Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΔΙΕΞΟΔΟ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΔΙΕΞΟΔΟ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    1133
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      anergos last edited by

      Πρόβλημα χωρίς λύση
      Έχω ένα fiat bravo του 2011 1.6 diesel 105ps το πρόβλημα μου ξεκίνησε πριν 9 μήνες έχω αλλάξει 3 συνεργεία κ το προβλήμα παραμένει ώστε να έχω έναν τρύπιο κουμπαρά.
      Το αυτοκίνητο έχει 330.000km και κροταλίζει κάνει κοψίματα βγάζει μαύρο καπνό και ζεστό και κρύο επίσης μου σβήσει στο ρελαντί όχι πάντα και δεν παίρνει εύκολα μπροστά, πετρέλαιο βάζω πάντα ελίν crystal από σωστό επαγγελματία τις περιοχής.
      1 συνεργείο ξεκινήσαμε με καθαριστικό στο ρεζερβουάρ,αναγενήσεις 2 φορές.
      Κάνουμε καθαρισμό με υπέροχους τα μπεκ και στέλνουμε προληπτικά την μπόμπα πετρελαιου για συντήρηση,κατεβάζουμε ρεζερβουάρ καθαρό.
      Το πρόβλημα ελατώθηκε, άλλαξε μεριά ο ήχος μάλλον από τα μπέκ,μετά από ένα λίγες βδομάδες ξανά τα ίδια και χειρότερα.
      Δεύτερος καθαρισμός με υπερήχους τα μπέκ λένε ότι είναι οκ.
      2 συνεργείο ξεκινάει την διαδικασία με καθαριστικά,αναγέννησης κτλ για να απορρίψει βλάβες, στέλνουμε τα μπέκ για ανακατασκευή το ένα δεν ψεκάζε σωστά τα άλλα σχετικά καλά αλλά τα φτιάξαμε με την ευκαιρία,μέσα σε λίγα χιλιόμετρα ξανά τα ίδια και χειρότερα το ξαναπάω καλωδιώσεις ένα καλώδιο από μπεκ αλλαγή το παίρνω ξανά τα ίδια.
      Το πάω να ξανατσεκάρει είμαι για την fiat δεν μπορεί να βγάλει άκρη.
      3 Συνεργείο fiat διάγνωση μπέκ 100% μου βγάζουν κοστολογίο κοντά στα 2000euro δεν το φτιάχνω σε αυτούς.
      Βρίσκουμε ποιο φθηνή λύση με πρώτο συνεργείο μεταχειρισμένα αυθεντικά απο τρακαρισμένο κοντά στα 30000 km απο fiat Αθήνας με εγγύηση 6 μήνες αφού περαστηκαν το προβλημα παραμένει και προληπτικά άλλαξα μπαταρία για τυχόν λάθος μετρήσεις αισθητήρων.

      Να επισημάνω ότι όλα αυτά χωρίς κάποια ένδειξη από λαμπάκια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        anergos last edited by

        Πρόβλημα χωρίς λύση
        Έχω ένα fiat bravo του 2011 1.6 diesel 105ps το πρόβλημα μου ξεκίνησε πριν 9 μήνες έχω αλλάξει 3 συνεργεία κ το προβλήμα παραμένει ώστε να έχω έναν τρύπιο κουμπαρά.
        Το αυτοκίνητο έχει 330.000km και κροταλίζει κάνει κοψίματα βγάζει μαύρο καπνό και ζεστό και κρύο επίσης μου σβήσει στο ρελαντί όχι πάντα και δεν παίρνει εύκολα μπροστά, πετρέλαιο βάζω πάντα ελίν crystal από σωστό επαγγελματία τις περιοχής.
        1 συνεργείο ξεκινήσαμε με καθαριστικό στο ρεζερβουάρ,αναγενήσεις 2 φορές.
        Κάνουμε καθαρισμό με υπέροχους τα μπεκ και στέλνουμε προληπτικά την μπόμπα πετρελαιου για συντήρηση,κατεβάζουμε ρεζερβουάρ καθαρό.
        Το πρόβλημα ελατώθηκε, άλλαξε μεριά ο ήχος μάλλον από τα μπέκ,μετά από ένα λίγες βδομάδες ξανά τα ίδια και χειρότερα.
        Δεύτερος καθαρισμός με υπερήχους τα μπέκ λένε ότι είναι οκ.
        2 συνεργείο ξεκινάει την διαδικασία με καθαριστικά,αναγέννησης κτλ για να απορρίψει βλάβες, στέλνουμε τα μπέκ για ανακατασκευή το ένα δεν ψεκάζε σωστά τα άλλα σχετικά καλά αλλά τα φτιάξαμε με την ευκαιρία,μέσα σε λίγα χιλιόμετρα ξανά τα ίδια και χειρότερα το ξαναπάω καλωδιώσεις ένα καλώδιο από μπεκ αλλαγή το παίρνω ξανά τα ίδια.
        Το πάω να ξανατσεκάρει είμαι για την fiat δεν μπορεί να βγάλει άκρη.
        3 Συνεργείο fiat διάγνωση μπέκ 100% μου βγάζουν κοστολογίο κοντά στα 2000euro δεν το φτιάχνω σε αυτούς.
        Βρίσκουμε ποιο φθηνή λύση με πρώτο συνεργείο μεταχειρισμένα αυθεντικά απο τρακαρισμένο κοντά στα 30000 km απο fiat Αθήνας με εγγύηση 6 μήνες αφού περαστηκαν το προβλημα παραμένει και προληπτικά άλλαξα μπαταρία για τυχόν λάθος μετρήσεις αισθητήρων.

        Να επισημάνω ότι όλα αυτά χωρίς κάποια ένδειξη από λαμπάκια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisma23 last edited by

          Μπορεί να πω χαζομάρα, αλλά θα την πω:

          Έχω την εντύπωση ότι μετά από αφαίρεση των μπεκ για καθαρισμό τους, πρέπει να γίνει calibration στην επανατοποθέτηση τους. Έχει γίνει αυτό, μετά από κάθε επανατοποθέτηση τους;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Ολα αυτα τα εχεις πληρωσει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anergos @harisma23 last edited by

              Μπορεί να πω χαζομάρα, αλλά θα την πω:

              Έχω την εντύπωση ότι μετά από αφαίρεση των μπεκ για καθαρισμό τους, πρέπει να γίνει calibration στην επανατοποθέτηση τους. Έχει γίνει αυτό, μετά από κάθε επανατοποθέτηση τους;

              Λογικά θα έχουν κάνει τα μπεκ στάλθηκαν σε μπομπατζή ειδικά την πρώτη φορά που έγιναν και ανακατασκευή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                anergos @w202-amg last edited by

                Ολα αυτα τα εχεις πληρωσει?

                ,

                Φίλε μου δυστυχώς ναι τα περισσότερα τα πλήρωσα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Δεν μου έτυχε ποτέ να έχω τόσο 'παλιό' αυτοκίνητο (με τόσα χλμ) να εμπλακώ σε τέτοιες καταστάσεις, αλλά αυτή η μέθοδος αντικατάστασης εξαρτημάτων με τη σειρά, δεν είναι μέθοδος... σαν να πας στο γιατρό και να αρχίσει τις επεμβάσεις σε ένα-ένα τα όργανα, μέχρι να πετύχει το σωστό...

                  Δεν υπάρχει κάποιο αξιόπιστο διαγνωστικό να δώσει ενδείξεις τί ακριβώς φταίει; Μήπως η Fiat που χρεώνει πολλά, μπορεί να κάνει κάτι που δεν μπορούν οι άλλοι και πρέπει απλά να παζαρέψεις την τιμή;

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    anergos @piliourits last edited by

                    Δεν μου έτυχε ποτέ να έχω τόσο 'παλιό' αυτοκίνητο (με τόσα χλμ) να εμπλακώ σε τέτοιες καταστάσεις, αλλά αυτή η μέθοδος αντικατάστασης εξαρτημάτων με τη σειρά, δεν είναι μέθοδος... σαν να πας στο γιατρό και να αρχίσει τις επεμβάσεις σε ένα-ένα τα όργανα, μέχρι να πετύχει το σωστό...

                    Δεν υπάρχει κάποιο αξιόπιστο διαγνωστικό να δώσει ενδείξεις τί ακριβώς φταίει; Μήπως η Fiat που χρεώνει πολλά, μπορεί να κάνει κάτι που δεν μπορούν οι άλλοι και πρέπει απλά να παζαρέψεις την τιμή;

                    Ίσως να ξεκινάνε από τις απλές μεθόδους και να μπαίνουν στα ποιο βαθιά γιατί δεν έχουμε καμία ένδειξη προβλήματος με κάποιο λαμπάκι, όσο για την τιμή δυστυχώς δεν μπόρεσε να γίνει κάτι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tgd last edited by

                      Καλά, μην λες ότι γίνεται καλύτερα...

                      Έχω γνωστό με πρόβλημα (σύμφωνα με τον εγκέφαλο) στο DPF του Doblo. Μετά από καινούργιο DPF, καταλύτη και αισθητήρες, καθαρισμό των μπεκ, νέα αντλία πετρελαίου, ανακατασκευή του τούρμπο, το μοτέρ εξακολουθεί να μπαίνει σε safe mode με το ίδιο πάντα μήνυμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr