Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα υβριδικού ή diesel?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αγορα υβριδικού ή diesel?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    32
    356
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis-k last edited by

      Γεια και χαρά σε όλους, είμαι κάτοχος ήδη ενός  diesel αυτοκινήτου και θέλω να αγορασω ένα μεγαλύτερο οικογενειακό, σκέφτομαι για το mercedes gla 200 d η για το 250 e plug in hybrid βενζίνη, δεν έχω εμπειρία από τα υβριδικά και δεν ξέρω σε βάθος χρόνου ποιο από τα δυο θα με συμφέρει καλύτερα. Γενικά κάνω αρκετα χιλιομετρα περισσότερο εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια. Ποια είναι η γνωμη σας?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis-k last edited by

        Γεια και χαρά σε όλους, είμαι κάτοχος ήδη ενός  diesel αυτοκινήτου και θέλω να αγορασω ένα μεγαλύτερο οικογενειακό, σκέφτομαι για το mercedes gla 200 d η για το 250 e plug in hybrid βενζίνη, δεν έχω εμπειρία από τα υβριδικά και δεν ξέρω σε βάθος χρόνου ποιο από τα δυο θα με συμφέρει καλύτερα. Γενικά κάνω αρκετα χιλιομετρα περισσότερο εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια. Ποια είναι η γνωμη σας?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Εκτός πόλης και μακρινά ταξίδια φωνάζει

          D I E S E L !!

          Plug in hybrid, hybrid και ηλεκτρικά φωνάζουν

          Κ Ι Ν Η Σ Η. Σ Τ Η Ν.  Π Ο Λ Η.   Κ Υ Ρ Ι Ω Σ!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Συνδύασέ τα, πάρε τη GLA Hybrid!

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              giannis-k last edited by

              Το ιδανικό θα ήταν να έβγαινε έκδοση diesel hybrid αλλα έχει μόνο βενζινη hybrid αυτή την στιγμή,  μελλοντικά δεν ξέρουν η αντιπρόσωποι να απαντήσουν όποτε θα κλείσω σε diesel όπως ανέφερε ο Dublin είναι ποιο κοντά στην οδήγηση που κάνω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • monman2
                monman2 last edited by

                Το έχω ακούσει το παραπάνω και από άλλους γιατί δεν βγάζουν diesel hybrid κάποτε κάποιοι έβγαλαν και ήταν αποτυχία και δεν χρειάζεται να σκεφτεί κάποιος πολύ το γιατί.  Αρκεί να συνδιάσει τα dpf  ,turbo , αντλίες πετρελαίου  , μπαταρίες ,ηλεκτροκινητήρες σε ένα αυτοκίνητο ...πολύ φασαρία με μεγάλο κόστος αγοράς και κυρίως συντήρησης χωρίς όφελος που να δικαιολογεί την έξτρα πολυπλοκότητα...

                ΥΓ για μένα το καλλίτερο ντήζελ είναι 2000 κυβικα euro 4 με καταλύτη δηλ χωρίς dpf και καλά σχεδιασμένη egr , δύναμη - οικονομία - μακροζωία!

                Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dgrgtc @monman2 last edited by

                  ..

                  ΥΓ για μένα το καλλίτερο ντήζελ είναι 2000 κυβικα euro 4 με καταλύτη δηλ χωρίς dpf και καλά σχεδιασμένη egr , δύναμη - οικονομία - μακροζωία!

                  Συμφωνώ...αλλά όχι για τα πνευμόνια μας...

                  Βάλε στη λίστα με τις παραπάνω τεχνολογίες για diesel-hybrid και το Ad-blue...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dublin last edited by

                    Υπάρχουν diesel mild hybrid σε πολλές εταιρίες και είναι απίστευτα οικονομικοί.

                    H PSA έβγαζε νομίζω έναν diesel hybrid πριν 5-7 χρονια. Δεν ξέρω τι έγινε αυτός.

                    Το ''πρόβλημα' των diesel είναι η ακριβή του κατασκευή, οπότε δεν βολεύει τις εταιρίες σε R&D and manufacturing, ειδικά για φθηνά/μικρά, επίσης έχουν μεγαλύτερο βάρος και αυτό μπορεί να γίνει μη αποδοτικό σε μικρά σκάφη, σε μεγαλύτερα αυτοκίνητα πάντως ακόμη είναι η πρώτη λύση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kopernikus last edited by

                      Με ενδιαφέρει και εμένα αυτό το δίλλημα αλλά στην μικρή κατηγορία και για πολη πιο πόλύ.

                      Θελω να εχει και πάνω από 100 άλογα , να μπαίνει στον διακτύλιο και αν γίνετε και μηδενικά τέλη.

                      Το μόνο που βρήκα σε υβριδικό είναι το yaris 1.5 HDF 116hp (M15A-FXE) Hybrid αλλα εχει 19.000€

                      Απο diedel παιζει κάτι αντιστοιχο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giannis-k last edited by

                        Η mercedes βγάζει κάποια ακριβά μοντέλα diesel hybrid αλλα το gla όχι, θα ρίξω και μια ματιά στις άλλες εταιρείες αλλα εχω κολλήσει στο νεο gla 200d 2000 κυβικά στα 150 άλογα αυτόματο. Οποτε θα κλείσω σε πετρέλαιο κινητήρα σίγουρα, εχω ήδη ένα corsa diesel euro 5 και είμαι ευχαριστημένος από τα diesel. Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lakisof last edited by

                          Αυτό εδώ;

                          https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson/tucson-48v-hybrid/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            super-t last edited by

                            Mild hybrid.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lakisof @super-t last edited by

                              Mild hybrid.

                              Δηλαδή;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                super-t last edited by

                                Δηλαδή δεν είναι πλήρως υβριδικό, το 48 V σύστημα είναι για να βοηθά στο ξεκίνημα και στις επιταχύνσεις κυρίως. Δεν θα λειτουργεί ποτέ με σβηστό τον κινητήρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lakisof @super-t last edited by

                                  Δηλαδή δεν είναι πλήρως υβριδικό, το 48 V σύστημα είναι για να βοηθά στο ξεκίνημα και στις επιταχύνσεις κυρίως. Δεν θα λειτουργεί ποτέ με σβηστό τον κινητήρα.

                                  Κατάλαβα Super. Σ' ευχαριστώ για τη διευκρίνηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Κατα την γνωμη μου αν οι μπαταριες γινουν ακομα πιο γρηγορες και τα ηλ μοτερ λιγο πιο αποδοτικα τοτε ειναι η χρυση τομη τα 48v αλλα και τα παραπανω volts αντι των πληρως υβριδΙκων.

                                    Το θαυμα του πολυ ελαφρου αμαξωματος και ο συνδιασμος αυτων λειτουργει καλυτερα οικονομοτεχνικα αλλα και απο αποψη καταναλωσης σε πραγματικές  συνθήκες.

                                    Η ιδια η toyοta εντυπωσιαστηκε απο αυτο το 'μονοπατι' προς χαμηλη καταναλωση της suzuki...το ανεφεραν πολλες φορες οι υπευθυ οι της toyota.

                                    Απο την αλλη το συστημα της honda με τους νεους μαγνητες υψηλοτερης αποδοσης, εντυπωσιάζει

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.

                                      Οσο για το αρχικο ερωτημα του ποστ, οπως ηδη αναφερθηκε, αν μενεις εξω απο πολη και κανεις χιλιομετρα κυριως σε εθνικες οδους και επαρχιακους δρομους = diesel. Το μοντερνα υβριδικα προσφερουν καταναλωση που πλησιαζει αυτη των ντηζελ, αλλα το κοστος καυσιμου παραμενει υψηλοτερο.

                                      Τα PHEV ειναι εξαιρετικες επιλογες για μεσα στην πολυ, αφου μπορει να κινηθει στην καθημερινοτητα του ο χρηστης με σχεδον μηδενικο κοστος . Απο την αλλη μου κανει εντυπωσει που αναφερεται απευθειας συγκριση diesel και phev μοντελου, καθως τα phev συνηθως ειναι αρκετα ακριβοτερα απο τα ΚΕΚ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @dettol last edited by

                                        Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.

                                        Και δεν θα δείς, η διαφορά είναι μικρή (μαξ 1 λτ/100χλμ). Το mHEV υπάρχει κυρίως για την μείωση των εκπομπών CO2.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Κανουν λαθος ολοι τους οταν τα δοκιμαζουν διοτι δεν καταλαβαινιυν την λειτπυργια τους.

                                          Πολλοι δημοσιογραφοι-δοκιμαστες ειναι ασχετοι σε youtube.

                                          Στα καλα περιοδικα υπαρχει πολυ σοβαροτητα και μαθαινεις πολλα.

                                          Σε ΜΙΚΤΟ κυκλο εχει μικρη διαφορα, ασήμαντο. Αυτοι τα δοκιμαζουν σε μικτο και ετσι βγαζουν ενα συμπερασμα....αλλα δεν μπορουν να σκεφτουν το βασικο.

                                          Τα mild hybrid δινουν εως και 20% μικροτερη καταναλωση ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. Και οχι σε μικτο κυκλο.

                                          Με το που βγουν σε περιφεριακους και υπεραστικους δρομους ΟΠΟΥ ΔΕΝ  λειτουργει το συστημα τοτε δινει 0,4-0,5 μικροτερη καταναλωση στον μικτο κυκλο,

                                          Δηλαδη βασικη στατιστικη να γνωριζαν....θα το επιαναν.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            super-t @fanis75 last edited by

                                            dettol wrote:

                                            Παντως δεν εχω δει σε κανενα review mild hybrid αυτοκινητου, η διαφορα στην καταναλωση να δικαιολογει την διαφορα τιμης.

                                            Και δεν θα δείς, η διαφορά είναι μικρή (μαξ 1 λτ/100χλμ). Το mHEV υπάρχει κυρίως για την μείωση των εκπομπών CO2.

                                            Αλληλένδετα είναι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr