-
Γεια και χαρά σε όλους, είμαι κάτοχος ήδη ενός diesel αυτοκινήτου και θέλω να αγορασω ένα μεγαλύτερο οικογενειακό, σκέφτομαι για το mercedes gla 200 d η για το 250 e plug in hybrid βενζίνη, δεν έχω εμπειρία από τα υβριδικά και δεν ξέρω σε βάθος χρόνου ποιο από τα δυο θα με συμφέρει καλύτερα. Γενικά κάνω αρκετα χιλιομετρα περισσότερο εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια. Ποια είναι η γνωμη σας?
-
Γεια και χαρά σε όλους, είμαι κάτοχος ήδη ενός diesel αυτοκινήτου και θέλω να αγορασω ένα μεγαλύτερο οικογενειακό, σκέφτομαι για το mercedes gla 200 d η για το 250 e plug in hybrid βενζίνη, δεν έχω εμπειρία από τα υβριδικά και δεν ξέρω σε βάθος χρόνου ποιο από τα δυο θα με συμφέρει καλύτερα. Γενικά κάνω αρκετα χιλιομετρα περισσότερο εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια. Ποια είναι η γνωμη σας?
-
Εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια φωνάζει
D I E S E L !!
Plug in hybrid, hybrid και ηλεκτρικά φωνάζουν
Κ Ι Ν Η Σ Η. Σ Τ Η Ν. Π Ο Λ Η. Κ Υ Ρ Ι Ω Σ!!
-
Συνδύασέ τα, πάρε τη GLA Hybrid!
-
Το ιδανικό θα ήταν να έβγαινε έκδοση diesel hybrid αλλα έχει μόνο βενζινη hybrid αυτή την στιγμή, μελλοντικά δεν ξέρουν η αντιπρόσωποι να απαντήσουν όποτε θα κλείσω σε diesel όπως ανέφερε ο Dublin είναι ποιο κοντά στην οδήγηση που κάνω.
-
Το έχω ακούσει το παραπάνω και από άλλους γιατί δεν βγάζουν diesel hybrid κάποτε κάποιοι έβγαλαν και ήταν αποτυχία και δεν χρειάζεται να σκεφτεί κάποιος πολύ το γιατί. Αρκεί να συνδιάσει τα dpf ,turbo , αντλίες πετρελαίου , μπαταρίες ,ηλεκτροκινητήρες σε ένα αυτοκίνητο ...πολύ φασαρία με μεγάλο κόστος αγοράς και κυρίως συντήρησης χωρίς όφελος που να δικαιολογεί την έξτρα πολυπλοκότητα...
ΥΓ για μένα το καλλίτερο ντήζελ είναι 2000 κυβικα euro 4 με καταλύτη δηλ χωρίς dpf και καλά σχεδιασμένη egr , δύναμη - οικονομία - μακροζωία!
-
..
ΥΓ για μένα το καλλίτερο ντήζελ είναι 2000 κυβικα euro 4 με καταλύτη δηλ χωρίς dpf και καλά σχεδιασμένη egr , δύναμη - οικονομία - μακροζωία!
Συμφωνώ...αλλά όχι για τα πνευμόνια μας...
Βάλε στη λίστα με τις παραπάνω τεχνολογίες για diesel-hybrid και το Ad-blue...
-
Υπάρχουν diesel mild hybrid σε πολλές εταιρίες και είναι απίστευτα οικονομικοί.
H PSA έβγαζε νομίζω έναν diesel hybrid πριν 5-7 χρονια. Δεν ξέρω τι έγινε αυτός.
Το ''πρόβλημα' των diesel είναι η ακριβή του κατασκευή, οπότε δεν βολεύει τις εταιρίες σε R&D and manufacturing, ειδικά για φθηνά/μικρά, επίσης έχουν μεγαλύτερο βάρος και αυτό μπορεί να γίνει μη αποδοτικό σε μικρά σκάφη, σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα πάντως ακόμη είναι η πρώτη λύση.
-
Με ενδιαφέρει και εμένα αυτό το δίλλημα αλλά στην μικρή κατηγορία και για πολη πιο πόλύ.
Θελω να εχει και πάνω από 100 άλογα , να μπαίνει στον διακτύλιο και αν γίνετε και μηδενικά τέλη.
Το μόνο που βρήκα σε υβριδικό είναι το yaris 1.5 HDF 116hp (M15A-FXE) Hybrid αλλα εχει 19.000€
Απο diedel παιζει κάτι αντιστοιχο?
-
Η mercedes βγάζει κάποια ακριβά μοντέλα diesel hybrid αλλα το gla όχι, θα ρίξω και μια ματιά στις άλλες εταιρείες αλλα εχω κολλήσει στο νεο gla 200d 2000 κυβικά στα 150 άλογα αυτόματο. Οποτε θα κλείσω σε πετρέλαιο κινητήρα σίγουρα, εχω ήδη ένα corsa diesel euro 5 και είμαι ευχαριστημένος από τα diesel. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.
-
-
Mild hybrid.
-
Mild hybrid.
Δηλαδή;
-
Δηλαδή δεν είναι πλήρως υβριδικό, το 48 V σύστημα είναι για να βοηθά στο ξεκίνημα και στις επιταχύνσεις κυρίως. Δεν θα λειτουργεί ποτέ με σβηστό τον κινητήρα.
-
Δηλαδή δεν είναι πλήρως υβριδικό, το 48 V σύστημα είναι για να βοηθά στο ξεκίνημα και στις επιταχύνσεις κυρίως. Δεν θα λειτουργεί ποτέ με σβηστό τον κινητήρα.
Κατάλαβα Super. Σ' ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.
-
Κατα την γνωμη μου αν οι μπαταριες γινουν ακομα πιο γρηγορες και τα ηλ μοτερ λιγο πιο αποδοτικα τοτε ειναι η χρυση τομη τα 48v αλλα και τα παραπανω volts αντι των πληρως υβριδΙκων.
Το θαυμα του πολυ ελαφρου αμαξωματος και ο συνδιασμος αυτων λειτουργει καλυτερα οικονομοτεχνικα αλλα και απο αποψη καταναλωσης σε πραγματικές συνθήκες.
Η ιδια η toyοta εντυπωσιαστηκε απο αυτο το 'μονοπατι' προς χαμηλη καταναλωση της suzuki...το ανεφεραν πολλες φορες οι υπευθυ οι της toyota.
Απο την αλλη το συστημα της honda με τους νεους μαγνητες υψηλοτερης αποδοσης, εντυπωσιάζει
-
Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.
Οσο για το αρχικο ερωτημα του ποστ, οπως ηδη αναφερθηκε, αν μενεις εξω απο πολη και κανεις χιλιομετρα κυριως σε εθνικες οδους και επαρχιακους δρομους = diesel. Το μοντερνα υβριδικα προσφερουν καταναλωση που πλησιαζει αυτη των ντηζελ, αλλα το κοστος καυσιμου παραμενει υψηλοτερο.
Τα PHEV ειναι εξαιρετικες επιλογες για μεσα στην πολυ, αφου μπορει να κινηθει στην καθημερινοτητα του ο χρηστης με σχεδον μηδενικο κοστος . Απο την αλλη μου κανει εντυπωσει που αναφερεται απευθειας συγκριση diesel και phev μοντελου, καθως τα phev συνηθως ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα ΚΕΚ.
-
Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.
Και δεν θα δείς, η διαφορά είναι μικρή (μαξ 1 λτ/100χλμ). Το mHEV υπάρχει κυρίως για την μείωση των εκπομπών CO2.
-
Κανουν λαθος ολοι τους οταν τα δοκιμαζουν διοτι δεν καταλαβαινιυν την λειτπυργια τους.
Πολλοι δημοσιογραφοι-δοκιμαστες ειναι ασχετοι σε youtube.
Στα καλα περιοδικα υπαρχει πολυ σοβαροτητα και μαθαινεις πολλα.
Σε ΜΙΚΤΟ κυκλο εχει μικρη διαφορα, ασήμαντο. Αυτοι τα δοκιμαζουν σε μικτο και ετσι βγαζουν ενα συμπερασμα....αλλα δεν μπορουν να σκεφτουν το βασικο.
Τα mild hybrid δινουν εως και 20% μικροτερη καταναλωση ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Και οχι σε μικτο κυκλο.
Με το που βγουν σε περιφεριακους και υπεραστικους δρομους ΟΠΟΥ ΔΕΝ λειτουργει το συστημα τοτε δινει 0,4-0,5 μικροτερη καταναλωση στον μικτο κυκλο,
Δηλαδη βασικη στατιστικη να γνωριζαν....θα το επιαναν.
-
dettol wrote:
Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.
Και δεν θα δείς, η διαφορά είναι μικρή (μαξ 1 λτ/100χλμ). Το mHEV υπάρχει κυρίως για την μείωση των εκπομπών CO2.
Αλληλένδετα είναι.
Αγορα υβριδικού ή diesel?