Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση ενός nissan primera p12
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση ενός nissan primera p12
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    12
    16
    701
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimitris-02 last edited by

      Έχω ένα Nissan Primera P12 του 2003 με 1600 κυβικά και 110 άλογα. Θα ήθελα να βάλω turdo, επίσης θα ήθελα να μεγαλώσω το χυτονιο στον κινητήρα (επομένως να βάλω και μεγαλύτερα έμβολα), θα ήθελα επίσης να βάλω πλαστικά που να είναι αγωνιστικών αυτοκινήτων, φαρδυτερες ροδες, θα βάλω καλύτερα αμορτισέρ και φρένα κλπ από ότι κατάλαβα τα θα ήθελα να το μεταμορφωσω και να το κάνω να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο

      Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να τα κάνω όλα αυτά σε αυτό το αυτοκίνητο και αν μπορώ να μου προτείνεται το turbo, τα αμορτισέρ και τα φρένα (μάρκα, μοντέλο, για αυτά τα τρία πράγματα που ανέφερα προηγουμένως) και ότι άλλο χρειάζεται από εξαρτήματα μηχανικά και μη για να κάνω το αυτοκίνητο μου όπως το ονειρεύομαι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitris-02 last edited by

        Έχω ένα Nissan Primera P12 του 2003 με 1600 κυβικά και 110 άλογα. Θα ήθελα να βάλω turdo, επίσης θα ήθελα να μεγαλώσω το χυτονιο στον κινητήρα (επομένως να βάλω και μεγαλύτερα έμβολα), θα ήθελα επίσης να βάλω πλαστικά που να είναι αγωνιστικών αυτοκινήτων, φαρδυτερες ροδες, θα βάλω καλύτερα αμορτισέρ και φρένα κλπ από ότι κατάλαβα τα θα ήθελα να το μεταμορφωσω και να το κάνω να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο

        Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να τα κάνω όλα αυτά σε αυτό το αυτοκίνητο και αν μπορώ να μου προτείνεται το turbo, τα αμορτισέρ και τα φρένα (μάρκα, μοντέλο, για αυτά τα τρία πράγματα που ανέφερα προηγουμένως) και ότι άλλο χρειάζεται από εξαρτήματα μηχανικά και μη για να κάνω το αυτοκίνητο μου όπως το ονειρεύομαι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Όλα αυτά το primera? Ωραία φάση το NFS αλλά λάθος αμάξι,λάθος εποχές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 16
          • xenos
            xenos last edited by

            Καταρχάς, μάλλον είσαι 18 χρονών (δεν είναι κακό αυτό, το αντίθετο). Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν αξίζει να ρίξεις 15κ και να είναι πάλι 'κάτι που μοιάζει με αυτοκίνητο'. Είναι άλλες εποχές όπως σου είπαν. Εφόσον το αμαξάκι το έχεις κράτα τα χρήματα σου και κάνε βόλτες με αυτά. Και βάζε κάτι στην άκρη για αντικατάσταση στο μέλλον.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 18
            • H
              harisma23 last edited by

              Έχω ένα Nissan Primera P12 του 2003 με 1600 κυβικά και 110 άλογα. Θα ήθελα να βάλω turdo, επίσης θα ήθελα να μεγαλώσω το χυτονιο στον κινητήρα (επομένως να βάλω και μεγαλύτερα έμβολα), θα ήθελα επίσης να βάλω πλαστικά που να είναι αγωνιστικών αυτοκινήτων, φαρδυτερες ροδες, θα βάλω καλύτερα αμορτισέρ και φρένα κλπ από ότι κατάλαβα τα θα ήθελα να το μεταμορφωσω και να το κάνω να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο

              Αυτό μου θυμίζει το ανέκδοτο, που αφού ακούει την παραπάνω λίστα βελτιώσεων ο μάστορας λέει στον πελάτη:

              • Άστο μου μισή ώρα κι έλα να το πάρεις έτοιμο.

              • Δεν αφήνεις τις μ@λ@κίες, μάστορα!

              • Γιατί; Εγώ τις ξεκίνησα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Αλήθεια τώρα? Είναι κανονικό ποστ και όχι τρολάρισμα? Αδυνατώ να το πιστέψω!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                • D
                  dimitris-02 @xenos last edited by

                  Καταρχάς, μάλλον είσαι 18 χρονών (δεν είναι κακό αυτό, το αντίθετο). Σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν αξίζει να ρίξεις 15κ και να είναι πάλι 'κάτι που μοιάζει με αυτοκίνητο'. Είναι άλλες εποχές όπως σου είπαν. Εφόσον το αμαξάκι το έχεις κράτα τα χρήματα σου και κάνε βόλτες με αυτά. Και βάζε κάτι στην άκρη για αντικατάσταση στο μέλλον.

                  Ναι είμαι δεκαοκτώ, γιατί δεν αξίζει και γιατί λέτε 'κάτι που να μοιάζει με αυτοκίνητο'; Αφού το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε βγει και σε δύο χιλιάδες κυβικά με παραπάνω άλογα

                  Επίσης δεν είναι ότι θέλω να το φτιάξω τωρα, είναι ένα όνειρο μου να το φτιάξω σε δέκα χρόνια, έτσι όπως ανέφερα. Επιπλέον ναι ξέρω ότι είναι δύσκολοι καιροί για κάτι τέτοιο και ότι χρειάζεται πολλά λεφτά για να φτιάξεις έτσι ένα οποιοδήποτε αμάξι

                  Απλά αυτό είναι το όνειρο μου και θα ήθελα κάποτε να το πραγματοποιήσω όσο και αν φαίνεται σε κάποιους σαν ανέκδοτο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • H
                    harisma23 last edited by

                    Ακριβώς επειδή είσαι νέος και άπειρος, σου λέμε ότι δεν αξίζει το κόστος και τα αναπόφευκτα τρεχάματα μιας τέτοιας μετατροπής το αυτοκίνητο σου. Αν θες να μπεις στον κόσμο της βελτίωσης (δεν το συνιστώ, εκτός αν έχεις βαθιά τσέπη και ιώβεια υπομονή) διάλεξε ως αφετηρία ένα πολύ πιο βελτιώσιμο αυτοκίνητο. Επί παραδείγματι (και σε σχέση με την ηλικία του Almera) όποιο αυτοκίνητο του group VAG γουστάρεις με τον 1.8T 20VT. Πολύ ανθεκτικός, πολύ βελτιώσιμος, με ανταλλακτικά που βρίσκεις παντού και σε λογικές τιμές.

                    Υ.Γ.: Δεν είναι ότι θέλουμε να γελοιοποιήσουμε το αυτοκίνητο και το όνειρο σου, αλλά ότι έχουμε την εμπειρία να δούμε ότι αυτό που θες είναι τόσο λάθος, που καταντάει τόσο αστείο σαν ανέκδοτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • S
                      super-t last edited by

                      Σε 10 χρόνια θα έχουμε 2030.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Μη σου πω και ότι σε 20 χρόνια θα έχουμε 2040!

                        Συλλεκτικό θα γίνει το βελτιωμένο Primera!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 14
                        • G
                          ggab @harisma23 last edited by

                          Έχω ένα Nissan Primera P12 του 2003 με 1600 κυβικά και 110 άλογα. Θα ήθελα να βάλω turdo, επίσης θα ήθελα να μεγαλώσω το χυτονιο στον κινητήρα (επομένως να βάλω και μεγαλύτερα έμβολα), θα ήθελα επίσης να βάλω πλαστικά που να είναι αγωνιστικών αυτοκινήτων, φαρδυτερες ροδες, θα βάλω καλύτερα αμορτισέρ και φρένα κλπ από ότι κατάλαβα τα θα ήθελα να το μεταμορφωσω και να το κάνω να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο

                          Αυτό μου θυμίζει το ανέκδοτο, που αφού ακούει την παραπάνω λίστα βελτιώσεων ο μάστορας λέει στον πελάτη:

                          • Άστο μου μισή ώρα κι έλα να το πάρεις έτοιμο.

                          • Δεν αφήνεις τις μ@λ@κίες, μάστορα!

                          • Γιατί; Εγώ τις ξεκίνησα;

                          Κλαιω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 11
                          • M
                            manolis67 last edited by

                            δημητρη02 ,μας λές τι προβλήματα σου εχει βγάλει εσένα το p12 ? φίλος που το ειχε πάρει μετ/νο απο ελλάδα κ ιδιώτη το μετάνιωσε κ το πούλησε σε 7-8 μήνες λόγω πολλών προβλημάτων που του παρουσίασε κυρίως ηλεκτρικά ...βλέπεις ειναι  renault μου ελεγε συνέχεια..πριν ειχε το p11 μαύρος σκύλος ,αλλά το τράκαρε σκουπιδιάρικο βγήκε αχρηστο κ πήρε το p12 ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Παντα με πρωτότυπο χιουμορ ο johanndelta.... . Που τα σκεφτεσαι ρε θηρίο ?!?!?!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • C
                                cson last edited by

                                Έχω ένα Nissan Primera P12 του 2003 με 1600 κυβικά και 110 άλογα. Θα ήθελα να βάλω turdo, επίσης θα ήθελα να μεγαλώσω το χυτονιο στον κινητήρα (επομένως να βάλω και μεγαλύτερα έμβολα), θα ήθελα επίσης να βάλω πλαστικά που να είναι αγωνιστικών αυτοκινήτων, φαρδυτερες ροδες, θα βάλω καλύτερα αμορτισέρ και φρένα κλπ από ότι κατάλαβα τα θα ήθελα να το μεταμορφωσω και να το κάνω να θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο

                                Θα ήθελα να μάθω αν μπορώ να τα κάνω όλα αυτά σε αυτό το αυτοκίνητο και αν μπορώ να μου προτείνεται το turbo, τα αμορτισέρ και τα φρένα (μάρκα, μοντέλο, για αυτά τα τρία πράγματα που ανέφερα προηγουμένως) και ότι άλλο χρειάζεται από εξαρτήματα μηχανικά και μη για να κάνω το αυτοκίνητο μου όπως το ονειρεύομαι

                                Παιδια τετοια ξεκινησα και εγραφα στις εκθεσεις μου 5η δημοτικου και επειτα στο γυμνασιο, του 88 ειμαι. Τι μου θυμισε ο μπαγασας, με συγκινησε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  dimitris-02 @Guest last edited by

                                  Πωπω, σηκώθηκα μες τη νύχτα και μετά από αυτό άντε να ξανακοιμηθω... 

                                  Μας θύμησες εποχές 20 χρόνια πίσω που βελτιωναμε τσάπες και τις κάναμε γκαζμαδες 

                                  Αλήθεια τώρα, πέραν του μηχανολογικού, όταν μπαίνεις μέσα στο Πριμέρα δε σου γυρνάνε τα άντερα; (Έχω μπει κανα-δυο φορές σε P12, δεν τα λέω έτσι) Η αγαπητή κατά τα άλλα Nissan λίγο μετά τα '00s και πέραν των Ζ και gtr (ΟΚ και των suv) πραγματικά έχει βαλθει να μας αηδιασει. (Λέγε με Tiida) Πάντως αν ήταν ένα p11 θα μπορούσε να γίνει κουβέντα.

                                  Οι 20αρηδες έχετε μια ευλογία που δεν είχαμε οι 40ρηδες: Μπορείτε να ξεκινήσετε την περιπέτεια της οδήγησης μέσα από μια πληθώρα προσιτών και γρηγορων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που δεν υπήρχε για εμας πριν το 2000. Θα μου πεις εμείς μπορεί να μην είχαμε 'αμαξαρες', αλλά είχαμε βενζίνη που ξεκίναγε τοτε από 0,67/λίτρο. Όμως εσύ τώρα μπορείς να πάρεις πχ ένα civic αν είσαι jdm και πόσα άλλα τέτοια, μια VAGελιστρα με τον 1,8 20vt η ένα γαλλικό στριφτερο.

                                  Εδώ ενα pandaκι 100αρι 10ετιας πχ να οδηγήσεις σε μια στροφοδιαδρομη θα καταλαβεις ότι η βελτίωση ενός primera p12 είναι σαν να θες να κάνεις πορνοστάρ τη Σοφία Βογιατζάκη...

                                  Καταλαβαίνω τι λετε, αλλά εγώ αυτό το αυτοκίνητο έχω από τον πατέρα μου το p12 και όχι το p11 αν είχα το p11 θα ρωταγα για αυτό. Και ναι είμαι jdm

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    w202-amg last edited by

                                    Κράτησε το λειτουργικό αν μιλάμε για συναισθηματικούς λόγους και ΑΝ κάτι χρήζει αλλαγής βάλε κάτι παραπάνω για κάτι καλύτερο. Βαλε και μια ζάντα που να του πάει χωρίς υπερβολές.Μεχρι εκεί μια χαρά είναι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • bassstarlet
                                      bassstarlet last edited by

                                      Άντε πάλι τα ίδιαααααα.

                                      Από καιρού εις καιρόν, μπαίνει κάποιος που ανοίγει παρόμοια «κουλά» θέματα, οι «ψύχραιμοι» (και καλά) προσπαθούν να του αλλάξουν γνώμη, αρχίζουν μερικές φορές οι αντεγκλήσεις, και στο τέλος εξαφανίζεται το νήμα και ο ίδιος,...

                                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr