-
Καλησπέρα στην μεγάλη Παρέα !
Ως πρώην κάτοχος Punto Gt - Civic Crx - TypeR Ep3 (×2) - polo gti twincharged
από το 2013 πούλησα το τελευταίο αλλα πλεον ηρθε η ωρα για αγορα Νεου αυτοκινήτου.
Με τωρινες αναγκες οικογενειας και χωρων 3 ατόμων και συντόμως 4 η 5 ατόμων με ανάλογες αποσκευές
και ως απλός χρήστης τώρα της συζύγου το Swift 1200 15' (ισως παραμείνει)
- να υπάρχει γκάζι για οριζοντα 10ετιας έχω κατασταλάξει σε Japan (όσο πιο made in japan ) οπως παντα προτιμούσα .
- Το 1ο που κλεινω αυτή τη στιγμή παραπανω ειναι το Mitsubishi Eclipse Cross με εξαιρετικές κριτικές σε πολλα Τεστ στο εξωτερικο που παει περίφημα σε πωλησεις (+ εικονα του εμενα μαρεσει πολυ).
Τα αλλα Suv σε κατω των 25.000 δεν ειναι Japan αλλα με κινητηρες Renault κ λοιπων που δεν θελω να ασχοληθώ.
-
Το 2ο ειναι το Civic 1500 T .
-
Τα Mazda 3 + Cx30 ειναι Πανεμορφα κ ποιοτικα αλλα οι κινητηρες τους ειναι ανεπαρκεις ακομα.
Ποια η γνωμη σας για τα 3 παραπανω και ειδικα για το πρώτο και για πιθανως καποιο αλλο παρομοιας φιλοσοφιας Japan με Sport γονίδια οικογενειακού ;
-
Καλησπέρα στην μεγάλη Παρέα !
Ως πρώην κάτοχος Punto Gt - Civic Crx - TypeR Ep3 (×2) - polo gti twincharged
από το 2013 πούλησα το τελευταίο αλλα πλεον ηρθε η ωρα για αγορα Νεου αυτοκινήτου.
Με τωρινες αναγκες οικογενειας και χωρων 3 ατόμων και συντόμως 4 η 5 ατόμων με ανάλογες αποσκευές
και ως απλός χρήστης τώρα της συζύγου το Swift 1200 15' (ισως παραμείνει)
- να υπάρχει γκάζι για οριζοντα 10ετιας έχω κατασταλάξει σε Japan (όσο πιο made in japan ) οπως παντα προτιμούσα .
- Το 1ο που κλεινω αυτή τη στιγμή παραπανω ειναι το Mitsubishi Eclipse Cross με εξαιρετικές κριτικές σε πολλα Τεστ στο εξωτερικο που παει περίφημα σε πωλησεις (+ εικονα του εμενα μαρεσει πολυ).
Τα αλλα Suv σε κατω των 25.000 δεν ειναι Japan αλλα με κινητηρες Renault κ λοιπων που δεν θελω να ασχοληθώ.
-
Το 2ο ειναι το Civic 1500 T .
-
Τα Mazda 3 + Cx30 ειναι Πανεμορφα κ ποιοτικα αλλα οι κινητηρες τους ειναι ανεπαρκεις ακομα.
Ποια η γνωμη σας για τα 3 παραπανω και ειδικα για το πρώτο και για πιθανως καποιο αλλο παρομοιας φιλοσοφιας Japan με Sport γονίδια οικογενειακού ;
-
Σεβόμενος τα αρχικά προαπαιτούμενα που θέτεις(και εξαιρώντας 'τύποις' ιαπωνικά), νομίζω πως δεν έχεις και πολλές επιλογές.
Το mazda 3, είναι εκτός από πανέμορφο(μέσα-έξω) και πολύ ωραίο στην οδήγηση. Στο γράφω αυτό, έχοντας οδηγήσει το 1.5 auto sedan... Προερχόμενος κι'εγώ, από γρήγορα αυτοκίνητα, το περίμενα 'τάφο'. Το άτιμο, με έκανε να ρωτήσω 2 φορές, τι κινητήρα φορούσε... Προφανώς, μετράει και η τελική υλοποίηση(βλ. φανταστικό κιβώτιο), αντί μόνο τα άλογα ή η ροπή.... Έχε κατά νου, ότι η Mazda, δεν έχει στο site της αυτή τη στιγμή, το sedan(το έχει όμως στο τιμοκατάλογο Ιαν.). Φιλικά, μη κάνεις το λάθος για hatch, γιατί ο χώρος αποσκευών, είναι ανεπαρκής.Το CX-30, είναι μια ανάλογη περίπτωση, ένα πιο ψηλό 3 hatch, με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Πιθανότατα, αντέχεις οικονομικά το δίλιτρο ατμοσφαιρικό mild hybrid μοτέρ και μόνο, ανεξάρτητα από το μοντέλο. Για εμένα, οδήγησε κάποιο από τα 2 και μετά πάρε τις αποφάσεις σου.
Μακάρι να είχες μεγαλύτερο ποσό διαθέσιμο, γιατί σε honda, είναι μάλλον αδύνατον να πάρεις κάτι πέραν του Civic 1.5, (που έχει τεράστιους χώρους και ικανές επιδόσεις ώστε να σε καλύψει). Το H-RV, το turbo, είναι πολύ ακριβό.
Το eclipse, δίχνει πολύ καλή περίπτωση. Ακόμη και από χώρο αποσκευών που υποτίθεται υστερεί(378lt), αν φορτώσεις λίγο πάνω από εταζέρα, είσαι οκ. Αν δεν κάνω λάθος, έχει και συρόμενα καθίσματα πίσω. Για αρνητικά, έχω διαβάσει σχετικά με τη κακή κλιμάκωση κιβωτίου. Επίσης, θα με προβλημάτιζε το γεγονός των ρύπων(και φυσικά τα ενδεχόμενα τέλη/περιορισμοί σε δακτύλιο). Το αυτοκίνητο, είναι γενικά, σχετικά οικονομικό. Δεν είναι όμως τόσο 'πύραυλος', όσο θα περίμενες από τα άλογα του/ροπή του. Ο λόγος; Βάρος...
Τώρα, σε άλλες επιλογές, τα toyota, είναι είτε πολύ ακριβά(και μάλλον όχι sport βλ. Rav-4 150, corola hybrid), είτε πολύ στριμόκολα(CH-R). Ερωτηματικό, το καινούριο B-SUV της... Η Subaru, είναι πανάκριβη και απούσα σε sport(ξέχνα κάτι forester απομιμήσεις WRX...). Από Suzuki, θα σε ικανοποιούσε χωροταξικά, το S-Cross(το virtara το βγάζεις εκτός λόγο χώρου αποσκευών). Έχει πολύ νεύρο(όντας πολύ ελαφρύ) και χώρο αποσκευών 430 λίτρα. Αυτή τη στιγμή, μπορείς να διαλέξεις είτε το μη mild hybrid με τα 140 άλογα/220 nm ροπής, είτε το νεώτερο mild hybrid με τα 129/235nm(αλλά και την αβάντα του ηλεκτροκινητήρα, όπου σε συγκεκριμένες συνθήκες, πριμοδοτεί με επιπλέον 13.6 άλογα). Τιμολογιακά, είσαι αρκετά χαμηλά, ειδικά αν πας για το παλαιότερο.
-
το βιτ 1.4 τετρα γιατι αποξω?
και πυραυλος και τετρακουνα και καλοι χωροι, το μιτσου εχει μολις 3lt μεγαλυτερο μπαγκαζ. το σουξου δεν βλεπεται.
αν σουβι, τοτε μονο βιτ τετρακουνα απο εμενα, κανε ενα τεστ ντρίβ και ζητα να σου δειξουν πως μπαινει το σπορτ μοντ.
οκ, το χιμπριντ ειναι λιγο γκέικο σε σχεση με το πετρολ, χανει και ενα δευτερο στο 0-100 και 10 χιλιομετρακια τελικη, αλλα και αυτο με 9.5 0-100 ειναι πανω απο οκ.
και με ομορφουλικα κρατηματακια για περιπτερο. και φυσικα εκει που ξεκιναει χωμα, το μονο εκτος του ντουστερ-τιμια-μπουρουχα-που-παιρνεις-επειδη-δεν-φτασανε-τα-φραγκα-για-βιταρα που δεν κολωνει πουθενα. και καταναλωση κιντερ εκπληξη.
αν οχι σουβι, σιβικας. εναμισο.
-
εντωμεταξύ αν μπήκε πρώτη φορά ο άνθρωπος στο forum, θα πιστέψει ότι του απάντησε ο τραμπακουλας.
-
Τα ίδια λέγαμε και τις προάλλες.
Άμα θες γκάζι πας στο civic
-
το βιτ 1.4 τετρα γιατι αποξω?
και πυραυλος και τετρακουνα και καλοι χωροι, το μιτσου εχει μολις 3lt μεγαλυτερο μπαγκαζ. το σουξου δεν βλεπεται.
αν σουβι, τοτε μονο βιτ τετρακουνα απο εμενα, κανε ενα τεστ ντρίβ και ζητα να σου δειξουν πως μπαινει το σπορτ μοντ.
οκ, το χιμπριντ ειναι λιγο γκέικο σε σχεση με το πετρολ, χανει και ενα δευτερο στο 0-100 και 10 χιλιομετρακια τελικη, αλλα και αυτο με 9.5 0-100 ειναι πανω απο οκ.
και με ομορφουλικα κρατηματακια για περιπτερο. και φυσικα εκει που ξεκιναει χωμα, το μονο εκτος του ντουστερ-τιμια-μπουρουχα-που-παιρνεις-επειδη-δεν-φτασανε-τα-φραγκα-για-βιταρα που δεν κολωνει πουθενα. και καταναλωση κιντερ εκπληξη.
αν οχι σουβι, σιβικας. εναμισο.
Το vitara το αφήνω εκτός, μιας και ο άνθρωπος θέλει οικογενειακό για μέχρι 5 άτομα. Ο χώρος αποσκευών, αν και καλούτσικος για τη κλάση του, δεν επαρκεί.Το Eclipse, μπορεί όπως λες κατά τα φαινόμενα, να είναι μόλις 3 λίτρα παραπάνω, αλλά λόγω σχήματος/πίσω παρμπριζ, μπορεί να φορτωθεί αρκετά πάνω από το όριο της εταζέρας. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, έχει πίσω συρόμενα, με αποτέλεσμα, εφόσον πίσω κάθονται παιδιά, να μπορείς να αυξήσεις επιπλέον τον όγκο του χώρου αποσκευών. To S-cross, προσφέρει αυτά τα λίτρα αποσκευών που θα χρειαστεί ο φίλος, χωρίς καμιά ιδιαίτερη επιβάρυνση κάπου αλλού. Το Vitara, είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, οπότε το ελαφρώς χαμηλότερο S-cross, μάλλον είναι και λίγο καλύτερο. Τώρα για τετρακίνηση, φυσικά αν θέλει, μπορεί να αγοράσει οποιοδήποτε από τα 2(S-cross/Vitara) με αυτή, Απλά δεν το ανέφερε στις απαιτήσεις του. Και στις 2 περιπτώσεις, είναι εντός budget. Σχετικά δε με ομορφιά, γούστα είναι αυτά. Εγώ απλά αναφέρω τις επιλογές του. Τέλος, το civic, είναι οριακό για το budget του. Πρέπει να βασιστεί κυρίως σε υπάρχον στοκ, αν θέλει να πάρει έκδοση πέραν της βασικής.
-
Τρέχουν προσφορές τώρα του Civic 1.5 hatch sport navi στα 25.850. (Από 28.000+ που έχει το μοναδικό που εισάγεται πλέον sport plus).
Τρέξε να προλάβεις!
Το eclipse είναι αγορά που την κάνεις μόνο αν είσαι καψούρης με το αμάξι αυτό.
-
Ωραίες επιλογές σου. Προσωπικά σπόρ και SUV δεν μου κάνουν το κλίκ για διάφορους λόγους. Το Mazda 3 εκτός των κινητήρων του, δεν μου αρέσει ο ημιάκαμπτος άξονας που φέρει και είναι σοβαρός λόγος απόρριψης της επιλογής αυτής για οικογενειακά αυτοκίνητα. Με τα μπούνια θα επέλεγα το Honda Civic 1.5 που με καλύπτει πλήρως σαν αυτοκίνητο.
-
Το vitara αν και μ'αρέσει σαν προταση οντας το πιο Vfm απο ολα έχοντας και την εξαιρετική 4κινηση το μοτςρ και το χαμηλο βαρος
έχει δυστυχώς 2 μεγαλα μειονεκτηματα (για μενα) , είναι πάρα πολυ απλο μέσα + ειναι πολλα χρονια στην αγορά ήδη , προτιμώ αμάξι φρέσκο σχεδιαστικά οχι λιγο πριν αλλάξει για το επόμενο + οι χωροι ειναι οριακοι.
Το Civic καλύπτει αρκετά και αν πας στο sedan ειναι κ αυτο vfm και με αρκετό γκάζι Τεχνολογία και ενα απλο chip tuning πας 220ps.
Το eclipse ειναι φρεσκο δεν εχει γινει σουπα στους δρομους κ σε καλη τιμή αλλα χανει απο ολα τα αλλα σε μεταπώληση
Τα quaskai πλέον χασανε πολυ απο αρχικη japan αξιοπιστία με την renault σύμπραξη
- θα προτιμούσα το Xtrail σε βασικη έκδοση αλλά το νέο που έρχεται (αλμυρη τιμη.κ αυτο).
Το σίγουρο είναι οτι δεν βλεπεις τις προτάσεις του αμεσου παρελθόντος , αμαξια που επαιρνες ,και σε φτιάχνανε με το που εμπαινες μεσα .
Για το S3 (2.0 Quattro ) θα εκανα μια εξαίρεση αλλα παιζουν πολυ ψηλά για μτχ
Εν αναμονη νεων μοντελων , προτάσεων και πιθανον εκπτώσεων που λεγεται οτι θα ερθουν ως επακολουθο της μετα covid19 εποχής .
Έχω 1 χρόνο & έως την αγορα το Swiftακι
Ευχαριστώ άπαντες για την συζήτηση και τις προτάσεις !
-
Διάβασα τον τίτλο 'Sport Οικογενειακού' και μπήκα να δω 'κόντρες' για τα hot hatchback και για τις κουπεδιές.
Και διαβάζω (και εδώ) για τα κουτιά τα SUV.
Ρε πως αλλάζουν οι καιροί...
υ.γ. απορία. Τι σχέση έχει η λέξη SPORT με την λέξη SUV;
-
υ.γ. απορία. Τι σχέση έχει η λέξη SPORT με την λέξη SUV;
Είναι η πρώτη λέξη από το ακρωνύμιο Sport Utility Vehicle.
-
Σωστός! Βασικά μπούρδα έγραψα αφού η λέξη SPORT μπορεί να ταυτιστεί και με μία βόλτα σε χώμα.
Επιλογή νεου Sport Οικογενειακού 20.000-25.000€