Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 221
    • 222
    • 123 / 222
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    4422
    136547
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nmsm2 last edited by

      Από 10/10 που παραγγείλαμε και περιμένουμε τελικά Φεβρουάριο, όσοι παρήγγειλαν τέλη Οκτωβρίου παραλαμβάνουν Ιούνιο.. πολύ μεγάλη η ψαλίδα. Είναι το διάστημα που άνοιξαν οι παραγγελίες και στην υπόλοιπη Ευρώπη οπότε προφανώς το εργοστάσιο στη γιαπωνία δεν μπορεί να ανταπεξέλθει. Πιθανολογώ ότι θα προστεθούν και εργοστάσια άλλων χωρών για να βγει η ζήτηση..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nmsm2 last edited by

        Όταν το είχες παραγγείλει 29/10 ποια ήταν η αρχική ημερομηνία παράδοσης που έβγαζε το σύστημα. Ήταν εξαρχής Ιούνιος ή μεταβλήθηκε στην πορεία;

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gdelio @nmsm2 last edited by

          @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

          Όταν το είχες παραγγείλει 29/10 ποια ήταν η αρχική ημερομηνία παράδοσης που έβγαζε το σύστημα. Ήταν εξαρχής Ιούνιος ή μεταβλήθηκε στην πορεία;

          Η ίδια. καμμία μεταβολη

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stefan147 @sraf last edited by stefan147

            @sraf said in Toyota Corolla Cross:

            Το σηματάκι του AWD μπαίνει τσάμπα ή το πληρώνουμε και αυτό.

            https://www.online-teile.com/toyota-ersatzteile/PW1890E001_Emblem-Set.html?language=en

            Screenshot 2022-11-10 111310.pngScreenshot 2022-11-10 111338.png

            Σε σχέση πάντως με τα σχόλια περί ηχομόνωσης, ναι σαφώς και δεν είναι από τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου, αλλά εγώ προσωπικά στο τεστ δράιβ δεν εντόπισα κάτι τρομερά ενοχλητικό. Εάν έπρεπε να περιγράψω κάπως την κατάσταση θα έλεγα το ανάποδο κλισέ ότι "θυμίζει αυτοκίνητο...μικρότερης κατηγορίας". Ως εκεί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stefan147 last edited by stefan147

              Επειδή δεν ξέρω αν θα φαίνονται καλά, βάζω επιγραμματικά μία λίστα με τα βασίκα να τα χουμε συγκεντρωμένα. Φειδωλό φαίνεται το σαπάκι.

              Screenshot 2022-11-10 121306.png

              • λάδια/φιλτρο 0W-16 κάθε χρόνο ή 15.000χλμ
              • μπουζί κάθε 90.000χλμ (εάν το έχουμε ακόμα)
              • φίλτρο αέρα κάθε 45.000χλμ ή 36 μήνες
              • φίλτρο αεραγωγών μπαταρίας κάθε 30.000χλμ
              • υγρά φρένων κάθε 30.000χλμ ή 2 χρόνια
              • υγρά eCVT & μπροστινού διαφορικού μόνο έλεγχος λέει κάθε 4 χρόνια (προσωπικά στην 4ετία θα τα αλλάξω)
              • υγρά πίσω διαφορικού για τα AWD μόνο έλεγχος λέει κάθε 45.000χλμ ή 3 χρόνια (επίσης στην 4ετια θα αλλαχτούν)
              • φίλτρο καμπίνας κάθε 45.000χλμ (εννοείται αλλαγή κάθε χρόνο)
              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Μια μέρα θα κάνετε αυτό και τέλος οι θόρυβοι.

                https://www.carinsulation.co.uk/page/car-sound-deadening-boot-install

                Μικρό το κακο για c suv με 200 άλογα και 4,2λ/100χλμ κατναλωση

                Αθάνατοι

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits @Noblesse last edited by

                  @noblesse said in Toyota Corolla Cross:

                  Youtube Video

                  Άλλο ένα ελληνικό test drive. Θα μείνω στην εξής απορία : πως γίνεται το CC να είναι πολύ πιο άνετο στις πίσω θέσεις ( έτσι λένε στο βίντεο ) από το Hatchback ενώ φέρουν το ίδιο μεταξόνιο ?? 2640mm για τους υπολογισμούς.

                  ΠΟΛΥ πιο άνετο δεν ξέρω αν είναι, αλλά εξήγηση υπάρχει, ότι στα σουβλάκια βρίσκεται σε ορθή γωνία και πιο ψηλά το κάθισμα και περισσεύει χώρος για τα γόνατα. Πάντως πλάτος λείπει απ τα πίσω καθίσματα. Περίπου σαν το CHR κάθεσαι αλλά πολύ πιο φωτεινό.

                  "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Αυτή η active plus δεν είναι;

                    Τέλειο αυτοκίνητο για 31.000 ευρώ.

                    Ναι, λόγω εσωτερικού ύψους το κάθισμα το βάζεις πιο ψηλά και αυτό αφήνει χώρο στα γόνατα πισω. Ειλικρινά ενήλικοι άνω του 1,80 έως και 1,85 κάθονται άνετα πίσω αποτ τον εαυτό τους. Απλα για να συμβεί πρέπει το κάθισμα του οδηγού να είναι στο μέσο του ύψους. Αν το βάλεις τέρμα χαμηλά για να οδηγείς πιο σπορτίφ τότε ακουμπάνε τα γόνατα πισω. Πάντα μιλώ για άνω των 1,80-1,85. Για γυναίκες και παιδιά είναι υπέρ άνετο. Δηλαδή αν ο οδηγός είναι 1,90μ και τα παιδιά πίσω 1,70-1,75 τότε κάθονται υπέρ άνετα χωρίς να ακουμπούν τα πόδια στο κάθισμα.

                    Αν μιλάμε για μικρότερο ύψος οδηγού τοτε ολοι κάθονται υπέρ άνετα.

                    Στο βίντεο ο οδηγός δεν είναι ιδιαίτερα ψηλός αλλά οδηγεί με τέρμα χαμηλά την θέση οδήγησης σαν να οδηγεί 1,90μ οδηγός. Είναι αυτό που λέω και σε άλλο ποστ. Οδηγούν με λάθος ρύθμιση στην θέση οδήγησης χωρίς να έχουν σωστή ορατότητα για το ύψος τους, και βγάζουν λάθος συμεπρασμα. Παρατηρήστε στο βίντεο πως μόνο το κεφάλι του εξέχει από το παράθυρο του οδηγού και οδηγεί κάπως ξαπλωτα. Δεν είναι αυτή τουλάχιστον θεωρητικά η σωστή θέση οδήγησης για το ύψος του.
                    Ο δε συνοδηγος έχει βαλει τέρμα πίσω το καθισμα του. Πίσω από την μεσαία κολώνα! Δεν είναι ο μέσος όρος αυτός. Είναι υπερβολικές ρυθμίσεις του καθισματος

                    Ένα που δεν το λένε είναι η αίσθηση στο κεφάλι και στους ώμους, νιώθεις ότι αναπνέεις διότι είναι τετράγωνο σαν σχήμα. Και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες κάνουν την ηλιοροφή όχι και τοσο απαρατήρητη

                    Αθάνατοι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Ο άλλος επιλέγει να δώσει 35-38k για ένα όχημα το οποίο κράζει στην συντριπτική πλειοψηφία των post του ενώ το αποκαλεί και σαπάκι. Σαπάκι το Toyota. Όχι αργό, όχι θορυβώδες, όχι υποδεέστερο ποιοτικά από τον (πολύ ακριβότερο) ευρωπαϊκό ανταγωνισμό αλλά σαπάκι. Μάλιστα.

                      "I am what you made me", D.V.

