Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    θα ακινητοποιήσω το αμαξι για τους προσεχεις 8 μηνες, τι πρεπει να προσεξω;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. θα ακινητοποιήσω το αμαξι για τους προσεχεις 8 μηνες, τι πρεπει να προσεξω;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    4
    138
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulouri last edited by

      Καλησπερα friends,
      θα ακινητοποιήσω λογω χειρουργειου το αμαξι 8 μηνες περιπου 
      ( οσο δε θα μπορω να περπατησω ).
      Λυσεις:
      1.  Πυλωτη στην πολη μου
      2. Στο χωριο ( 20χλμ μακρια ) σκεπασμενο στην αυλη

      προφανως η πρωτη ειναι καλυτερη λυση, αλλα ο φιλος με την πυλωτη μου ειπε:
      θα το βγαζω και καμια βολτα, για την μπαταρια κλπ ωστοσο ειναι σιδεροφαγος και δεν τον πολυεμπιστευομαι..

      Αν το σκεπασω στο χωριο, τι πρεπει να προσεξω;;; Δινω παραδειγματα:
      Να βγαλω την μπαταρια;;;
      Να σκεπασω λαστιχα-ροδες;;;
      Να το 'τακαρω';;;
      θελει να βαλω πουθενα αντισκουριακο ή γρασο ή σιλικονη;;;
      Ειναι hard top cabrio..
      Στα μηχανικα μερη, σε ψαλιδια, δυναμο κλπ πρεπει να κανω κατι;;
      Ευχαριστω πολυ  🙂

      peugeot 307cc

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        koulouri last edited by

        Καλησπερα friends,
        θα ακινητοποιήσω λογω χειρουργειου το αμαξι 8 μηνες περιπου 
        ( οσο δε θα μπορω να περπατησω ).
        Λυσεις:
        1.  Πυλωτη στην πολη μου
        2. Στο χωριο ( 20χλμ μακρια ) σκεπασμενο στην αυλη

        προφανως η πρωτη ειναι καλυτερη λυση, αλλα ο φιλος με την πυλωτη μου ειπε:
        θα το βγαζω και καμια βολτα, για την μπαταρια κλπ ωστοσο ειναι σιδεροφαγος και δεν τον πολυεμπιστευομαι..

        Αν το σκεπασω στο χωριο, τι πρεπει να προσεξω;;; Δινω παραδειγματα:
        Να βγαλω την μπαταρια;;;
        Να σκεπασω λαστιχα-ροδες;;;
        Να το 'τακαρω';;;
        θελει να βαλω πουθενα αντισκουριακο ή γρασο ή σιλικονη;;;
        Ειναι hard top cabrio..
        Στα μηχανικα μερη, σε ψαλιδια, δυναμο κλπ πρεπει να κανω κατι;;
        Ευχαριστω πολυ  🙂

        peugeot 307cc

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • nickthetrib
          nickthetrib last edited by

          Κατ' αρχήν ελπίζω να μην είναι κατι σοβαρό (το χειρουργείο) και να γίνεις σύντομα καλά.

          Η πρώτη λύση (πυλωτή) είναι όντως η καλύτερη.

          Μπαταρία (βγαζεις πόλους)

          Λάστιχα (αν είναι κλειστή πυλωτή και δεν τα βαράει ήλιος, τα φουσκώνεις λίγο παραπάνω πχ από 32psi στα 40.

          Καμιά βόλτα που και που, για τα υπόλοιπα (μοτέρ και λοιπά μηχανικά), δεν κάνει κακό, αλλά όχι από σιδεροφάγο (βέβαια ο καθένας μας δίνει άλλη έννοια στον όρο σιδεροφάγος)

          Μετά τους 8 μήνες κάνεις ένα σερβις και θα είναι οκ.

          Και πάλι περαστικά

          And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            koulouri last edited by

            Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και για τα περαστικα!!
            σιδεροφαγος = θα το πιει το αιμα καθως ειναι διλιτρο και αυτος εχει κατι αρκετα μικρο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • nickthetrib
              nickthetrib @koulouri last edited by

              Ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες και για τα περαστικα!!
              σιδεροφαγος = θα το πιει το αιμα καθως ειναι διλιτρο και αυτος εχει κατι αρκετα μικρο...

              αν έχει μικρό 1000-1200 και το δικό σου ειναι διλιτρο μη το φοβασαι.

              το μοτερ δεν θα ζοριστει (αν ηταν αναποδα θα ειχες προβλημα)

              And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr