-
καλησπερα εχω ενα nissan almera n 16 του 05 λοιπον επιχειρισα να περασω ενα καλωδιο απο την πλευρα της πλεξουδας για να το βγαλω εξω προς την μερια την μπαταριας και εκοψα ενα καλωδιο χρωματος ασπρο μπλε το θεμα μ ειναι οτι μολις εβαλα το αυτοκηνιτο μπροστα ξεριθμιστηκε το ρελαντι του μου αναψε το check engine και δεν δουλευει σωστα μου σηκωνει στροφες μεχρι 3χιλ πως θα το διωρθωσο αποψη μου το κομενο καλωδιο πρεπει να ειναι ο αισθητηρας μαφ αν το ανοιξω το σειμειο και το κολισο-ματισω μεταξυ τους θα επανελθει το αυτοκηνητο στα κανονικα η χρειαζομε ηλεκτρολογο ηλεκτρονικο οποσδηποτε...?
-
καλησπερα εχω ενα nissan almera n 16 του 05 λοιπον επιχειρισα να περασω ενα καλωδιο απο την πλευρα της πλεξουδας για να το βγαλω εξω προς την μερια την μπαταριας και εκοψα ενα καλωδιο χρωματος ασπρο μπλε το θεμα μ ειναι οτι μολις εβαλα το αυτοκηνιτο μπροστα ξεριθμιστηκε το ρελαντι του μου αναψε το check engine και δεν δουλευει σωστα μου σηκωνει στροφες μεχρι 3χιλ πως θα το διωρθωσο αποψη μου το κομενο καλωδιο πρεπει να ειναι ο αισθητηρας μαφ αν το ανοιξω το σειμειο και το κολισο-ματισω μεταξυ τους θα επανελθει το αυτοκηνητο στα κανονικα η χρειαζομε ηλεκτρολογο ηλεκτρονικο οποσδηποτε...?
-
Αμα βρείς τις δύο άκρες και τις ενώσεις με κολλητήρι και όχι με απλό στρίψιμο και μετά το μονώσεις με θερμοσυστελλόμενο για την αποφυγή βραχυκυκλώματος ή με ταινία δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.
προβλημα με καλωδιοση εγκεφαλου