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Και που είναι το πρόβλημα? Είχα και αυτοκίνητα μεγαλύτερης αξίας που πάλι τα αποκαλούσα έτσι. Όλοι αυτοί οι αδιάφοροι ανθρωπομεταφορείς σαπάκια είναι. 🤷

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @sabas_thess last edited by

                          @sabas_thess said in Toyota Corolla Cross:

                          Ο άλλος επιλέγει να δώσει 35-38k για ένα όχημα το οποίο κράζει στην συντριπτική πλειοψηφία των post του ενώ το αποκαλεί και σαπάκι. Σαπάκι το Toyota. Όχι αργό, όχι θορυβώδες, όχι υποδεέστερο ποιοτικά από τον (πολύ ακριβότερο) ευρωπαϊκό ανταγωνισμό αλλά σαπάκι. Μάλιστα.

                          τρολλλλλλλλλλλλλ μπάι στεφ

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap @stefan147 last edited by

                            @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                            Και που είναι το πρόβλημα? Είχα και αυτοκίνητα μεγαλύτερης αξίας που πάλι τα αποκαλούσα έτσι. Όλοι αυτοί οι αδιάφοροι ανθρωπομεταφορείς σαπάκια είναι. 🤷

                            Με ποια τα συγκρίνεις που δεν είναι σαπακια;

                            Αθάνατοι

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              netgeo last edited by netgeo

                              Από το να περιαυτολογεί κάνεις για το αυτοκίνητο που έχει ή θα έχει, και να διαβάζουμε τα άπειρα απίστευτα για μοντέλα του σορού που κατέχουμε όλοι μας, το να το λέμε το ΨΨ σαπάκι δεν είναι και πολύ κακό.

                              Ο Στέφανος ξέρει τι παίρνει και για τί το παίρνει.

                              Το ότι πλέον τα τουτου κοστίζουν +10-15κ από εκεί που τα είχαμε συνηθίσει όλοι μας, μας έχει μπερδέψει λίγο.

                              Κάποτε με 35κ έπαιρνες "καλό" αμάξι τώρα έχει αλλάξει αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Καλά και πριν δεν αγόραζες με 15Κ c suv με όλον τον εξοπλισμό παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, με 200 άλογα, υβρίδικο σύστημα το πιο εξελιγμένο μάλιστα στην 5η γενιά του, αυτόματο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση κτλ

                                Θεωρώ ότι η τιμή της active plus είναι στα επίπεδα πριν τον πληθωρισμο, για αυτό λέω πως όσοι σκέφτεστε για αγορά, μη ποσταρετε και πάτε κλείστε μια.

                                Να σας θυμίσω πως το Peugeot 2008, δηλαδή b suv, στην τιμή παρουσίασης του πριν 2-3 έτη στην allure κόστιζε 29 Κ ευρώ με μισο εξοπλισμό ασφαλείας από αυτό της τογιοτα ψψ active plus ( που μέχρι σήμερα κοστίζει 31 Κ), με ημιακαμπτο άξονα χειροκίνητο και 120 άλογα diesel

                                Και ασχολούμαστε με πλαστικά στο πορτπαγκαζ, πλαφονιερες, σφουγγαρακια με βινύλιο στο ταμπλό κτλ

                                Αθάνατοι

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • G
                                  gdelio @lap last edited by

                                  @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                  Μια μέρα θα κάνετε αυτό και τέλος οι θόρυβοι.

                                  https://www.carinsulation.co.uk/page/car-sound-deadening-boot-install

                                  Μικρό το κακο για c suv με 200 άλογα και 4,2λ/100χλμ κατναλωση

                                  Εκεί κάτω έχει τίποτα εκτός από λαμαρίνα; Νομίζω είδα στην τετρακίνητη ότι έχει καλώδια του πίσω μοτέρ. Μην καλύψουμε θόλους κλπ και μας η Τογιότα σορρυ κάψατε την εγγύηση!;;

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nbadoun @gdelio last edited by

                                    @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                                    @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                    Μια μέρα θα κάνετε αυτό και τέλος οι θόρυβοι.

                                    https://www.carinsulation.co.uk/page/car-sound-deadening-boot-install

                                    Μικρό το κακο για c suv με 200 άλογα και 4,2λ/100χλμ κατναλωση

                                    Εκεί κάτω έχει τίποτα εκτός από λαμαρίνα; Νομίζω είδα στην τετρακίνητη ότι έχει καλώδια του πίσω μοτέρ. Μην καλύψουμε θόλους κλπ και μας η Τογιότα σορρυ κάψατε την εγγύηση!;;

                                    Η τετρακίνητη έχει κάτι καλώδια και μία μικρή συσκευή , υποθέτω για τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε δεν πρέπει να το καλύψεις... Η δικίνητη δεν πρέπει να έχει κάτι, οπότε κανένα πρόβλημα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      netgeo @lap last edited by

                                      @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                      Καλά και πριν δεν αγόραζες με 15Κ c suv με όλον τον εξοπλισμό παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, με 200 άλογα, υβρίδικο σύστημα το πιο εξελιγμένο μάλιστα στην 5η γενιά του, αυτόματο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση κτλ

                                      Θεωρώ ότι η τιμή της active plus είναι στα επίπεδα πριν τον πληθωρισμο, για αυτό λέω πως όσοι σκέφτεστε για αγορά, μη ποσταρετε και πάτε κλείστε μια.

                                      Να σας θυμίσω πως το Peugeot 2008, δηλαδή b suv, στην τιμή παρουσίασης του πριν 2-3 έτη στην allure κόστιζε 29 Κ ευρώ με μισο εξοπλισμό ασφαλείας από αυτό της τογιοτα ψψ active plus ( που μέχρι σήμερα κοστίζει 31 Κ), με ημιακαμπτο άξονα χειροκίνητο και 120 άλογα diesel

                                      Και ασχολούμαστε με πλαστικά στο πορτπαγκαζ, πλαφονιερες, σφουγγαρακια με βινύλιο στο ταμπλό κτλ

                                      Τα προτερήματα του μοντέλου τα έχουμε αναφέρει πολλάκις, για αυτά το παρήγγειλα και εγώ χωρίς να το δω καν, day 1.

                                      Αλλά, εδώ είναι ένας τόπος που μπορούμε να γράψουμε και μια κουβέντα πιο πέρα, αλλιώς αναμασάμε αυτά που λένε τα δελτία τύπου και οι πωλητές.

                                      Σίγουρα στην τιμή αυτή δεν υπάρχει ανταγωνισμός, με βάση την τεχνολογία του οχήματος, αλλά τα θέματα ποιότητας πχ θόρυβος στην καμπίνα ή ο χώρος των πίσω επιβατών είναι εκεί και είναι καλό να τα λέμε.

                                      G L 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                      • G
                                        groover1972 @netgeo last edited by

                                        @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                                        @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                        Καλά και πριν δεν αγόραζες με 15Κ c suv με όλον τον εξοπλισμό παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, με 200 άλογα, υβρίδικο σύστημα το πιο εξελιγμένο μάλιστα στην 5η γενιά του, αυτόματο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση κτλ

                                        Θεωρώ ότι η τιμή της active plus είναι στα επίπεδα πριν τον πληθωρισμο, για αυτό λέω πως όσοι σκέφτεστε για αγορά, μη ποσταρετε και πάτε κλείστε μια.

                                        Να σας θυμίσω πως το Peugeot 2008, δηλαδή b suv, στην τιμή παρουσίασης του πριν 2-3 έτη στην allure κόστιζε 29 Κ ευρώ με μισο εξοπλισμό ασφαλείας από αυτό της τογιοτα ψψ active plus ( που μέχρι σήμερα κοστίζει 31 Κ), με ημιακαμπτο άξονα χειροκίνητο και 120 άλογα diesel

                                        Και ασχολούμαστε με πλαστικά στο πορτπαγκαζ, πλαφονιερες, σφουγγαρακια με βινύλιο στο ταμπλό κτλ

                                        Τα προτερήματα του μοντέλου τα έχουμε αναφέρει πολλάκις, για αυτά το παρήγγειλα και εγώ χωρίς να το δω καν, day 1.

                                        Αλλά, εδώ είναι ένας τόπος που μπορούμε να γράψουμε και μια κουβέντα πιο πέρα, αλλιώς αναμασάμε αυτά που λένε τα δελτία τύπου και οι πωλητές.

                                        Σίγουρα στην τιμή αυτή δεν υπάρχει ανταγωνισμός, με βάση την τεχνολογία του οχήματος, αλλά τα θέματα ποιότητας πχ θόρυβος στην καμπίνα ή ο χώρος των πίσω επιβατών είναι εκεί και είναι καλό να τα λέμε.

                                        Και να τα λέτε, πάλι πουλάει από την φωτογραφία χωρίς να το έχεις αγγίξει. Οπότε γιατί καν να ασχοληθούν με πιο σωστή ηχομόνωση η σωστή συναρμογή. Θα πουλήσει έτσι και αλλιώς.

                                        Μία συμβουλή. Να αγοράζετε αυτοκίνητα τα οποία είναι προς το τέλος της πρώτης τους νιότης. Έτσι έχουν ξεπεραστεί τα όποια προβλήματα και μετά από γκρίνιες πελατών τα διορθώνουν και παίρνουν οι επόμενοι πελάτες τα ψιλό διορθωμένα οχήματα.

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Πουλάω από τα σχέδια που λένε και οι εργολάβοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • L
                                            lap @netgeo last edited by

                                            @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                                            @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                            Καλά και πριν δεν αγόραζες με 15Κ c suv με όλον τον εξοπλισμό παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας, με 200 άλογα, υβρίδικο σύστημα το πιο εξελιγμένο μάλιστα στην 5η γενιά του, αυτόματο, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση κτλ

                                            Θεωρώ ότι η τιμή της active plus είναι στα επίπεδα πριν τον πληθωρισμο, για αυτό λέω πως όσοι σκέφτεστε για αγορά, μη ποσταρετε και πάτε κλείστε μια.

                                            Να σας θυμίσω πως το Peugeot 2008, δηλαδή b suv, στην τιμή παρουσίασης του πριν 2-3 έτη στην allure κόστιζε 29 Κ ευρώ με μισο εξοπλισμό ασφαλείας από αυτό της τογιοτα ψψ active plus ( που μέχρι σήμερα κοστίζει 31 Κ), με ημιακαμπτο άξονα χειροκίνητο και 120 άλογα diesel

                                            Και ασχολούμαστε με πλαστικά στο πορτπαγκαζ, πλαφονιερες, σφουγγαρακια με βινύλιο στο ταμπλό κτλ

                                            Τα προτερήματα του μοντέλου τα έχουμε αναφέρει πολλάκις, για αυτά το παρήγγειλα και εγώ χωρίς να το δω καν, day 1.

                                            Αλλά, εδώ είναι ένας τόπος που μπορούμε να γράψουμε και μια κουβέντα πιο πέρα, αλλιώς αναμασάμε αυτά που λένε τα δελτία τύπου και οι πωλητές.

                                            Σίγουρα στην τιμή αυτή δεν υπάρχει ανταγωνισμός, με βάση την τεχνολογία του οχήματος, αλλά τα θέματα ποιότητας πχ θόρυβος στην καμπίνα ή ο χώρος των πίσω επιβατών είναι εκεί και είναι καλό να τα λέμε.

                                            Σαφεστατα, πρέπει να τα λέμε όλα. Συμφωνώ και επαυξάνω.

                                            Αθάνατοι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 123 / 222
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr