-
Καλησπέρα σε ολους ετοιμαζομαι να μετακομισω μονιμα για αθηνα και αναζητω αυτοκινητο μικρομεσαιας κατηγοριας εως 8000ευρω για τις καθημερινες μετακινησεις μου μεσα σε αυτη.Ειμαι 23χρονων, οδηγω απο τα 18 και επισης σκοπευω να κανω ταξιδια αραια και που (1-2) φορες το μηνα για θεσσαλονικη και αλεξανδρουπολη.
Δεν ξερω τι καυσιμο πρεπει να διαλεξω γιατι εχω διαβασει αρκετα οτι θα εχω θεμα με το DPF εαν δεν κανω μεγαλες αποστασεις
και αλλα πολλα που εχω μπερδευτει.Απο κυβικα θα ηθελα εως 1400 και ιππους απο 90 εως 120 για να μην ειναι εντελως ψοφιο στα ταξιδια.
Τα κριτηρια μου ειναι -Αξιοπιστια( να μη μπλεκω με λαδια κτλπ) , -Καταναλωση (θα κανω πολλες διαδρομες εντος αθηνων)και τελος η εμφανιση. Εχω καποια συγκεκριμενα μοντελα στο μυαλο μου αν και ισως να ειναι ενα λαθος σκεπτικο για αγορα μεταχειρισμενου αλλα μπορω να περιμενω μεχρι να βρω αυτο που θελω.
Ενδεικτικα ειναι:
polo-golf
ibiza-leon
punto-bravo
fiesta
clio
I30
AurisΟντας ασχετος στον συγκεκριμενο τομεα καλοδεχουμενες ολες οι συμβουλες σας.Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
Καλησπέρα σε ολους ετοιμαζομαι να μετακομισω μονιμα για αθηνα και αναζητω αυτοκινητο μικρομεσαιας κατηγοριας εως 8000ευρω για τις καθημερινες μετακινησεις μου μεσα σε αυτη.Ειμαι 23χρονων, οδηγω απο τα 18 και επισης σκοπευω να κανω ταξιδια αραια και που (1-2) φορες το μηνα για θεσσαλονικη και αλεξανδρουπολη.
Δεν ξερω τι καυσιμο πρεπει να διαλεξω γιατι εχω διαβασει αρκετα οτι θα εχω θεμα με το DPF εαν δεν κανω μεγαλες αποστασεις
και αλλα πολλα που εχω μπερδευτει.Απο κυβικα θα ηθελα εως 1400 και ιππους απο 90 εως 120 για να μην ειναι εντελως ψοφιο στα ταξιδια.
Τα κριτηρια μου ειναι -Αξιοπιστια( να μη μπλεκω με λαδια κτλπ) , -Καταναλωση (θα κανω πολλες διαδρομες εντος αθηνων)και τελος η εμφανιση. Εχω καποια συγκεκριμενα μοντελα στο μυαλο μου αν και ισως να ειναι ενα λαθος σκεπτικο για αγορα μεταχειρισμενου αλλα μπορω να περιμενω μεχρι να βρω αυτο που θελω.
Ενδεικτικα ειναι:
polo-golf
ibiza-leon
punto-bravo
fiesta
clio
I30
AurisΟντας ασχετος στον συγκεκριμενο τομεα καλοδεχουμενες ολες οι συμβουλες σας.Ευχαριστω εκ των προτερων!
-
clio 4 1.5 ντι σι άι 90.
εξαιρετικο, στα ορια των 8000. ακριβο σερβις, φθηνη ζωη μαζι του. και νεανικο ινάφ.
ή κορσα 1.3 ντηζελ κολορ εντισιον. λιγο βαρετουτσικο, αλλα επισης σκυλος.
-
Με 1-2 ταξίδια τον μήνα Θεσσαλονίκη εννοείται κοιτάς για Diesel! Προφανώς και δεν θα έχεις θέμα με το DPF με αυτή τη χρήση.
Clio IV που πρότεινε και κο γάτος είναι πολύ καλή επιλογή. Από VAG εαν βρεις με τον 1.6 TDi (ειδικά ο 105 άλογα είναι αρκετά αξιόπιστος) είναι καλή επιλογή επίσης, μακριά από τον 1.4 TDi.
-
Καλές επιλογές οι παραπάνω. Μη ξεχάσεις να είναι ελληνικό και όχι εισαγωγής..
-
Το clio δεν εχει 6 αεροσακους, τα αλλα εχουν
-
Καλές επιλογές οι παραπάνω. Μη ξεχάσεις να είναι ελληνικό και όχι εισαγωγής..
Εαν είναι εισαγωγής, πολύ καλό έλεγχο και εαν είναι από έμπορο προσοχή στα χιλιόμετρα, σπάνιο να είναι αληθινά.
-
Για ιδιωτη κοιταω παντα.Επομενως στρεφομαι για diesel πιο πολυ.
Λοιπον αρχικα επειδη δεν εχω καποιον δικο μου αθηνα ειναι καλο να κανω ελεγχο το οχημα σε εταιρεια τυπου spotawheel, spotmechanic κτλπ?Προκειμενου να δουμε αν ειναι εισαγωγης αν εχει γυρισμενα χιλιομετρα και τα συναφη το λεω.Το clio μου αρεσει μπορω να πω και πληροι τα θελω μου αλλα σε εμφανιση προτιμω vag.Bεβαια εχω 2 φιλους με golf και τους βλεπω ανα καιρους να συμπληρνουν με λαδια κτλπ.(βενζινη εχουν) δεν ξερω αν εχει θεματα και το diesel.
Ο 1.6 TDI με 105 αλογα δεν θα εχει τετοια θεματα ή ειναι αναλογα και τι θα κατσει? -
Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να χρησιμοποιήσεις εταιρία σαν αυτές που προανέφερερες για σωστό τεχνικό έλεγχο. Είναι σίγουρο ότι θα σου δώσουν πολύ καλύτερη εικόνα απο οποιοδήποτε φίλο μηχανικό μιας και έχουν συγκεκριμένη μεθοδολογία και ξέρουν ακριβώς τι και πώς να κοιτάξουν. Στο τέλος τα παίρνεις και όλα γραπτώς..
Προσωπικά δε θα αγόραζα μεταχειρισμένο από κανένα που δε θα δεχόταν έλεγχο απο αυτές τις εταιρίες και δε θα αγόραζα γενικά αν δεν το είχα ελέγξει με κάποιον από τους παραπάνω. Αν πας σε μαντρά και του πείς οτι θέλεις έλεγχο απο αυτούς θα δείς οτι βγάζουν σπυράκια και αρχίζουν τις δικαιολογίες...
Μιας και έχω αγοράσει αρκετά μεταχειρισμένα στο παρελθόν πάντα μα πάντα και στην αναζήτηση του πιο 'καθαρού' αυτοκινήτου οι πραγματικές επιλογές εκεί που έχεις την αίσθηση οτι υπάρχουν πχ 10 υποψήφια αμάξια βρίσκεσαι με μηδέν ή ένα ή δύο...
Μια εποχή θυμάμαι έβρισκα 40 υποψήφια αμάξια(φτηνά) στο car ίδιου τύπου. Όλα καλά ως εδώ λές οτι θα έχω και πολυτέλεια να διαλέξω χρώμα/εξοπλισμό κτλ. Αμ δε... Απο τα 40 τα 15 ήταν επαρχία και δύσκολο να τα ελέγξω.. άλλα 10 είχαν ήδη πουληθεί και δεν είχανε κατεβάσει την αγγελία.. άλλα 5 δεν μου κάνανε κλίκ για διάφορους λόγους . Άλλοι τόσοι στο τηλέφωνο και απο τις ερωτήσεις που τους έκανα μου τα μασάγανε για την κατάσταση του οχήματος, τα βιβλία σέρβις, προέλευση, ζημιές και τρακαρίσματα, τύποι που απλά δε μπορούσες να συνεννοηθείς κτλ κτλ και δε χρειάστηκε καν να τους επισκεφτώ. Στο τέλος είδα μερικά που σχεδόν όλα τα έκοψα χωρίς καν να χρειαστώ τη βοήθεια ειδικού μιας και στα δικά μου μάτια ήταν οφθαλμοφανείς οι στούκες , οι τσαπατσουλιές η ελειπής συντήρηση και τα ψέμματα του ιδιοκτήτη(?) (πολλοί έμποροι το παίζουν ιδιώτες...) . Στα 1-2 που κατέληξα χρησιμοποίησα την παραπάνω υπηρεσία για να επιβεβαιωθώ και διάλεξα το 'καλύτερο'..
ΥΓ Και υπήρξε και αμάξι που νόμιζα ότι ήταν καλό αλλά έσφαλα όταν το τσέκαρε ειδικός.
ΥΓ2 Ακόμα και το 'καλύτερο' δεν ήταν αψεγάδιαστο....
-
8000€ είναι καλό ποσό για κατηγορία Β, μπορείς να βρεις αρκετά καλό αμάξι πιστεύω.
Είναι πολύ καλοί και κάνουν φοβερούς ελέγχους, τους έχω δώσει αυτοκίνητο και ήταν διεξοδικοι όσο δεν πάει, το εκτίμησα αφάνταστα.
Γενικά κάποιοι εδώ δεν είμαστε και πολύ φίλοι VAG, ποιά εμφάνιση?!
Όμως εσύ επιλέγεις αυτοκίνητο, όχι εμείς, φίλοι μου είχαν θέματα με μεταχειρισμένα Renault και καινούργια ακόμη VAG, αλλά ο καθένας μπορεί να το πει αυτό για την οποιαδήποτε μάρκα οπότε μη μασάς.
Πήγαινε σε αυτό που σε ευχαριστεί περισσότερο, κανένα αγαθό δεν είναι άφθαρτο και κανένα μεταχειρισμενο 'σαν καινούργιο', από τη στιγμή που παταν άσφαλτο τελείωσε το 'καινούργιο' ακόμη και 2 μέτρα να έχεις κάνει από την αντιπροσωπεία.
Κατέληξε τι θες, πάρε Spot a wheel και πες τους το και αυτοί θα βρουν το καλύτερο της αγοράς. Νομίζω αξίζουν το premium και δεν θα χάσεις και καθόλου χρόνο, και ο χρόνος είναι χρήμα.
Καλή αγορά!
-
Για ιδιωτη κοιταω παντα. Επομενως στρεφομαι για diesel πιο πολυ.
Λοιπον αρχικα επειδη δεν εχω καποιον δικο μου αθηνα ειναι καλο να κανω ελεγχο το οχημα σε εταιρεια τυπου spotawheel, spotmechanic κτλπ? Προκειμενου να δουμε αν ειναι εισαγωγης αν εχει γυρισμενα χιλιομετρα και τα συναφη το λεω.Το clio μου αρεσει μπορω να πω και πληροι τα θελω μου αλλα σε εμφανιση προτιμω vag.Bεβαια εχω 2 φιλους με golf και τους βλεπω ανα καιρους να συμπληρνουν με λαδια κτλπ.(βενζινη εχουν) δεν ξερω αν εχει θεματα και το diesel.
Ο 1.6 TDI με 105 αλογα δεν θα εχει τετοια θεματα ή ειναι αναλογα και τι θα κατσει?Ας τα πάρουμε με την σειρά:
-
Spotawheel & spotmechanic είναι η ίδια εταιρεία. Η spotemechanic άνοιξε πρώτα και η spotawheel είναι το παρακλάδι της που ασχολείται με πωλήσεις αυτοκινήτων.
-
H spotawheel είναι πολύ καλή σε ελέγχους, αλλά υπάρχει περίπτωση και αυτοί να μην μπορέσουν να βρουν γυρισμένα χιλιόμετρα. Το εαν είναι εισαγωής φαίνεται φυσικά με λίγη (ή αρκετή) δυσκολία.
-
Θα έχεις στο μυαλό σου ότι η spotawheel πουλάει αυτοκίνητα και με μεγάλο premium (δεν συμφωνώ με τον Dublin, τώα πουλάνε ένα Κούγκα σαν το δικό μου ακριβώς, ακόμα και τα χλμ και το δίνουν €2.500 πάνω από την αγορά!!). Οπότε η spotmechanic έχει 'συμφέρον' να σου βγάλει με θέματα το όποιο υποψήφιο αυτοκίνητο ώστε να αγοράσεις δικό τους.
-
Ακόμα και η spotawheel έχει πάρα πολλά αυτοκίνητα εισαγωγής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
-
Το να ψωνίσεις από ιδώτη είναι σαφώς καλύτερα, αλλά και αυτός μπορεί να έχει αυτοκίνητο εισαγωγής, είτε να το έχει αγοράσει από έμπορο (εκεί δεν ξέρεις τι γίνεται) είτε να το έχει φέρει μόνος του, όπως π.χ. πρόσφατα έκανα εγώ.
-
Ο 1.6 TDi με τα 105 άλογα είναι αρκετά αξιόπιστο μοτέρα, σαφώς πιο αξιόπιστο από τα βενίζνης της ίδιας περιόδου και αρκετά οικονομικός. Τώρα περί ορέξεως (αλήθεια σου αρέσουν τα VAG!?!?), να πάρεις αυτό που σου αρέσει φυσικά.
-
Φυσικά και ένας καλός μηχανικός (καλύτερα εαν είναι και εξειδικευμένος στην μάρκα) μπορεί να σου πεί εαν ένα αυτοκίνητο είναι καλό ή όχι και μάλιστα καλύτερα από την spotmechanic που είναι πιο γενικού ενδιαφέροντος. π.χ. για VAG έχω εξαιρετικό συνεργείο στο Κορωπί να σου συστήσω, θα σου βρούν τα πάντα.
-
Εννοείται εαν ζητήσεις από ιδιώτη ή έμπορο έλεγχο και σου αρνηθούν (μπορεί να ακούσεις και έξυπνες και αληθοφανείς δικαιολογίες) τρέχεις μακριά!
-
-
-
- Ο 1.6 TDi με τα 105 άλογα είναι αρκετά αξιόπιστο μοτέρα, σαφώς πιο αξιόπιστο από τα βενίζνης της ίδιας περιόδου και αρκετά οικονομικός. Τώρα περί ορέξεως (αλήθεια σου αρέσουν τα VAG!?!?), να πάρεις αυτό που σου αρέσει φυσικά.
