Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 134
    • 135
    • 17 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    2693
    55674
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kkostask last edited by

      Για την ηχομόνωση είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα είναι κορυφαία. Άλλωστε τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια η εταιρεία έχει εξαιρετικές υλοποιήσεις. Για συναρμογή θα πρέπει να περιμένουμε. Κρίνοντας από τα c3 και c3 aircross ήταν ένα μικρό πισωγύρισμα σε σχέση με το εξαιρετικά ποιοτικό c4 που έχω εδώ και 7 χρόνια σχεδόν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Κοιτα καταιγιδα τα psa εχουν δυο βασικες καηγοριες.

        Τα κατω απο c seg και τα c seg και πανω.

        Εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους στην κατασκευη, ηχομονωση,βασεις αναρτησης κτλ τουλαχιστον μεχρι προσφατα.

        Μετα απο το 308 mk2 τα c seg psa θεωρω πως σε ποιοτητα κυλισης και πατηματος ειναι ανωτερα και απο bmw mercedes της κατηγοριας. Και εχω οδηγησει σχεδον τριψηφιο αριθμο αυτοκινητων. Και μπορει να μην εχουν επιδόσεις και το τιμονι στα εσσακια να μην ειναι ξυραφι,αλλα απο αισθηση πλατφορμας και πατηματος... Ειναι καταπληκτικά

        Εδω πειραν την οπελ... Μπλιαχ,  και εφτιαξαν ενα εξαιρετικο c suv. Με την πρωτη προσπαθεια.

        Ο διακοπτης του φλας μια χαρα ανθεκτικος ειναι και εχει απαλο και ποιοτικο κλικ. 20 ετη στα psa σκυλι είναι. Που βρηκες και κολλησες 

        Αχ!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • storm
          storm last edited by

          Καλά. Άσε να πάρω εγώ στα χέρια μου ένα C4 να το τεστάρω* και μετά τα ξαναλέμε. Γιατί είδα και με το Aircross την εξέλιξη. Αποφεύγω συνειδητά να γράφω για το Aircross.

          Και όπως έχεις διαπιστώσει ούτε για το νέο γράφω κάτι. Κρατώ μικρό καλάθι και έτσι θα συνεχίσω.

          • να το τεστάρω όμως με το τρόπο μου και όχι απλά να το οδηγήσω 10 χιλιόμετρα.
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Χαχαχαχα

            Αχ και να σ αρεσει....

            'Πωληται seat με 1000 χλμ.'

            Θα λενε οι εμποροι μεταξυ τους....' ο γνωστος;.... ΝΑΙ ο γνωστός, του αρεσει τωρα ενα citroen '

            Αχ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • storm
              storm last edited by

              Δεν νομίζω να ξαναπάρω Citroen φίλε. Ποιο πιθανό είναι να μαζέψω φράγκα και να πάω σε Corolla.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • nickthetrib
                nickthetrib @storm last edited by

                Δεν νομίζω να ξαναπάρω Citroen φίλε. Ποιο πιθανό είναι να μαζέψω φράγκα και να πάω σε Corolla.

                Να ξεκινήσω να μαζεύω λεφτά για το λεον???

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • storm
                  storm last edited by

                  χα!χα! ξεκίνα σιγά-σιγά... 

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by

                    Μου θυμίζεις βασιλια σε κατι ανώμαλα παραμύθια. Θα γεμισει το forum με δικα σου αυτοκίνητα αφου πρωτα τα εχεις περασει ενα χερακι πρωτος.

                    Αχ!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • storm
                      storm last edited by

                      Το θέμα είναι να μην με στραβώσει σε κάτι το καινούριο. Αν με στραβώσει τότε ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση.

                      Μέχρι στιγμής είμαι ενθουσιασμένος. Μέχρι στιγμής όμως. Δεν ξέρω τι επιφυλλάσει το μέλλον.

                      Αν θα αλλάξω αυτοκίνητο θα πάω σε κάποιο με πολύ ποιο σπορ εμφάνιση. Θέλω να φωνάζει η σχεδίαση. Δηλ. Corolla, Civic. Κάτι τέτοιο. Εκτός αν βγει κάτι αντίστοιχο σε σούπερ μίνι.

                      Σίγουρα όμως δεν θα πάω σε SUV ή σε κροσόβερ ή σε κάποιο σαν το νέο C4 που είναι λίγο από όλα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Youtube Video

                        Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • C
                          cave last edited by

                          Από τα σάιτ και τα review στο c4 που έχουν γίνει μέχρι στιγμης τονίζεται η διαφορετικότητα του σχεδιαστικα,αεροδυναμικο σχημα η γνωστή άνεση στην οδήγηση ,χώροι καλοί,όμορφο εσωτερικό,οικονομικοί κινητήρες,άνεση καθισματων,η τιμή του ενώ στον αντίποδα,όχι άμεσο τιμόνι και στήσιμο για δυναμική οδηγηση(κλίσεις τα γνωστά,μόνο με πολλαπλούς η δίπλα ψαλίδια πίσω θα μπορούσε να βρει τη χρυσή τομή,η Toyota πχ τα έχει σε τιμές από τα 16 χιλιάρικα και η νέα corolla την έχω οδηγήσει στην εθνική και σε μεγάλες ταχύτητες είναι βράχος,άψογη)  , όχι τόσο καλά πλαστικά σε ποιότητα σε σημεία της καμπίνας και η κάτω από τη μέση  του ταμπλό,σκοτεινό για τους πίσω επιβάτες ,μικρό χώρο αποσκευων,θόρυβο από τους καθρέπτες σε μεγάλη ταχύτητα , ελλιπής πλαϊνή στήριξη καθισμάτων...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            Πάντως κανα-δυο και εγγλέζους που είδα στο youtube,στα συν λένε και καλή συνολικά ηχομόνωση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • V
                              vagkirk last edited by

                              Δεν ξέρω πόσο ύψος έχει ο σαριμπαλ αλλά στο πίσω κάθισμα είδα πολύ άπλα και με το μπροστινό νομίζω λίγο πιο τραβηγμενο πίσω σχετικά, και γενικά φαίνεται να έχει αρκετό πλάτος εσωτερικά.

                              Και η έκδοση που μπήκε φαίνεται ακριβώς ίδια με αυτές που βλέπαμε στα διάφορα reviews με φουλ λεντ , τις καλές ζαντουλες , τα καθίσματα , αυτόματο κλπ εκτός της πανοραμικής.

                              Ωραία η λεπτομέρεια με την αεροτομή πίσω που επισήμανε ο σαριμπαλ, γενικά πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο που από κοντά θα είναι πολύ πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά σε σχέση με τις φωτογραφίες , ειδικά από το πλάι πρεπει να είναι πολύ δυναμικό.

                              Λέτε να γίνει κανένα θαύμα και να έχει το 1.2 130 EAT 8 στην έκδοση αυτή κοντά στα 23.500 ; Θα ήταν φοβερή επιλογή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Το μαλακό set-up της ανάρτησης είναι επιλογή φιλοσοφίας της Citroen. Η ύπαρξη πολλαπλών πίσω θα προσθετε καλύτερη αντιμετώπιση στις εγκάρσιες ανωμαλίες και λιγότερο θόρυβο της πίσω ανάρτησης, δεν έχει καμία σχέση με τις κλίσεις του αμαξώματος. Επίσης θα πρόσθετε κόστος και θα απαιτούσε χώρο που όπως φαίνεται και από τα 380l του χώρου αποσκευών δεν είχε σε αφθονία το αμάξωμα.

                                Αυτός που θέλει καλύτερη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατηματων, αλλά και καλύτερη του C4 αναλογία μεταξύ χώρου για τους πίσω και αποσκευών, στην συγκεκριμένη κατηγορία crossover πάνω κάτω στα ίδια λεφτά ας κάνει υπομονή μέχρι να δώσει η Hyundai τον 1,5Τ 48v βενζίνης στην KIA για το Xceed (τότε θα γίνει πολύ δελεαστική πρόταση).

                                Ας μην θάψουμε όμως το αμαξάκι ακόμα δεν ήρθε. Είναι αρχικά όμορφο εξωτερικά. Μέσα με ένα άλλο τιμόνι και έναν νορμάλ μεγέθους πίνακα οργάνων θα ήταν επίσης όμορφο. Αν το τιμολογήσει σαν το Captur κάτι γίνεται. Αν ξεφύγει και πάει τιμολογιακά προς 2008/ds3 θα χάσει κάθε ουσία. Κλειδί νομίζω για όλους θα είναι οι τιμές του με το EAT8. Θέλω να δω και με τι τιμή θα το φέρει με τον puretech 1.2 155ps...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin last edited by

                                  Τι DS??! Το φθηνό C του ομίλου είναι.

                                  Περίπου στις ίδιες τιμές με Mokka θα είναι. Όποιος θέλει κάτι μικρότερο αλλά με καλύτερη ποιότητα και design θα πάρει Mokka, και όποιος θέλει κάτι μεγαλύτερο με τα ίδια λεφτά θα παίρνει το C4.

                                  Κάπως έτσι..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    cave last edited by

                                    Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα για μένα από το να τρίζει το εσωτερικό σε αμάξι,θυμάμαι στο rx8 το cosmo που είχα πάρει το 2004 ,που το αμάξι σε ποιότητα κατασκευής ήταν άψογο και εσωτερικά,ξεκίνησε ένας τριγμούς από το ταμπλό και ήταν η αιτία που το έδωσα το 2006...Στο vitara πρέπει να έχουν και σύλλογο αγανακτισμένων λόγω τριγμων από ότι διαβάζω....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Για την απτη ποιοτητα στο mokka με ολα αυτα τα γυαλιστερα πλαστικα κρατω μικρο καλαθι.

                                      Το λεω διοτι γνωριζω παρομοιο γεγονος στο νεο AUDI Α1 .... Μιλαμε πιο τριζατο μικρο αυτοκινητο δνε υπάρχει, ολη η πλαστικη φασα τριζει, συνεχώς! Ειτε την αγγιζεις ειτε οταν ζεστενεται απο τον ήλιο κτλ.

                                      Αχ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • S
                                        sabas_thess last edited by

                                        Αν βρείτε αυτοκίνητο σήμερα κάτω από 30κ που να μην τρίζει και να μην κουνιούνται διάφορα parts χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, εκτός της BMW1, να μου το πείτε και εμένα! Ειδικά με την λογική των κατασκευαστών ότι μέχρι το b pillar κάνουμε ότι μπορούμε αλλά από εκεί και πίσω //ΝΑ πολύ δύσκολα τα πράγματα.

                                        Εκείνες δε οι κεντρικές κονσόλες στους μισούς τραμπάλα και στους άλλους μισούς taperwear με ή χωρίς piano black έξαλλο μπορούν να με κάνουν. Ανάθεμα στον manager που είδε πρώτη φορά σε παρουσίαση σχεδιαστικής ομάδας piano black και σκέφτηκε 'α ωραίο είναι αυτό γυαλιστερό θα γ@μ@ει στις φωτό και στις αντιπροσωπείες θα το εγκρίνω'....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Πάντως η δική μου C5 που ήταν κάτω των 30000 , στα 11 χρόνια της και με 150000 στους ελληνικούς δρόμους , δεν έτριζε τίποτα , ούτε κουνιόταν τίποτα . Σαν την πρώτη μέρα . Εντυπωσίαζε πολλούς φίλους που δεν θα πέρναγαν ποτέ την πόρτα γαλλικής αντιπροσωπείας...

                                          Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Κι εγώ πιστεύω ότι σ'ένα αμάξι χειρότερο από το να μην έχει στο εσωτερικό μαλακά,ωραία πλαστικά είναι οι τριγμοί.

                                            Χίλιες φορές σκληρά πλαστικά (όπως έχω δει σε διάφορα κατά καιρούς αμάξια), παρά να αρχίσουν τριγμοί και ενοχλητικοί θόρυβοι κάθε φορά που μπαίνεις στο αυτοκίνητο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 17 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

                                            ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr