-
Καλησπέρα! Βρίσκομαι στη φάση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου έχουν δημιουργηθεί διάφορες απορίες. Παρακαλώ όποιος μπορεί να με συμβουλέψει!
Γενικότερα θα ήθελα να αγοράσω ή Yaris ή Swift, από αυτά που έχω δει βρίσκω στις ίδιες τιμές swift του 2015 με yaris του 2012 ή 2013 ποιο αξίζει πιο πολύ κατά τη γνώμη σας;
Επίσης το πιο σημαντικό πρόβλημα που έχω είναι να πάρω βενζίνη ή πετρέλαιο η διαφορά στην τιμή είναι ελάχιστη τόσο στα swift όσο και στα yaris και πολλές φορές τα βενζινοκίνητα είναι ακριβότερα από τα πετρελαιοκίνητα που βρίσκω. Σκέφτομαι το πετρέλαιο καθαρά για την οικονομία του θέματος, ωστόσο μου έχουν πει ότι βγάζουν θέματα ειδικά στην περίπτωση μου που θα είναι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Δεν θα κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα, κυρίως το θέλω για μέσα στην πόλη και θα πηγαίνω μια δύο φορές το χρόνο κανένα ταξίδι. Αλλά σε αυτή τη περίπτωση που τα πετρελαιοκίνητα είναι φθηνότερα δεν αξίζει η αγορά μιας και δεν περιμένω να κάνω απόσβεση απλώς να γλιτώνω κάποια χρήματα από το καύσιμο; Αν το πετρελαιοκίνητο βγάλει ζημιά η διαφορά στο κόστος είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με της βενζίνης; Επίσης με τη συντήρηση τι γίνεται έχει μεγαλύτερο κόστος συντήρησης σε σχέση με τη βενζίνη;
Τέλος είναι προτιμότερο να πάρω μοντέλο του 2012 βενζίνη ή του 2015 πετρέλαιο; (στην ίδια τιμή και τα δύο)
Σας ευχαριστώ,
Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη καθώς είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι πολύ μπερδεμένη.
-
Καλησπέρα! Βρίσκομαι στη φάση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και μου έχουν δημιουργηθεί διάφορες απορίες. Παρακαλώ όποιος μπορεί να με συμβουλέψει!
Γενικότερα θα ήθελα να αγοράσω ή Yaris ή Swift, από αυτά που έχω δει βρίσκω στις ίδιες τιμές swift του 2015 με yaris του 2012 ή 2013 ποιο αξίζει πιο πολύ κατά τη γνώμη σας;
Επίσης το πιο σημαντικό πρόβλημα που έχω είναι να πάρω βενζίνη ή πετρέλαιο η διαφορά στην τιμή είναι ελάχιστη τόσο στα swift όσο και στα yaris και πολλές φορές τα βενζινοκίνητα είναι ακριβότερα από τα πετρελαιοκίνητα που βρίσκω. Σκέφτομαι το πετρέλαιο καθαρά για την οικονομία του θέματος, ωστόσο μου έχουν πει ότι βγάζουν θέματα ειδικά στην περίπτωση μου που θα είναι μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Δεν θα κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα, κυρίως το θέλω για μέσα στην πόλη και θα πηγαίνω μια δύο φορές το χρόνο κανένα ταξίδι. Αλλά σε αυτή τη περίπτωση που τα πετρελαιοκίνητα είναι φθηνότερα δεν αξίζει η αγορά μιας και δεν περιμένω να κάνω απόσβεση απλώς να γλιτώνω κάποια χρήματα από το καύσιμο; Αν το πετρελαιοκίνητο βγάλει ζημιά η διαφορά στο κόστος είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με της βενζίνης; Επίσης με τη συντήρηση τι γίνεται έχει μεγαλύτερο κόστος συντήρησης σε σχέση με τη βενζίνη;
Τέλος είναι προτιμότερο να πάρω μοντέλο του 2012 βενζίνη ή του 2015 πετρέλαιο; (στην ίδια τιμή και τα δύο)
Σας ευχαριστώ,
Η βοήθεια σας είναι πολύτιμη καθώς είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι πολύ μπερδεμένη.
-
Για τη χρήση που περιγράφεις, η βενζίνη είναι μονόδρομος γιατί όντως θα σου βγάλει βλάβες το πετρέλαιο μέσα στην πόλη.
Με κόστος λιγότερο από χιλιάρικο, μπορείς να μετατρέψεις το βενζινοκίνητο σε υγραεριοκίνητο και να έχεις κόστος κίνησης μικρότερο του πετρελαίου.
-
Με την χρήση που περιγράφεις βενζίνη καλύτερα και ακόμα καλύτερα το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης, δηλαδή Υβριδικό Yaris.
-
Με την χρήση που περιγράφεις βενζίνη καλύτερα και ακόμα καλύτερα το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης, δηλαδή Υβριδικό Yaris.
Έχω βρει ένα μεταχειρισμένο Yaris υβριδικό του 2014 είναι εισαγωγή από Γερμανία. Γενικά τι πρέπει να προσέξω στον έλεγχο που θα κάνω; Είναι κακό που είναι εισαγωγής; Επίσης μου έχουν πει ότι υπάρχει θέμα με τη μπαταρία των υβριδικών. Σίγουρα θα γίνει έλεγχος αλλά γενικά οι μπαταριές τους πόσο κρατάνε;
Εγώ θεωρώ ότι τέτοια αμάξια είναι σκυλιά ποια είναι οι γνώμη σας υπάρχει περίπτωση να το πάρω και σε 2 χρόνια να είναι πλέον για απόσυρση;
-
Έχω βρει ένα μεταχειρισμένο Yaris υβριδικό του 2014 είναι εισαγωγή από Γερμανία. Γενικά τι πρέπει να προσέξω στον έλεγχο που θα κάνω; Είναι κακό που είναι εισαγωγής; Επίσης μου έχουν πει ότι υπάρχει θέμα με τη μπαταρία των υβριδικών. Σίγουρα θα γίνει έλεγχος αλλά γενικά οι μπαταριές τους πόσο κρατάνε;
Εγώ θεωρώ ότι τέτοια αμάξια είναι σκυλιά ποια είναι οι γνώμη σας υπάρχει περίπτωση να το πάρω και σε 2 χρόνια να είναι πλέον για απόσυρση;
Εφόσον είναι εισαγωγής, εαν είναι εισαγωγή εμπόρου υπάρχουν πολλές πιθανότητες (περίπου 99%) να έχει πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από όσα αναγράφει το κοντέρ. Οπότε θέλει προσοχή σε αυτό το σημείο. Αλλά υπάρχουν πολλά Ελληνικά (ειδικά τώρα που ήρθε το νέο Γιάρις) σε καλές τιμές. Μόνο στην αντιπροσωπεία στα Γλ. Νερά έχουν 5-6 υβριδικά για πώληση από €10.000. Δεν αξίζει να πάρεις εισαγωγής, εκτός εαν το δίνουν €7.000.
Η μπαταρία κρατάει 10-12χρόνια άνετα, μπορεί και περισσότερο. Η εγγύηση είναι 11 χρόνια εαν θυμάμαι σωστά.
-
ως πρωην χρηστης στη εταιρεια ενα σουιφτ 1.3 ντηζελ, να αναφερω οτι μηχανικα τουλαχιστον δεν ειχε ποτες θεμα. μα ποτες. ο φιατ κινητηρας ηταν κανονι μεχρι που το γυρισα πισω. με καπου 150000 ολα πολη. οκ, ετριζε, ακουγοταν, αλλα ζημια τιποτε. θα το κραταγα γιατι ηταν πασπαρτου αλλα αναβαθμιση καποιου σε φοκους εφερε καραμπολες και παιζει αυτο το ρολο ενα πολυ νεοτερο πουλσαρ ντηζελ. γιαρις 1.4 ντηζελ εχω ακομη και θα το κρατησω και οταν ληψει το ληζινγκ, οπως ειχα αποφασισει και για το σουιφτ. επισης απροβληματιστο απο κινητηρα. αυτο εχει βεβαια μολις 80000, μονο πολη, ειναι του 2016.
βασικα για χρηση σκληρη και οικονομικη, χωρις βεβαια να τα πολυοδηγαω εγω γιατι δεν μπορω τα μαζουτια, μονο ντηζελ, οι βενζινες δεν εχουν επαφη σε κοστος χρησης με τα μικρα ντηζελονια.
Yaris ή Swift Diesel ή Βενζίνη