-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το Σιβίκ ΞΕΚΙΝΑΕΙ από 41.500??????
Χαχα έχει μια εκπτωσούλα από τον καλό Σ., η πρώτη έκδοση είναι στα 39 κάτι... για όσους προλάβουν....
Αλλά εντάξει μιλάμε για άλλη ποιότητα.
Είναι που δίνει βάρος ο καθένας και ποια είναι τα θέλω του.
-
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
Προλαβαίνεις να αλλάξεις....αφού δεν έχεις παραλάβει ακόμα!
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Τo hrv στην αντίστοιχη έκδοση του cc έχει 37.000 + κόστος χρώματος, δεν διαθέτει μπάρες οροφής. Θα παίξει σίγουρα μπαγκαζιέρα γιατί το πορτ μπαγκαζ είναι αστείο (330 λτ) οπότε εαν έχεις οικογένεια χρειάζεσαι τις μπάρες και πας στην ακριβή έκδοση 39.000 ευρώ. Επίσης, είναι πολύ πιο αργό, σύμφωνα με τα test drive 0-100 σε 10,6 δ. εάν δεν κάνω λάθος. Το εσωτερικό του είναι πιο όμορφο αλλά δεν ταιριάζει στις οικογενειακές ανάγκες.
Όπως έγραψα και πριν, αν δεις έναν προς ένα τους εξοπλισμούς και των 2, η μεσαία του CC αντιστοιχεί με την πρώτη του hrv.
H μεσαία του hrv ξεφεύγει εντελώς σε εξοπλισμούς.
Έχει blindspot, θερμαινόμενο τιμόνι, ηλεκτρικό πορτμπαγκάζ κτλπ...Έχουν κάνει μεγάλη λαλακια με τα λίτρα του πορτμπαγκάζ. Έπρεπε να έκλεβαν λίγο από τους χώρους των πίσω καθισμάτων που παίζεις μπάλα έτσι όπως είναι τώρα και να τα έδιναν εκεί...
Επισης το χρωμα στο HRV ειναι στην τιμη. Δεν ειναι εξτρα
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το Σιβίκ ΞΕΚΙΝΑΕΙ από 41.500??????
εχασες το δικαιωμα να αναρωτιεσαι αν κατι ειναι ακριβο. ή οχι.
για να μετανοησεις πρεπει να πας γονυπετης απο το μαρουσι μεχρι το χανιαδακη στη σιτροεν στην ιερα οδο. μετα 3 φορες στον ουρανο 'απεταξάμην' -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
Πες του Σ ότι ξέρεις και κάτι παιδιά από ένα φόρουμ μπας και τιμολογισει σωστά το Civic και για εμάς.
Γιατί αποκλείεται να στο "χαρίζει"..... -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
Προλαβαίνεις να αλλάξεις....αφού δεν έχεις παραλάβει ακόμα!
Μην τρελένεστε, ο μλκς είμαι εγώ, εσείς είστε οι έξυπνοι
-
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
Προλαβαίνεις να αλλάξεις....αφού δεν έχεις παραλάβει ακόμα!
Μην τρελένεστε, ο μλκς είμαι εγώ, εσείς είστε οι έξυπνοι
Ωπ ναααα τος!!! Για πες μας παρέλαβες;;; Καλοτάξιδο να είναι!!!
-
@strom said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Άρα άμα βάλω και τη δικιά μου επιπλέον έκπτωση (τα πεθερικά μου δούλευαν 30 χρόνια στο Σ.), παίρνω ΣΙΒΙΚ με καμιά 35άρα??? Πόσο μλκς είμαι που πήγα και πήρα ΨΨ και έχασα τέτοια ΕΥΚΑΙΡΙΑ???
Προλαβαίνεις να αλλάξεις....αφού δεν έχεις παραλάβει ακόμα!
Μην τρελένεστε, ο μλκς είμαι εγώ, εσείς είστε οι έξυπνοι
Κανένας δεν είναι ούτε χαζός ούτε εξύπνος επειδή επέλεξε κάποιο αμάξι. Αλλά ότι έχεις φάει κάνα 10χίλιαρο καπέλο από τον Σ, το χεις φάει.
Άσχετο...ο Σ την προηγούμενη βδομάδα ήθελε να μου χρεώσει μπαταρία Τζαζ 170€(!!!!!). Τόσο δεν είχα δώσει ούτε για την 110ΑΗ του Audi. Υπόψη 4 ετών ακριβώς η μπαταρια, με έχει αφήσει μέσα σε καράβι 2 φορές και άλλες 2-3 σε άσχετες περιπτώσεις, απ' τη 2ετία ήδη δε δούλευε το s&s και σε κάθε service τη "μετράγανε" και τη βρίσκανε ΟΚ. Που να μην είμασταν και γνωστοί δηλαδή. Μετά από κάτι χριστοβάγγελα τελικά η μπαταρία έφτασε ως δια μαγείας στα 116€ (και πάλι δηλαδη απάτη).
-
Τελικά τι είναι προτιμότερο, μακροχρόνια εγγύηση (με προϋποθέσεις φυσικά, στο τι καλύπτει αυτή) και δέσμευση στις τιμές της αντιπροσωπίας, ή μικρή εγγύηση και επιλογή σέρβις – ανταλλακτικών στην ελεύθερη αγορά ?
-
To μοναδικό έως τώρα στοιχειωδώς σοβαρό άρθρο που έχω διαβάσει για το αμάξι.
https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-tin-toyota-corolla-cross
-
@netgeo said in Toyota Corolla Cross:
70 σελίδες και λέμε τα ίδια, το μόνο με το οποιο μπορεί να συγκριθεί για 2wd είναι το νεο Civic (του Strom) όπως θα το λέμε από εδώ και πέρα!!!
+1000
Συμφωνώ απόλυτα!
Η μοναδική αποδεκτή εναλλακτική κατα την άποψη μου!
Έχω πεί πως η επιλογή μου θα ήταν ή Αctive AWD ή Style με ηλιοροφή 2WD.
Για οτιδήποτε παραπάνω απο την στιγμή που έχω χωνέψει το θέμα δίλιτρο θα κοιτούσα το Civic παρά το καπέλο του Σ.ΑΝΤΡΙΚΗ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ , και με χώρους για την οικογένια , και πανέμορφο , και με ποιότητα , και οδηγικά κορυφαίο.
Δεν είναι καγκούρικο όπως το προηγουμενο για να πέσει άκυρο απο την γυναίκα και παραμυθιάζεις άνετα το έτερον ήμισυ για οικονομία , υβριδικότητα ,τεχνολογία αν το οδηγά αυτή καθημερινά για τις ανάγκες μετακίνησης τις δικές της και των παιδιών.Αντί να κλαιγεται μέσω των παπαγάλων στα μέσα για τον φόρο πολυτελείας όπως έχουμε δεί πρόσφατα ας το έφερνε χαμηλότερα στα 36κ περίπου να ήθελε να πουλήσει πραγματικά το Civic o Σ.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
To μοναδικό έως τώρα στοιχειωδώς σοβαρό άρθρο που έχω διαβάσει για το αμάξι.
https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/dokimazoyme-tin-toyota-corolla-cross
Παίζει να είδε την παρουσίαση και μην πήγε κατευθείαν στα tapas.
-
@ektoras said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά τι είναι προτιμότερο, μακροχρόνια εγγύηση (με προϋποθέσεις φυσικά, στο τι καλύπτει αυτή) και δέσμευση στις τιμές της αντιπροσωπίας, ή μικρή εγγύηση και επιλογή σέρβις – ανταλλακτικών στην ελεύθερη αγορά ?
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος....είναι θέμα του τι προτιμάει ο καθένας. Προσωπικά προτιμώ μεγάλη εγγύηση, αφού έτσι και αλλιώς πάω ή σε εξουσιοδοτημένα ή σε εξειδικευμένα που έχουν μικρή διαφορά σε τιμή.
Πάντως είναι και θέμα μάρκας αυτοκινήτου και κόστους σέρβις. Τι εννοω? Εαν το σέρβις σε ένα εξουσιοδοτημένο είναι €200 και στο γενικό συνεργείο €140, τότε δεν έχει και μεγάλο νόημα η μικρή εγγύηση. Εαν η διαφορά είναι €350 με €150 αρχίζει να έχει κάποιο νόημα. Εγώ πιστεύω ότι όσο και να είναι πιο ακριβό ένα εξουσιοδοτημένο, ειναι λιγότερα τα χρήματα από την ζημιά εκτός εγγύησης. Να δώσω ένα παράδειγμα δικό μου: Στα 4 χρόνια χάλασε η αντλία νερού στην 116 που είχα. Κόστος συνολικής επισκευής (γιατί μαζί χάλασαν λόγω της ζημιάς και κάτι άλλα ψιλά) στα €800. Τα χρήματα που θα γλύτωνα εαν πήγαινα για σέρβις εκτός δικτύου θα ήταν λιγότερα από την ζημιά (εαν είχα εγγύηση).
-
Ναι αλλά κάτι δεν κολλάει.παραειναι φτηνό για αυτά που προσφέρει.Ξερουμε πότε θα ξανα αυξηθει η τιμή του?πότε θα γίνει ανατιμολογηση?και αν όχι μια πόσες?
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι αλλά κάτι δεν κολλάει.παραειναι φτηνό για αυτά που προσφέρει.Ξερουμε πότε θα ξανα αυξηθει η τιμή του?πότε θα γίνει ανατιμολογηση?και αν όχι μια πόσες?
Εχεί 50% στο τελος ταξινόμησης ως υβριδικό, οπως και το χατσ
-
@jntaras said in Toyota Corolla Cross:
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι αλλά κάτι δεν κολλάει.παραειναι φτηνό για αυτά που προσφέρει.Ξερουμε πότε θα ξανα αυξηθει η τιμή του?πότε θα γίνει ανατιμολογηση?και αν όχι μια πόσες?
Εχεί 50% στο τελος ταξινόμησης ως υβριδικό, οπως και το χατσ
Σίγουρα θα ανέβει κι άλλο.εδω μόνο σε ένα χρόνο ανέβηκαν 4-5 χιλιάρικα τα ίδια μοντελα
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
Ναι αλλά κάτι δεν κολλάει.παραειναι φτηνό για αυτά που προσφέρει.Ξερουμε πότε θα ξανα αυξηθει η τιμή του?πότε θα γίνει ανατιμολογηση?και αν όχι μια πόσες?
Το πιάνεις γρήγορα το νόημα
Είμαστε στην 71η σελίδα και τα λέμε από την 1η:
Ντενεκές Τουότα
Υπερυψωμένη κορολίτσα
Είναι 2λιτρο
Σε 10 χρόνια θα το πουλάμε 9,000€ και κανείς δε θα το πέρνει
Γκόμενά δε βγάζει
Χώρους δεν έχει
Σχεδίαση αδιάφορη
Πλαστικά χάλια
Ψηλό δεν το λες
4κινηση ΓΤΠΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΟ;
-
Το οδηγησα και εγω λοιπον, οχι τοση ωρα οπως ο Φανης αλλα εβγαλα συμπερασματα.
Τα αλογα οντως φαινονται, σε full γκαζι σε κολλαει πισω και σημερα που εβρεξε στην Αθηνα εχανε και προσφυση. Οταν μπεις μεσα ειδικα στην lounge και την οδηγησεις, καπου συμβιβαζεσαι με το σχετικα λιτο εσωτερικο και εχω να πω οτι οσο το βλεπω τοσο περισσοτερο το συνηθιζω στο ματι και μου αρεσει μεσα εξω.
Ο κινητηρας σε τερμα γκαζι ακουγετε αλλα δεν εχει ενοχλητικο ηχο, οταν το εχεις σταθερο δεν ακουγετε σχεδον καθολου. Για οσους γνωριζουν, απο Τουοτα Πολις Χαλανδρι μεχρι ΟΑΚΑ τερμα σπυρου λουη. με πηγε μονοπατα με μπαταρια και μεχρι εκει ειχα 1.4 l/100 καταναλωση χωρις να το προσεχω (ακολουθουσα την ροη).
Πιστευω μεσα στην Αθηνα τα 4αρια ειναι ευκολος στοχος...Αποσβεση αναρτησης οκ, οχι τιποτα το συνταρακτικο ομως.
Ποιοτητα κυλισης εμενα που οδηγω αλφα 147 μου αρεσε, τωρα αλλος με mercedes δεν ξερω που θα του φανει.
Θορυβος κυλισης μεσα στην Αθηνα μεχρι τα 80 που το εφτασα εγω ηταν αρκετα αθορυβο.Αυτο που πρεπει ΣΙΓΟΥΡΑ να μαθουμε ειναι την χωρητικοτητα της μπαταριας στο 1.8, αν ειναι ακριβως η ιδια ειναι πολυ καλο. Να θυμησω οτι η τεταρτη γενια ειχε διαφορετικες μπαταριες στα 1.8 απο οτι στα 2.000 cc
Παραθετω Specs για 2.000 cc οποιος βρει και για την 1,8 συμπληρωνει!
Συνδυαστική Απόδοση 197 PS
Συνδυαστικη Ροπη ?????
Χωρητικοτητα μπαταριας 4,08 Ah
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,6”
Τελική ταχύτητα 180 km/h
Μέση κατανάλωση 5,3-5,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 120-122 g/km
Διαστάσεις 4.460 x 1.825 x 1.620 mm
Χώρος αποσκευών 436 lt (390lt στην έκδοση 4WD)Συμφωνα με τους φωστηρες εδω η Cross 1.8 ειναι αμεσα διαθεσιμη σε Τουρκια και Ισραηλ μονο. Μπηκα λοιπον να βρω specs για την 1.8 και δεν την εχουν αναρτησει καν στο επισημο σιτε της Toyota ουτε στην Τουρκια ουτε Ισραηλ...
Σε αλλο αρθρο τους ειχα διαβασει οτι ο Φορος πολυτελειας παει για καταργηση, αν ειχαν την ιδια πηγη κλαφτα Χαραλαμπε! Επισης γραφουν οτι μεσα στο 2023 θα ειναι διαθεσιμη η 1.8 στην Ελλαδα.
Και αντε και ερθει η 1.8, θα την δωσει η Τουοτα για test Drive? θα εχουν δηλαδη και τις 2 εκδοσεις? Δυσκολο νομιζω...Πρεπει λοιπον οι υποψηφιοι αγοραστες πριν την αγορα, να υπολογισουν τα εξης...
1. Την διαφορα τελικης τιμης αναμεσα στις 2 εκδοσεις: Αν ειναι απο 3000 ευρω και πανω ειναι θεμα... Καπου καπως πρεπει να μαθουμε!
2. Τον Φορο πολυτελειας: Δηλ 440 τον χρονο που θα εχεις να πληρωνεις στα 2.000cc. Αν δεν καταργηθει στην 5ετια ειναι 2200.
3. Την αυξηση τελικης τιμης: Οσο περναν οι μηνες το μονο σιγουρο ειναι οτι θα αυξηθουν οι τιμες με κινδυνο οταν ερθει η 1.8, αν εχει ηδη ανεβει η διλιτρη, ισως να τσιμπησει και η 1.8 απο την αρχη και να μην βγει αρχικη απο 28.000 συμφωνα με διαφορα σαιτ.
Επισης οσοι δεν προλαβουν μεχρι την αλλαγη του χρονου να παραλαβουν την διλιτρη, ισως να το πληρωσουν πιο ακριβα...4. Την διαφορα επιδοσεων: Συμφωνα με αυτα που ειδα, η διλιτρη ειναι για τα παντα ολα, πολη-ταξιδι-βουνο. Ειναι ενα αμαξι για καθε μερα με επαρκη δυναμη για προσπερασεις χωρις να πιεστει. Με τον 1.8 δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι θα καλυψει ολους τους αγοραστες σε θεμα επιδοσεων, και οπως γνωριζουμε η Toyota οταν πιεζεται ακουγετε.
Δεν εχω καθολου στοιχεια συνδυαστικης ροπης του 1.8 ουτε και του διλιτρου...
Πιστευω οτι ισως η 1.8 στο ταξιδι να καταναλωνει κατιτις παραπανω. -
Βασικά κάνεις δεν μπορεί να ξέρει πως θα αποδίδει ο 5th gen 1.8 hsd καθώς πλέον θα είναι στα 140ps με -1,5" 0-100 και αρκετά ελαφρύτερη συστοιχία Li.
Toyota Corolla Cross