-
Καλησπέρα φίλοι του 4troxoi,
Οπως θα πρέπει να καταλάβατε απο τον τίτλο ψάχνω αυτοκίνητο με το ταδε κόστος αλλα έχοντας κανει μια μικρή έρευνα πραγματικά εχω χασει την μπάλα. Καταρχάς είμαι φοιτητής μενω στην Θεσσαλονίκη και σπουδάζω στο (ΑΠΘ) μια απόσταση 20 χιλιόμετρων απο το σπιτι μου. Μετα απο 2-3 καλοκαίρια εχω μαζέψει μερικά χρήματα στην άκρη για να πάρω το πρώτο μου αμαξακι, αλλά όπως σας είπα νιώθω αρκετά χαμένος ως προς τις παρακάτω αποριες που μου δημιουργήθηκαν:
1)Αυτοκίνητα απο ιδιώτες η απο dealer
2)LPG/Gas η Πετρέλαιο
3)Μάρκα αυτοκίνητου διάφορα προβλήματα κτλπ
4)Χιλιόμετρα/κατάσταση του οχήματος και πολλα αλλα.
Με λιγα λογια θα ήθελα απο καποιον γνώμη που εχει βρεθεί στην θέση μου και να με ψιλο καθοδήγηση. Στην πιο συνετή επιλογή για το πρώτο μου αυτοκίνητο .
-
Καλησπέρα φίλοι του 4troxoi,
Οπως θα πρέπει να καταλάβατε απο τον τίτλο ψάχνω αυτοκίνητο με το ταδε κόστος αλλα έχοντας κανει μια μικρή έρευνα πραγματικά εχω χασει την μπάλα. Καταρχάς είμαι φοιτητής μενω στην Θεσσαλονίκη και σπουδάζω στο (ΑΠΘ) μια απόσταση 20 χιλιόμετρων απο το σπιτι μου. Μετα απο 2-3 καλοκαίρια εχω μαζέψει μερικά χρήματα στην άκρη για να πάρω το πρώτο μου αμαξακι, αλλά όπως σας είπα νιώθω αρκετά χαμένος ως προς τις παρακάτω αποριες που μου δημιουργήθηκαν:
1)Αυτοκίνητα απο ιδιώτες η απο dealer
2)LPG/Gas η Πετρέλαιο
3)Μάρκα αυτοκίνητου διάφορα προβλήματα κτλπ
4)Χιλιόμετρα/κατάσταση του οχήματος και πολλα αλλα.
Με λιγα λογια θα ήθελα απο καποιον γνώμη που εχει βρεθεί στην θέση μου και να με ψιλο καθοδήγηση. Στην πιο συνετή επιλογή για το πρώτο μου αυτοκίνητο .
-
Καλώς ήρθες στο φόρουμ. Αν και δεν μας λές τι περίπου θέλεις σε μέγεθος και εαν έχεις προτιμήσεις, θα σου απαντήσω στις απορίες σου:
-
Πολύ καλύτερα από ιδιώτη, εφόσον δεν θές να βάλεις δόσεις. Από έμπορο θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός, γιατί το 95% των αυτοκινήτων στους εμπόρους είναι με γυρισμένα χιλιόμετρα, αμφισβητήσιμη ιστορία σέρβις κλπ. Από ιδιώτη θα είσαι λίγο πιο σίγουρος.
-