-
Η σύζυγος έχει ένα μικρό αυτοκίνητο του 2014 (δεν λέω μάρκα για ευνόητους αργότερα λόγους).
Έχει λίγο κάτω από τα 50.000χλμ, με τα τακτικά του service στον επίσημο αντιπρόσωπο κάθε Αύγουστο.
Εδώ και λίγους μήνες παραπονιόταν για ήχο κατά το φρενάρισμα.
Το πήγε να το δούνε στον επίσημο, εκεί που κάνει τα service.
Της είπαν 'φαγώθηκαν τα τακάκια και οι δίσκοι, 500+€ ζημιά'.
Και διερρωτόμαι....
Το αμάξι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα....το πάμε στον επίσημο αντιπρόσωπο...από το προηγούμενο service αποκλείεται να έχει πάνω από 3-4.000 χλμ.
Φταίμε ΕΜΕΙΣ που δεν μας είπαν στο προηγούμενο service ότι χρειαζόμαστε ή θα χρειαζόμασταν σύντομα αλλαγή στα τακάκια;
Δεν είναι αμέλεια δικιά τους αυτό που συμβαίνει και τώρα καλούμαστε να την πληρώσουμε εμείς;
Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι;
-
Η σύζυγος έχει ένα μικρό αυτοκίνητο του 2014 (δεν λέω μάρκα για ευνόητους αργότερα λόγους).
Έχει λίγο κάτω από τα 50.000χλμ, με τα τακτικά του service στον επίσημο αντιπρόσωπο κάθε Αύγουστο.
Εδώ και λίγους μήνες παραπονιόταν για ήχο κατά το φρενάρισμα.
Το πήγε να το δούνε στον επίσημο, εκεί που κάνει τα service.
Της είπαν 'φαγώθηκαν τα τακάκια και οι δίσκοι, 500+€ ζημιά'.
Και διερρωτόμαι....
Το αμάξι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα....το πάμε στον επίσημο αντιπρόσωπο...από το προηγούμενο service αποκλείεται να έχει πάνω από 3-4.000 χλμ.
Φταίμε ΕΜΕΙΣ που δεν μας είπαν στο προηγούμενο service ότι χρειαζόμαστε ή θα χρειαζόμασταν σύντομα αλλαγή στα τακάκια;
Δεν είναι αμέλεια δικιά τους αυτό που συμβαίνει και τώρα καλούμαστε να την πληρώσουμε εμείς;
Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι;
-
Καλημερα,
Πρωτον, εχετε αλλαξει ξανα τακακια? ή ειναι η πρωτη φορα..? Αν δεν, πρωτη φορα ακουω το πρωτο σετ τακακια να τελειωσει και τον πρωτο σετ δισκων.. (ας με διαψευσουν οι ειδικοι αν κανω λαθος).. συνηθως στις 3-4 αλλαγες τακακια φαγωνονται οι δισκοι τοσο που να θελουν αλλαγη.. Αρα κατι δεν κολλαει εδω.. σας κοροιδευουν.
Δευτερον, 500 ευρω για δισκους τακακια δεν εχω ξανακουσει (και μιλας για μικρο αυτοκινητο) εκτος αν μιλαμε για τιποτα αγωνιστικα.. χεχε. Ξανα κατι δεν κολλαει.. Φανταζομαι μιλας μονο για μπροστα τακακια-δισκους.. και αν επιλεξεις after market για παραδειγμα το κοστος δεν θα υπερβει τα 200 ευρω.. αλλα και σε γνησια να πας παλι δεν θα ειναι τοσο μεγαλο το κοστος.. Σκεψου για το δικο μου το Fiesta, αλλαγη μπροστα τακακια δισκους με γνησια μαμα ειναι 200 ευρω ακριβως..
Τριτον και σημαντικοτερο, να ΜΗΝ απευθυνεσαι σε αντιπροσωπειες για τετοιες δουλειες.. καλυτερα να πας σε εναν φρενα.. και καλυτερες τιμες θα εχεις αλλα και σωστοτερη/καλυτερη δουλεια θα γινει μιας και ειναι το αντικειμενο τους...
Τελος, και σχετικο με το απο πανω.. πηγαινε σε εναν φρενα για να τα δει προτου κανεις οποιαδηποτε κινηση να σου πει και εκεινος την γνωμη του.. φανταζομαι θα εκπλαγεις απο την διαφορα τιμης καθως μπορει και απο την διαγνωση...
-
Μιλάμε για 2+2 δίσκους, μπρος πίσω. Το αυτοκίνητο είναι 1.2 85hp πόλης, όχι αγωνιστικό.
Δεν ξέρω αν έχουμε αλλάξει τακάκια να πω την αλήθεια επειδή δεν ασχολούμε εγώ με το service και λείπει τώρα το αμάξι.
