-
Καλησπέρα, σκεφτόμαστε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο του 2015-2016 Volkswagen golf 1.6 tdi ,πολλοί μου λένε ότι δεν αξίζει να αγοράσεις ντίζελ γιατί θα σου βγάλει πολλά προβλήματα κλπ, ωστόσο από κάποιους που βλέπω ότι έχουν με σωστή συντήρηση μου λένε δεν παθαίνει τίποτα τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό; Επίσης ηθα ήθελα αν κάποιος ήταν/είναι κάτοχος Volkswagen golf 1.6 tdi ,να μου πει τις δικές του εμπειρίες και αν συνάντησε πολλά προβλήματα με το συγκεκριμένο αμάξι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλησπέρα, σκεφτόμαστε να αγοράσουμε μεταχειρισμένο του 2015-2016 Volkswagen golf 1.6 tdi ,πολλοί μου λένε ότι δεν αξίζει να αγοράσεις ντίζελ γιατί θα σου βγάλει πολλά προβλήματα κλπ, ωστόσο από κάποιους που βλέπω ότι έχουν με σωστή συντήρηση μου λένε δεν παθαίνει τίποτα τι έχετε να πείτε πάνω σε αυτό; Επίσης ηθα ήθελα αν κάποιος ήταν/είναι κάτοχος Volkswagen golf 1.6 tdi ,να μου πει τις δικές του εμπειρίες και αν συνάντησε πολλά προβλήματα με το συγκεκριμένο αμάξι. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Αυτό το ερώτημα το έχουν τώρα που μιλάμε πολλές χιλιάδες άνθρωποι και 100% σωστή απάντηση δεν υπάρχει. Και εγώ που έψαχνα μόνο ντίζελ (καινούριο ή μεταχειρισμένο) πριν μερικούς μήνες, σε μεταχειρισμένο πλέον αρχίζω να είμαι σκεπτικός. Λόγω του ότι δεν κάνω πάρα πολλά χιλιόμετρα και τα περισσότερα είναι σε αστικό-περιαστικό περιβάλλον, ενώ υπάρχουν 3 πρόσφατες περιπτώσεις γνωστών μου που αντιμετώπισαν πρόβλημα με ντίζελ ομίλου VW, σχετικό με τα μπεκ ψεκασμού με κόστος περί τα 400€ έκαστο αν άκουσα σωστά συν έξοδα συνεργείου, που αποσβένει οποιαδήποτε οικονομία είχαν κάνει στη μέχρι τώρα χρήση, και τους αφήνει με ένα ακριβότερο στην αγορά, επισκευασμένο πλέον κινητήρα... για DPF δεν έχω ακόυσει κάτι ακόμη στον άμεσο κύκλο μου, για βαλβίδα ναι.
Εξαρτάται νομίζω για τη χρήση που κάνεις (σύνηθες φόρτο του αυτοκινήτου και ετήσιος αριθμός χιλιομέτρων) σε συνδυασμό με την κατάσταση του μεταχειρισμένου και την τιμή που θα το πάρεις. Αν η τιμή - σε σύγκριση με το αντίστοιχο βενζίνης - είναι τέτοια που να αφήνει ένα καλό χρηματικό περιθώριο ακριβής επισκευής τροφοδοσίας ή DPF, τότε ναι σε ντήζελ.
Αν το παίρνεις πολύ ακριβότερα από βενζίνης, και δεν κάνεις χρήση που 'φωνάζει' ντίζελ, τότε καλύτερα να το αποφύγεις.
(υπάρχει και η περίπτωση μελλοντικών απαγορεύσεων ντήζελ στα κέντρα μεγάλων πόλεων, που εγώ δεν της δίνω βάση, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...)
-
Πριν προβληματιστείς γενικά με τα diesel να σε προβληματίσει το μεταχειρισμένο diesel. Μην αυταπατάσαι ότι 'εντάξει θα το ελέγξω'. Δεν θα φανούν τα 2-3πλάσια χλμ ούτε οι και καλά εγγυήσεις που δίνουν θα σε σώσουν. Αν πας σε ιδιώτη και εκεί σιγουρέψου ότι το έχει από καινούργιο. Καλή τύχη.
-
Για αυτό και εγώ θα κινηθώ προς εξωτερικό, να το φέρω μόνος μου ώστε να γνωρίζω τα πραγματικά χιλιόμετρα (γιατί εδώ 99% είναι γυρισμένα), ας έχει πολλά θα ξέρω όμως πραγματικά πόσα είναι.
-
Ούτε εγώ ήθελα ντήζελ, αλλά αν δεις στις αγγελίες είναι δύσκολο να βρεις μεταχειρισμένο 3-5 ετών που να μην είναι ντήζελ. Ήταν η περίοδος ντηζελομάνιας των Ελλήνων...
Τελικά πήρα ντήζελ ενώ κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο, αλλά τουλάχιστον γίνονται σχεδόν όλα σε υπεραστικά.
-
Καλησπέρα ενδιαφέρομαι να αγοράσω alfa romeo giulietta του 2015. Παρακάτω έχω επισυνάψει δύο link από το car για να μου πείτε μια γνώμη σαν επιλογές αν είναι καλές. Επίσης μου λένε ότι βγάζουν πολλές ζημιές και θα ήθελα μια συμβουλή. Ευχαριστώ
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29101371-alfa-romeo-giulietta
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29395295-alfa-romeo-giulietta
-
Από τις φωτογραφίες φαίνονται ΟΚ, αλλά δεν είμαι και ειδικός. Όμως θα πώ ότι με την τρέχουσα προσφορά της AR την αγοράζεις καινούργια με €17.000 και 1η δόση το 2021. ΟΚ, θα έχει 120 άλογα αντί για 170 (σοβαρή διαφορά), αλλά θα είναι ολοκαίνουργια. Προσωπικά θα 'θυσίαζα' τα 50 άλογα για να έχω καινούργιο αυτοκίνητο. Εαν ήθελα Giuletta, θα ήταν η 1η μου επιλογή να την πάρω καινούργια με αυτή την προσφορά.
Αγορά μεταχειρισμένου