-
Καλησπέρα,
Θα ήθελα μια γνώμη για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Το budget είναι μέχρι 11000 ευρώ και κοιτάω κυρίως αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας με τα εξής χαρακτηριστικά.κυβικά - 1300-1600
ίπποι - 90+
χρονολογίας - 2014+
καύσιμο - πετρέλαιο
hatchback
ιδανικά με μηδενικά τέλη χωρίς να είναι απαραίτητο
οικονομικό(ανταλλακτικά/κατανάλωση)Τα μοντέλα που έχω εστιάσει εώς τώρα (κατά προτεραιότητα και με βάση εμφάνιση και γνώμες φίλων κτλ)είναι
Toyota Auris/ Nissan pulsar/ Hyudai i30
Ford focus/ Citroen C4/ Peugeot 308/ Opel Astra
Γενικά τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε χρόνο είναι περίπου 10-15 χιλιάδες και σε αναλογία εντός/εκτός πόλης 70/30.
Αν μπορείτε να με κατατοπίσετε περισσότερο σε αυτά που έχω εστιάσει εγώ όπως και σε άλλα μοντέλα (είμαι λίγο άσχετος γενικά)Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα,
Θα ήθελα μια γνώμη για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Το budget είναι μέχρι 11000 ευρώ και κοιτάω κυρίως αυτοκίνητα μεσαίας κατηγορίας με τα εξής χαρακτηριστικά.κυβικά - 1300-1600
ίπποι - 90+
χρονολογίας - 2014+
καύσιμο - πετρέλαιο
hatchback
ιδανικά με μηδενικά τέλη χωρίς να είναι απαραίτητο
οικονομικό(ανταλλακτικά/κατανάλωση)Τα μοντέλα που έχω εστιάσει εώς τώρα (κατά προτεραιότητα και με βάση εμφάνιση και γνώμες φίλων κτλ)είναι
Toyota Auris/ Nissan pulsar/ Hyudai i30
Ford focus/ Citroen C4/ Peugeot 308/ Opel Astra
Γενικά τα χιλιόμετρα που κάνω κάθε χρόνο είναι περίπου 10-15 χιλιάδες και σε αναλογία εντός/εκτός πόλης 70/30.
Αν μπορείτε να με κατατοπίσετε περισσότερο σε αυτά που έχω εστιάσει εγώ όπως και σε άλλα μοντέλα (είμαι λίγο άσχετος γενικά)Ευχαριστώ
-
Με 70% πόλη και σχετικά λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο (δεν είναι πολλά 15χιλ), μάλλον το diesel θα είναι περισσότερο πρόβλημα παρά βοήθεια (λόγω DPF και σωστής χρήσης του). Το έχεις σκεφτεί καλά;
Όσο για το μοντέλο τι ψάχνεις από αυτό το αμάξι; Θέλεις να το ευχαριστιέσαι στην οδήγηση; Προτιμάς κάτι πιο αργό που όμως θα είναι περισσότερο αξιόποστο μετά από χρόνια; Σε ενδιαφέρει η εμφάνιση; Η πρακτικότητα;
-