-
Γειά σας!
Σε Renault Megane μοντέλο 2005 ή 2006 αν δεν κάνω λάθος παρουσιάστηκε το εξής παράξενο πρόβλημα:
Πρόσφατα είχε γίνει ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο.Τελευταία φορά πριν λίγες μέρες η βενζίνη ήταν στα 3/4(ο δείκτης)και ο υπολογιστής ταξιδιού έδειχνε μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χλμ και ότι η βενζίνη αυτή επαρκεί για 400 χιλιόμετρα.
Σήμερα το απόγευμα το βάζω μπροστά.Μετά από 5 λεπτά βλέπω την κατανάλωση να έχει ανέβει 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και ότι το καύσιμο φτάνει για 360 χιλιόμετρα.Ο δείκτης καυσίμου δεν μετακινήθηκε καθόλου.Σβήνω,ελέγχω αν υπάρχει καμιά διαρροή από την μπεκιέρα,το ρεζερβουάρ,την αντλία,τίποτα.
Μετά από λίγες ώρες ξαναβάζω μπροστά και μετά από 5 λεπτά η κατανάλωση είχε πάει στα 11 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η επάρκεια καυσίμου για 320 χιλιόμετρα.Ο δείκτης σταθερά στο ίδιο σημείο.Σβήνω,ξανακοιτάω για διαρροές,τίποτα.
Έκανα όμως την μ@λ@κί@ και μηδένισα την ένδειξη αυτονομίας και την κατανάλωση από τον υπολογιστή ταξιδιού μπας και φτιάξει αλλά τίποτα...Καμιά ιδέα τι είναι;
-
Γειά σας!
Σε Renault Megane μοντέλο 2005 ή 2006 αν δεν κάνω λάθος παρουσιάστηκε το εξής παράξενο πρόβλημα:
Πρόσφατα είχε γίνει ανεφοδιασμός σε βενζινάδικο.Τελευταία φορά πριν λίγες μέρες η βενζίνη ήταν στα 3/4(ο δείκτης)και ο υπολογιστής ταξιδιού έδειχνε μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χλμ και ότι η βενζίνη αυτή επαρκεί για 400 χιλιόμετρα.
Σήμερα το απόγευμα το βάζω μπροστά.Μετά από 5 λεπτά βλέπω την κατανάλωση να έχει ανέβει 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και ότι το καύσιμο φτάνει για 360 χιλιόμετρα.Ο δείκτης καυσίμου δεν μετακινήθηκε καθόλου.Σβήνω,ελέγχω αν υπάρχει καμιά διαρροή από την μπεκιέρα,το ρεζερβουάρ,την αντλία,τίποτα.
Μετά από λίγες ώρες ξαναβάζω μπροστά και μετά από 5 λεπτά η κατανάλωση είχε πάει στα 11 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και η επάρκεια καυσίμου για 320 χιλιόμετρα.Ο δείκτης σταθερά στο ίδιο σημείο.Σβήνω,ξανακοιτάω για διαρροές,τίποτα.
Έκανα όμως την μ@λ@κί@ και μηδένισα την ένδειξη αυτονομίας και την κατανάλωση από τον υπολογιστή ταξιδιού μπας και φτιάξει αλλά τίποτα...Καμιά ιδέα τι είναι;
-
Ειχες μηδενισει το trip λιγο πριν??
Γενικα στο ρελαντι καις βενζινη χωρις να κανεις χιλιομετρα, αρα ανεβαινει ο μ.ο. καταναλωσης.. Επισης οσο πιο λιγα χιλιομετρα εχεις κανει μετα το μηδενισμα του trp τοσο πιο γρηγορα ανεβαινει αυτο το νουμερο.
-
Ειχες μηδενισει το trip λιγο πριν??
Γενικα στο ρελαντι καις βενζινη χωρις να κανεις χιλιομετρα, αρα ανεβαινει ο μ.ο. καταναλωσης.. Επισης οσο πιο λιγα χιλιομετρα εχεις κανει μετα το μηδενισμα του trp τοσο πιο γρηγορα ανεβαινει αυτο το νουμερο.
Είχα μηδενίσει το τριπ πριν πάω στο βενζινάδικο.Έκανα τρία χιλιόμετρα και άλλα τρία στην επιστροφή,έξι σύνολο.Τότε έδειχνε 8/100 και 400 χιλιόμετρα και σήμερα μετά από κανα δεκάλεπτο συνολικά πήγε 11/100 και 320 χιλιόμετρα.
Κάνω μηδενισμό σχετικά συχνά σε αυτό το αμάξι γιατί δύο φορές έχει μείνει(την μία οδηγούσα εγώ)από το εξής πρόβλημα.
Ενώ βρίσκονταν ο δείκτης κοντά στο τέλος,άναψε λαμπάκι βενζίνης και μετά από 1 χιλιόμετρο έμεινε εντελώς,ευτυχώς στα 10 μέτρα είχε βενζινάδικο.Οδηγάω χρόνια και δεν το αφήνω ποτέ να πέσει τελευταία γραμμή.Μία φορά το έκανα και την πάτησα
Και μετά από κανα μήνα το ξανάκανε ενώ το οδηγούσε άλλος.Με το που άναψε λαμπάκι στο χιλιόμετρο...καπούτ.
Από την αντιπροσωπεία είπαν ότι μάλλον έχει χαλάσει το φλοτέρ που είναι μέσα στην αντλία βενζίνης,οπότε καταλαβαίνεις...
Οπότε κάνουμε συχνά μηδενισμό ώστε να ξέρουμε τι γίνεται με το καύσιμο... -
Οταν λες μετα απο κανα 10 λεπτο εννοεις σταματημενος και να δουλευει το αμαξι ρελαντι?
Αν ναι.. τοτε ειναι απολυτα φυσιολογικο αυτο που συμβαινει..
Με 6 χιλιομετρα μετα τον μηδενισμο, και αν εισαι σταματημενος και δουλευει το ρελαντι η καταναλωση ανεβαινει τρελα... και ειναι απολυτα λογικο οπως ειπα.. καις βενζινη λιτρα και δεν κανεις χιλιομετρα.. οποτε ανεβαινει ο μ.ο που εχει μοναδα μετρησης λιτρα/100χλμ..
-
Οταν λες μετα απο κανα 10 λεπτο εννοεις σταματημενος και να δουλευει το αμαξι ρελαντι?
Αν ναι.. τοτε ειναι απολυτα φυσιολογικο αυτο που συμβαινει..
Με 6 χιλιομετρα μετα τον μηδενισμο, και αν εισαι σταματημενος και δουλευει το ρελαντι η καταναλωση ανεβαινει τρελα... και ειναι απολυτα λογικο οπως ειπα.. καις βενζινη λιτρα και δεν κανεις χιλιομετρα.. οποτε ανεβαινει ο μ.ο που εχει μοναδα μετρησης λιτρα/100χλμ..
Ναι.
Απλώς μου φάνηκε λίγο παράξενο που ανέβαζε 0.1 λίτρα/100 και 'έκοβε' 1 χιλιόμετρο βενζίνης κάθε 10 δεύτερα περίπου... -
Οπως τα λεει ο petran17 ειναι...
-
Απολύτως λογικό. Υπολόγισε επίσης ότι όταν είναι κρύο το μοτέρ ψεκάζει περισσότερο καύσιμο οπότε και η κατανάλωση είναι μεγαλύτερη.
-
Το πιθανότερο είναι να μην ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Τα Renault έχουν μια παραξενιά, όταν βάζεις βενζίνη πρέπει να είναι κλειστός ο διακόπτης τελείως και να μη δουλεύει το μοτέρ, αν τον ανοίξεις αμέσως μετά που έβαλες βενζίνη δείχνει ότι δεν έχει βάλει καθόλου, χρειάζεται χρόνος 3-4΄για να δείξει, ο χρόνος πχ να πας μέσα, να δώσεις την κάρτα και να βγείς είναι αρκετός, με οποιοδήποτε άλλο τρόπο δεν δείχνει πόση βενζίνη έχει μέσα.
Το λέω από προσωπική πείρα με 4 Renault, 3 του γιου μου και 6-7 φίλων μου, τσεκαρισμένο όπως το λέω.
Μπορείς επίσης να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για 5-10΄ να έρθει στα ίσια του αν έχεις ταλαιπωρήσει με άνοιξε - κλείσε τον διακόπτη κλπ.
-
Το πιθανότερο είναι να μην ισχύει τίποτα από όλα αυτά. Τα Renault έχουν μια παραξενιά, όταν βάζεις βενζίνη πρέπει να είναι κλειστός ο διακόπτης τελείως και να μη δουλεύει το μοτέρ, αν τον ανοίξεις αμέσως μετά που έβαλες βενζίνη δείχνει ότι δεν έχει βάλει καθόλου, χρειάζεται χρόνος 3-4΄για να δείξει, ο χρόνος πχ να πας μέσα, να δώσεις την κάρτα και να βγείς είναι αρκετός, με οποιοδήποτε άλλο τρόπο δεν δείχνει πόση βενζίνη έχει μέσα.
Το λέω από προσωπική πείρα με 4 Renault, 3 του γιου μου και 6-7 φίλων μου, τσεκαρισμένο όπως το λέω.
Μπορείς επίσης να βγάλεις τον πόλο της μπαταρίας για 5-10΄ να έρθει στα ίσια του αν έχεις ταλαιπωρήσει με άνοιξε - κλείσε τον διακόπτη κλπ.
Σε αυτό με την παραξενιά έχεις δίκιο.Εγώ όταν ρώτησα σε αντιπροσωπεία για το πρόβλημα παραπάνω,με το που άναβε λαμπάκι καυσίμου μετά από 1 χιλιόμετρο έμενε τελείως,μου είπαν ότι αν βάζεις βενζίνη χωρίς να είναι τελείως κλειστός ο διακόπτης υπάρχει μία αντίσταση στο φλοτέρ που κόβει το ρεύμα για ευνόητους λόγους.Όταν μετά πας να ξεκινήσεις επειδή έχει ψιλομπλοκάρει δεν σου δείχνει την σωστή ποσότητα καυσίμου.
Σαν λύση μου πρότειναν να κάνω 1-2 γεμίσματα με κλειστό διακόπτη βεβαίως και να το δοκιμάσω μέχρι να ανάψει λαμπάκι.
Αν αντέξει κάποια χιλιόμετρα τότε οκ.Αν ξανακάνει τα ίδια(σε 1 χιλιόμετρο ακινητοποίηση)τότε πάμε σε αλλαγή αντλίας.
Δεν ξέρω για τα τελείως καινούρια Renault αλλά αυτά της περιόδου 1998-2008 πάνω κάτω από προβλήματα άστα να πάνε.
Το μόνα πραγματικά σκυλιά που πέρασαν από τα χέρια μου είναι ένα 19 1.4 Energy του 1991 και ένα Clio I 1.4 S του 1994.
Αντιθέτως το εν λόγω Megane,το πιό παλιό Megane του 2001 που είχε άλλα θέματα(στο τοπικ μου λυχνία ABS)και ένα Laguna του 2002...όχι και ότι καλύτερο,ειδικά τα ηλεκτρονικά τους. -
Στα δικά μου η ρεζέρβα είναι για 50 χλμ περίπου, ποτέ δεν είχα πρόβλημα με κανένα από αντλία καυσίμου, και τα δικά μου όλα είναι παλαιότερα των δικών σου, ειδικά το 21 τούρμπο τα έχει δεί όλα με 355.000 χλμ, ούτε με την τετρακίνηση του είχα ποτέ πρόβλημα.
-
Στο ρελαντι πάντως τα αυτοκίνητα δείχνουν ελαχιστηελαχιστη κατανάλωση. Το κορσα του 07 που έχουμε δείχνει σταματημένο 0.5lt/h.
Αρα θεωρητικά κάτι ίσως παίζει κ με το φλοτερ, αλλά παλιό αμάξι είναι, οκ. Μην το αφήνεις να φταει στο αμήν όμως για να βάλεις.
Πρόβλημα με trip computer-κατανάλωση