Χαχα! για την παρένθεση στο 6!!
Δεν νομίζω ότι θα σου βγάλουν σκαρτο ένα αυτοκίνητο για να πουλήσουν δικό τους. Είχα γνωρίσει και ψηλά στελέχη(δημιουργός εταιρίας κ.α) και δεν μου έδωσαν την εντύπωση ότι θα κατέφευγαν σε τέτοιες τεχνικές, ακριβότεροι ναι, τεχνασματιες (μην πω τίποτα άλλο για τους άλλους..) όχι. Μάλιστα στηρίζουν όλο το branding τους στη ΜΗ κοροϊδία.
Το άλλο πλεονέκτημα είναι ότι δεν ασχολείσαι με τίποτα. Δηλαδή φιλτράρισμα αγγελιών, 1ο screening σε αυτοκίνητα, επιλογή 2-3 για έλεγχο. Κανονισματα και μεταφορά σε συνεργεία. Υπόλοιπες ενέργειες αγοράς.
Για κάποιον μπορεί αυτή η διαδικασία (ψαξιμο, σκριναρισμα) να είναι η ωραιότερη στην αλλαγή αυτοκινήτου, άλλοι θέλουν απλά ένα αξιόπιστο σχετικά μεταχειρισμένο άμεσα και χωρίς κόπο.
Εγώ προσωπικά πάντα κάνω έλεγχο μεταχειρισμένων, και σχεδόν πάντα καταλήγω σε καινούργιο! Και τώρα είδα μερικά μεταχειρισμένα και απογοητευτικα (κυρίως για S Cross diesel έψαχνα).
Δηλαδή για 6.000 διαφορά από την 2008 Active έβρισκα SCrosss 5ετιας με γυρισμένα χλμ και QQ με 3-4.000 διαφορά, και Yeti σχεδόν προϊστορικά (είδα και Spot a wheel, μας έφεραν μέχρι και Countrymam και Captur, και το προηγούμενο 2008 είδαμε) οπότε θεώρησα ότι δεν άξιζε. Άλλο ότι μετά χτυπήσαμε Allure και εκτινάχθηκε η διαφορά αγοράς, αυτό ήταν προσωπική επιλογή.
Γενικά, εκτός Spot a Wheel εχω τις χειριστες εμπειρίες από εμπόρους (ακόμη και από γνωστούς μου, παπαριες και απατεωνιές, τους έχει γίνει δεύτερη φύση), η Spot a wheel είναι 'Ευρωπαίοι' που λέμε, σου φέρνουν κάποιο από τα δικά τους αν θες, πας βολτούλα, το κοιτάς, το ελέγχεις, και την επόμενη λες 'άλλο'!
-
Δεν αντιλέγω για την Spotawheel, απλά είναι πολύ ακριβοί! Επειδή φέρνουν πολλά από Ευρώπη και ξέρω πόσο κοστίζουν, για αυτό το λέω. Μπορεί να φέρεις το ίδιο αυτοκίνητο με τουλάχιστον 20% κάτω. Όμως όπως λές, εαν το θές στην πόρτα σου χωρίς καθόλου τρέξιμο, το πληρώνεις. Εγώ προτιμώ να κερδίσω €2-3.000 (στα €10.000) και να κάνω μόνος μου την διαδικασία.
Για τα τεχνάσματα, δεν έχω προσωπική εμπειρία, όμως το έχω ακούσει από 2 φίλους μου, οπότε κρατάω μια επιφύλαξη.
-
Υπάρχουν εταιρίες σα την spotawheel που κάνουν ανάλογο τεχνικό έλεγχο και δεν πουλάνε αυτοκίνητα. Και είναι και λίγο φθηνότερες.
-
Ο 1.6 TDI με 105 αλογα δεν θα εχει τετοια θεματα ή ειναι αναλογα και τι θα κατσει?
Ο 1.6 TDi είναι εν γένει ένα αξιόπιστο μοτέρ. Μπορείς να το καταλάβεις αυτό από το ότι ίσως είναι ο πιο διαδεδομένος κινητήρας στα ελληνικά ταξί.
Στις επιλογές σου από τον όμιλο VAG που ανέφερες θα προσέθετα και το Skoda Rapid Spaceback. Είναι στην ουσία ένα Polo / Ibiza με επιμηκυμένο μεταξόνιο, με αποτέλεσμα να είναι καλύτερο στο δρόμο και πολύ πιο ευρύχωρο από τα αντίστοιχα ξαδέλφια του. Αν βέβαια μπορείς να πας στο Golf, εκεί παίρνεις ακόμη καλύτερο αυτοκίνητο.
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ ΕΩΣ 8000ΕΥΡΩ.