Θα το πήγαινα σε 'φρενά' αλλά είναι ακόμα εντός επίσημης εγγύησης και φοβάμαι μην μας την ακυρώσουν ή σε μελοντική πχ αστοχία υλικού μας πούνε '....ναι μεν χτύπησες μπιέλα και θα στην αλλάζαμε εντός εγγύησης, αλλά δεν έχεις βάλει γνήσια φρένα οπότε άκυρο'
-
Μικρο πολης 1.2 85ps με δισκοφρενα πισω?? Αληθεια θα ηταν καλο να μας ελεγες το μοντελο.. θα βοηθουσε πολυ να σε βοηθησουμε..
Αυτο με την εγγυηση που λες δεν ισχυει. Θα μπορουσαν να σου ακυρωσουν κατι αν η βλαβη εχει σχεση με το εξαρτημα που αλλαχθηκε εκτος αντιπροσωπειας ας πουμε.. καταλαβαινεις τι εννοω. Δηλαδη αν ειχες καποια βλαβη στο συστημα των φρενων.
Αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.. η εγγυηση θα ισχυε κανονικα..
Αρα αν καταλαβα καλα ειναι ηδη στην αντιπροσωπεια για αλλαγη δισκων-τακακιων? και δεν γλυτωνεις το 500+ ??
Πολυ θα ηθελα αυτην την αναλυτικη χρεωση του τιμολογιου αυτου..
-
Τεσπα, το αυτοκίνητο είναι ένα KIA Picanto του 2014.
Η ανάλυση εξόδων είναι (μπρος - πίσω)
Τακάκια 77 + 47€
Δισκόπλακες 204 + 165€
Εργατικά 62€Η σύζυγος γύρισε αλλά την έχω στείλει για 2η γνώμη τώρα.
-
Αν καταλαβα σωστα, εννοει οτι τελείωσε εντελως η παστα απο τα τακακια και αρχισε να τρίβεται το μεταλλο πανω στον δισκο και χαλασε και τους δισκους.....
Προφανως επρεπε να το δουν στο προηγουμενο σερβις, αν ηταν ομως σερβις, κι οχι μια απλη αλλαγη λαδιων. Και σερβις να εκανες τον Αυγουστο, δυσκολα θα το παραδεχθουν οτι φταινε αυτοι. Θα πουνε οτι οταν τα τσεκαραμε εμεις ηταν οκ , μετα φαγωθηκαν. Αλλά εσυ πρεπει να επιμεινεις οτι ειναι δικο τους λαθος, και τουλαχιστον να σου κανουν μια καλη εκπτωση
Αλλά μου φαινεται περιεργο να φθαρθηκαν ταυτοχρονα μπρος πισω τα τακακια
-
Μάλιστα ρώτησα '....τα πίσω τακάκια είναι συνήθως τα 2α που φθείρονται' και η απάντηση που πήρα '...όχι στα ΚΙΑ...'.
Anyway, υπήρξε εξέλιξη, πήραμε την γνώμη 2ου επίσημου αντιπροσόπου/συνεργείου, το πήγαμε, το είδε και μας είπε '...μόνο τακάκια χρειάζονται, οι δίσκοι δεν έχουν θέμα...' οπότε γλιτώσαμε περί τα 380€
Ο πρώτος μάλλον ήθελε να βγάλει τα σπασμένα της καραντίνας... Του κουνάμε μαντήλι, κι αν μας ξαναδεί, ας μας γράψει.
-
Μια απο τις πονηριες που κανουν τα συνεργεια.Ειδικα αν δουν γυναικα που δεν σκαμπαζει και πολλά απο αμαξια
-
Προφανώς και έχει ευθύνη η αντιπροσωπεία που δεν σε ενημέρωσε για ότι τα τακάκια είναι έτοιμα για αλλαγή αλλα έκτος και αν είσαι δικηγόρος που να ασχολείσαι για τέτοια ποσά , που είναι και σίγουρα παραφουσκωμένα αν ισχύουν οι ζημίες, έκτος του ότι παίζει να είναι και μουφα, ειδικά για το μπροστά+πίσω αν όχι και για τους μπροστά δίσκους.
-
σορρυ απαντηθηκαν όλα όσο έγραφα την δικη μου άποψη.
-
Στο δικό μου 208 οι δίσκοι με τα τακάκια έλιωσαν κυριολεκτικά στα 44000χλμ. Πρώτη φορά στη ζωή μου άλλαξα τόσο νωρίς αναλώσιμα φρένων. Φυσικά δεν πήγα αντιπροσωπεία και το κόστος έμεινε στα 120 ευρώ. Σημειωτέον,όλα τα χλμ υπεραστικά και περιαστικά. Για τέτοια θέματα ποτέ δεν πας αντιπροσωπεία.....
-
Ποτέ αντιπροσωπεία για φρένα παιδιά. Πεταμένα λεφτά χωρίς να κάνουν τίποτα στο αμάξι.
-
Kαι καλά σου είπαν ότι θέλει δίσκους και τάκακια. Δεν τα είδες (αρχικά τα τακάκια που δεν θέλει κάποια τρομερή γνώση); Δεν ρώτησες γιατί να αλλαχτούν οι δίσκοι; Τι πλάτος έχουν και ποιο είναι το μιν;
-
Η σύζυγος έχει ένα μικρό αυτοκίνητο του 2014 (δεν λέω μάρκα για ευνόητους αργότερα λόγους).
Έχει λίγο κάτω από τα 50.000χλμ, με τα τακτικά του service στον επίσημο αντιπρόσωπο κάθε Αύγουστο.
Εδώ και λίγους μήνες παραπονιόταν για ήχο κατά το φρενάρισμα.
Το πήγε να το δούνε στον επίσημο, εκεί που κάνει τα service.
Της είπαν 'φαγώθηκαν τα τακάκια και οι δίσκοι, 500+€ ζημιά'.
Και διερρωτόμαι....
Το αμάξι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα....το πάμε στον επίσημο αντιπρόσωπο...από το προηγούμενο service αποκλείεται να έχει πάνω από 3-4.000 χλμ.
Φταίμε ΕΜΕΙΣ που δεν μας είπαν στο προηγούμενο service ότι χρειαζόμαστε ή θα χρειαζόμασταν σύντομα αλλαγή στα τακάκια;
Δεν είναι αμέλεια δικιά τους αυτό που συμβαίνει και τώρα καλούμαστε να την πληρώσουμε εμείς;
Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι;
Αφηνεται τη συζυγο σας να οδηγαει το αυτοκινητο με θορυβο στα φρενα μερικους μηνες χωρις ενα απλο ελεγχο. Κανονικα θα επρεπε να σας χρεωσουν και επιπλεον προστιμο για τερατωδη αμελεια.
-
alnotas wrote:
Η σύζυγος έχει ένα μικρό αυτοκίνητο του 2014 (δεν λέω μάρκα για ευνόητους αργότερα λόγους).
Έχει λίγο κάτω από τα 50.000χλμ, με τα τακτικά του service στον επίσημο αντιπρόσωπο κάθε Αύγουστο.
Εδώ και λίγους μήνες παραπονιόταν για ήχο κατά το φρενάρισμα.
Το πήγε να το δούνε στον επίσημο, εκεί που κάνει τα service.
Της είπαν 'φαγώθηκαν τα τακάκια και οι δίσκοι, 500+€ ζημιά'.
Και διερρωτόμαι....
Το αμάξι έχει ελάχιστα χιλιόμετρα....το πάμε στον επίσημο αντιπρόσωπο...από το προηγούμενο service αποκλείεται να έχει πάνω από 3-4.000 χλμ.
Φταίμε ΕΜΕΙΣ που δεν μας είπαν στο προηγούμενο service ότι χρειαζόμαστε ή θα χρειαζόμασταν σύντομα αλλαγή στα τακάκια;
Δεν είναι αμέλεια δικιά τους αυτό που συμβαίνει και τώρα καλούμαστε να την πληρώσουμε εμείς;
Μπορούμε να διεκδικήσουμε κάτι;
Αφηνεται τη συζυγο σας να οδηγαει το αυτοκινητο με θορυβο στα φρενα μερικους μηνες χωρις ενα απλο ελεγχο. Κανονικα θα επρεπε να σας χρεωσουν και επιπλεον προστιμο για τερατωδη αμελεια.
Συμφωνω απολυτα!!!!!! Μηνες!!! Αν ειναι δυνατον.......και τα ρεστα δικα μας!
-
Συνήθως έχω ακούσει οτι τρώγονται στους πίσω τροχούς πιο γρήγορα. . Έχω ακούσει και σε λιγότερο απο 45000 χιλιόμετρα πλέον , εάν και καθοριστικός ρόλος είναι ο τρόπος οδήγησης του καθένα.
Στην αντιπροσωπεία φυσιολογικό είναι να ζητήσουν παραπάνω.
Λογικά έπρεπε να το είχες δείς , θα είχαν δώσει σημάδι ,ήρθε σίδερο με σίδερο. .
Άποψη μου υπάρχουν εξιδικευμένα μαγαζιά που μπορείς να πάς μονο για φρένα. Είναι πεταμένα τα λεφτά στην αντιπροσωπεία.Εάν και έχει λιγα χιλιόμετρα δές και τις δαγκάνες του.
Δίσκοι/Τακάκια... Φταίμε εμείς που δεν μας προειδοποίησαν;