Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 170
    • 171
    • 61 / 171
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    3412
    89947
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • panos-pure-clio
      panos-pure-clio last edited by

      το τόπικ της c4 έχει κατακρεουργηθεί....sorry για το off topic 

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Όπως είναι γνωστό στις επιχειρήσεις όταν γίνονται εξαγορές σημαίνει ότι είτε θες να μπεις σε νέα αγορά που δεν έχεις τα κεφάλαια να ανταγωνιστείς, είτε για να μειώσεις τον ανταγωνισμό που βρίσκεσαι ήδη. (Δηλαδη βρίσκεις σε μια αδύναμη στιγμή τον ανταγωνιστή σου, βρίσκεις κεφάλαια είτε δικά σου είτε με δανεισμό και κανεις επιθετικες εξαγορές, αλλωστε δύσκολα αντιστέκεται μια εταιρία με βάση κάποια ιστορία ή φιλοσοφία που θέλει να διατηρήσει, αφού πλέον είναι πολυμετοχικες και πολυεθνικές)

        Αυτο μονο όσοι είναι είτε κολλημένοι, είτε άσχετοι από οικονομικά, είτε πληρωμένοι δεν το βλεπουν. Ότι δηλαδη, μετά από ένα σημείο γιγαντωσης αυτο είναι κακο για τον τελικό αγοραστή/καταναλωτή.

        :-(

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Παιδιά αυτά να τα συζητήσουμε στο νήμα της Stellantis, ουπς! Είναι κλειδωμένο!

          Πάντως δεν έγινε εξαγορά, 50-50 είναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Αυτά τα νέα οντως μπορούν να μπουν σε ένα γενικότερο νημα με νέα της αυτοκίνησης. Κάνε ένα τέτοιο.

            Με το Stella θα μπαίνουν μέσα και μοντέλα και θα χαθεί η ιστορια

            :-(

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus @spi_duster last edited by

              Επειδη διαβαζω διαφορα... Η psa  προχωρησε στις εξαγορες των ιταλικων brands και αυτο μαρτυρα την αγωνια των γαλλων να βρουν τη θεση τους σε μια νεα πραγματικοτητα. Προσωπικα ευχομαι να τους βγει καθως μονοι αυτοι απεμειναν να αντιμετωπισουν καταρχας τους Ουνους αλλα και τους Ασιατες. Η προσπαθεια να παρουν τα σκηπτρα παγκοσμιως ειναι αυτη τη στιγμη ανεφικτη. Εξηγουμαι. Στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου και στις Ασιατικες αγορες, κανουν παιχνιδι οι Ασιατες και οι Γερμανοι μαζι με την GM. Για τις αγορες τις λατινικης Αμερικης της Αφρικης και μεσης Ανατολης οτι κανουν με οτι αυτο συνεπαγεται. Στην Ευρωπη μονο θα παλεψουν και αν σταθουν τυχεροι θα βρισκονται ενεργοι δεκα χρονια μετα. Δεν εχω προθεση να πικαρω κανενα. Μεγαλωμενος μεσα σε γαλλικα προιοντα ημουν. Τελος η ραγδαια προοδος των αλλων ανταγωνιστων σε ηλεκτρικα οχηματα δεν αφηνει πολλα περιθωρια. Η Στελλιτσα δε συσταθηκε για να παρει τα σκηπτρα των αγορων αλλα για να επιβιωσει. Να μην παθει δηλαδη οτι επαθαν οι Αγγλοι και οι Ιταλοι. Τελος για να ευθυμισω τον φιλο μου τον Δια ( αυτος σιγουρα θα το καταλαβει) οι Γαλλοι παντα κανουν το ιδιο λαθος. Φτιαχνουν γραμμες Μαζινο και απο ευελιξια να χαμε να λεγαμε.

              Αγαπητέ μου Σπύρε ξεκινάς με ένα λάθος. Δεν αγόρασαν οι Γάλλοι τους Ιταλούς. Έγινε συγχώνευση (50-50 το ποσοστό) και μάλιστα οι Ιταλοί είχαν μεγαλύτερη κεφαλοαιοποίηση, περισσότερους εργαζομένους, περισσότερα πάγια κεφάλαια και ο μεγάλος αρχηγός (Εκτελεστικός Πρόεδρος του ΔΣ) είναι ο John Elkann της Exor.FCA.

              Σχετικά με την γραμμή Μαζινό, φυσικά σε καταλαβαίνω. Η Stellantis έχει πολλές προοπτικές. Ο κύριος λόγος που δημιουργήθηκε ήταν για να αποφύγουν τις ποινές λόγω των μέσων τιμών CO2. Βάζουν οι Γάλλοι τα ηλεκτρικά στις μικρές κατηγορίες (που σταθμίζουν το CO2), βάζουν οι Ιταλοί τα μεγάλα, ακριβά και δυνατά αυτοκίνητα (που φέρνουν τα κέρδη) και εξισορροπούνται με αυτόν τον τρόπο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                spi_duster last edited by

                Καλημερα Αλεξανδρε. Ευχαριστω για την διορθωση. Για τα υπολοιπα ημουν σιγουρος πως θα με καταλαβεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  intrepidous last edited by

                  Όσο περνάνε τα χρόνια για να βγει ένα καινούργιο όχημα απαιτούνται περισσότερες επιμέρους τεχνολογίες και περισσότερη έρευνα. Ταυτόχρονα τα αυτοκίνητα αλλάζουν πιο γρήγορα που σημαίνει ότι δεν γίνεται η απόσβεση που γινόταν στο παρελθόν . Αυτό σημαίνει πως οι εταιρείες κάνουν συμμαχίες για να μπορέσουν να προσφέρουν οχήματα ανταγωνιστικά αλλά και να μην κάνουν την Έρευνα μόνες τους + να μην αγοράζουν από άλλες εταιρείες έρευνα που την πουλάνε και πανάκριβα .

                  Εγώ προσωπικά χαίρομαι όταν μία εταιρεία βελτιώνεται και προσφέρει κάτι καλύτερο. Αυτό σημαίνει πως όλοι πιέζονται περισσότερο να προσφέρουν κάτι καλύτερο.

                  Όλα τα υπόλοιπα που βλέπω σε πολλούς διαλόγους μου θυμίζουν 'οπαδικού' επιπέδου προτιμήσεις που δεν θα έπρεπε να έχουμε.

                  Ps. Μόνο αυτό το post κάνω που είναι άσχετο με το C4 και ζητάω συγνώμη προκαταβολικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Πήγα προχθές για άλλο λόγο στη Citroën εδώ, δεν είχα χρόνο, βρήκα μπροστά μου το αμάξι και μπήκα βγήκα για λίγα δευτερόλεπτα να χω έτσι μια εντύπωση.

                    Δύο πράγματα πρόσεξα κυρίως.

                    Απόλυτη απομόνωση απ το περιβάλλον, σε επίπεδο πανακριβων πρίμιουμ που έβλεπα παλιά σε εκθέσεις αυτοκινήτων.

                    Επίσης το αμάξι έχει άνετο κι ωραίο σαλόνι με αίσθηση χατσμπακ, όχι 'τζιποειδες', ενώ παράλληλα δεν χρειάζεται να σκύβεις, αλλά κατά την έξοδο, τα μαρσπιε είναι πολύ ψηλά. Αποτελούν 'εμπόδιο' για τα πόδια, και σκέφτομαι πως τα χαμηλότερα αναστηματα θα χουν θέμα.

                    "Aς ιδιωτικοποιηθούν τα πάντα, ας ιδιωτικοποιηθεί η θάλασσα και ο ουρανός, ας ιδιωτικοποιηθεί το νερό και ο αέρας... Και μια και μπήκατε στον κόπο, ιδιωτικοποιήστε στο φινάλε και την πουτάνα τη μάνα που σας γέννησε." Ζοζέ Σαραμάγκου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • H
                      harisma23 last edited by

                      Καταλαβαίνουμε το (δικαιολογημένο) ενθουσιασμό σου για το καινούριο σου αυτοκίνητο, αλλά κόψε κάτι βρε: Απόλυτη απομόνωση από το περιβάλλον σε επίπεδο πανάκριβων premium; Τύφλα νά'χει η S-Class, δηλαδή... 

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • C
                        criuser last edited by

                        Για αυτό Χάρη έβγαλε τώρα την νέα C5 , για να είναι πάνω από το επίπεδο των πανάκριβων πρίμιουμ....

                        Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          XAXAXAXAXAXAX

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sabas_thess last edited by

                            Youtube Video

                            Θα ήθελα να δω τι κάνει στα 130/140 χαω να πω την αμαρτία μου. Πάντως πολύ καλό αποτέλεσμα για την τιμολόγηση του. Άραγε ο puretech ως βενζίνης θα πετύχαινε καλύτερα αποτελέσματα ή μια η άλλη ελέω 3 κυλίνδρων; Από ίδια χρήση σε 308 θεωρώ ότι ο puretech είναι πιο ήσυχος. Θα επανέλθω αν κάνει αντίστοιχη δοκιμή.

                            "I am what you made me", D.V.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Είναι πιο ήσυχος ο βενζίνης....

                              Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Καλά ενταξει αυτά τα νούμερα db τα είχα διαβάσει σε δοκιμη της bmw 5αρας!!

                                :-(

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alekan last edited by

                                  Κύριοι - μπορείτε να με βοηθήσετε στο πως να ανεβάσω φώτο? Οι φωτογραφίες στο κινητό είναι jpeg και όταν προσπαθώ να ανεβάσω μου λέει ότι πρέπει να είναι σε txt. Σίγουρα κάτι κάνω λάθος, αλλά δεν ξέρω τι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • panos-pure-clio
                                    panos-pure-clio last edited by

                                    ανέβασε τις  φωτογραφίες σου εδώ Postimages — Δωρεάν φιλοξενία εικόνας / Ανέβασμα εικόνας

                                    Αφού τις ανεβάσεις επέλεξε hotlink για forum κάνε δηλαδή αντιγραφή και τέλος κάνε  επικόλληση εδώ στο φόρουμ 

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Λοιπόν είδα χθες μια στον δρομο. Καμία σχέση με την αισθηση που μου έδωσε στην έκθεση.

                                      Το αυτοκινητο είναι φοβερό. Ξεχωρίζει από χιλιόμετρο και πραγματικά είναι επιβλητικό.

                                      :-(

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Εχω δει και εγώ στον δρόμο . Οντως φαίνεται λιγότερο χάλια το μπροστινό μέρος . Στα υπόλοιπα είναι μια χαρά ...

                                        Τελικά υπάρχει τρόπος να μάθουμε αν οι Κινέζοι και γενικά οι απωανατολίτες βλέπουν αλλιώς τα σχήματα ? Γιατί για εκεί προορίζουν μεγάλο μέρος των πωλήσεων , ιδιαίτερα της  νέας 5 που θα φτιάχνεται εκεί και προφανώς ο σχεδιασμός έχει και εκείνων τις επιθυμίες στο μυαλό του.

                                        Κλωτσιές, φατούρο και πίσσα και πούπουλα , έπρεπε να είναι θεσμοθετημένα στην Ελλάδα και άμεσης εφαρμογής...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          intrepidous last edited by

                                          Πέρα από το head up  που έχει στην θέση του οδηγού . Τι άλλες προσθηκες - τεχνολογίες που δεν διαθέτει το c5 aircross ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 last edited by

                                            Από συστήματα ασφαλείας δεν νομίζω το c4 να έχει κάποιο που δεν μπορεί να το φέρει το c5. Το σύστημα ανάρτησης με τις διπλές μπουκάλες που έχει το c5 είναι εδώ αν κατάλαβα καλά ανασχεδιασμένο και βελτιωμένο μάλλον κυρίως ως προς τις κλίσεις που παίρνει στις στροφές και στα βυθίσματα στο φρενάρισμα που είναι πιο έντονα στο μεγάλο.

                                            Και ότι ο μοχλός στο αυτόματο εδώ είναι joystick.

                                            To c4 έχει και πιο αναβαθμισμένη στο μάτι ποιότητα υλικών , αν είναι και στην πράξη δεν το ξέρουμε.

                                            Και το σύστημα πολυμέσων είναι αναβαθμισμένο καθώς τα χωρίζει 1.5 χρόνο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 170
                                            • 171
                                            • 61 / 171
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr