-
Θα ήθελα προτάσεις στα μικρομεσαία μεταχειρισμένα για συγγενικο πρόσωπο.
Οι προϋποθέσεις είναι 1. Μοντέλο 2015 και νεότερο, 2.ντιζελ λόγω χιλιομέτρων και επαρχίας. 3. Τιμή έως 17.000. 4. Αποκλείονται suv.
Τα επικρατεστερα γι αυτόν είναι 2 πολύ αντικρουομενα αυτοκίνητα διαφορετικής φιλοσοφίας.
Το golf 7,5 tdi και το civic 2016 1.6 idtec. Για το πρώτο το σκεφτόμαστε λόγω vag (αν κι εγώ ως νέος σχετικα βαγγιτης δεν εχω αντιμετωπίσει προβλήματα με το scala) αν και από ότι έχω δει ο συγκεκριμένος tdi είναι σκυλί και σε κάτι ταριφικα octavia βγάζει 700 και 800k χλμ.
Αν έχετε και κάποιο άλλο να προτείνετε καλοδεχουμενο.
Ευχαριστώ Γιώργος.
-
Θα ήθελα προτάσεις στα μικρομεσαία μεταχειρισμένα για συγγενικο πρόσωπο.
Οι προϋποθέσεις είναι 1. Μοντέλο 2015 και νεότερο, 2.ντιζελ λόγω χιλιομέτρων και επαρχίας. 3. Τιμή έως 17.000. 4. Αποκλείονται suv.
Τα επικρατεστερα γι αυτόν είναι 2 πολύ αντικρουομενα αυτοκίνητα διαφορετικής φιλοσοφίας.
Το golf 7,5 tdi και το civic 2016 1.6 idtec. Για το πρώτο το σκεφτόμαστε λόγω vag (αν κι εγώ ως νέος σχετικα βαγγιτης δεν εχω αντιμετωπίσει προβλήματα με το scala) αν και από ότι έχω δει ο συγκεκριμένος tdi είναι σκυλί και σε κάτι ταριφικα octavia βγάζει 700 και 800k χλμ.
Αν έχετε και κάποιο άλλο να προτείνετε καλοδεχουμενο.
Ευχαριστώ Γιώργος.
-
Είναι κρίμα να δώσει 17 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο, ενώ παίρνει καινούρια Seat Leon (το απερχόμενο) / Hyundai i30 / Fiat Tipo / Citroen C4 Cactus, στις ζελατίνες τους, με τις εγγυήσεις τους κλπ.
-
Αξιόλογα αυτοκίνητα όσα αναφέρεις αλλά..
Το Tipo νομίζω κοστίζει γύρω στα 16.000 με τον αναιμικό όμως κινητήρα 1.3 multijet απότε μάλλον δεν τον καλύπτει.
Το C4 απορρίπτεται λόγω suvοειδούς σχήματος και έλλειψης στροφομέτρου.
Το i30 και το leon θα τα συζητούσε πιστεύω αν έβγαιναν στα 17.000 πετρέλαιο. Για το λεον δε ξέρω αλλά το i30 κάπου εκεί κινείται με τα 95 άλογα και μέτριο εξοπλισμό.
-
Τα test drives θα τον διαφωτίσουν για το αν τον καλύπτουν τα μοτέρ. Θεώρησα απλά ότι από την στιγμή που κοιτάει ντίζελ τον ενδιαφέρει κυρίως η οικονομία και όχι η δύναμη. Πάντως και ο Mjet 95 άλογα βγάζει, όπως και τα άλλα (πλην Leon που είναι πιο δυνατό).
-
Ναι δεν αντιλέγω, αλλά βγάζει μικρότερη ροπή από τους 1600άρηδες ανταγωνιστές του και σε συνδυασμό με τις θεόμακρες σχέσεις του 5αριού (όταν τα περισσότερα έχουν 6άρια) κιβωτίου υπολείπεται σε επιδόσεις.
-
Ο Δίας πολύ σωστά τα είπε!
Η συζήτηση περί μεταχειρισμένου μικρομεσαίου diesel έχει νόημα μόνο υπό κάποιες αυστηρές προϋποθέσεις:
-
Αγορά μόνο μετρητοίς, γιατί αν μιλάμε για μικρομεσαία προκαταβολή και αρκετές δόσεις, θα καταλήξει να πληρώσει το μεταχειρισμένο στην τιμή του καινούριου με δόσεις, λόγω της διαφοράς του επιτοκίου.
-
Αν ενδιαφέρεται μόνο για τα πλέον ακριβά της κατηγορίας, με τιμές καινούριου που πλησιάζουν τα 25 χιλιάρικα, τότε όντως γλιτώνει ένα σεβαστό πόσο και έχει νόημα η αγορά του μεταχειρισμένου. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, η αγορά ενός καινούριου ακόμα και στα 18-19 ή και 20 χιλιάρικα μπορεί τελικά να συμφέρει έναντι του μεταχειρισμένου στα 17 χιλιάρικα. Γιατί το μεταχειρισμένο, ακόμη και σχετικά 'φρέσκο' μπορεί να ζητήσει ένα 500άρικο με την αγορά του για σέρβις ή/και λάστιχα ή/και φρένα. Και ακόμη κι αυτό αν δεν συμβεί άμεσα, σίγουρα τα πρώτα 3-4 χρόνια της κατοχής του θα ζητήσει 1-2 χιλιάρικα για λάστιχα ή/και φρένα ή/και ανάρτηση ή/και δίσκο πλατό ή/και χίλια δυο άλλα πράγματα, που δεν θα ζητήσει το καινούριο Και όλα αυτά χωρίς να βάλουμε μέσα κάποια πιθανή βλάβη, που θα κάλυπτε η εγγύηση του καινούριου. Και βεβαίως χωρίς να συνυπολογίσουμε την καλύτερη μεταπώληση π.χ. σε 5 χρόνια που θα έχει ένα μεταχειρισμένο 5ετίας πρώτο χέρι από ένα μεταχειρισμένο 9ετίας δεύτερο χέρι. Ως εκ τούτου ακόμη και τα 20 χιλιάρικα του καινούριου μπορεί να είναι καλύτερη αγορά...
-
Εννοείται ότι στη συζήτηση αποκλείονται όλα τα μεταχειρισμένα diesel εισαγωγής, τα οποία σε ποσοστό 95% (και λίγο λέω μάλλον) είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα.
Κατόπιν όλων αυτών η ψήφος μου πάει είτε σε καινούριο αξίας 17-20 χιλιάδων είτε σε μεταχειρισμένο μοντέλο '19-'20 με ελάχιστα χιλιόμετρα και ικανοποιητική έκπτωση από την τιμή του καινούριου (3-5 χιλιάρικα).
-
-
Το σκεπτικό είναι το 2) που αναφέρεις. Αγοράζω ένα από τα πιο ακριβά της κατηγορίας με λίγα χλμ σε πολύ καλύτερη τιμή γιατί δε μου αρέσει τόσο πολύ κάποιο καινούριο σε αυτά τα χρήματα.
Τα αυτοκίνητα που έχουμε δει ειναι ολα ελληνικά με το πολύ 40.000 χλμ σε άριστη κατάσταση.
Σου δίνω μεγαλο δίκιο στο θέμα του επιτοκίου που παίζει στο 12% εκτός από κάποιες αντιπροσωπείες που δίνουν και τα μεταχειρισμένα τους με επιτόκιο καινούριου. Το μισό ποσό θα μπει σε δόσεις.
Το μεγάλο ερώτημα είναι λοιπόν, αγοράζω μεταχειρισμένο και βγάζω γούστα ή καινούριο στα ίδια λεφτά με συμβιβασμούς μιας και κανένα καινούριο σε αυτά τα χρήματα δεν τον τρελαίνει;
-
Με αυτά που αναφέρεις, αν το Golf ή Civic που κοιτάς δεν είναι ελληνικό και το επιτόκιο δεν είναι 0-4% (όπως σε αρκετά καινούρια τώρα) δεν αγοράζεις μεταχειρισμένο!
Οπότε παίρνεις προσφορά για τα μεταχειρισμένα που σου γυάλισαν στο μάτι με 50% προκαταβολή και το υπόλοιπο σε δόσεις και συγκρίνεις με προσφορές για καινούρια ως τα 20 (μη σου πω και 21-22) χιλιάρικα, με την ίδια προκαταβολή (8,5 χιλιάρικα) και αντίστοιχο αριθμό δόσεων. Μπορεί να εκπλαγείς στο πόσο κοντά θα είσαι, Και ταυτόχρονα θα έχεις και όλα τα προαναφερθέντα πλεονεκτήματα του καινούριου!
Επίσης δεν θα το συζητούσα καν στα 17 χιλιάρικα για μοντέλα του 2015.
-
Δε πας να δεις καινούριο scala ή 308 ?
-
Το scala σε καινούριο ξεφεύγει, diesel φτάνει τα 22 νομίζω. Βρήκαμε κάποια μεταχειρισμένα με λίγα χλμ στα 18k αλλά ήταν όλα test drive. Το 308 κι αυτό κάπου εκεί βρίσκεται.
-
Aφού κοιτάει αντικρουόμενα, πάρε και από μένα άλλα 3 τέτοια :
Peugeot 301 1.5 diεsel, 6άρι σαζμάν, 100 αλόγατα -> 13.900 ΚΑΙ-ΝΟΥ-ΡΓΙΟ (τιμή ΜΕ πινακίδες!)
Alfa Romeo Julietta 1.6 diesel μετάχειρη (ελαφρώς, όσο πατάει η γάτα). Το συγκεκριμένο έχει πλέον τιμή σε καινούργιο 18.000-18.500 ευρώ με το χειροκίνητο σαζμάν, με αποτέλεσμα να έχουν στριμωχτεί ανάλογα και οι τιμές των μετάχειρων.
Τουότα Πρίους ΜΚ4 υβρίδιο: 1.8 βενζίνη, αυτοματίκλα, φουλ εξτρά, ελάχιστα τέλη, τσίμα τσίμα στα 15 καφετιά (αμάξι των 32.000 καινούργιο)
-
Ο άνθρωπος κοιτάει Golf και Civic και του προτείνουμε 301; Γιατί να το κάνουμε αυτό στο παλικάρι; Τι μας έφταιξε;
Πάντως Scala στα 18 χιλιάρικα από 22, σίγουρα λίγων μηνών και χιλιομέτρων, θα το κοίταζα σοβαρά, ακόμη και test drive, ζητώντας να συμπεριληφθεί και η επέκταση εγγύησης.
Επίσης θα κοίταζα πολύ σοβαρά και Julietta 1.6 καινούρια στα 18,5 χιλιάρικα.
-
Το μόνο που θα συζητούσε θα ήταν η alfa αλλα δε τρελαίνεται κιόλας.
Το prius δε κανει πιστεύω για επαρχία γαιτί δε θα είναι τόσο οικονομικό.
Το 301 αν και βελτιωμένο εμφανισιακά, μου θυμίζει αυτούς που τη δεκαετία του 90 βολεύονταν με lada 2105 και skoda favorit, sorry κιόλας.
Θα δούμε tipo με τον 1.6 diesel καινούριο, τρέχουν κάτι προσφορές το τελευταίο διάστημα. Ίσως συμφέρει.
-
Alfa Romeo Julietta 1.6 diesel μετάχειρη (ελαφρώς, όσο πατάει η γάτα). Το συγκεκριμένο έχει πλέον τιμή σε καινούργιο 18.000-18.500 ευρώ με το χειροκίνητο σαζμάν
21 έχει η ντίζελ καινούρια, Ήταν το 1ο αυτοκίνητο που κοίταξα.
-
Θα δούμε tipo με τον 1.6 diesel καινούριο, τρέχουν κάτι προσφορές το τελευταίο διάστημα. Ίσως συμφέρει.
Εξαιρετικό πακέτο οικονομοτεχνικά.
-
Η αλφα έχει όντως 18.500 η ντίζελ και από 16.000 η βενζίνη.
-
dstou wrote:
Alfa Romeo Julietta 1.6 diesel μετάχειρη (ελαφρώς, όσο πατάει η γάτα). Το συγκεκριμένο έχει πλέον τιμή σε καινούργιο 18.000-18.500 ευρώ με το χειροκίνητο σαζμάν
21 έχει η ντίζελ καινούρια, Ήταν το 1ο αυτοκίνητο που κοίταξα.
19,700€ ήταν η προσφορά για αυτόματη ντίζελ την προηγούμενη εβδομάδα που το συζητούσαμε, και είναι το καλύτερο αμάξι απ'όσα προτάθηκαν. Στο Τιπο τί τιμή παίζει τώρα;
-
Στο site της φιατ το 1.6 diesel σε έκδοση με τα απολύτως απαραίτητα αλλά με ζάντες αλουμινίου και αυτόματο διπλού συμπλέκτη 17.500. Ίσως από κοντά υπάρξει ακόμα καλύτερη τιμή.
-
dstou wrote:
Alfa Romeo Julietta 1.6 diesel μετάχειρη (ελαφρώς, όσο πατάει η γάτα). Το συγκεκριμένο έχει πλέον τιμή σε καινούργιο 18.000-18.500 ευρώ με το χειροκίνητο σαζμάν
21 έχει η ντίζελ καινούρια, Ήταν το 1ο αυτοκίνητο που κοίταξα.
19750 diesel auto με paddles
Επιλογή μεταχειρισμένου μικρομεσαίου diesel έως 17.000€