Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 1008
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Peugeot 1008
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    4
    7
    270
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 last edited by

      Νέο Peugeot 1008 το 2021

      Η Peugeot αναμένεται να παρουσιάσει ένα entry level SUV, το 1008, που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία του DS3 Crossback και θα τοποθετηθεί στην γκάμα της εταιρείας κάτω από 2008. Η AUTO BILD έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ.

      Η Γαλλική βιομηχανία της Peugeot, ενισχύει την δυναμική αλλά και ολοκληρωτική παρουσία της, στην κατηγορία των SUV, σχεδιάζοντας ένα Entry Level SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από το 2008 και θα παρουσιαστεί επίσημα το 2021.

      Η AUTO BILD έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ και σας μεταφέρει όλες τις πληροφορίες για το ολοκαίνουργιο SUV της Peugeot αλλά και τα χαρακτηριστικά του.

      Δείτε στην video/ανάλυση της AUTO BILD:

      • Ποιο θα είναι το συνολικό μήκος του Peugeot 1008?
      • Με ποιους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο?
      • Θα έχει και plug-in και ηλεκτρική έκδοση?
      • Ποια θα είναι η τιμή του?

      Δείτε την video/ανάλυση της AUTO BILD για να ενημερωθείτε πρώτοι!

      [youtube]eCkw1ENfHrs[/youtube]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Νέο Peugeot 1008 το 2021

        Η Peugeot αναμένεται να παρουσιάσει ένα entry level SUV, το 1008, που θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία του DS3 Crossback και θα τοποθετηθεί στην γκάμα της εταιρείας κάτω από 2008. Η AUTO BILD έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ.

        Η Γαλλική βιομηχανία της Peugeot, ενισχύει την δυναμική αλλά και ολοκληρωτική παρουσία της, στην κατηγορία των SUV, σχεδιάζοντας ένα Entry Level SUV που θα τοποθετηθεί κάτω από το 2008 και θα παρουσιαστεί επίσημα το 2021.

        Η AUTO BILD έχει το αποκλειστικό ρεπορτάζ και σας μεταφέρει όλες τις πληροφορίες για το ολοκαίνουργιο SUV της Peugeot αλλά και τα χαρακτηριστικά του.

        Δείτε στην video/ανάλυση της AUTO BILD:

        • Ποιο θα είναι το συνολικό μήκος του Peugeot 1008?
        • Με ποιους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο?
        • Θα έχει και plug-in και ηλεκτρική έκδοση?
        • Ποια θα είναι η τιμή του?

        Δείτε την video/ανάλυση της AUTO BILD για να ενημερωθείτε πρώτοι!

        [youtube]eCkw1ENfHrs[/youtube]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by

          Δεν έχει υβριδικό το 2008 και θα έχει το 1008? Και μάλιστα επαναφορτιζόμενο? Η ΠΣΑ δεν ήταν αυτή που έλεγε όχι υβρίδια στα μικρά, μόνο στα μεγάλα?

          Συρόμενη πόρτα δε βλέπω και έχει αρχίσει να μου λείπει (ΟΧΙ).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Περιττο να σας πω οτι το εβρισκα πολυ ωραια και εξυπνη ιδεα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dublin @lap last edited by

              Περιττο να σας πω οτι το εβρισκα πολυ ωραια και εξυπνη ιδεα

              Εννοείται, και στο B max είναι καταπληκτικό που έχει τέτοιες πόρτες, πιστεύω η διάταξη του Β max θα έπρεπε να είναι στάνταρ στα περισσότερα αυτοκίνητα, έχει τρομερά οφέλη για οικογένειες, για φόρτωση, για ασφάλεια, κ.α

              Πιστεύω ότι ό μόνος λόγος που δεν προχώρησαν αυτές οι ιδέες είναι ότι κοστίζουν περισσότερο..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by

                Στις πυλωτες και στα παρκινγκ ειναι σωτηριο. Εχω δει που και που και χαζευω την πορτα στο πως ανοιγει. Πραγματικα μετα τοσα ετη ειναι ακομα εντυπωσιακο

                Βασικα θα επρεπε ολες οι πορτες να ηταν ετσι. Οι μπροστινές να άνοιγαν προς τον κινητηρα και οι πισω προς το πορτπαγκαζ, και ας μην εχουν αυτοματο μηχανισμο που κοστιζει.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dublin @lap last edited by

                  Στις πυλωτες και στα παρκινγκ ειναι σωτηριο. Εχω δει που και που και χαζευω την πορτα στο πως ανοιγει. Πραγματικα μετα τοσα ετη ειναι ακομα εντυπωσιακο

                  Βασικα θα επρεπε ολες οι πορτες να ηταν ετσι. Οι μπροστινές να άνοιγαν προς τον κινητηρα και οι πισω προς το πορτπαγκαζ, και ας μην εχουν αυτοματο μηχανισμο που κοστιζει.

                  Απορώ πως δεν έχει δει εσύ ποτέ το B max...είναι ακριβώς όλα όσα πρεσβεύεις, εκτός που ήταν πανάκριβο καινούργιο στην εποχή του (εκεί να δω τι θα έλεγες, που ήταν ποιο ακριβό από το 2008 τώρα σε αναλογία!). Επίσης οδηγείται σαν Fiesta, με ότι συνεπάγεται αυτό. Είχα πάθει πλάκα την πρώτη φορά που το οδήγησα πως το κατάφεραν αυτό, να προσθέσω όμως ότι προτιμώ ποιο Γαλλικά σύνολα, μου βγάζει μία νευρικότητα στο τιμόνι η Ford πλέον που δεν την επιζητώ.

                  Γεμάτο καινοτομίες πάντως το B Max..

                  https://www.km77.com/coches/ford/b-max2/2012/estandar/imagenes/interiores

                  Αυτή η φώτο/σκίτσο του βίντεο πάντως για το 1008 δεν είναι και πολύ καλή, αν είναι να βγει έτσι, άστο καλύτερα..πάντως θα δούμε πολλά A suv και άμεσα πιστεύω, άργησαν μάλιστα.

                  Εκτός αν κάνει την έκπληξη το Dacia Spring και πάρουμε όλοι από δαύτο με 12-13.000 που θα κάνει (11.000 περιμένουν στη Γαλλία).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Εκεινη την εποχη κοιτουσα χοτ χατς, μεταχειρισμένα κτλ.θυμαμαι πως μιλουσαμε με φιλους για την mito. Αγοραζαμε πςριοδικα και ειχαμε κοντρα mito-scirrocco

                    Τωρα και να μου χαριζαν τριθυρο, θα το πωλουσα αμεσως,

                    Πλεον αν δεν υπαρχει χωρος, πολυ χωρος και οικονομια δεν μου κεντριζει το ενδιαφερον. Ναι μ αρεσουν τα αγωνιαρικα αλλα συνηρικοποιουμαι οσο περνα ο καιρος, το νιωθω ρε παιδι μου.

                    Το b max λοιπον δεν το προσεξα...χαχα σαν να μην υπηρχε....χαχα

                    Εντωμεταξυ αυτο χωρις μεσαια κολωνα θελει τρελη μελετη στις πορτες και στην στρεπτικη ακαμψια.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr