Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    έσπασε το παρμπρίζ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. έσπασε το παρμπρίζ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    18
    987
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zoranb last edited by

      Σε οδήγηση σε χωματόδρομο σπάει το παρμπρίζ. Ακούστηκε ένα τσαφ/μπαμ και θόλωσε από ραγίσματα όλο το τζάμι. Έμεινε στη θέση του, χωρίς να εμφανιστεί κάποιο σημάδι από πρόσκρουση με πέτρα κλπ. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς κάποιο εμφανές αίτιο; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο... και εάν ναι, υπήρχε κάλυψη από την εταιρία του αυτοκινήτου

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zoranb last edited by

        Σε οδήγηση σε χωματόδρομο σπάει το παρμπρίζ. Ακούστηκε ένα τσαφ/μπαμ και θόλωσε από ραγίσματα όλο το τζάμι. Έμεινε στη θέση του, χωρίς να εμφανιστεί κάποιο σημάδι από πρόσκρουση με πέτρα κλπ. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο χωρίς κάποιο εμφανές αίτιο; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι αντίστοιχο... και εάν ναι, υπήρχε κάλυψη από την εταιρία του αυτοκινήτου

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sxinthecity last edited by

          Είναι δυνατό είτε από συστολή διαστολή είτε από στρέβλωση του αυτοκινήτου να σπάσει το παρμπριζ..Η ασφάλεια σε καλύπτει αν υπάρχει σχετικός  όρος στο συμβόλαιο (θραύση κρυστάλλων). Τι αυτοκίνητο έχεις αν επιτρέπεται;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            panormus772 last edited by

            Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν. Η εργασία έγινε στην carglass κι είναι ικανοποιημένος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zoranb @panormus772 last edited by

              Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν.

              Από τι προκλήθηκε;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Z
                zoranb @sxinthecity last edited by

                Είναι δυνατό είτε από συστολή διαστολή είτε από στρέβλωση του αυτοκινήτου να σπάσει το παρμπριζ.

                Δε μπορώ να το συνδυάσω με στρέβλωση, γιατί εάν είχε προκληθεί από κάτι τέτοιο, τη στιγμή εκείνη που έγινε το τσάφ, θα το συνδύαζα με λακούβα ή κάτι σχετικό. Τώρα για συστολή διαστολή, πώς μπορεί να γίνει αυτό; Η θερμοκρασία σε εξωτερικό χώρο δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να αλλάξει απότομα για να γίνει συστολή/διαστολή. Εκτός κ εάν συστολή/διαστολή δεν συμβαίνει μόνο από αλλαγή θερμοκρασίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  panormus772 @zoranb last edited by

                  panormus772 wrote:

                  Στο γαμπρό μου έγινε σε QQ 5ετίας πριν 1μησι χρόνο,αλλά είχε ασφαλιστική για θραύση κρυστάλλων και του το αντικατέστησαν.

                  Από τι προκλήθηκε;

                  Άγνωστο.

                  Ενώ οδηγούσε σε επαρχιακό του έγινε ένα ευμεγέθες ράγισμα,πιθανό από πετραδάκι-α που πέταξε προπορευόμενος..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tgd last edited by

                    Πάντως και σε μένα έτυχε να γυρίσω από τις διακοπές και να βρω ένα ράγισμα ΝΑΑΑΑ στο παρμπρίζ που ξεκινούσε από το πάνω μέσο και τραβούσε προς το κέντρο. Μου φάνηκε σαν θερμική καταπόνιση, καμιά σχέση με άλλες δυο περιπτώσεις που έπεσε χαλίκι στο τζάμι. Έχω ένα ίδιο ράγισμα στη τζαμαρία του σπιτιού που σιγά-σιγά επεκτείνεται με τον ίδιο τρόπο προς το κέντρο, όποτε έχει πολύ κρύο ή πολύ ζέστη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 2
                      21-quadra last edited by

                      Πρέπει να έγινε από στρέβλωση της καρότσας, τα παρμπρίζ εδώ και πολλά χρόνια είναι κολλητά στην καρότσα και αν αυτή παραμορφωθεί πέρα από ένα όριο τα παρμπρίζ σπάνε, το πόσο μαλακές είναι ορισμένες καρότες φαίνεται από το τέστ του πεζοδρομίου, διαλέγουμε ένα σχετικά ψηλό πεζοδρόμιο και ανεβάζουμε τον ένα μπροστινό τροχό, αν οι άλλοι τρείς πατάνε στον δρόμο τότε η καρότσα είναι μαλακή σαν τσίχλα, το πρόβλημα λύνεται σημαντικά με περισσότερες πόντες που συγκρατούν τα κομμάτια της καρότσας μεταξύ τους, στα ανοίγματα της καρότσας, όπως παρμπρίζ, εμπρός - πίσω, πόρτες, πλαϊνά παράθυρα στα δίπορτα.

                      Γιατί δεν το κάνουν στα εργοστάσια, αν κάνουν νια αύξηση στον αριθμό που έχει πόντες η καρότσα πχ 20% που δεν είναι και τόσο μεγάλο το νούμερο, όμως σημαίνει και αύξηση παραμονής του αντίστοιχου χρόνοα στα ρομπότ που σε ετήσια βάσει είναι κάποιες εκατοντάδες ή χιλιάδες ώρες με όλα τα συνεπακόλουθα, ενέργεια, μείωση της παραγωγής κλπ, αυτό συμβαίνει κυρίως στα μικρά αυτοκίνητα πόλης, στα μεγάλα και ακριβά γίνονται όλα σωστά και περνάνε στο κόστος. κάποια εργοστάσια ανάμεσα στις λαμαρίνες περνάνε κόλλα και μετά συγκολλούνται τα κομμάτια με πόντες, σε αυτή την περίπτωση η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        ... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.   

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Z
                          zoranb @megane98hp last edited by

                          ... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.   

                          Γίνεται αυτό το πράγμα; To έχει κάνει κανείς;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra @zoranb last edited by

                            Megane98hp wrote:

                            ... κι αν είναι καλός φίλος ο ασφαλιστής σου και δεν έχει τη σχετικη κάλυψη, πάς και σου τη βάζει και μετά από 1-2 εβδομάδες πας και αλλάζεις παρπρίζ.   

                            Γίνεται αυτό το πράγμα; To έχει κάνει κανείς;

                            Στην Ελλάδα ζούμε και όλοι ιδιωτικά κάνουμε αυτά που κοροϊδεύουμε δημοσίως, που είναι το περίεργο ? Νομίζεις ότι ζεις στον Καναδά ή στην Ελβετία ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Στο honda eg4 μου έσπασε παρκαρισμένο από σκουριά......

                              Εξαρτάται και από είδος ανάρτησης και αντιστρεπτικές το κρέμασμα στο πεζοδρόμιο. Στο honda eg4 η πόρτα με γρύλο δεν ξανακλεινε ούτε με αίτηση,τσιχλοφουσκα.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Δεν θυμάμαι αν το είχα αναφέρει ξανά, ο μικρός μου γιός είχε ένα Peugeot 106 8βάλβιδο με όλα τα οδηγικά τερτίπια που έχουν τα 106, άφημα στο γκάζι σε στροφή με κάποια ταχύτητα και έβλεπες το πορτ μπαγκάζ να είναι μπροστά σου, πεζοδρόμιο ανέβαινε και όλοι τοι τροχοί ήταν κάτω.

                                Ξήλωσε τα λάστιχα από τις πόρτες, έβγαλε τα πλαϊνά παράθυρα, το λάστιχο της πίσω πόρτας και ανάμεσα στις πόντες του εργοστασίου που είχαν μια απόσταση περίπου 5 εκ η μια από την άλλη έκανε καινούργιες, έβαψε τα σημεία και τοποθέτησε λάστιχα και παράθυρα, ανέβασε στο πεζοδρόμιο τον ένα τροχό και το αυτοκίνητο ήταν σαν τρίκυκλο, δεν ακουμπούσε κάτω πλέον ο ένας τροχός, σταμάτησε να παραμορφώνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό η καρότσα, αν είχε βγάλει και τα παρμπρίζ βάζοντας και εκεί καινούργιες πόντες θα ήταν βράχος η καρότσα.

                                Κάναμε και μετατροπή σε μια bilstein PSS9 εμπρός που είχαμε από το Clio willy που έχει φτιάξει, πίσω έβαλε bilstein goup N και το 106 σταμάτησε να κάνει τα τρελά που κάνουν όλα τα 106.

                                Η μαλακή καρότσα σε στροφές υπό πίεση με καινούργια λάστιχα και καλή άσφαλτο κουρδίζεται σαν ελατήριο, αν εκείνη τη στιγμή σηκώσεις το πόδι από το γκάζι αποφορτίζεται το ελατήριο που έχει γίνει η καρότσα και χάνεται η πρόσφυση με επακόλουθο να πάει το αμάξι όπου είναι να πάει ανάλογα με την ταχύτητα και τις άλλες παραμέτρους της στιγμής, τόσο απλά΄.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  gnikas last edited by

                                  Να συμπληρώσω ότι οι επιπλέον πόντες είναι ο πιο εύκολος τρόπος να αυξήσεις αρκετά την ακαμψία στο face-lifting μοντέλων και να επωφεληθείς οικονομικά (σαν εταιρεία) χωρίς να κάνεις μεγάλες αλλαγές στην γραμμή παραγωγής. Συνήθως ακόμα και τα κομμάτια που αλλάζουν (μάσκα, προφυλακτήρες και λοιπές μικρολεπτομέρειες) ταιριάζουν από πλευράς συναρμογής (εσωτερικά πάντα) με το προγενέστερο μοντέλο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    w202-amg @21-quadra last edited by

                                    Δεν θυμάμαι αν το είχα αναφέρει ξανά, ο μικρός μου γιός είχε ένα Peugeot 106 8βάλβιδο με όλα τα οδηγικά τερτίπια που έχουν τα 106, άφημα στο γκάζι σε στροφή με κάποια ταχύτητα και έβλεπες το πορτ μπαγκάζ να είναι μπροστά σου, πεζοδρόμιο ανέβαινε και όλοι τοι τροχοί ήταν κάτω.

                                    Ξήλωσε τα λάστιχα από τις πόρτες, έβγαλε τα πλαϊνά παράθυρα, το λάστιχο της πίσω πόρτας και ανάμεσα στις πόντες του εργοστασίου που είχαν μια απόσταση περίπου 5 εκ η μια από την άλλη έκανε καινούργιες, έβαψε τα σημεία και τοποθέτησε λάστιχα και παράθυρα, ανέβασε στο πεζοδρόμιο τον ένα τροχό και το αυτοκίνητο ήταν σαν τρίκυκλο, δεν ακουμπούσε κάτω πλέον ο ένας τροχός, σταμάτησε να παραμορφώνεται σε τόσο μεγάλο βαθμό η καρότσα, αν είχε βγάλει και τα παρμπρίζ βάζοντας και εκεί καινούργιες πόντες θα ήταν βράχος η καρότσα.

                                    Κάναμε και μετατροπή σε μια bilstein PSS9 εμπρός που είχαμε από το Clio willy που έχει φτιάξει, πίσω έβαλε bilstein goup N και το 106 σταμάτησε να κάνει τα τρελά που κάνουν όλα τα 106.

                                    Η μαλακή καρότσα σε στροφές υπό πίεση με καινούργια λάστιχα και καλή άσφαλτο κουρδίζεται σαν ελατήριο, αν εκείνη τη στιγμή σηκώσεις το πόδι από το γκάζι αποφορτίζεται το ελατήριο που έχει γίνει η καρότσα και χάνεται η πρόσφυση με επακόλουθο να πάει το αμάξι όπου είναι να πάει ανάλογα με την ταχύτητα και τις άλλες παραμέτρους της στιγμής, τόσο απλά΄.

                                    Η τελευταία σου παράγραφος περιγράφει το γκολφ 4 που αγόρασα τώρα. Μου έφυγε σε κατηφορικό πέταλο χωρίς πρόθεση να τρέξω με 30-35?! Επειδή κούνησα ελάχιστα το τιμόνι να αποφύγω μια λακουβιτσα.Με θολομπαρες μπροστά πίσω έγινε αλλο αμάξι ...... Απορώ πως τα βγάζουν από το έργοστασιο, απορώ με τους δημοσιογράφους που υποτίθεται ότι έχουν άποψη και με αυτούς που τα αγοράζουν καινούργια.........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otokomae last edited by

                                      Στο civic με τροχό στο πεζοδρόμιο ούτε καν υποψία μοχλού σε ανοιγμα κλείσιμο και των 5 θυρων και 1 τροχός στον αέρα. Ο πωλητής κουφαθηκε μ αυτό που έκανα στο test drive.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • 2
                                        21-quadra @otokomae last edited by

                                        Στο civic με τροχό στο πεζοδρόμιο ούτε καν υποψία μοχλού σε ανοιγμα κλείσιμο και των 5 θυρων και 1 τροχός στον αέρα. Ο πωλητής κουφαθηκε μ αυτό που έκανα στο test drive.

                                        Eίναι 10της γενιάς, πήγαινε μερικές γενιές πίσω και τα ξαναλέμε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          otokomae last edited by

                                          Από την 9gen που το παρακολουθώ η ακαμψία του πλαισίου προφανώς βελτιώθηκε πολυ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1 / 1
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr