Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 2 κραδασμοί
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Mazda 2 κραδασμοί
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    7
    49
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikolaos1988 last edited by

      Γεια σας. Θα ήθελα τη γνωμη σας πριν την επισκεψη στο συνεργειο. Εχω ενα mazda 2 και το τελευταιο 10ημερο αντιμετωπιζω ενα προβλημα στο ρελαντι. Ακριβως στο ευρος στροφών 1100-1300 ειτε ζεστο ειτε κρυο το αμαξι κανει εναν περιεργο συντονισμο και δονειται η καμπινα εσωτερικα (τιμονι, πλαστικα μερη) αρκετα εντονοτερα απο το φυσιολογικο που ξερουμε. Παραληλα σε αυτο το ευρος το μοτερ ακουγεται αρκετα μπουκωμενο και ο ηχος του καθολου καθαρος, αλλα πολυ μπασος. Ακομη και στο πρωινο ρελαντι οσο οι στροφες κινουνται στις 2000 μεχρι να ζεσταθει δεν παρατηρουνται κραδασμοι. Πεφτωντας κατω απο τις 1500 αρχιζει να τρανταζεται εσωτερικα ενω κατω απο τις 1000 κανενα θεμα. Να πω οτι σε πορεια δεν αντιμετωπιζω κανενα θεμα ουτε καν σε μικρογουβες για να πω οτι φταινε οι βασεις της μηχανης. Συγγνωμη αν κουρασα, θα ηθελα πολυ την αποψη σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikolaos1988 last edited by

        Γεια σας. Θα ήθελα τη γνωμη σας πριν την επισκεψη στο συνεργειο. Εχω ενα mazda 2 και το τελευταιο 10ημερο αντιμετωπιζω ενα προβλημα στο ρελαντι. Ακριβως στο ευρος στροφών 1100-1300 ειτε ζεστο ειτε κρυο το αμαξι κανει εναν περιεργο συντονισμο και δονειται η καμπινα εσωτερικα (τιμονι, πλαστικα μερη) αρκετα εντονοτερα απο το φυσιολογικο που ξερουμε. Παραληλα σε αυτο το ευρος το μοτερ ακουγεται αρκετα μπουκωμενο και ο ηχος του καθολου καθαρος, αλλα πολυ μπασος. Ακομη και στο πρωινο ρελαντι οσο οι στροφες κινουνται στις 2000 μεχρι να ζεσταθει δεν παρατηρουνται κραδασμοι. Πεφτωντας κατω απο τις 1500 αρχιζει να τρανταζεται εσωτερικα ενω κατω απο τις 1000 κανενα θεμα. Να πω οτι σε πορεια δεν αντιμετωπιζω κανενα θεμα ουτε καν σε μικρογουβες για να πω οτι φταινε οι βασεις της μηχανης. Συγγνωμη αν κουρασα, θα ηθελα πολυ την αποψη σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Είναι με καρμπυρατέρ ή με ψεκασμό ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Mazda 2 με καρμπυρατέρ δεν υπήρξε ποτέ, το μοντέλο υπάρχει από το 2002 και έπειτα.

            Για μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστή μου κάνει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 2
              21-quadra last edited by

              Έχω φίλο που έχει Mazd 2 με καρμπυρατέρ aisin και είχε το ίδιο πρόβλημα, μέσα στον πλωτήρα της βενζίνης υπάρχει ένα μικρό σωληνάκι ( είναι ανταλλακτικό ) το οποίο κάποια στιγμή χρειάζεται αντικατάσταση και το αυτοκίνητο επανέρχεται στη σωστή λειτουργία.

              Eδώ είσαι

              https://www.google.com/search?q=mazda+2+karburetor&oq=mazda+2+karburetor&aqs=chrome..69i57j0.14207j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

              https://www.autovillage.co.uk/car-parts/mazda/2/part/carburetor

              Αυτό εδώ είναι από το 323

              https://www.amazon.com/Carburetor-Carb-Mazda-Familia-Laser/dp/B00YDWBMJY

              Είχα 323 1100, το Ford Laser Ιαπωνικής κατασκευής Mazda, το πρώτo προσθιοκίνητο 323 με σαζμάν Aisin 4 ταχυτήτων, οι διαφορές ήταν στην μάσκα, στο σήμα και πίσω στo C pillar είχε ένα μικρό πλευρικό παράθυρο ενώ στο Mazda ήταν λαμαρίνα. Αργότερα του έβαλα ένα 1500 μοτέρ που είχε διπλό καρμπυρατέρ της Aisin και σαζμάν 5 ταχυτήτων.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nikolaos1988 last edited by

                Μπορεί να παιζει ρόλο η ποιοτητα καυσιμου ???... Εκανα ενα γεμισμα σημερα με v-power απο αλλο πρατηριο μετα από καιρό και είδα διαφορα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus @21-quadra last edited by

                  Έχω φίλο που έχει Mazd 2 με καρμπυρατέρ aisin και είχε το ίδιο πρόβλημα, μέσα στον πλωτήρα της βενζίνης υπάρχει ένα μικρό σωληνάκι ( είναι ανταλλακτικό ) το οποίο κάποια στιγμή χρειάζεται αντικατάσταση και το αυτοκίνητο επανέρχεται στη σωστή λειτουργία.

                  Eδώ είσαι

                  https://www.google.com/search?q=mazda+2+karburetor&oq=mazda+2+karburetor&aqs=chrome..69i57j0.14207j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

                  https://www.autovillage.co.uk/car-parts/mazda/2/part/carburetor

                  Αυτό εδώ είναι από το 323

                  https://www.amazon.com/Carburetor-Carb-Mazda-Familia-Laser/dp/B00YDWBMJY

                  Είχα 323 1100, το Ford Laser Ιαπωνικής κατασκευής Mazda, το πρώτo προσθιοκίνητο 323 με σαζμάν Aisin 4 ταχυτήτων, οι διαφορές ήταν στην μάσκα, στο σήμα και πίσω στo C pillar είχε ένα μικρό πλευρικό παράθυρο ενώ στο Mazda ήταν λαμαρίνα. Αργότερα του έβαλα ένα 1500 μοτέρ που είχε διπλό καρμπυρατέρ της Aisin και σαζμάν 5 ταχυτήτων.

                  Κάποιο λάθος πρέπει να έχει γίνει στην ονομασία. Το 2άρι είχε ψεκασμό από το 2002 που βγήκε. Τα προηγούμενα Demio-121 ναι, έβγαιναν και με καρμπιρατέρ. Και μάλλον εκεί είναι το μπέρδεμα, γιατί σε άλλες αγορές συνέχισε η ονομασία Demio. Θα ήταν πολύ πιο εύκολο αν μας έλεγε ο ερωτών τι μοντέλο είναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Ισχύει αυτό με τις αγορές προορισμού με διαφορετικές προδιαγραφές και σε όλες τις μάρκες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr