλάζεις λάδια φίλτρα μέχρι να λήξει η εγγύηση?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • T
                                          tgd @osfp last edited by

                                          σε αυτους που βαζουν υγραεριο σε ενα αυτοκινητο αξιας 7.000 ευρω και σε 1 χρονο εχουν κανει αποσβεση της μετατροπης

                                          Γι' αυτό είδα Audi TT τετρακίνητο με διπλές μπούκες και υγραέριο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • johanndelta
                                            johanndelta last edited by

                                            Εγώ ψηφίζω γιατρό (panormus) δλδ ibiza και 208 φυσικά. Από πέριξ των 7000 ξεκινούν τα βενζινοκίνητα, κινείσαι αναλόγως.

                                            Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr