-
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Ενδιαφερόμαστε για αυτοκίνητο που θα οδηγεί η σύζυγος εντός Αθηνών, για βασικές μετακινήσεις.
Τα κριτήρια είναι:
Μικρό (κατηγορίας Fiat Panda, όχι μεγαλύτερο, όπως Yaris, Micra κτλ)
Μεταχειρισμένο έως 4.000 € & κάτι
5θυρο (λόγω μωρού, για να τοποθετείται εύκολα στο παιδικό κάθισμα πίσω)
Αυτόματο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
Να διαθέτει προφανώς ABS, A/C, αερόσακους
Έως 1.300 cc
Βάσει των όσων έχω ψάξει στο car.gr, τείνω προς τα 3δυμα 107-C1-Aygo, Fiat Panda, Kia Picanto. Για τα 3δυμα, είναι γενικά βολικά, αξιόπιστα & οικονομικά, αν & θεωρώ το Panda πιο «αυτοκίνητο». Το Kia δε με συγκινεί ιδιαίτερα. Κάτι Atos - Μatiz - Daihatsu δεν τα σκέφτομαι καν.
Ωστόσο, δε γνωρίζω κατά πόσο είναι αξιόπιστα τα κιβώτια MMT & Dualogic στα 3δυμα & Panda αντίστοιχα.
Επίσης, το Panda έχει μόνο 2 αερόσακους (τα άλλα έχουν 4) & στο EuroNCAP δεν τα είχε πάει το ίδιο καλά με αυτά στις πλευρικές συγκρούσεις & προστασία παιδιών.
Από τις αγγελίες που είδα μέχρι τώρα, δυστυχώς παίζουν πολλά εισαγωγής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και γενικά πρόκειται για αμαξάκια που κρατάνε αρκετά ψηλά την τιμή τους (πχ το 107 4.500 σήμερα, περίπου 10.000 καινούριο εν έτει 2007...). Το μεταχειρισμένο είναι όντως λαχείο.
Γενικώς, θα ήθελα την άποψή σας επί του θέματος (ποιο από τα παραπάνω θα ήταν προτιμότερο να αναζητήσω ως μεταχειρισμένο, πού υστερούν & πού υπερτερούν), & εάν υπάρχει κάποιο άλλο που μου διαφεύγει, κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα στο φόρουμ.
Ενδιαφερόμαστε για αυτοκίνητο που θα οδηγεί η σύζυγος εντός Αθηνών, για βασικές μετακινήσεις.
Τα κριτήρια είναι:
Μικρό (κατηγορίας Fiat Panda, όχι μεγαλύτερο, όπως Yaris, Micra κτλ)
Μεταχειρισμένο έως 4.000 € & κάτι
5θυρο (λόγω μωρού, για να τοποθετείται εύκολα στο παιδικό κάθισμα πίσω)
Αυτόματο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ
Να διαθέτει προφανώς ABS, A/C, αερόσακους
Έως 1.300 cc
Βάσει των όσων έχω ψάξει στο car.gr, τείνω προς τα 3δυμα 107-C1-Aygo, Fiat Panda, Kia Picanto. Για τα 3δυμα, είναι γενικά βολικά, αξιόπιστα & οικονομικά, αν & θεωρώ το Panda πιο «αυτοκίνητο». Το Kia δε με συγκινεί ιδιαίτερα. Κάτι Atos - Μatiz - Daihatsu δεν τα σκέφτομαι καν.
Ωστόσο, δε γνωρίζω κατά πόσο είναι αξιόπιστα τα κιβώτια MMT & Dualogic στα 3δυμα & Panda αντίστοιχα.
Επίσης, το Panda έχει μόνο 2 αερόσακους (τα άλλα έχουν 4) & στο EuroNCAP δεν τα είχε πάει το ίδιο καλά με αυτά στις πλευρικές συγκρούσεις & προστασία παιδιών.
Από τις αγγελίες που είδα μέχρι τώρα, δυστυχώς παίζουν πολλά εισαγωγής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Και γενικά πρόκειται για αμαξάκια που κρατάνε αρκετά ψηλά την τιμή τους (πχ το 107 4.500 σήμερα, περίπου 10.000 καινούριο εν έτει 2007...). Το μεταχειρισμένο είναι όντως λαχείο.
Γενικώς, θα ήθελα την άποψή σας επί του θέματος (ποιο από τα παραπάνω θα ήταν προτιμότερο να αναζητήσω ως μεταχειρισμένο, πού υστερούν & πού υπερτερούν), & εάν υπάρχει κάποιο άλλο που μου διαφεύγει, κάθε πρόταση είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Σε αυτό το budget όποιο βρεις στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, νεότερο, λιγότερα χιλιόμετρα και ελληνικό. Εισαγωγής απέκλεισε τα
-
Τρίδυμα και Panda έχουν πολύ αναξιόπιστα αυτόματα. Μακριά!
-
ότι είπε ο @Mastoras, γενικά κοιτάς μία πολύ συγκεκριμένη κατηγορία που κρατάει σχετικά υψηλές τιμές για τον λόγο που το ψάχνεις και εσύ (μανάδες, παιδιά, κόρες, L, 2o-3o-4o αυτοκίνητο)..
Ίσως να συνέφερε καλύτερα να πας λίγο παραπάνω στην κατηγορία που λες ότι δεν θες να πας και να πάρεις και ποιο πολύ 'αυτοκίνητο' και πάρα πολύ περισσότερο από το Panda..
Atos - Matiz δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu η οποία είναι εκπληκτική εταιρία για τις τιμές της, ειδικά σε σχέση με τα Atos - Matiz 12ετίας..
3δυμα θα έπαιρνα εγώ, και έχουν πάρα πολλοί φίλοι και γνωστοί, δεν έχω ακούσει τίποτα τραγικές ιστορίες, όλοι τα έχουν πάρει μεταχειρισμένα και κακομεταχειριζονται κι'όλας.
Ένας γνωστός πήγε Ισπανία με την κοπέλα και το σκύλο τους με ένα παλιό C1, το αναφέρω γιατί μου φαίνεται τρελό!
Παλιά που κοίταγα να πάρω ένα μικρό μέσα στη κρίση για να κάνω δουλειά μου, κοίταγα τέτοια αυτοκίνητα (3δυμα μόνο και το Smart For4 γιατί μου άρεσαν οι λύσεις στους χώρους και το desing του) και τα αξιοπρεπή πήγαιναν 7-8.000, τελικά πήρα καινούργιο C3 diesel και το έχω ακόμη και δεν θέλω να το δώσω..
Βλέπω πολλά threads για '3.000', '4.000', '5.000', ότι πληρώσεις παίρνεις, με 4.000 KAI αυτόματο, στο car.gr δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ C1 (τυχαία το έβαλα να δω τι παίζει), δηλαδή φαντάσου τι θα πάρεις από τα άλλα..Καλή τύχη.
..
-
Τρίδυμα και Panda έχουν πολύ αναξιόπιστα αυτόματα. Μακριά!
Αυτό το φοβόμουν... Τι δλδ να κοιτάξω;
Πάντως, υπάρχει ήδη ένα Aygo MMT του 2010 στο οικογενειακό περιβάλλον, που άλλαξε δίσκο εντός εγγύησης. Κατά τα λοιπά, δεν έχει βγάλει κάτι άλλο, πλην των αναλωσίμων (αν & με πανάκριβο το σέρβις στην Toyota).
Δυστυχώς από όσα βλέπω, οι επιλογές σε αυτόματα αυτής της κατηγορίας είναι ελάχιστες, εκτός & ανέβουμε αρκετά σε budget & δούμε τα άλλα 3δυμα (Citigo-Mii-Up).
-
Atos - Matiz δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu η οποία είναι εκπληκτική εταιρία για τις τιμές της, ειδικά σε σχέση με τα Atos - Matiz 12ετιας...
Βλέπω πολλά threads για '3.000', '4.000', '5.000', ότι πληρώσεις παίρνεις, με 4.000 KAI αυτόματο, στο car.gr δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ C1 (τυχαία το έβαλα να δω τι παίζει), δηλαδή φαντάσου τι θα πάρεις από τα άλλα..Καλή τύχη.
..
Με τη Daihatsu το μόνο μου θέμα είναι τα ανταλλακτικά (πλην μηχανικών μερών, γτ νομίζω ότι έχει κοινά με τα 3δυμα). Κι εγώ τη θεωρώ πολύ καλή εταιρεία.
Όσο για το budget, οριακά ίσως να ανέβαινα και λίγο παραπάνω για κάτι της προκοπής σχετικά, εκεί υπάρχουν όντως κάμποσα μεταχειρισμένα διαθέσιμα.
Εάν η σύζυγος δεν ήταν τόσο αρχάρια, θα το συζητούσαμε για μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξωμα, προφανώς & υπάρχουν εκεί περισσότερες & πιο συμφέρουσες επιλογές. Το συζητάμε, εντούτοις.
-
Προτείνω Daihatsu μάλλον το Sirion Το αυτόματο είναι με μετατροπέα ροπής και ...άθραυστο. Υπολόγιζε βέβαια καύσιμο εντός πόλης γύρω στα 7,5lt. με οικονομική οδήγηησ. Αν το πηγαίνεις 2-3χλμ διαδρομές και δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί εύκολα βλέπεις 9λτ.
-
Τρίδυμα και Panda έχουν πολύ αναξιόπιστα αυτόματα. Μακριά!
Ισχύει αυτό. Είχε η πρώην μου το αυτόματο Panda και το κιβώτιο κάθε 30.000 χλμ χαλούσε. Από την άλλη όμως δεν βλέπω να υπάρχει και τίποτα καλύτερο σε αυτήν την κατηγορία και χρήματα.
Edit: Υπάρχει, το Sirion που γράφω παρακάτω.
-
Dublin wrote:
Atos - Matiz δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu η οποία είναι εκπληκτική εταιρία για τις τιμές της, ειδικά σε σχέση με τα Atos - Matiz 12ετιας...
Βλέπω πολλά threads για '3.000', '4.000', '5.000', ότι πληρώσεις παίρνεις, με 4.000 KAI αυτόματο, στο car.gr δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ C1 (τυχαία το έβαλα να δω τι παίζει), δηλαδή φαντάσου τι θα πάρεις από τα άλλα..Καλή τύχη.
Με τη Daihatsu το μόνο μου θέμα είναι τα ανταλλακτικά (πλην μηχανικών μερών, γτ νομίζω ότι έχει κοινά με τα 3δυμα). Κι εγώ τη θεωρώ πολύ καλή εταιρεία.
Όσο για το budget, οριακά ίσως να ανέβαινα και λίγο παραπάνω για κάτι της προκοπής σχετικά, εκεί υπάρχουν όντως κάμποσα μεταχειρισμένα διαθέσιμα.
Εάν η σύζυγος δεν ήταν τόσο αρχάρια, θα το συζητούσαμε για μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξωμα, προφανώς & υπάρχουν εκεί περισσότερες & πιο συμφέρουσες επιλογές. Το συζητάμε, εντούτοις.
Έχω Sirion αυτόματο 1300. Κανένα πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Το κιβώτιο είναι σχετικά ομαλό, με την έμφαση στο 'σχετικά'. Είναι επίσης θεόμακρο, αλλά λόγω του μικρού βάρους και του εκπληκτικού μοτέρ που ανεβάζει 7500 ΣΑΛ (!!!) πηγαίνει πολύ ωραία στον δρόμο!!! Ειδικά στην χειροκίνητη λειτουργία, με τα κουμπάκια πάνω στο τιμόνι, το λες και διασκεδαστικό. Μάλλον η καλύτερη επιλογή, αν βρεις κάποιο προσεγμένο.
-
Δούκας. wrote:
Dublin wrote:
Atos - Matiz δεν έχουν καμία σχέση με Daihatsu η οποία είναι εκπληκτική εταιρία για τις τιμές της, ειδικά σε σχέση με τα Atos - Matiz 12ετιας...
Βλέπω πολλά threads για '3.000', '4.000', '5.000', ότι πληρώσεις παίρνεις, με 4.000 KAI αυτόματο, στο car.gr δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ C1 (τυχαία το έβαλα να δω τι παίζει), δηλαδή φαντάσου τι θα πάρεις από τα άλλα..Καλή τύχη.
Με τη Daihatsu το μόνο μου θέμα είναι τα ανταλλακτικά (πλην μηχανικών μερών, γτ νομίζω ότι έχει κοινά με τα 3δυμα). Κι εγώ τη θεωρώ πολύ καλή εταιρεία.
Όσο για το budget, οριακά ίσως να ανέβαινα και λίγο παραπάνω για κάτι της προκοπής σχετικά, εκεί υπάρχουν όντως κάμποσα μεταχειρισμένα διαθέσιμα.
Εάν η σύζυγος δεν ήταν τόσο αρχάρια, θα το συζητούσαμε για μεγαλύτερης κατηγορίας αμάξωμα, προφανώς & υπάρχουν εκεί περισσότερες & πιο συμφέρουσες επιλογές. Το συζητάμε, εντούτοις.
Έχω Sirion αυτόματο 1300. Κανένα πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Το κιβώτιο είναι σχετικά ομαλό, με την έμφαση στο 'σχετικά'. Είναι επίσης θεόμακρο, αλλά λόγω του μικρού βάρους και του εκπληκτικού μοτέρ που ανεβάζει 7500 ΣΑΛ (!!!) πηγαίνει πολύ ωραία στον δρόμο!!! Ειδικά στην χειροκίνητη λειτουργία, με τα κουμπάκια πάνω στο τιμόνι, το λες και διασκεδαστικό. Μάλλον η καλύτερη επιλογή, αν βρεις κάποιο προσεγμένο.
Τι αμαξάκι το Sirion..από τα αγαπημένα μου!
Το βάζω πολύ παραπάνω από αντίστοιχα εκείνης της εποχής.
Κυκλοφορούν πάρα πολλά Daihatsu Ελλάδα, και κάποιοι φίλοι μου έχουν Terios, δεν έχω ακούσει για έλλειψη ανταλλακτικών (χωρίς να ορκίζομαι ότι όλα είναι τέλεια!).
-
Οντως το sirion ειναι πολυ ωραιο αυτοκινητο.
Λιγο κουτι....δηλαδη συντονιζει η καροτσα λογω μόνωσης τους θορυβους κυλισης, εχουν βελτιωθει απο τοτε τα ιαπωνικα, αλλα γενικα ειναι εξαιρετικη υλοποιηση αυτοκινητου πολης. Καλυτερη απο τα ευρωπαϊκα.
Λείπει απο την κατηγορια. Βασικα ακομα και σημερα με μια οθονη θα ηταν κορυφη οπως ειναι χωρις αλλαγες.
Το μονο προβήμα που βρηκα στο sirion ειναι η κολωνα του τιμονιου θυμαμαι που χτυπουσαν τα γονατα μου . Και θυμαμαι πηγαινε πανω κατω μονο. Εχειενα εξόγκωμα κατω απο το τιμονι, δεν θυμαμαι και καλα.
Γενικα η daihatsu λειπει.....εξαιρετικη εταιρια στα μικρα.
-
Οπως είπαν και οι προηγούμενοι, πολλά προβλήματα τα MMT & Dualogic και αρκετά άσχημη λειτουργία που θα δυσκολέψει μια αρχάρια οδηγό. Πολύ καλύτερο ένα κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα, ειδικά για αρχάρια. Εκτός του Sirion υπάρχει και το Daihatsu Cuore, πιο κουβαδάκι αλλά με άσπαστο αυτόματο και πάρα πολύ μικρό, ιδανικό για πόλη. Εξαιρετική επιλογή και το Yaris 1η γενιάς που έχει πολύ καλό αυτόματο (το 1.3, όχο το 1.0), αλλά δύσκολο να βρείς σε καλή κατάσταση.
-
Αναθεωρω για τα Daihatsu, οντως φαινονται πιο ολοκληρωμένα από τα τριδυμα κουβαδακια. Πάντως σε αυτόματο, είναι λίγα τα διαθεσιμα στην Αττική. Όσο για το Γιαρις 1ης γενιάς, καλο χρυσό, αλλα μιλάμε για όχημα 20ετιας σχεδόν. Ιδού τι βρήκα με μια πρώτη ματια για Daihatsu & Yaris μέχρι 5000 € (ελπίζω να λειτουργεί το λινκ):
-
Ομοίως για τα 3δυμα έως 5000 € στην Αττική:
Θέλει ψάξιμο η υπόθεση (ευτυχώς έχω καλο φίλο μηχανικό)
-
https://www.car.gr/26680958-daihatsu-sirion-1-3-aytomato
Αυτό καλό φαίνεται..
-
https://www.car.gr/26680958-daihatsu-sirion-1-3-aytomato
Αυτό καλό φαίνεται..
Καλό δείχνει. Βέβαια άγνωστο τα χιλιόμετρα που έχει, όμως επειδή θα γίνει έλεγχος ό,τι είναι θα βρεθεί.
-
Σας ευχαριστώ πολύ ολους. Δε φαίνεται άσχημη περίπτωση το συγκεκριμένο Sirion.
Η αλήθεια είναι ότι θα μας βόλευε πιο πολύ το Cuore, λόγω μεγέθους. Αλλα στις αγγελίες βρήκα μόνο ένα, το οποίο έχει αεριο. Ωραίο πάντως σαν αμαξάκι γενικά.
-
Καλα το cuore στην πλουσια εκδοση του ειχε 7 αεροσακους (τα αλλα ειχαν 4 αεροσακους) esp (σπανιο τοτε) και 4 δισκοφρενα, ζυγιζε......780 κιλα και με 70 αλογα πηγιανε αερα. Ενω φρεναρε καταπληκτικα.
Εκαιγε 4 λιτρα και οι χωροι πισω ηταν τεραστιων διαστασεων ισοι με 7αρα BMW..ηταν kei car
Ακομα πωλείται ως kei car στην ιαπωνια με λιγο δισφορετικο σχεδιασμο.
Ειχε ομως μικρο προφιλ ελαστιλων και κοπαναγε καπως και δυσκολα ευρισλες ελαστικα.
Γενικα ηταν υπεροχο αυτοκινητο πολης. Δυο φορες παρ ολιγον να γινει το αυτοκινητο μου οταν εμαθα να οδηγω για να πηγαινω σχολη κτλ.
Το λατρεψα αν και δεν το πηρα τελικα. Πηγα στα σκληρα και τα αγρια.... Αλλα το οδηγησα καινκαλλιστα σημερα με πιο μυαλο θα το επαιρν.
-
Μικρό, αυτόματο μεταχειρισμένο.